- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 50 - apám nevében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoZoli
tag
válasz MoP_FX 57 #48697 üzenetére
"Más: Ezt csak úgy bedobom, hátha más is szívesen olvasgatja. Extrán hamvas és újszerű E46 330i, nagy kár, hogy szinte fapad."
És nagy kár, hogy már 18 éves. Így, kis futásteljesítmény ide-oda, sokminden csereérett, vagy az lesz, hamarosan. Van pár hasonlóság az ennyémmel. Csak nekem bő két és félszeres a bevallott kilométerek száma.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #48701 üzenetére
Lehet venni csak valami jobb motorral.
NoZoli: az viszont nincs odaírva lehet generál volt a motoron, így a km valós lehet.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MoP_FX 57
őstag
válasz NoZoli #48702 üzenetére
És méginkább csereérett sok minden, ha 250-nel veszed meg, akkor már inkább ezt, főleg, ha nem szétrúgni kell az Auchan-parkolóban, hanem mondjuk márkaszeretből. Meg azért egy vízkört/fékkört/CCV-t stb. (akár gyárival is) felújítani nem annyira vészes, ha mindenképpen preventíven akarsz cserélgetni dolgokat. Motorhoz minek hozzányúlni, ha 82k van benne? Éppen csak bejáratták.
-
NoZoli
tag
válasz MoP_FX 57 #48704 üzenetére
Ez is kétoldalú érem. 250.000 km-t futott autónál, már óhatatlanul is cserélve lesz pár dolog, ami a 80.000 km-t futott autóban még ott ketyeg és cserés lesz. Visszagondolva a sajátomra, nagyrészt a 18 év miatt voltak cserések a dolgok és nem a 250.000 km miatt (de majd Ezredes kijavít, ha máshogyan emlékezik rá ).
És azért, a vízkör, fékkör, stb. mellett, a sok kicsi sokra megy. -
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #48703 üzenetére
Szerinted a szalonban vásárlók közül ki tudja,hogy melyik motorral szabad venni egy adott típust?.10/9-nek fingja sincs az egészhez. Ezért viszik 30 ezres olajcserére
képzeljétek! Hívtam őket,megcsinálják méltányosság alapján a szelepet is,mivel ennyire kevés benne a km,de hozzáteszi hogy nem garis az a alkatrész. Alig bírtam ki,hogy ne röhögjek.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #48707 üzenetére
Nincs olyan motor a vilagon egy gyartonal sem, amelyik eseteben ne fordulna elo meghibasodas. ha ujat veszel van garanciad, ha felsz a hibaktol, akkor veszel ra meg ket evet, es eladod 4 evesen.
nyilvan bosszanto egy ilyen hiba, de azert tulzasokba sem kell esni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #48707 üzenetére
Legalább ott helyben röhögtél a képébe???
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48700 üzenetére
Olvasd el még egyszer amit írtam az egészet persze de kiemelem az erre a részre vonatkozó írásom:
2. Külön lehet venni csak szelepet.
Külön hűtőt nem lehet.... Ha a hűtő rossz elve kompletten szeleppel jön mint ahogy a képen is szerepel amit beraktam de az,hogy külön kiemelik,hogy rossz a szelep és,hogy arra nincs garancia amúgy az egy rossz vicc.... Ha EGR hűtőt cserélnek az új hűtőben új szeleppel egybe jön... Így ha hűtőt kell cserélni alapból benne lesz a szelep.... És értelmetlen innentől kezdve kiemelni,hogy a szelepre nincs garancia meg ,hogy méltányosság baszki egybe jön kompletten miről beszélünk ? Ez olyan mintha az új turbóról levenném az új elektronikát,hogy az amúgy nem jár hozzá miközben az egy komplett egység......
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48701 üzenetére
Szabad csak arra kell venni amire való ,ha ennyit városozol akkor benzinest kellett volna venni !Az N47D20C motor arra való hogy beülsz felmész a pályára és kiszállsz pár száz km múlva ,ezeket a dízeleket ingázni veszik pl valaki németbe vagy Ausztriába melózik és ezzel jár ki !
Nekem is onnan maradt meg az F31 D20 ,már nem használom csak akkor ha messzebb megyünk városba ott az E87 az is BMW semmi baja mert az meg arra való!
Sajnos ez van ,az autód rövid távon csak erőlködik hogy mikor regeneráljon közbe meg bassza tele korommal az EGR-t mert állandóan hidegen megy huzamosabb ideig .
Ilyen használatnál egy HDI-t is kinyírnál,pedig azok bírják a strapát volt nem egy ,de városba az is beadja a kulcsot RSZ,EGR ,aztán magával rántja a turbót stb ...
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48711 üzenetére
Konkrétan tudom,hogy mit raknak be Komplett egységet raknak be sőt mikor akartunk venni épp mindenhol hiánycikk volt. A Wallis is valami 3X-et várt mert vártak garanciára az autók ( Napi kapcsolatban vagy velük meg a szervizesekkel is.... ) . Komplett egységet cserélnek nem külön hűtőt... De van ismerősöm aki kézbe kapta meg és komplett egységet kapott stb stb.... Tudom nagyon jól,hogy mit cserélnek De imádom,hogy azért mert te egy irodában dolgozol a BMW-nél már mindent jobban tudsz mindenkinél..... Ez valami felsőbbrendűség ? Vagy valami perverzitás,hogy megmutasd te MINDENT IS jobban tudsz ??????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #48714 üzenetére
Mit dolgozol a bömösnél és hol? Mo szalon?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MoP_FX 57
őstag
válasz dellfanboy #48705 üzenetére
És akkor gondolj bele, hogyha ez az autó:
- kupé lenne
- meg lenne rendesen extrázva
- VIN szerinti M-Pakett lenne
- valami felsőkategóriás bőr lenne benne, pl. vajbőr
- valami gusztább/egyedibb színre lenne fényezve (ezúton is elnézést a titansilber rajongóktól)stb.
Valószínűleg az 5-6 millát karcolgatná mobilén, és előbb-utóbb valaki el is vinné.
-
szimi57
őstag
-
CharlieDrop
veterán
-
Drago1
tag
Nem a rossz szelep miatt hanem a szívóoldal kialakítása miatt és csak a dél kóreai beszállítótól valók ,a német gyártmányú EGR hűtők nem döglenek nincs is rájuk vissza hívás ami azzal szerelt mint az enyém is.
Dél Kóreai lamellás a szívó ág és elkokszolódik és tömődik ,nem tud hűteni ezért a hőtől szétreped és el kezd folyatni.......:
Ilyen a Dél-Kóreai mikor már szar :
A német gyártmány teljesen más kialakítású ,az nem is megy szét .
Nem véletlen Dél-Kóreában gyulladt fel megannyi Bömös és még fog is
Ha ki van írva az AGR akkor le van a gond nem kokszolja a hűtőt tovább.
Az új AGR-ek amit beszerelnek már német beszállítótól van .Gyártásnál nem bírták a termelést így több beszállítóval oldották meg ,a Dél -Kóreai nem jött be .
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #48720 üzenetére
Igazából áttértek a Korens márkára 2011-be. Ettől eltérő EGR hűtő ritkán de azért van de egy adott cikkszámon gyártott hűtőt nem gyárt más.
Pl az amivel mindig gond van
11 71 7 823 210
11 71 8 517 724
Ezeket nem gyártja más nincs új gyártó...
Rengeteg motorra ők gyártják az EGR hűtőt..... Nem a legjobb konstrukció az tény de láttam én már BEHR EGR hűtőt szétmenni ugyan úgy..... Sőt régebbi M motorkódú autókra is viszik a BEHR EGR hűtőket....
Jött egy F11 20D hajtáslánc hibával. ( DPF szenzor rossz volt amúgy ) mondom szét van porladva a klíma hűtőd és látszik,hogy tiszta retek a vízhűtő. Mondja amúgy a teljesítmény is gyengébb a klíma se fúj úgy hideget meg folyamatosan zúg az elektromos venti max fokozaton nézem így 110C volt a víz hőmérséklete mondom itt azért probléma van..... 95C-nál nem igen mehetne feljebb.... Végül megbeszéltük,hogy meg kell csinálni mindent vezérlés csere turbó off stb stb.... Klíma hűtő szétporladt / vízhűtő kilyukadt és botrányosan el volt tömődve / Intercooler is eléggé retkes volt.... 2011-es autó 240E Km
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #48724 üzenetére
Mar volt. De meg csinalok. A fele funkciot amit tud azt sem tudom ,hogy mukodik. Ma jottem ra nyilik a csomagtarto labsopressel. (Csak mert ejjel volt egy ismetles a 740e tesztrol)
Kb 2 napot kene benne uljek ,hogy megtanuljak mindent. Elso kamerakat se tudom kapcsolni meg meg van sokminden.
Ez a kulcs funkciokat is tanulni kell, de ugy latom hianyzik az auto vezerlese belole. Lehet tanitani kell. -
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #48721 üzenetére
Az enyémet bevizsgaltattam saját költségre mert nem visszahívásos és le fényképezték nem ilyen lamellás a szívó ág, hanem nagy körök vannak ott és 160 ezer km nél semmi lerakódás nem látszott csak kormos volt. Az autó 2015.01 3.20xd, de kiiratom meg kap egy chipet. A turbómat minden olajcserénél ellenőrizni kell mert kézzel picit nehezebben forog mint kéne, alig de érezni, tengelye nem lóg nem fütyül. Nem tudom hogy csereltessem chip előtt, vagy várjak vele?! Mennyibe kerül egy N47d20c 135 kW - os motorhoz az új turbó? Vagy mennyi a felújított?
-
Shadowbull
addikt
-
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #48727 üzenetére
Élvezed ezt a téged körülvevő rejtélyt, mi? 😃
-
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #48728 üzenetére
Felesleges? Már eddig is legjobb extrának tartottam az motoros csomagtartót,hát ha még a kulcsért se kell kotorászni,főleg mivel az ajtók is kulcs nélkül nyílnak és az autó is indul.
Élmény télen a retkes csomagtartót fogdosni!
Ez szerintem az egyik legkényelmesebb dolog.
Szoktál bevásárolni járni?A kiparkolás is elég jó lehet pl egy bevásárlóközpontban ahol valami barom rád áll 30 centire.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #48731 üzenetére
Lehet én vagyok a hülye, de sokkal jobb megoldásnak tartanám, ha lenne egy érintő pad vagy valami, ami szintén kulcs jelenlétében egy segg odatolásra vagy térdelésre nyitna. Ez a lábsöprés akárhányszor próbáltam nagyon random volt. Persze ez is javulhat, de pl megpakolva pont nem akarom egy lábon bohóckodni.
szerk: Belegondolva, az a felület meg lehet koszos. Maybe a tolatókamera előtt elmenni, vagy ott csinálni valamit? Na jó túlbonyolítom.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
En biztos nem akarnam a tiszta ruhamat a kocsihoz erinteni. Meg tok jo lenne belekarcolni a port.
Azert latom gondoltal erre.Nem egy balettmutatvany csomagokkal se elhuzni a labat a bevasarlokocsi mellett meg foleg nem gond.
En nagyon birom az ilyen extrakat.
Gesztusvezerles jopofa de gyosabb a kormanyon a gombokat nyomkodni.
Belso fenyekkel egesz uton tudok jatszaniAmugy ez az elso 7-es ,mind volt (E38 ota)ami mar mar dogunalom.
Iszonyatos a kenyelem az ember nem is akar gyorsan menni, nem is melto arra ,hogy padlozza az ember.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Nem tudom hol a szenzor, eloszor kozepen probaltam nem mindig nyilt, de rajottem a bal oldal 1/4-nel kezdem az auto kozepeig akkor mindig sikerult.
Kamelot: Ki kell elveznem,jovo hetem mar megy.
Egyedul a kenyelem ami nagyon magaval ragadott, de ez a dizel cucc valahogy nagyon tavol van tolem mar.
Ez mar a Dodge-al elkezdodott.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz NoZoli #48702 üzenetére
Igen - igen. Most szivat az E39 engem is mert mar tobb mint 20eves. Ahoz kepest a 390 e km nem sok de multkor meghalt a vizpumpa. persze eredeti volt benne. eltort ugye... eloszor altam fel trelelre... most a huto, illetve a kiegyenlito tartaj, ahol a vizcso csatlakozik muanyaga, repedt el, letort, igy kinyomta az osszes hutokozeget kb. a pofamba mikor probaltam volna meghuzni a bilincset. Kartelgaz visszavezeto cso is repedt. vmi sziszeges jon valahonnan ezen tul de az meg kerdojel honnan? Lehet a szuro is... egyszeruen a kor ami megeszi a dolgokat, muanyagokat es hiaba van vmiben csak 100e km 20 eves kora ellenere ezek akkor is okozhatnak problemat. Ezeknel az autoknal az alapot a lenyeg nem a km. Siman lehet a 300e km futott jobb mert azon mar ki lett cserelve sok minden ujra...
En utobbi ~2 evben ezzel a mostani javitasokkal egyutt mar jo ~2 millat koltottem ra a 39-re. Draga hobbi kezd ez mar lenni. *ebben benne persze az uj teli/nyari, 2 garnitura 235/40 R18 gumi is, felni ujra fenyezes de akkor is...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #48745 üzenetére
Ez kopo dolog. Nem is kene szamolni igazan, de nem mind1 mekkora es milyen kategorias gumit vesz az ember. Meg erre nem sajnaltam a penzt mert mindig high performance, markas gumit vettem ra. Hol hasznaltat ugyan, ha talatam jo vetelt, ha nem akkor ujat!
Megmondom oszinten megfordult az eladas gondolata. 12 eve van meg es a vicc, h regen 25-30e km/ev belement de igy, h mostansag csak ilyen 10e km/ev es ennek ellenere a kiadasok 2x annyiak a fele annyi futas ellenere picit elbizonytalanitott.
Ugyanakkor... bar nem M5, idezet Karottatol:
"Ez az egész csak akkor jutott eszembe, amikor ott álltunk a minap az Euroring parkolójában, és néztük, megilletődve néztük a valaha volt összes M5-öst, abban a szép, szabályos karéjban, ahová beállítottuk őket a fotózáshoz. "
"Úgy volt, hogy én csinálom majd a legújabb M5-öt. De aztán a tekintetem minduntalan visszatapadt az E39-re. Tudom, hogy milyen egy modern M5. Fantasztikus, bámulatos autó, egészen biztosan sokkal jobb belőle minden értelmes paraméter szerint az utolsó bármelyik elődjénél. Én írtam és tévéztem az E60-at és az F10-et annak idején, mindegyik érdemben rúgott egy akkorát előre a világ technikai színvonalán, amekkorát a padlógázuk az ember veséjébe. De idén nem érdekelt a 600 lóerős, összkerekes dominátor. Az érdekelt, hogy miről beszélt Tiff Needell. Hogy milyen érzés beleülni a húszéves önmagam húszéves álomképébe."
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
na jo... most vagy en vagyok regi motoros vagy nem tudom, de kinek ? Shadowbull kilete?
szerintem meg ide is irtam vmikor aki kerdezte anno. en amugy jokat mozizok mikor a ket veglet osszefeszul. egyik az elmelet a masik a gyakorlat. az igazsag meg feluton van vhol...''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
Csodálkozom is hogy 6500€ beléraktál annak akkor komplett újnak kell lenni, de még mindig olcsóbb mintha új autót vettél volna 5x ennyi pénzért. Szépek jók az új autók csak drágák és a javításuk még drágább. Szóval pénzileg jobban jártál hosszú távon.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Drago1
tag
Ez ilyen a szakmámban is a mérnök ad egy irányt ami lejut hozzánk akiknek 20 éves tapasztalata van ,már ránézésre megmondjuk ,hogy mi működik a papírról és mi nem ( minősített hegesztő vagyok ,olaj finomítók,vizierőművek stb )
Vagy az van hogy ragaszkodnak a kivitelezéshez ,mi megcsináljuk és elreped a varrat ,aztán jönnek a minuszok euróban ,utána már hajlandóak lejjebb adni és adni a sima hülye szakmunkás véleményére és jó lesz a papirozást meg megoldják a megrendelő felé.
Vagy úgy csináljuk ahogy egyből jó és a papír csak dísznek van ott .
Nem lehet hibáztatni őt sem a mérnököket ,hisz soha nem hegesztett ,nem tudja hogy mindenkinek más a keze emberek vagyunk ,meg azt sem tudja hogy amit kiszámolt az a gyakorlatban nem működik .
Viszont én meg nem tudok megtervezni egy vizierőműben lévő turbinákat és csövezését a hegy gyomrában,hogy a gátakból lezúduló víz hogy hajtsa meg és hány Megawatt -ot termeljen egy városnak ,szóval mind a kettő félnek igaza van ,akkor van baj ha az egyik sem hallgat a másikra és nincs közös kivitelezés ,mind a két vég iszonyat fontos úgy lesz egy működő egész amire a cégem 100 év garanciát tud adni!
Inkább a párbeszéd a fontos
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000