- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
gp Sokak szerint abszurd a játék alap témája, mégis nagyon sokan döntöttek arról hogy kipróbálják a programot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
CharlieDrop
veterán
-
veterán
A színvitáról eszembe jutott egy szép mondat a totalcar egyik cikkéből, amiben egy X3-ast (?) mutatnak be:
"A kézi váltó hiányán úgyis csak azok fognak rugózni, akiknek sosem lesz pénzük egy ilyen kocsira."
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
-
NyalokAA
aktív tag
Szerintem ez kifejezetten pofás amennyi időben \ pénzben van a sapphire black egy ilyen szín maga a megváltás. Előző kocsim ilyesmi színű volt heti 1x lecsaptam mosóba és csókolom a feketét inkább heti 3x + évente 2x polírozás a piros nem is emlékszem volt e 4 év alatt kozmetikai kezelésen annyira nem látszott rajta semmi karc \ kosz
-
Ck.
addikt
Jól lehúzták a totalcaron is az új 3-ast.
Elsősorban minőségbeli problémákra, zörgésekre, puritán, olcsó belső anyagokra hivatkoztak a konkurenciához képest, illetve a bőr foteleket rendkívül keménynek találták.
Nem is értem, miért nem akar/tud a BMW felnőni a konkurensekhez minőségi belső anyagok, összeszerelés, vagy akár egy Audihoz hasonló minőségi ajtó zsanérok terén.Az ülésben is lehet igazság, nekem az F10-ben cirka 1 év alatt sem sikerült egy olyan kényelmes ülő pozíciót találni, hogy a sport ülés pereme két oldalt ne nyomná a combomat.
Kolléga 530 GT komfort ülése szintén hasonló fájdalmakat okoz a combomnak, de nem baj, mert akkor is csakabmw.[ Szerkesztve ]
-
veterán
A3 -as az 3-as, kis modell akárhogy is nézzük. Ülj be egy 7-es Individualba, na ott van kényelem.
Más is említette, sőt van aki el is adta az F10-esét, mert kényelmetlennek találta az ülését. Nekem a sima elektromos bőrülések vannak az F11-ben (még állítható gerinctámasz sincs), nem komfort, nem sport, és levezetek vele 1000km-t úgy, hogy semmi gond nincs, sőt ki se akarok szállni. De a feleségem pl. nem szereti, neki kényelmetlen, akárhová állítja.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #48114 üzenetére
de ne már individual 7-est kelljen venni, hogy jó legyen.
érted
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #48114 üzenetére
Végre valaki megemlítette ezt is. Hiába ilyen meg olyan a kocsi ha az ülés rakat xar. Nekem csak sima bőr van, de bármennyit vezetek észre sem veszem, mert annyira kényelmes. Egy kocsiban szerintem ez az első szempont.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
válasz CharlieDrop #48115 üzenetére
Nem kell, nekem az 5-ös is kényelmes Az X5 sportülése tényleg szűkebb, de 500km-t lenyomtam vele gond nélkül. Csak abban is a kemény bőr van, nem az a puha, mint az individualban, vagy egy lexusban
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gézengúz
addikt
Jó cucc az a kaméleon bőr?
-
veterán
válasz molnarpeter #48120 üzenetére
ÖÖÖÖÖ te érted, amit írtál? Merénnem
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #48121 üzenetére
Idéznem kellett volna az előzmény hsz elejét, melyben konkurencia és kiemelten az Audi képzi az összehasonlítás alapját, my bad.
-
H.Ezredes
őstag
Nálunk volt a 330i teszten. Mentem vele én is. Semmi problémám nem volt vele...
Itt írtam már akkor róla : [link]
Én nem tapasztaltam se zörgést se semmit és mindent végignyomkodtam.... Elég sokat ültem benne...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ļantos
aktív tag
Gyerekek ha E60-ban az aktív kormány meghibásodik, olyan vezetni mint egy sima kormányost vagy nagyon gáz? Van tapasztalatunk ilyen téren?
-
Gsx-rr
veterán
Na vegetert a szenvedesem a cabriovadaszattal.
Mar a 4-eseket nezegettem. 420d ami vicc 7m korul, ugyanilyen 335i 11.5m. Mar megint vicc kategoria.5m alatt nincs normalis 335i igy E93 kilove.
E46 meg ami szep az csodaszamba megy.
Igy ma elcsabultam, se nem cabrio se nem Bmw,de mar reg gondolkoztam rajta. -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #48130 üzenetére
Mert imadom! Nekem is volt 4 evig. Kb nekem az az erzes mikor a motorosok a szabadsagrol beszelnek. Fulig ert a szam mindig!
De most kicsit tulkoltottem,foleg,hogy megbeszeltem magammal folosleges autot vennem. Lovok majd kepet.Amugy eledtam egy autonkat mar fel eve arultuk. Kereskedesben volt, ember megnezte es miutan lerendeztuk az uzletet, megkerdeztem kitolassak-e. Hat o inkabb megoldotta,gyonyoruen beletolatott a keritesbe!
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #48134 üzenetére
Azt mondta nem cabrio, én Panamerára tippelek, de a Cayenne műszerfala is hasonló.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #48134 üzenetére
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #48134 üzenetére
Panamera. Igen az volt a cel, csak gyenge a kinalat, valogatos vagyok. Ezt meg nagyon kedvezo opciokkal tudtam megvenni. Keves a kilometer. Nagyszerviz utan stb...
Meg mar parszor akartam is. Amugy mar megertem sokan miert szeretik. Iszonyat kenyelmes, alapjaraton kozlekedve mar tul unalmas mint egy masik felso kategorias auto. Viszont ha kell akkor kitor belole az alatt.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #48139 üzenetére
Nagyon szepen koszonom. Azert ontopic maradok, E90 marad tartaleknak nem eri meg eladnom.
Lehet inkabb megy az E Coupe es visszaul bele a baratnom. -
H.Ezredes
őstag
Szemmel látható a láncnyúlás főleg a felső láncon....
Rokonságban van egy F20 118D 99E Km-el hívtak,hogy megállt az autó mint a szög... Teker az önindító és a vezérműtengely áll.... elszakadt a vezérlés..... Méltányossági garit se lehet kérni mert kintről behozott autó volt és az egyik olajszerviz 11E Km-el később volt mint az előírt.... Az a szomorú,hogy elve sok az a ~30E Km és még így is túlmennek a tulajok.... Rengeteg autónál láttam ilyen túlfutást....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #48142 üzenetére
Teljesen valós. Igazolt a Km csak 1 olajcsere volt elcsúszva és ennyi...... De ugye nem az elcsúszott olajcsere miatt szakadt el a lánc azt tegyük hozzá mert az kint volt még évekkel ezelőtt amióta itthon van a családba keveset fut az autó talán évi 10E Km-t és 10 ezrenként le volt dobálva az olaj szűrőkkel. Nagybátyám mondta is,hogy fosok ezek 100 Ezernél biztonságból ledobják a vezérlést még mondtam is,hogy minek azért 150-et elmegy... erre tessék 99-nél off.... Teljesen gyári az autó nagypapás stílusba volt használva végig....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #48146 üzenetére
Neeeem nem volt cserélve nálad. Mi cseréltük először A mostani motorok elmennek tényleg 150-200E Km-t extrém eset az,hogy elszakad ilyen kevés Km-el..... Mondom M57-nél szakadások 170E Km 250E Km 300E Km 400E Km most mond meg ott is,hogy mitől 170 és mitől 400..... Pontosan ezért is mondom,hogy 4 hengernél 150-200E Km között le kell dobni mert nagyon nyúlik látod amit most kiraktam 161E Km után,hogy megnyúlt a felső lánc :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
Valaki meg tudná erősíteni, vagy cáfolni hogy a BMW-féle stop-start rendszer van-e bármiféle tekintettel az izzó turbóra, keringeti-e vmilyen szivattyú még az olajat leállítást követően, vagy pedig azonnal megszűnik a kenés?
Egyébként volt szerencsém mostanában jónéhány stop-startos autóhoz és gyakorlatilag a BMW megoldása messze az egyik legbutább.
Hideg motort 8-10 óra állás után beindítom, arrébb gurulok 10-20 métert, kiengedek egy kanyarodó autót a mellékutcából, erre ő azonnal leállítja a jéghideg motort. -
Gsx-rr
veterán
Nekünk hybrid nél haza is vágta a váltót. Gari lejarata után pár hónappal ráadásul ott ki se lehet kapcsolni.
Hétfőn az elő dolgom lesz kiíratni mert tegnap tolattam ki a parkolóból kb 1 km/h val és megálltam de már léptem is a gázra,na ez a leállítás újraindítás azt hittem eltépi a láncot.Barom egy dolog szerintem is!
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Ukrajnai háború
- Hobby elektronika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Jövedelem
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...