- Yettel topik
- iPhone topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Honor 50 - apám nevében
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ļantos
aktív tag
Jónapot. Na odáig eljutottam bt ügyben, hogy szereztem egy régebbi androidos telefont, az látja a kocsit. Meg is adom a jelszót, de az autó nem akar párosodni. Lehet, hogy pár évesnél még régebbi készülékkel próbáljam? Esetleg rakassak egy sw frissítést a kocsira?
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
Pontosan! Nekem is majdnem így jöttek elő a dolgok, csak kevésbé drasztikusan. Még eddig, éppen sikerült mindent azelőtt cserélni, hogy megálljon a szerkezet.
Ismerek olyat, aki nagy kincsnek tekintette az offtopik, húszonéves autót, amin még minden gyári volt, mert alig volt benne kilométer. Rögtön, kezdhette is az összes alkatrész cseréjével, amiben volt gumi, vagy műanyag. Szóval, ezért gondolom azt, hogy alapnak jó a keveset futott, régi autó. De biztosan nem költségmentes, csak mert alig van benne futás. Sőt!
Viszont, számoljad azt, hogy ha már túl vagy a műanyag és gumi cuccok cseréjén, akkor jó darabig megint nem kell rá költeni. Nekem is, most lett olyan állapotba hozva a 330i, hogy nem hármassal, vagy nagyobb számmal kezdődött a százezres összeg száma, az éves szerviznél. Persze, simán bele lehetne még most is tolni azt az összeget, mindig volna mit csinálni rajta. De az én igényeimnek megfelel, üzembiztosan működik. -
#15490560
törölt tag
Sziasztok. Tudnátok írni budapesti bontóst akinek van F szériára karosszéria alkatrésze? Sajnos egy tolvaj banda vitte a kocsimról amit tudott az éjszaka Meg kéne egy jó fényező elérhetősége is.
-
#15490560
törölt tag
válasz NyalokAA #48757 üzenetére
Jelek, lefeszítve. Kasztni szétkarcolva. Antenna kitépve mindenestül, horpadás. Vonószem takarók, felniközepek, oldalsó szellőzők. A lökhárítót és a lámpákat is megpróbálták kiszedni, de akkor szólalt meg a riasztó! Casco van, de néhány dolgot meg kéne vennem addig is.
-
Drago1
tag
válasz Shadowbull #48755 üzenetére
Látom ,kapcsolatban vagyok velük ,elkerülhetetlen,olajiparban
-
Ricsi.M
tag
Sziasztok!
E60, 30d, 218 lovas, 2004-es.
Olvastam egyik német oldalon, hogy a tömítetlen szívósor érinti szinte az összes sorhatos dízelt, és ez a forgattyúsház-szellőztetéséből adódik, ez meg tönkrevághatja az izzításelektronikát. Na most ennek fényében keresgéltem magyar oldalakon hátha találok valamit, egy 535d tesztet találtam az egyik hazai autós portálon, itt ni írják is:"Anno az E39-ben ezt a funkciót egy nagy olajmegkötő-kapacitású szövetszűrő végezte, jól. Az E60-as BMW 5-ösökben ezt a feladatot megkapta egy röpsúlyos, ciklonrendszerű leválasztó, egy centrifugális elven működő köráramlású szűrő. Sajnos ez nem lett jó, de ennél is nagyobb baj, hogy az átdolgozás utáni M57TÜ2-es motorokból, így nemcsak a 286 lóerős 535d-ből de a 231/235 lóerős 530d-ből is kihagyta ezt a leválasztót a BMW. Ami nincs, az nem is tömődhet el, nem mehet tönkre tőle a rosszul karbantartott motor és pénzbe sem kerül.
Ennek következményeként az olajpára visszajut a szívósorba, kokszként szennyezheti a szívószelepeket, amelyek ettől egy idő után nem zárnak rendesen, mindeközben fogy a motorolaj és veszélyben van az említett izzításelektronika. Aki jót akar, az mind a korábbi, mind a későbbi 535d-jét (illetve 530d-jét és a 177 lóerős 525d-jét) szereltesse vagy szerelje át az M57-es, E39-es, 184 vagy 193 lóerős 530d-k olajleválasztójára, ilyenre ni és a szűrőbetétet cserélje ki legkésőbb 50 000 kilométerenként. A 11-15 számmal jelölt elemekre lesz szükség a tömítésekkel együtt, a szűrő cseréjekor elég a 15-ös szövetbetétet megvenni."Na mostan a kérdés. Ez a probléma tényleg fennáll? Mert ez kb 10 ezer forintból megvan, és otthon simán cserélhető. Teljesen kompatibilis az E39 530D M57 alkatrésze az én autómba is? Valaki csinált már ilyet esetleg? Előre is köszi!
MR Informatik - IT üzemeltetés, rendszergazda, szerviz, weboldal készítés - www.mrinformatik.hu
-
veterán
válasz Gsx-rr #48742 üzenetére
A parkolószenzorokkal érzékeli a kocsi a lábsöprést. Plusz ott kell lennie a zsebedben a távirányítónak, anélkül nem megy.
Elég, ha megfelelő sebességgel elmész a hátsó lökhárító előtt, és kinyitja.- Volt már egyszer ilyen.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Nekem írtad, de te sem írtál semmi konkrétumot. Shadowbull egy olyan srác, aki - ha tényleg a bmw-nél dolgozik és erre alapozza azokat a beszólásokat amiket ide ír - azt élvezi, hogy azt hiszi, hogy ez mindenkit érdekel, és ezért őt tisztelik és irigylik. Ez egyfajta mentális probléma, mint pl. amikor nem tudsz lepattanni a faszbúkról vagy innen a fórumról, mert élvezed a figyelmet, élvezed, hogy téged olyannak látnak a többiek, ami valójában szeretnél lenni - de nem vagy. Csak nyomod a kommenteket, hogy fenntartsd ezt a képet.
Amióta én itt vagyok, és látom a kommentjeit, egy alapos, igazi és valós dolgot sem írt le. (javítsatok ki ha nem így van) Csak ködösít, és isteníti magát. Elég szomorú, de van ilyen. Nem szabad komolyan venni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
dellfanboy
senior tag
válasz SeniorTilla #48763 üzenetére
azert a mentalis problema nem biztos, hogy csak nala van
[link]De higgyétek el, hogy legmélyen belül Ő is irigykedik a sok BMW-re, AUDI-ra és MERCI-re, LEXUS-ra.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz dellfanboy #48764 üzenetére
Ba dumm tsss
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48763 üzenetére
Amióta a kertemben ott a medence és a házból kilépek a teraszra és onnan beleugrom amikor melegem van ,azóta nem irigylek senkit
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #48763 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy Shadowbull a BMW-nél dolgozik, habár minden hozzászólásával ezt a látszatot igyekszik fenntartani. Egy normális ember, aki valóban a BMW-nél dolgozik ezt nem titkolná! Vagy ennyire gáz lenne a BMW-nél dolgozni, amelyik okádja a kigyulladós autókat?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #48768 üzenetére
Rosszul fogalmaztam. Nem "dicsekedne" vele.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
Ez itt inkább homokozó, mint szakmai topic. Eleve egy bármilyen dologot nem lehet kellő alapossággal körbejárni egy-két hozzászólásban. Szerintem egy több éve az M részlegen motorfejlesztő mérnök kisujjában több a szakmai tudás, mint itt az összes többi fórumozóban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #48762 üzenetére
F11-nél a két szenzor (alsó és felső) nem extraként van beépítve? Szerintem nem a parkszenzor (vagy legalábbis nem mindkettő az).
-
veterán
válasz Drago1 #48766 üzenetére
Erre én is csak röhögni tudok (mármint dellfanboy kommentjére).
Mindegy, bontok egy sört és nézem a tengert tovább Észak-Szardínián, ilyenkor még pont árnyék van a teraszon, a család alszik, én meg sajnálom magam, hogy mekkora egy mentális problémám van
Pont itt parkol előttem egy X3 M40i, pár hetes lehet. Szép kis vas.
chess001: a homokozó nem a pride-on volt?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #48763 üzenetére
Hmm. Beraknal harom olyan kommentet tolem ahol istenitettem magam? Tenyleg kivancsi vagyok, koszi elore is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Chrys_ #48771 üzenetére
Nem tudom, én csak abból következtettem rá, hogy a sima parkszenzorral érzékeli, amikor szűken parkoltunk hosszában, és a mögöttem álló kocsi rámállt. Csak úgy tudtam elmenni a csomagtartóm mögött, hogy egész közel húzódtam a lökhárítóhoz. És csodálkoztam, mert kinyílt a csomi. Nem lengettem a lábam, nem tettem be a lökhárító alá, csak simán elmentem mögötte.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Shadowbull #48773 üzenetére
Amikor ezredessel vitatkozol, pl. azok szoktak olyanok lenni. Te mindent jobban tudsz, nem fogadod el azokat a tényeket, amik mást mutatnak. Ott volt a múltkor az az eset is, amikor hülyének néztél, mert azt mondtam, hogy nem szabad leállítani a forró motort autópálya tempó után, hogy lehűljön a turbó. A végén saját magad vallottad be, hogy nem tudod, van-e a dízelekben utánkeringetés. Előtte meg szó sem volt benzinesekről...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #48775 üzenetére
Nem tudok mindent jobban. Autot szerelni peldaul biztosan nem tudok, nem ismerem a regi autok lelkivilagat.
Van viszont nehany dolog amit jobban tudok, abban meg szoktam vitatkozni, ez egy ilyen mufaj. A dizelekkel kapcsolatban meg azt irtam konkretan hogy a tobbsegbe nem kell utankeringetes mert egyaltalan nem lesz olyan meleg a cucc, amibe meg kell mert nagy teljesitmenyu abban meg van.
Van nehany dolog amire felkapom a fejem, az egyik az amikor a laikus azt gondolja hogy a fejlesztok olyan hulyek hogy nem jut eszukbe nehany olyan alapveto dolog, ami a laikusnak bezzeg eszebe jutott. A masik meg a sok konteo, tervezett avultatas meg hasonlo hulyesegek.
De amugy ott tartottunk hogy josz harom hozzaszolassal ahol istenitem magam. Mondjuk ilyesmit irok hogy en vagyok az istencsaszar, vagy hasonlo.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #48772 üzenetére
Ugye milyen könnyű belekötni egy félmondatba?! Nyilván értetted mire gondolok. El kell fogadni, hogy ez nem szakmai szint, csak tulajok véleménye, meg egy szerelő önreklámja.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz SeniorTilla #48763 üzenetére
nem neked, hanem unblokk. nem is az en tisztem le irni ki mivel keresi a kenyeret. mi tobb nagyon kevesen tudjak a forumon ki es mivel. nekem sincs semmi kozom a bmw-hez ugymond megis tudok irni hasznosat. Shadowbull irasai is azok (szamomra) annak ellenere engem nem erint mint youngtimer -est. igaz en regrol tudom nem megmondo ember hanem van mogotte vmi...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szimi57
őstag
Nagyon jónak tartom, hogy van egy fórumlakó, akinek mellesleg a kisujjában van a technika minden apró részlete, vagy még annál is több, és a meló mellet még marad energiája megosztani tapasztalatait.. Az is nagyon jó, hogy van olyan, aki nem tud autót szerelni, de legalább egy kicsit azért konyít a dolgokhoz. Ez is egyfajta önreklám.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ļantos
aktív tag
válasz Shadowbull #48776 üzenetére
Mondjuk a 99%-ban eltalálhatatlanul kicsire tervezett ablakmosó betöltő nyílás pont nem a fejlesztők leleményességét erősíti Van még sok bosszantó dolog ami megint nem a fejlesztőket dicséri.
Nem vita, csak ez úgy most eszembe jutott.A másik témához annyi a meglátásom és nem csak ide vonatkoztatva hanem általánosságban, hogy lehet bárki bármilyen komoly szerelő, kőműves, ács, ha félóránként van ideje fotózni, hozzászólogatni, facéra posztolni, stb, az nekem komolytalan. Egy jó szerelő nyakig van a munkában, max néha tud hozzászólni ehhez-ahhoz, mert kb. szarni meg enni sincs ideje.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Van a piacon egy olyan réteg, aki igényli, hogy dokumentálva legyenek a karbantartások, javítások. Ugyanezt a csoportot az előbbi dolgok nyilvános megosztásával szvsz egész jól el lehet érni.
Az ablakmosót én sem értem (főleg F30-nál rémlik a kihelyezett betöltő), de biztosan volt rá indok
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Ilyen alapon a fórumozók nagy része nem ért igazán semmihez hiszen rengetegen írnak reggel / délelőtt / kora délután .... De a te elméleted szerint akkor az M-es részlegen dolgozó fórumtag sem ért úgy ahhoz amit csinál hiszen rendszeresen munkaidőben is tud írni..... Nem mind1 ki mikor ír vagy mit fényképez vagy mit nem ? ( Arról nem is beszélve,hogy közben hányszor jöhetnek fel a tagok megnézni,hogy van-e valami új úgy,hogy nem írnak semmit csak olvasnak.... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
eliterob
tag
Urak! Van valami tipp arra hogy klímával miért kezd melegedni a víz? Pár napja vettem észre nagy tapasztalatok nincsenek de ahogy észrevettem hegynek erőltetett menetben érezni sík úton kinozva se produkálja. 2 szerelő is vakarja a fejét így még nem vittem el sehova de ilyen tunettel én még sose találkoztam. Kéne még valamit csinálnom tesztelnem hogy pontosabb hibakep legyen?
-
Shadowbull
addikt
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Hidd el, a fejlesztok sem hulyek, pontosan tudjak hogy az ugy nem jo, de egyszeruen nem volt mas lehetoseg. Aki tervezett mar dolgokat zsufolt motorterbe, az tudja hogy neha hetekig kell milimetereken sakkozni hogy egyaltalan ott lehessen az az alkatresz. Raadasul van kismillio szempont, amit nem is lathatsz amikor csak ugy siman kinyitod a motorteret. Alkatreszgyartasi, osszeszerelesi szempontok, szerviz, diagnosztika, mas variansok, kismillio dolog. Mondjuk tervezel valamit, gyonyoru, egyszeru, jol mukodik, tok buszke vagy ra, aztan jelentkezik a gyar a vilag masik felerol hogy bocsi haver, de a cucc amit rajzoltal az eppen utkozik a mittudomen futomuszereloallomas ellenorzo kamerajanak tartokonzoljaval, ha azt at kell alakitani az 1 millio euro csak a gyarban, plusz 12 masik varians atalakitasa, ugyhogy legyel olyan jo es vidd arrebb azt a szart.
es akkor a konstruktor agyal rajta es arrebviszi. Amikor meg kinyitod a motorhaztetot akkor azt mondod hogy baszki ez hulye, hat nem latta józan paraszti ésszel hogy azt nem ugy kellett volna hanem igy?
Par evet eltoltottem az eletembol ilyen legozassal, nem egyszeru. Mindig azt szoktam mondani hogy kurva sok munkat bele kell tolni hogy az ember egy rossz megoldasra jusson, mert neha nincs jo megoldas csak rossz meg meg rosszabb.Szerintem tok jo dolog hogy Ezredes dokumental es kiteszi ide. Ez azt jelenti hogy vallalja azt amit letesz az asztalra, nem sokan csinaljak ezt.
A marketinges hatast se felejtsd el, ezek a kepek es a dokumentacio uj ugyfeleket is hoz, ugyhogy ezredes akkor is dolgozik ha forumozik (velunk ellentetben )
en tisztelem egyebkent ot is meg a munkajat is, hogy neha belekotok az csak szorakozas, tudok sekélyes de hát ez van, egyszeru vagyok)[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
Hogy legyen ON is. Tilla milyen szardinia? Nagyon szar?
Készlett tegnap a egr hűtő és szelep csere járása kurva jó lett tőle
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
válasz eliterob #48783 üzenetére
Ha nincs elkoszolódva a hütőd kivül-belül, és jó a keverék képzés (benzin-gázolaj, levegő), ha nem kopott a motorod lehet tervezési hiányosság is. Hegymenetben jóval nagyobb a teljesitmény igény, nagyobb a hőterhelés, gyengébb a menetszél hütés. Elvileg a tervezők trópusi hegymenetre tervezik a rendszert.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chrys_
addikt
Ha nincs H.Ezredes "marketingje" itt a fórumon, akkor nem vittem volna hozzá javításra az autóm.
Viszont a munkája és a hozzáállása miatt a kiderített kisebb problémákat is vele fogom kijavíttatni. -
FIREBLADE78
addikt
Míg vártam a sorom a szalonban addig szétnéztem az autók között. Az új x5 egyre jobban tetszik. Pláne feka M packos. Bent lévő autók nagy részének akár z4,x3 stb műanyag,kopogós műszerfala van. Kb a szánalmas kategória 2019-ben 20 misiért. Mű varrás,hányok. Lehet hozzászoktam a mostani beltérhez. Ti hogyan látjátok ezt a kérdést? Külcsín legyen,belül mindegy?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anubris
őstag
válasz FIREBLADE78 #48790 üzenetére
-
Shadowbull
addikt
-
NyalokAA
aktív tag
1. teljes fapad , nem luxury line , teljesen alap ülések , halogén .. most kell majd rákölteni rengeteget a km alapján lánc csere szívósor tisztítás szilentek gumik is fáradnak már ilyenkor turbót is meg kell nézetni lengéscsillapítókat
+ van benne ülésfűtés , navi , kibővített műszerfal2. szintén zenész ez sem luxury , teljesen alap ülés , halogén .. szerviz mint fentebb
+ Lci3. motorcsere láncszakadás miatt ? 209 e km-nél igényes gazdája lehetett én biztos nem vennék ilyen kocsit
4. ez legalább tényleg luxury lineos és xenon , szerviz ugyanaz mint a többinél
+ talán az 5 közül ez a legkevésbé rossz5. ilyen leírás és fotók mellett teljesen felejtős kívülről is teljesen fapad a belsejéről már képet se mertek felrakni 255 k km kicst erős
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Anubris #48791 üzenetére
Ocsmány az a kapaszkodó bent,mint egy bkv busz Még mindig az x5 a legszebb szerintem. Audi is bejön,de irtózom a full érintőpaneltől. Semmi gomb. Ahogy bull mondja,majd ha vén fasz leszek lesz merci vagy inkább semmi,mert nem akarom rángatni a kormányt 70 évesen. Életveszélyes.
Műszerfalra tudom,hogy lehet kérni bőrt. Csak ezen a szinten nem kéne extra pénzt lehúzni. Tudom,a bőr sincs ingyen.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gézengúz
addikt
Nézegettem az E46 és E90-eket. A 318I-t, itt is ott is N46B20-al gyártották, de az E90-nél már van 6-os váltó, elképzelhető, hogy cuppan az E46-ra? Esetleg az áttételeik nincsenek meg valahol?
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #48794 üzenetére
Az a kapaszkodó jobb oldalon még oké, de a vezető oldalán minek? Ha már akkora a sebesség, hogy számítson, akkor jobb, ha a kormányt fogja a sofőr. Eséskor meg úgyis el kell engedni mindent
Új Audi A8-ban próbáltam a dupla kijelzőt (klíma panel helyett van a másik kijelző), én sem voltam olyan nagyon oda érte. Van 1-2 jó dolog benne, de alapvetően a gombokkal kezelés szerintem jobb, mert nem kell oda nézni, mit nyomsz meg. A haptikus visszajelzés (ami az Audiban megvan) ezen nem segít.
A navi kijelző viszont lehet érintős, csak legyen meg még hozzá a joy vezérlés is. Ebben a kombóban a legjobb. -
Drago1
tag
Az első nem Luxury hanem sima ,xenon nélkül ne vegyél autót szerintem a halogén nem illik a bmw-hez ,az M -es is lehet hogy csak épített ,mert a beltéri műanyagok sima szürkék az meg a sima 3 -asban szürke ,M-es ben ezüst és mintha kígyóbőr lenne közelről Hextage vagy hogy nevezik,meg kell nézni ha a tetőkárpit fekete akkor szerintem gyári M azt nem szokták cserélni építettnél csak első hátsó lökös küszöbök és kormány amit cserélnek a többire csak nagyon fanatikusok vállalkoznak.
Luxury belső vajszínű és króm pakkos minden esetben.
Én xenon ,nagy navi ,8 hp autómata ,elöl hátul radar nélkül nem vennék autót ,nehéz találni jól felszereltet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron