- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4309 üzenetére
"hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt."--> bocs de ezen szerintem az összes mindenki röhög aki a topikot olvassa
nem gondolod ha csak megültetsz egy széria kocsit rontod az aero dinamikát álltalába? mert a kocsi alatt kevesebb levegő jut átt ergo annak a hosszabb úton kell távoznia a kasztni fölött.
igen itt a példa 2 órára erről vakkerálók hogy kugelfischer meg weber
miért lenne nagy ördöngösség? hirtelen nyomaték/ló váltózás nincs ergo a gyári váltó elírja erősített csapágyakkal.
és ki a szart érdekel? egy topik társad leírta hogy egy szint felet a ló csak pénz kérdése és nem márkáé.
lúzer
BMW001:ilyenkor jön a sok elektronika ami úton tart, elveszi a gázt fékez amikor szükségesnek érzi.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23