Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dragonfx

    veterán

    válasz VR6-Fan #4299 üzenetére

    így van sufnituning kovácsolt szelep dugattyú...direktszűrő..és 2 benzimpumpa igaz? :C ...és ettől 200 ló lesz egy 1.6os szívó motor...na persze.. :R

    vezérműtengely, hengerfej módósítások, turbó és ehhez mérnöki elektronika átírás, hengerenkénti leömlő kipuff rendszer végig, kw "földbe" ültetés, valami értelmes fék, könnyű felnik, versenygumik....kb akkor tartunk 200nál....és most el ne kezd a vti hondákat hogy márpedig azok...

    BMW001>>9.2 az indulóára 10ből már jól felszerelt van mert alig kell hozzá valami mert mindne benne van...egy lancerX 335i m3 nem jön ki 10ből......jah nagyon érdekes lesz ez az uj 2.5ös motor :U ..kevesebb ló....annyi mint a tiéd...204...mégis valszeg elverne...vagy mégse? :D ...elég bivaly ám aza 6.6os sprint...teljesne széria nem egyedileg épített motor....nagyon kellendő lesz eza Z4 irtó szép szerintem...1est kéne átszabni mostmár csak...uj 7es Ac schnitzer képeket láttad...ejjjj tiszta ukrán maffia....

    Mad.nek igaza van....280at elég nehzeen visz egy 2.0ás turbo calibra....a lada sosme emgy 180-200at.....és félkézzel megtartani amikor össze vissza elindula nyomatéktól...nem hogy 280nál már 180nál si figyelni kell mint állat.
    a 850 neked viszi a 3 kilót?

    [ Szerkesztve ]

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

Új hozzászólás Aktív témák