- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
sziasztok
bemelegítő: tud valaki korrekt karosszérialakatost (+fényezőt)? Sajna van rohadás az E36 -on, amit orvosolni akarok mindenképp.
További elmélkedés. Véleményt szeretnék kérni, szerintetek mi a célravezetőbb mind anyagilag, mind végeredmény-ügyileg: jelenleg megvan ~fél éve az E36 coupé. Ami most új és ezáltal jó rajta az kompletten 4 új fék, 4 új gátló, kuplung, difi (bár ez bontott lett, de most jó).
Ami a gond vele: tulajdonképp mindenhol lehet találkozni valamivel. Kát hátsó ívet lakatolni kell a hátsó homlokfallal együtt, a fényezés nem a legszebb (igazság szerint teli kéne fújni körbe). A belsejében az ülések szép félbőr M -es fűthető combos ülések, és sehol nem szakadtak. Ez a legjobb része jelenleg. Az ajtókárpitok lógnak, ragasztani kell és újrahúzni, de ez nem óriási kaland. A hajtáslánc.. hát.. ereje az megvan (M52B20), pöccre indul, a hangaj gyönyörű. Fekete/kék füstöt soha egy darabot nem látni tőle bármit teszek vele bármikor, viszont 2000km/1l olaj az elég konkrét Tehát előbb-utóbb a mocihoz nyúlni kell (rosszabb esetben komplett csere), lakatolni + fényezni legalább részben kell, és a belsejével is kell kicsit tőrdni, de talán ez minimális, mert amúgy tényleg szép belül.Na most, kérlek titeket hanyagoljuk a "nem éri meg" "ennyiért E46 kapsz" meg társait, mert már E60 lehetne lassan, és bármerre lépek már biztosan az össz. árából. De nem érdekel, mert nem tetszik és nem akarok. E36 coupé kell és kelleni is fog, ez fix. Tehát, ha én egy E36 coupét szeretnék mindenképp, és jelenleg egy ilyenem van, mit tegyek? Ebbe lapátoljam a pénzt dögivel, vagy vegyek még egyet, ahol a hajtáslánc nagyobb és talán hibátlan (bár itt is lehet hogy csak szelepszár szimó?) és nem kell lakatolni egyáltalán?
Azt gondolom, hogyha nagyon belevágok, lakatolás, telifény, belseje + motorgenerál akkor ott járok, mintha vennék még egyet. Itt a kérdés az, hogy vajon létezik "ergó hibátlan" E36 még? Ezek már öreg dögök. Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni, és hát akkor nyilván logikusabb ebbe lapátolni a fizetéseket.Köszi!
Még egyszer: nem eladásra lesz, soha. Nem más kell, pontosan ilyen autó kell. Ennek fényében kérnék véleményeket, ha lehet
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...