- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26466 üzenetére
vortexes szűrőt mennyinként kéne cserélni? Elvileg azt is kéne a membrán miatt
powerdisc+ceramicozok, de gyanítom az is elfogyna hamar
Amit linkeltél kép..nos lehet az ex-20d-m egrje is akárAgyaltam a 61nél, hogy kiveszem a dpf-et, és ráíratni az EU3 motorvezérlőjét... Egr se lenne rossz, ha kivenném, csak akkor meg megnő brutálisan a NOx és nem megy át műszakin meg büdös lesz-valószínüleg. Erről van tapasztalatod, tanácsod? Jelenleg minden jó még-dpf-egr, csak hallottam olyant, hogy dpf kivétel után új életre kelt az autó-nomeg pénztárcabarátabb is
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."