- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Íme az új Android Auto!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15751 üzenetére
Klubbon is a sok olajkályhás kételkedik, meg a 23i tulajok is csak néznek. De engem hidegen hagy, jót mosolygok rajtuk. Az én pénztárcám, abból fogy kevesebb pénz naftára, és ez nekem rendkívül jó, és nagyon fel tud villanyozni.(tegnap mondjuk pont más lett felvillanyozva, szintén azt hitte hogy csak szórakozok )
De nem értem mit sírnak, egy 20D 5l alatt elmegy, egy 30D meg 6l alatt. Attól még így is messze vagyok, nem beszélve arról, hogy Budapesten ez a 6.6 pont a duplája lesz. Talán az a gondjuk, hogy mostanság drága a gázolaj(ők választották), és biztosan a szervizben is költeni kell a mocira. Mert ugye mi ezt a fogalmat nem ismerjük.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15752 üzenetére
baxki nézem dízel 416 ..de hagyján maxxmotion diesel 444
kellett nekik dízel....márpedig egy e90 20d.be ezt kellr aknia gyár szerint .számolj 444x5...7x390...olyan vészesen sokat nem buksz.hát aza lényeg neked megvan.hát ja a 28i tuti 12+ liter pesten.
18d kéne ..elég a 143 ló.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15740 üzenetére
Hm, így valóban elgondolkodtató a gáz.
Tényleg jól fogyaszt a vasad de csak hosszútávon.
Találkoztam egy másik pécsi E39 28i tulajjal neki 8,5 a nagyátlaga normálisan vezetve.
Kemény.. Ennyit egy 1.6os benzines is könnyedén nyal...#15753 143ló egy 1,4tonnás BMW-be?! Az elég karcsú.
Inkább legyen pár évvel idősebb de valamivel erősebb szerinte, Még benzinre is marad egy kis fagyi pénz..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15755 üzenetére
Persze hogy nem. Egy 1,5tonnás, 200lovas luxuslimuzintól egyáltalán nem az. Sőt!
A lovak zabbal mennek. Ezzel nincs is gond ilyenkor nem sajnálja tőle az ember a naftát.Lehet öregszem? Ezek a szép E39-k egyre inkább bejövösek..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15757 üzenetére
Van egy olyan érzésem ha ez az újfajta csiga megvalósul akkor igen jó cucc lesz és mocskos mód drága is. Valahol tartok egy kicsit ettől a downsizingtól..
Nekem tettszik. Valahogy szívesen terelgetném én is..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15755 üzenetére
hát ezért elgondolkoztató egy 25i.
én le se irom emnnyit eszik enyém városba...12+...bár most xar valami.ujfenn nem ujdonság.alkalmankétn hazsnálóm.nem esik jol.de nem ver földhöz.lexarom menjen.megnézzük mit birnekem elég lenne ha hosszutávra akarom hazsnálni az 18d.143lóval.megy.és keveset eszik.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcsi23
veterán
Hello Srácok!
E60 525D LCI-re keres haver téli gummedlit, 225/55/R16 méretben. Valami tuti tipp?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #15769 üzenetére
Ennél nem. Most az összes BMW-s erre van rákattanva. Klubbról 7-en ilyet vettek most télre, ugyan ilyen méretben.
Vagy PA3 is jó, ha az asszimetrikusban bíztok.(én is mindig arra szavazok) Azt ajánlják az M3-M5-M6 modellekhez pl. De ez az A4 brutális lett, magasan a többi fölött van. És piszok tartós.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15764 üzenetére
áhhh van fenn 330ci kompresszorral 340loerős.e46...az kicsit jobb.ujabb
és ki nem nézed belőle...
nem kell erre turbo teso??minek??? 5.5alattvan 100on.ki tudja megfogni??? max egy nagyon szűk 1%.de az is csak akkor ha kitapossa a kocsibol az 500lovat...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #15772 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs az áráról, de 42-47k között mozog/db. Alpin PA4 jövőre lesz csak, addig be kell érni a V mintával. Az kicsit hangosabb, és erősebben kophat a belső fele. De a Michelin alapból 2x annyit bír, mint a többi, így az mellékes. A PA3 hiába van a listán, óriási hiány van belőle, itthon biztosan nem kapsz(máshol sem, alapból külföldi raktárakból hozzák). A4 mivel új minta, van belőle, de abból is limitált a mennyiség. Jó minőségű téli gumi olyan lesz lassan mint a fehér holló. 1 évvel előtte rendelni kell.
De igaz ez a nyárira is... Nincs elég kaucsuk.dragonfx: Hát vazzz, ha már élményautó, akkor maximálisan legyen az. Most az az 500k nehogymán földhöz vágjon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15764 üzenetére
Kompit?! Mi előnyei vannak a turbóval szemben?
Okééé h. azonnali reakció de bonyolultabb, drágább és kisebb a hatásfoka.E36-al az az egyetlen bajom hogy már túl modern egy nyers élményautóhoz képest (pl E30 M3) viszont ha reccs van akkor nem igazán szeret megvédeni. E46 + 6henger
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
A kompresszor alacsony fordulaton is képes rendes nyomást előállítani, nincs turbo lyuk, tehát állandó reakciót kapsz. Ez az azonnali reakció, és a magasabb elérhető telejsítmény az, amiért érdemes a kompi. Mert teljesítmény terén is jobb egy mechanikusan hajtott kompresszoros motor. Hátránya, hogy a motortól veszi el az energiát, mivel közvetlen a főtengelyről kapja az ívet, így erős a többletfogyasztás, bonyolultabb az egész rendszer ezért drágább is, és nagyobb a hibafaktor.
Kompinál van egy munkatartomány, amit ügyesen be kell lőni. Szűkebb ez a tartomány, mint a turbo esetében, tehát a kompis motort nem érdemes halálba pörgetni, alsó és közepes fordulatig viszont odab@sz. BMW-re azért ideális, mert a sima sor 6-ok és V8-ak alapjáraton is alacsony fordulaton üzemelnek()max. 6k rpm, így ezeknél be lehet lőni, hogy a teljes tartományban meglegyen a megfelelő nyomás. Az ilyen 7-8500RPM-et forgó motorokra már nem ideális, ilyenek az M-es BMW-k.A turbo ezzel ellentétben 'hulladék energiát' hasznosít, ugye itt a kipufogógázra kell gondolni. De van turbo lyuk, és magas késedelmi idő. Persze itt is van több lépcső, lehet bonyolult, változó geometriás típust is alkalmazni, amivel a turbo lyuk megszűnik. Ellenben a teljesítmény itt is alacsonyabb lesz, és a késleltetés megmarad.
De ugye lehet ezt is kombinálni, ott van a konszern TSI -je. Ott együtt van a turbo és a kompresszor. Alacsony fordulaton a kompi adja az erőt, aztán a turbo átveszi egészen red line -ig.
Szóval ha van pénzed, akkor sor 6 -ra megéri a kompi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Volt szó itt a gázról. A BMW épített gyárilag gázos kocsikat. 1996-ban volt 518g, 1999 -ben pedig 523g.
Itt meg egy AC Snitzer GP3.10 LPG. M3-as, a V10-es motorral. Gázzal 552 lóra képes, azért nem gyenge.
Ráadásul nincs ólomkibocsátás és szén-monoxid kibocsátás értéke is nulla, tehát elég környezetbarát.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15778 üzenetére
jo ez az acs szerintme mai napig üt.és ver jopár mai bmw.t...pedig már vagy 4-5 éves konstrukcio.e90vsV10...kevés ellenfele van.szerintme az M5öt is elkapja ez a verda a sulya miatt.
a 1999es 523.nál mé milyen jo hogy egy e46 touring vana képen.
amugy jol elmondtad a kompresszor és a turboalkalmazás paramétereit.csak ugy ha valaki tuningol a lényeg a minnél erősebb kocsi.
márpedig a kompresszor nagyátlgban kb 33%kal mig a turbo kb 50%kal képes az ugyanazon szivomotor teljesítményét növelni.és innentől bukos a kompi.pláne az ára miatt főleg átlag sufnituning esetén.
nem sufnit meg maximum a hamann, acs, alpina, ilyenek tudnak ...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15779 üzenetére
A százalékokat nem tudom. Annyi bizonyos, hogy egy 288 lovas 540i kompresszorral 450 lóerőt képes előállítani biztonságosan, a mindennapokra. Nem tudom ez turboval mennyi lenne.
SC Motorsport foglalkozik ilyennel, ők biztosan nem végeznek gány munkát. Vagy ott a DS Motorsport is, szintén BMW -re vannak szakosodva, ők turbo -t is beépítenek.mod: Jah, a kép el lett tolva. Erről van szó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, elkezdtem keresgélni új első lökhárítót műanyagokkal, és körbe krómot. Nem sürgős, tél végén rakatom fel egyébként is. Ezt még megcsináltatom, és eladásra kész lesz az autó.
Don't Tread On Me
-
-
saguaro
tag
Srácok, erről a kocsiról mi a vélemény?
Később költenék rá, rendbe raknám, csak egy jó kiindulási alap kellene.
Max 350.000-em van most rá, átírással, regadóval együtt, ebből kéne egy jó alap, amit lehet szépítgetni.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
-
Tálydi
senior tag
válasz saguaro #15785 üzenetére
Én elsősorban az eladót figyelném, gesztusok, hangnemek, szemkontakt Kicsit hülyén hangzik, de így többet lehet megtudni az autóról, egyébként meg csak a szokásos, motor, futómű, de leginkább arra alapoztam a véleményemet ahogy kinéz. Tipikus boyracer, olcsóbb 4hengeres 16i, nagy felni, szemöldök, ezek egyoldalról jók hiszen így jobb esetben törődött vele, de mindenki tudja, hogy 100Le neheze(bbe)n mozgat 1,2 tonnát, jampiskodásra pedig így nyilván többször kapott redline-t. DE, ha valóban van egy jó lakatosod, nagyon sok elektronika híján, kevesebb az esélyed a szívásra. Most nem találom Csikósnak a cikkét, ahol vett egy mergát, mennyit vesződött vele, ugye érhetnek meglepetések.
Tehát, szvsz-> Eladó személyisége-> beülsz, 10-15km, megnézed lent fent hogy húz, füst, karter, kipufogó, egy körforgalom tempósabban, a váltó állapota is sokat elárulhat stb. Konkrét dolgokat nem tudok neked mondani, ennek a sok kicsinek kell majd adnia egy képet. Plusz vásárlás előtt népítéleten érdemes tájékozódni a típushibákról.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15780 üzenetére
ezek bizti jo munkát végeznek de az ára 7számjegy.az a 450ló elég tisztességes.bár lássuk be a 40i eléggé alul loerősített volt anno.
Ez kérlek szépen egy f10 550i by ac schnitzer..hát gyakorlatilag M5 tudású....ára vajon hol lehet.
[link]...0:23tól...áhh szerelem.ez kéne
saguaro>>figy ennyi pénzért simán megéri.külsőre nem tünik gázosnak.küszöbb, doblemez széle megnézős.onnantól elválik milyen a karosszéria.ha melegen nagyon csörög akkor hidrótőkecsere.ja és ha nem forog el a végéig akkor tengelycsere is. számolj azzal hány éves 16i technika ez nem fog 6liter fogyasztani meg 7et se....kiindulásnak teljesen korrektnak néz ki.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Egyébként V12-es AMG -t akartam írni, hangban eddig az állt hozzám a legközelebb. Nagyon eltalálta azoknál az AMG a kipufogó hangolását. Bár itt lehet a V12 is közrejátszik.
Ez a V8 már közelít ehhez. De ezen a téren továbbra is a Merci a király.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15793 üzenetére
e36 m3 ..eisenmann
nekem ez a legjobb hang.
na jo f430 novitec rosso
áhh megnéztem ujra best üt mindent...90 to 290...14sec
nincs luyk,nincs fokozat.csak huz bazzzmeg[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
Kis olvasmány az M52-M52TU-M54 -es erőforrásokról. Most találtam, sokat elmond.
Snooker: Igaz, az sem gyenge. Az még ropogósabb, még hörgősebb. Ellenben nem olyan mély, mint a V12.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kicsit tud a csávó. Egy ilyen drifttaxival én is körbevitetném magam, csak egyszer járjak arra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me