- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Ezekben a színekben érkezik a Pixel 8a
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Százezer alatti készülékeket hozott a Realme
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
Hirdetés
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15100 üzenetére
az tuti nem tisztességes munkából van csak.
az a 2% kb 20% inkább.
3év mulva kb a felét fogja érni.
hát tény kinn nem akkora gond ez.nem az autoval, a bmw.vel van a gond.a mi országunkkal mega bérekkel.
kinn egy eladó raktáros annyit keres mint nálunk egy középvezető.
egy kinti középvezető 1 év alatt összeszedi rá kb.
az extrák durvák ja mint mindig.de a gyári kerékszetteken leültem.1-1.5 milla tipustol függően.
az a 600k.s a 3asra nem is tetszik.és full alap 17".utánanéztem 4 minőségi felni 17"es (akár még momo is, vagy dezent, dotz ilyesmi ezek jok) + 4díjnyertes gumival rá a feléből kijön.és akkor tetszik fain.és nem lesz minden 3. 3ason ugyanolyna mint az enyémen.
de tény a mostani 3asra már van 19"es gyári szett"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
k.
őstag
válasz dragonfx #15102 üzenetére
Hagyjuk már ezt, hogy aki jómódú az nem tisztességes munkával érte el. Van ismerősöm akinek 3-4 ingatlana van, és full tisztán, a saját pénzén jutott el oda. És egy rongyos 4 éves Corollával jár, pedig futná bmwre. Bár most londonban nyaralnak a feleségével, és pihennek. Az az út is vagy 1 milla. Szóval simán elérhető elég "nagy" rétegnek ez az egész-most lazán fejből 1 100-200 ezer embernek szerintem- max nem mind autóra költi.
-
djfulness
csendes tag
Sziasztok! Mi szoktunk Drift BMW-ket készíteni megrendelésre. [ZSPOWER] Általában e36-kasztniba 4.4 v8 motor vagy M5 motor.
-
-
MPowerPH
félisten
Aki ezt tette ezzel az E39-el, sziklával a nyakában Dunába kellene dobni. De azt hiszem már említettem, gyakran látom az autót. 3l olajat eszik 4000km alatt...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
Na ennek is annyi... [link]
-
INMOTEP
őstag
Helló BMW sek úgy halottam lesz valami BMW Klubtalálkozó az E34 kluboldal szervezésével Szabolcs megyében ki mit tud erről ?
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #15111 üzenetére
Nem tom mi a bajotok... Szvsz, az a 4 hengeres turbo keresztben megeszi ezt, és nem is fogyaszt annyit. Az mondjuk igaz, hogy 5 hengerrel illett volna ezt megcsinálni. Egyébként kisebb motor, kisebb súly, ismét javul a súlyelosztás. Kanyarban nem tolja majd annyira az orrát.
Egyébként azért megy ez a levesbe, mert van 530i is, szintén 3.0 ás mocival, csak 272Le -vel, és 320NM-el. Nem kár érte, már hiányzott egy kisebb benzines turbo. Majd akkor tépem a hajam, ha ez is megkapja az 1.6 -os turbo motort.mod: Fent vannak a felnik.
INMOTEP: Szia. Fogalmam sincs, én nem hallottam róla. Akkor az E34 találkozó lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15116 üzenetére
Huuuuu!
Ez igen tettszetős! Ugye hogy megérte? A vas is gyönyörű szívesen elfogadnám én is a garázsomba.ps.: Régebben említetted a króm cíkot az oldalablakok köré. Szeritnem sokat dobna még az is. Tervezed még?
mod.: Végig néztem még vagy 3x. ... nagyon bejövős!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #15116 üzenetére
Ajhe, nagyon szép, ugye, hogy megérte vesződni?!
A 4 hengerrel annyi a baj, hogy sosem fog úgy szólni, mint pl. a Te sorhatosod Ez Engem elszomorít, szvsz így presztizsét veszti a BMW név, nem véletlenül nem álltak be a sorbava v6-tal sem... és az Fwd-vel sem
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Köszi srácok. Igen, úgy néz ki tényleg megérte, legalábbis esztétika terén biztosan. Tapadás terén sem lesznek gondok, csak ugye azt új gumik miatt azt még nem próbálhattam ki, kell a bejáratás. Annyit kipróbáltam, hogy az autót visszafogja e. Szerencsére nem, ugyan úgy megy, elég hozzá a 200ló. Amire kíváncsi leszek, az a fogyasztás... Igaz, ezek szélesebb gumik, főleg a hajtott keréken, ellenben nem túl magas a gördülési ellenállásuk. Tegnap nézegettem, 90-ig rendben van, 5.5-7l között evett tempomattal, amivel ugye többet kér kicsit. Talán autópálya tempónál lehet probléma, ki fogom próbálni.
Szerencsére mifelénk nem rosszak az utak, így talán a futómű bírni fogja. Főleg úgy, hogy eddig végig ballonos gumival, télen pedig ráadásul keskennyel futott az autó. Így az kímélve volt. Talán az alacsony ET miatt a kerékcsapággyal lehet baj. Mondjuk az nem nagy kiadás, és én is kitudom cserélni. Na meg a gömbfej, az még olcsóbb.Zewa: Folyamatosan hajtom őket, de egyenlőre nincs szerencsém. Ha van is, akkor hiányos, vagy a hátsó díszléc nem PDC -s, úgy meg nem akarom. Ha lesz bontott autóról szettben, és nem drága, akkor megveszem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15123 üzenetére
Gömbfej kb. annyi. De ugye nincs belőle olyan sok, elől lehet csak gond. Csapágy előre talán 12k/db, hátulra aggyal 15k/db?! Valahogy így emléxem. És elég párban cserélni. Majd klubbon leírják a menetét, ott a többség magának csinálja.
Kanyarban én is kíváncsi leszek. Rá kell szoknom, hogy az autó nem kezd el elúszni, hanem egyből csúszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dízelracer
senior tag
E30 330D valakinek?
-
Tálydi
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #15126 üzenetére
kinek kéne egy ilyen
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15126 üzenetére
És ezt hogy lehetett törvényesen a közútra vinni? Mert hogy lepapírozni tisztán nem lehetett, az fix. De még amúgy sem.
Most olvastam, már egy automata váltó manuálra cserélése sem engedélyezett, ellenben az mg kivitelezhető egy rakat pénz és papír beszerzésével.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #15132 üzenetére
E39 klubbon az egyik tagnak tönkrement az automata váltója. Olcsón meg akarta úszni, ment bele a manuál. A gond ott kezdődött, hogy az egész kocsit át kellett programozni, mivel be sem indult. És lepapírozni egy rémálom volt, így ha jól tudom be sem fejezte, hanem vett bele egy automatát bontva.
Tálydi: Szép az. Csak ezzel a motorral nem kellene. Ha V8, akkor már 540i, fogyiban ugyan ott vagy, és ég és föld menetteljesítmény és hang terén is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #15135 üzenetére
Egyébként jól mehet a csávónak, ott áll bent a garázsban egy Carrera.
Tálydi: Az már egy megint más világ. Óriási fenntartási költségek, óriási fogyasztás. Az drágább buli, főleg ha olyan tulajtól van, aki nem foglalkozott vele eleget. Márpedig a többség az ilyen sajnos. M5-öt csak klubostól vennék itt, vagy németben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15131 üzenetére
Eh, most írják klubbon is. Pont erről megy a téma, valami nem smakkol az autóval. A gyártási dátum, a motor, a xenon, a lökösök.
A 2003 csak a magyar forgalomba helyezés, 97-es az autó. Akkor még nem volt a 245 lovas 35i, csak az eggyel régebbi. A lökösök nem gyáriak, legalábbis utólagosak. Csak úgy mint a Xenon. A kormány, és az abban lévő légzsák is sántít.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Meglett a hátsó gumikban a 100km, így ma először próbáltam az autót kanyarban úgy, hogy nem óvatoskodtam. Szokni kell, mert teljesen más. Annyi biztos, hogy azt a kanyart, amit eddig 120-al tudtam bevenni, mert akkor már szitált az autó, azt most 140-el lazán megtettem, és meg sem mozdult alattam. Nem mozgott el a kaszni, nem ugrált, nem tolta ki az elejét. Mintha odaragasztották volna. Szoknom kell még, egyenlőre nem merem jobban nyomni, nem tudom hol vannak a határok.
Fogyasztásom 110-ig nem nőtt egy grammot sem. Talán mégis jelent valamit az, hogy minőségi gumi, és jó a gördülési ellenállása.(is, meg tényleg veszettül tapad)Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Zewa
senior tag
Azért elfogadnám etz a kis egyes kópét.
Lehet a Merci erősebb pár lóval de vezethetőségben, élményben, érzelemben tud olyan közel állni vajon hozzám mint egy BMW? Hát... lehet de nem valószínű.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jeorjosz7 károsultjai
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...