- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG4 menetpróba
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16151 üzenetére
Nem akad meg a váltó egyelátalán
2000 körül is válhatsz ha csak utazol, vagy csurogsz a tömeggel, de dinamizmust ne sokat várj, 1480kg...
3000 környékét pörög azt hiszem. Sajnos túl sok olyan e34 ami nem szorul némi reapir-re az említett kategóriában nem sok van, 25i-k közül van néhány.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16153 üzenetére
1-1,5-2, de ez is nyilván lábfüggő, az előbb említett adatokhoz mérten fogyaszt kb ennyivel többet. E39... 96-03-ig gyártották, elég nagy szórás van, egyértelmű, hogy milla alatt csak kivénhedt lelakott romok vannak, de előfordulnak hasonlók többért is, 001 biztos jobban képben van e39 terén, onnan várhatsz érdemi választ!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16153 üzenetére
Nem eszik sokkal többet... Sőt... Erősebb/nyomatékosabb nagyobb motor kevesebb fordulaton magasabb nyomaték kevesebbet erőlködik. Attól függ mennyi az a pénz amit kocsira szánsz...
Valakinek kell e39 4.4 V8 motor az szóljon vagy hozzá aut.váltó esetleg belső kárpitok ülések stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Davidof92
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16146 üzenetére
nekem nem munkára kell.nem is kéne.dugo, parkolási díj.agybaj meg ugye a 400as benya.ha dubai.i árak lennének akkor azt mndom persze lexarnám m3 15ös fogyját.nekem az kéne.ugyse megyek sokat.de az élmény.hétvégi hobby szabadidőeszköznek hazsnáloma kocsit.
hát 535d generálja tuti 7 számjegy....
egy dzíel nem hajtásra való.europa bejárására de nem hajtásra.egy 20i alig eszik kevesebbet mint a 25i.elhanyagolható.
3000 felett élnek ezek a mocik."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
H.Ezredes
őstag
válasz dragonfx #16158 üzenetére
Ezzel nem akarok vitatkozni de kicsit baromságot írsz.... :S Egy E60 35D-t simán hajt az ember.... Chipel-vagy nélküle... Arra való persze ki,hogy használja... Mióta megszülettem kb azóta van BMW-nk / BMW szervizünk én-e mellett nőttem fel tudom mit beszélek. Annyi 30-35D-t szereltem már..... Mind1 is Milyen generálja 7 számjegy.... Ne menjünk bele 35D-t lehet hajtani..... Annyit mondok 30D turbot miegymást már számtalanszor cseréltünk de 35D-ről még 1 se feszült le pedig nem egy ügyfelünknek van 35D-je és nem csak alap hanem chip-es is...
És félre ne értsd nem nagyképűségből írtam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #16158 üzenetére
Csak megkérdezem, ültél már e60-as BMW-ben? Ne adj isten egy fullos 35d-ben? Én is imádom az M divízió összes termékét, már-már betegesen, de azért amit egy e60 közérzetben, otthonossagban, luxusérzetben nyújt, az a szürkébb hétköznapibb emberenek valóban meghökkentő tud lenni egy seggkinyalós 35d esetében. Értem a te elfogult nézőpontodat, sőt, lehet egy M3-at preferelálnék én is, de olyanról velemenyt alkotni amit nem ismersz Lehetsz te akar mekkora M-fan, ha azt is át tudod élni, mintha az otthonodban az ágyadban szaguldoznal, csuszkalnal, mindenféle túlzás nélkül!
Ellentmondok magamnak, de még nem, menetközben nem ültem M3-ban, de hidd el magávalragadó az e60, értem én, hogy a vélemény szubjektív dolog, de ne legyél ennyire biztos!
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
lexarom ki mit mond gondol hisz.
e36 m3 forever.
nekem az kéne.
hozzhattok bármi mást.telibefosom.
remélem érthető voltam.
leírtam is miárt választanám ezt.
az hogy mire valo egy 30d meg 35d ezek után kb annyit érdekel mint....nekem nem luxus sznobság kell hanem dinamika sportosság."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Highend55
tag
válasz dragonfx #16161 üzenetére
Hasonlóan gondolkodok èn is legnagyobb èlmènyt az M-es BMW adja,nagyon jót megy egy 3.2es m3 as e36, de az e46 m3 megy sokkal szebb kivül belül + gyorsabb egy kicsivel na de Milyen àron ? Èves kötelező szerviz gumikkal 2000 GBP, + fizesd a biztositàsàt (group 20 legmagasabb Angliàban ahova tartozik)nameg tankolni.Amilyen elfogult vagy e36 al ènis annyira egy M3 CSL-el.Viszont ültem pàr komolyabb BMW be ha sorrendet kellene felàllitani,melyik Hogy ment : 1. M6, 2.e30 m5 3.e46 m3 4.e 36 m3 5.alpina b10 6. 750 il 7.635CSi, mindegyik maradandó èlmènyt nyújtott de legjobban szàmomra m3 van egyben (kinèzet,dinamika,sportossàg,kanyar,belső tèr Nekem ő az örök favorit!
-
H.Ezredes
őstag
Én meg azt mondom 6000.... V12 aztán lehet jönni bármivel 760Li...
Activehybrid7 ott a híd alatt mondjuk nem volt padlógáz de szerintem lehet érzékelni....
Ez speciel 4.4 V8...
MOD: Mindenkinek más és más tetszik de egy összeköt minket: BMW
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dragonfx
veterán
válasz Highend55 #16162 üzenetére
nekem a forma, a hang, az ár tekintetében.az e36 m3 marad meg mint álom egyenlőre.
ő talán léhrető lesz 1x.
mostanában f430 novitec..de et tnyleg utopia....e36 m3 és e46 m3 közt nehéz lenne dönteni, ha smemi más nem számít.nekem a kockásabb forma jobban bejön.ezért e36....
na azért alpina b10.... ...bár igazad van nagy dög.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ezt akarom megrendelni az autóhoz. Mivel a gyári lököst meg akarom tartani, mert az ugyancsak gyári M-es 100K csak előre, utángyártott meg nem kell, főleg üvegszálból nem...
Hátulra még nem találtam olyat, amit keresek, az is toldat lenne. És mindenképpen a hátsó ablakra is akarok rakni ilyen takarót is. Szerencsére egyik sem egy drága dolog, szépen le lesznek fényezve, azt mennek fel.
Körbe a chrome line meg van beszélve, valamikor összeugrunk egy garázsban, és átrakjuk az ablakok körül is, mivel a másik srác pont shadow -ot keres.Aztán ma kicsit ügyködtem, 3 helyen találtam rozsdát. Hátul a sárvédők két csücskénél, azon a részen, ahol a lökös takarja, 3 illetve 6 cm hosszan. Még csak felületi, szóval nincs gond. Aztán a vezető ajtón egy 20cm-es szakaszon, szintén alul, egyáltalán nem látható helyen, a kédergumi mellett. Na, az már kicsit komolyabb. Az előző tulaj volt szíves nekivágni az ajtó alját valaminek, ami felsértette. Egyenlőre mindegyiket lekentem, hogy ne rozsdásodjon tovább. Most rozsdaátalakító után hajtok, amire aztán tudok festeni, mert a rozsdát szépen festhető fémfelületté alakítja, így nincs szükség csiszolásra. Előtte azért polírozóval átmegyek rajta. Egyik rész sem látható, így szépen kimaszkolom majd, és befújom, szerencsére még van kikevert spray az autó színével.
Ez még a tél programja, a szépítés a tavaszé lesz.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
fullextra
tag
e31 850ci-k nagyon problémásak?
elektronika terén, és úgy általában?Így kéne, ahogy itt a képen van, alpina felnivel, ezüstben, csak így!
érdemes érte külföldre menni, vagy itthon is lehet értelmes darabot találni?
gyönyörűűű
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
válasz fullextra #16171 üzenetére
Igen, jónak tűnik, de elég rég óta fent van, meg ezek a tizenéves kihegyezett elektronikak tartossaga meglehetősen kérdéses. A motor ugye nehezebben megy tönkre, ha rendesen kapott kenoanyagaot, másik kérdés, hogy megtalálod-e a nem penzhajhasz jaszkarizos tulajok egyikét. Ha esetleg egy 8-as vásárlásban gondolkozol, akkor az arany szabály betartásával, és egy hozzáértő szakavatott ember társaságában, olyan nagyon nagy lejtőre valószínűleg nem kerülsz a rojtos markolatú szopórolleren.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
fullextra
tag
válasz Tálydi #16172 üzenetére
régebb óta nézegetem őket, ha ez az amit anno 2-3 éve hirdetnek (asszem 4millióról indult), akkor viszont valami tuti nem stimm vele.
szakember van kéznél szerencsére, azonnal leakart beszélni, mert tudja, hogy minden szarral hozzá fogok majd járni, és ő fog szívni a szereléssel mint eddig...
-
Tálydi
senior tag
válasz fullextra #16173 üzenetére
Azt nem tudom mióta van fent, de ha emlékeim nem csalnak, akkor tavaly tavasz végén nyár elején már láttuk fent.
Jómúltkor voltam e34 nézőben, egy 220-230Le-s 525i volt, amelyik benne volt az autó-motor októberi számában, kicsit késve, de ha valakit érdekel, itt van néhány kép+videó, sajnos kevés képet lőttem, az autó 95%-ig tökéletes, gyönyörű szép, élőben látni megható volt, a tulaj sajnos nem volt túl bőbeszédű, de sokat mondó az a tény, hogy saját maga 12órán át polírozta, nem mellesleg akad még otthonában e39 528i is, meg amikről még nem tudok. Végülis az autó nem eladó, helyette tervei közt szerepel egy komolyabb turbósítás, 600-700Le-t remélve a géptől, érdekes egy figura, de a lényeg a helyén van benne...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz fullextra #16171 üzenetére
ilyen az én kormányom is.
hát ha a V12 meghibásodik..lehet a vételárát ráköltöd....szerintme is gagyi amugy az a lippe olyna homasitás beütés hogy oldalra kiáll...
hátsó lippe talán ez a neve....
lippe az a toldat neve.e36 szérialökösre is irto drága a lippe.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
Na, ne csak egyedül hányjak....
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16167 üzenetére
Nem, de ilyen utángyártott, üvegszálas szarokat nem teszek fel. Már csak a biztonságom miatt is. Egy gyári dupla falú lökös hússzor erősebb, mint az üvegszálas vacak. Ez az oka, amiért nem nézem. Találtam használt M-packot is, de 160k előre és hátra, plusz a festés.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #16183 üzenetére
Azon a képen nem a legelőnyösebb a kinézete az biztos.
Mondjuk így nem olyan rossz,de ez nem ugyan az.
Így teljese képen vissza vonom a gagyi kinézetett.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16185 üzenetére
Na ugye mondtam. Pont így nézne ki. Szerintem elegáns, és kicsit megvadítja az autót. Igazából arra megyek, hogy minél szebb legyen az eladásra.
Az első nekem nem jön be. A második hajaz az Alpinara, ami nekem jobban bejön, mint a M pack.
Nem oldalankénti, középen is van egy vékony csíkban. Azt nem tudom, hogy ezt hogy kell felaggatni a lökösre?!más: Mostanában kicsit lassabban közlekedek vele, 2000RPM fölé nem is nagyon forgattam, érezhetően ellustult az autó, fogyasztása is megnőtt. 90-nél 7.5 liter. Tegnap kiégettem 40km-en, hát egészen más lett. 90-nél most elég volt neki 6 lityi. Nem jó ez az állandó lassúzás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16188 üzenetére
Azt csak Te hiszed... Amikor hátulról belém jöttek, a lökhárító védte meg a kasznit. Ha az nincs, vagy pl. egy üvegszálas lett volna fent, az összeroppant volna, mint a sz@r. Alváz akkor már sérült volna, és a hátsó padlólemez is. Ha koccansz, akkor a lökös külső héja maximum betörik, a belső ép marad. Az üvegszálas lökhárító pedig darabokra szakad, és alatta nincs plusz réteg, hanem jönnek azok az alkatrészek, amiket védeni kellene.
Hidd el, a gyáriak sem véletlenül így alakítják ki, pedig az üvegszállal lehetne ám súlyt csökkenteni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16189 üzenetére
jaja.jo lehet van benne valami.de ha töröd a kocsit nagyobb sebbeséggel akkor mind1.nem kell törni oda kell figyeni és akkor nincs ilyne vacilálás ezen.
én mindne további nélkül megvenném az abs 35e. m-es első lökit enyémre..gyári 120k.....uj árakról beszélek.kompletten."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ez valami gyönyörű.
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
válasz Davidof92 #16199 üzenetére
Rohadjon meg mind. Nyílt rablás csinálnak ezzel (is) és a szemük sem rebben! Az a baj, hogy a miénk sem...
Ráadásul én úgy hallottam, hogy ezek a rendszámok régióhoz kötöttek lesznek. Tehát pl. ha majd veszel egy használt autót ami mondjuk a lakóhelyedtől távol esik akkor is csináltathatsz újat.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Synology NAS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Star Citizen
- További aktív témák...