- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16740 üzenetére
Tyűűűűű ez nagyon, nagyon....
és milyen cukin adogatja a gázfröccsöket visszaváltásnál a vas.Jó rég óta hirdetik ezt az E21-t és valamiért nem viszik el. Pedig nem tűnik rossz vételnek..
SD kari/pendrive nem lenne praktikusabb?
Ha már M5. G-Power Hurricane RRS 2 mellé kapott még 1 kompresszort.
Brutál mit ki nem hoznak ebből a V10-ből.0-100: 4.3s
0-200: 9.1s
0-300: 25.2s[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Pedig ez az E21 tényleg nagyon szép.
Pont ezt mondtuk, az a V10 bírná ezt a fajta igénybevételt is. V8 talán könnyebb, bár annyira nem látszik, hogy a súlycsökkentés lett volna a cél.
Az a baj, hogy a BMW és a Mondeo ilyeneket nem fogad, mindegyik CD táras. Az Audi már más tészta, de ott is van lehetőség CD-re. Meg ugye van az a variáció, hogy MP3, plusz FM transzmitter a szivargyújtóba. Ezekből már van modernebb, ami egyben fogad SD kártyát is, így egyben MP3 lejátszóként is üzemel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
BMW, 3db turboval, teszt.
Hatalmas. Nekem a csávó stílusa is nagyon bejön, főleg az, ahogy a repülőn magyaráz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16753 üzenetére
Valóban remek műsor, örülök hogy van egy színvonalas autós műsor.
Autómánia és a Garázs? egy hulladék.Brutál hogy kis 3literes dízel és 740nyúlmókus meg 381lovacska és mindezt úgy hogy a gázolajat csak csipegeti..Dízel létére 5500ig szépen elforog..
Családi autónak kéne. Mocskosul kéne.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Calogero
addikt
-
Gézengúz
addikt
-
Calogero
addikt
[ Szerkesztve ]
-
válasz profi91 #16767 üzenetére
Én simán a Saabot venném, írtad is odaát, hogy volt már cserélve a turbó, szóval fogja bírni egy darabig, na meg az előző gazdája sem egy telepi suhanc. Legalábbis a foglalkozásából ítélve törődhetett az autóval. Mondjuk egy részem mindig is Saab-ot akart, valami nagyon megfogott az összesben. 9-3 hatchbackeket nézek mostanság a használtautón is.
Modernebb, újabb, sokkal jobban felszerelt, bőrös, a motor is jó, mi kell még?
Talán az, hogy ezt ne egy BMW topikba írjam. -
profi91
tag
BMW felé húz az egyszerűbb, megbízhatóbb motor, elektronika, a külseje-belseje, sokkal jobban tetszik a designja, egy E36-hoz bármikor bármit ha akarok venni, találok bárhol(legyen az akár egy multifunkciós 4 küllős kormány, egy alufelni garnitúra, egy angel eyes lámpaszett), vagy bármi ha elromlik, találok hozzá alkatrészt, Saab-hoz nem igazán. Viszont az sokkal jobban felszerelt, fiatalabb, korszerűbb, jobb a megjelenése.
-
Tálydi
senior tag
válasz profi91 #16767 üzenetére
Nem sok mindent tudok a benne lévő motorról (szvsz m40b18 az), majd a többiek tudnak róla mondani jókat vagy rosszakat. E36 szinten elég jól fel van azért szerelve, dönts el, kellene-e a plusz extrák (és a vele járó bonyodalmak is akár!), viszont a hely és a biztonság kérdéssel egyetértek,azonban az, hogy gyengébb semmit nem jelent, szívó benzin motor, egyenletesen adja le a pacijait turbó lyuk nélkül, és van 300kg előnye is, ami nem mindegy! Minden megindításnál, fékezésnél, és kanyarodásnál 300kilóval könnyebb bódét kell mozgatni, ennek a gyakorlati jelentősége a kopó-fogyó alkatrészeknél van és a kúton. + Ott van az élményfaktor, amire még nincs szükséged, pedig kellemes dolog a hátsó kerék hajtás (nem jaszkarira gondolok, vannak értelmes jótékony hatásai is)
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dzsumpika
tag
válasz dragonfx #16773 üzenetére
Sziasztok!
Most készülök új autót vásárolni! 1,5-2 millió forint között gondolkodtam ( afölött nem! )!
Szeretnék egy erős gépet, elfogadható fogyasztással de a lényeg a három betű BMW!
3-as és 5ös szériából szeretnék, generáció nem a legfontosabb!
Jó lenne egy-két tipp!
Hogy "miért válasszam?" !
Előre is köszi!*** Több mint 12 éve a Hardveraprón! ***
-
Zewa
senior tag
válasz profi91 #16764 üzenetére
BMW. Alkatrészek olcsóbbak hozza, egyszerübb ezért meghibásodásra egy fokkal kevésbé hajlamos. Hasonló használat melleett -2liter gondolom nem mind1.
Saab mellett szól a turbó motor karakterisztikája, külsö-belsö kialakítása és az hogy nincs rengeteg hülyegyerek tipustárs.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dzsumpika
tag
Tomics
Család nincs, csak egy barátnő!
Napi használatra kellene (kb 15km-re lakom a munkahelyemtől) külvárosi "szabadabb" utakon, minimális közlekedési lámpával.
Olyan gépet szeretnék amivel az a kb 15km nagy élvezettel jár és feldobja a napom!
Pörgős gépet keresek olyan közepes fogyasztással. (Pl. 735ös elég nagy és lomha, emellett sokat eszik. Az általa nyújtott "kényelmet" is tudnám nélkülözni)
Emiatt gondoltam a 3-as 5-ös szériákra.
Kis fürge "harapós" gépecske kellene, amivel egy "fürgébb" kanyar is nagy élvezetet jelent, mind oda , mind visszaúton a szürke melóból!
Most egy 407-es peugeot-om volt, amit nemrég adtam el mert nem igazán volt az a "HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ" élmény vezetni .
Szóval olyan autó kellene ami fenntartható és az a 2x 15km naponta igazi élvezet legyen a szürke munkanapok előtt/után!
Első BMW-m lenne, nem vagyok valami jártas (csak neten olvasgattam) e téren, emiatt kérném a Segítségeteket!
Édesapámnak volt egy 530as (2007) Bmw-je ami kicsit "családias" volt számomra!Remélem tudtok segíteni a választásban!
Előre is köszi!*** Több mint 12 éve a Hardveraprón! ***
-
dzsumpika
tag
-
Gézengúz
addikt
-
Tomics
addikt
válasz dzsumpika #16784 üzenetére
E46
Mondjuk egy ilyen vagy ilyen, ha nem kell a 6 henger és coupe. Vagy itt egy limuzin 6 hengeres.
Az a baj magyarországon nehéz kifogni egy szép állapotú nem leharcolt benzines példányt. E36 szerintem nagyon túlárazott (normálisan kinéző 1 milla felett van), de amit gézengúz linkelt 650-ért és tényleg jó állapotú és neked megfelel akkor azt vedd. De azt írtad van rá 2 milliód, abból már inkább az 1-el újabb 3-mas (E46, amiket linkeltem).
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
dzsumpika
tag
válasz Tomics #16785 üzenetére
Az első nagyon tetszik !!!
Második nekem kicsit "egyszerűbb" (nem csak a nagy alu kerekek miatt) , a harmadik pedig túl "családias" ( valószínűleg a plusz 2 ajtó miatt ).
Amit gézengúz linkelt az is nagyon megfogott! Alacsony ár, szép kulturált külső/belső.
Az e46 kevésbé szögletes és külsőre jobban tetszik, viszont árban is drágább de perpill van rá egy 2 milliós keret a Peugeot eladásának hála.
Nehéz lesz dönteni, még szétnézek kicsit a két típusból mennyi a megkímélt/szép darab és megnézem egyiket is másikat is ( próbakört inkább autókereskedésnél, mivel a magánszemélyek nem mindig szeretik a "kipróbáltam de majd döntök" vásárlójelölteket de kitudja )
Mindkettőt megnézem és kipróbálom személyesen. Köszi hogy segítettetek!*** Több mint 12 éve a Hardveraprón! ***
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok!
[link] a videó elején látható képeken mennyire durva a sérülés? Torony nem kapott ha jól láttam. -
Zewa
senior tag
válasz dzsumpika #16777 üzenetére
Én is azt mondom hogy E46, 318is, 320i könyéke. Esetleg coupe.
Közepes fogyasztás neked mit jelent?Tanács: Km állást ne nézd csak is az állapotot! Lehetőség szerint került a tuningolt 18-9"os felnivel szerelt gépeket.
Feltöltött E30. Nem megy rosszul.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
profi91
tag
válasz Gézengúz #16778 üzenetére
No, egy ilyenre vágyok én is, ahogy megláttam ezt az autót, szerelmes lettem.
Most beszéltem az eladóval, 600-ba meg is állna, rá 4 alufelni, mint pl a képen van, még 100, és ottvagyok, mint a 4 ajtós E36-al.
Viszont nagyon félek az automata váltótól, nem kapcsol lassan, nem rángat? Nincsenek vele megbízhatósági problémák?286.000 nem sok egy kicsit a motornak?
700-730-ig ha esetleg tudtok valami szép és jó példányt, akkor linkeljetek párat kérlek.
Két feltételem van: klíma és minimum 95-ös. Ja és benzines.[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz profi91 #16791 üzenetére
Egy tisztességesen tartott motornak egyáltalán nem sok. Biztos hogy nem több? (Olajcsere időben, normális olajjal+hidegen nem rúgjuk)
Nem olyan rossz ám az az automata. Használható, de erről majd Gézengúz. Elmész, kipróbálod. Veszíteni valód nem igen van.
Későbbiekben ízlés szerint átszabathatod manuálra is, erős 100 000buznyákért cserébe.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
profi91
tag
válasz Tomics #16792 üzenetére
Nyílván, tudom jól, hogy 200 alatt nagy részt kamu az óra állása, de a 231 ami van az általam kinézett E36-ban, az még teljesen reálisnak tűnik, de 286 egy automata váltónak, futóműnek, motornak? Egy 50-60.000 lehet még benne? Annál többre nem tervezem, mert remélhetőleg addig összeszedek annyi pénzt, hogy vegyek egy pár évvel fiatalabb autót.
-
Zewa
senior tag
válasz profi91 #16794 üzenetére
Autópályán tartós 130-al közlekednek nem sok még a 400e km sem.
Ellenben egy városban, idióta módon, nagy felnivel használt autó akár 50e km alatt lehet hulladék.Vigyél szakit ha nincs nagy gond akkor bármikor van benne még sok-sok km.
Használt autó vétel egy ilyen zsákbamacskás biznisz. Általában sok autót végignéznek az emberek mire jön egy használható. Persze kivételek vannak, de ne lepődj meg ha nem te vagy az.Auto váltó mondjuk jobban kíméli az erőforrást mint a manuál.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
profi91
tag
Már megnéztem 10en egynéhány autót, A3-as audit, 147-es alfát, VW Passatot, Ford Mondeo-t, Opel Vectrát, de ami igazán megfogott, az a 3as BMW, meg a Saab. Ha 3as BMW-ből találnék egy olyan szépet, mint a linkelt E36, szép állapotban, jó műszaki állapotban, megvenném azt.
-
dragonfx
veterán
én auto váltosat nem vennék fogyasztás és élmény miatt se.
ez az e30 brutál végre elpáholták a gtr.t.én 2 millából már e46ot vennék..sok szempontból jobb
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dzsumpika
tag
válasz dragonfx #16798 üzenetére
Személyszerint nekem jobban bejött a manuális váltó.
Pakolgatod a sebességet egyből kettőbe , négyből háromba. Vezetési élmény.
Automata is jó, csak engem nem hoz annyira lázba és a fogyasztása is kicsit több.
(Viszont erőforrást tényleg jobban kíméli!)
Bár ha egy 300e km-es autóban csődöt mond egy automata ... akkor a csere nem két forint.
Valószínűleg E46-osokat fogok inkább nézni, mivel egyik legnagyobb félelmem az, hogy a sok év és kilométer után kimegy egy automata, kimegy egy felfüggesztés és akkor szépen követik egymást a betegségek. ( Sajnos bizonyos KM és év után már várható! )
(Persze ez NEM minden esetben, de jórészt igen)
Kedden "nagy valószínűséggel" már ki tudok próbálni egy "szolidabb" e46-ot!
(Amennyit engedne az eladó annyiból már lehet pöpec alu kerekeket venni alá!)Igaza van az előttem szólónak... Sajnos tényleg a "tuningolt, nagyfelnis, belvárosi cirkálók" vannak a legjobban leamortizálva a sok lámpától lámpáig gyorsulgatós sofőrjeik miatt.
Nem ragadok le az elsőnél, (hacsak nem kifogástalan) megnézek párat egy szakival. (biztos ami biztos)*** Több mint 12 éve a Hardveraprón! ***
-
dragonfx
veterán
válasz dzsumpika #16799 üzenetére
persze gondolom az idő nem sürget pénzednek nem vagy ellensége.
hát e46tal is lehet gond.és nem biztos kevesebb mint e36.tal.de mégis modernebb fiatalabb éra.
320i lenne szerintem a legjobb neked.arany középút."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm