- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15593 üzenetére
de maga a kategória érted még ha nem is látta....5ös bmw vs thalia...szoval érted...mire áll ki?
nem tom hány lovas az az aggregát de enyémról szerintme sokszor hiszik azt laikusok akik nem a 6henger zajlására figyelnek hogy 20i.be ülk. .dinamikát tekinbtve.
igy nem is kötekszik senki.
régebben irtam már 1x levillogtam pályán egy phaeton.t. tudtam esélyme nincs ha megnyomja d emégis lement valami miatt előlem. .tán lusta volt a tempomatot kioldani."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15601 üzenetére
"régebben irtam már 1x levillogtam pályán egy phaeton.t. tudtam esélyme nincs ha megnyomja d emégis lement valami miatt előlem. .tán lusta volt a tempomatot kioldani."
Én múltkor egy Cayenne mögé ragadtam be. Az istenért nem akart a külső sávban menni. Srácok mondták villogjak rá... Én inkább hanyagoltam, és beálltam a másik sávba, mögé ugyan úgy 150-re. Nekem is vannak elveim. Na persze egy szűk kanyargós úton tuti levillogtam volna.
Egyébként jah, nagy autó, nagy tisztelet. Isminek régen egy Vectra turbo -ja volt, ehhez hasonló. Csak rossz 4x4 -el, mert a nyomaték elnyírta. Kb 320 ló körül lehetett, de a kutya nem mondta volna meg róla. Egy régi szakadt autó benyomását keltette. Mondanom sem kell, hogy minden élő-holt levillogta, letolta. Aztán persze gyorsan helyre tette a dolgokat, volt olyan, hogy Pécs előtt a kapaszkodón 260-nál levillogta az S500-as mercit, de olyan is, hogy M3-as BMW-t gyalázott a pályán 290-el.(persze ez abban az autóban erősen halálfélelem volt...) Aztán váltott BMW-re, E46 316i, 1.9. Azt mondja azóta sokkal kevesebben tologatják. Ennyit jelent az embléma. Persze a 316i nincs kirakva, de a 18"-os, 245-ös kerekek fent figyelnek, a sportdobbal együtt. Ez minimum +100ló a kívülálló autósnak, és már nem is mer incselkedni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15602 üzenetére
ez így van.na meg én nem ugy szoktam megérkezni a másikra pályán mint a 70éves tata a trabiba.ráesek.jo tudom hazardjáték.de így jobban tudotosul a másikban nem xarozok menni akarok. .bár nem is pályán.máshol is így van.másképp nem megy.ez van az angel eyes.től megijjednek.
villog le máskor a cayenne.t lehet csak 3.0 tdi akkor letolod szerintem...az a kocsi avgy 2 tonna...
áhhh A vectrával 300zal...áhh koporsó..nem bírja akasztni biztonságban.ültem már a vectrában."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15603 üzenetére
Igen, nem arra való. De életemben akkor éreztem először olyat, 300 körül nem mindennap mehet egy átlagember. Az az autó tudta ezt. És csak 320 ló körül volt... 400 ló simán kihozható azokból a motorokból, minimális átalakítással. Egy Calibra kaszniban már sokkal életképesebb egyébként, ott sokkal stabilabb, és még ennél is jobban megy.
Na de no off.Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #15598 üzenetére
"Ha nem német, akkor maximum japán" No, ebben is egyetértünk akkor. Mondjuk ha nem Evo, Skyline vagy ilyesmi, akkor japán se, legalábbis nálam nem. Az autó az német!
Kivétel persze a Ferrari, az olasz de le a kalappal a technika előtt. Fiat, Alfa, Lancia viszont no way.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Rivaul
addikt
Sziasztok urak.
Autó vásárlás előtt állok s gondoltam erre is van itt valami jó kis fórum, segítőkész emberekkel, mint minden másra a ph-n.
Szóval. Nekem egy makulátlan állapotú 1.1-es citroen saxóm van. Tudom francia stb... De ez még soha nem hagyott cserben s szeretem is. Páromnak egy 99-es swift-je van. Nah suzuki... Ez tényleg xar Most mind 2-őt eladnánk. Az enyémért a szívem szakad az övének meg lassan a kasztnija úgy hogy nem bánom Amiért ide jöttem, egy 2000-er körüli e46 320d amit kinéztünk. El kell férnie a 2 gyereknek s a hozzájuk tartozó sok cuccnak. Erősebb, nagyobb, biztonságosabb mint a két kis jószágunk stb... Szóval, mire kell figyelni egy ilyen jószágnál? Mennyi km amivel még bátran meg lehet venni? Nagyon sok szépet látok de 200-250 km átlag futással vannak. Tényleg nagyon szerviz igényes? Vétel előtt átnézetném szervizben természetesen.Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
MPowerPH
félisten
válasz Rivaul #15608 üzenetére
Szia.
Igen, a biztonsag az elsodleges, ha a lulkokrol van szo. majd jon par e46 tulaj, azok biztosan mondanak a tipusrol hibakat.
Amit en tudok segiteni, hogy ha nem behozott auto, es 18" -os vagy nagyobb felni van rajta, akkor felejtos. Nagyon kenyes a futomuvuk, foleg az elso. A magyar utak ilyen peres gumikkal agyonvagjak az egeszet, onnantol raz, nem stabil, stb... Eleg zsebbenyulos mulatsag, tehat erre figyelj. A motor teren majd kijavitanak, ha rosszul mondom.... Tehat elvileg 2 fele 320D van. A 136 lovas, es a 150 lovas. Itt jon amiben nem vagyok biztos... A 136 lovas talan adagolos, tehat messze nem olyan kenyes, mint a 150 lovas. Fogyasztasban kb. 1l -el jobb, es hatvanyokkal megbizhatobb, persze sokkal lomhabb.(utana fogok ennek kerdezni, mar masodszor kerdezik ezt) A futasteljesitmeny valtozo. Amit kiirnak altalaban nem fedi a valosagot, ne abbol indulj ki. 3-400.000 km-et elmennek ezek a motorok gond nelkul, ha rendesen szervizeltek oket. Most ez megint lutri. De ebben az esetben is a 136 lovasat nezd. Jah, amit behoztak, azt minimum 200k km-el tettek, ezt kalkulald bele.Don't Tread On Me
-
Rivaul
addikt
válasz MPowerPH #15609 üzenetére
Koszi. Tudtam hogy jo helyre jovok Mar is okosabb lettem. Igyekszem figyelembe venni amiket irtal. S szivesen fogadom masok tapasztalatait is. Azert meg ma se egy par szaz ezer forintos joszag igy jobb mindent megtenni hogy ne furodjunk be vele.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15609 üzenetére
gyerekkel coupé alapbol érdekes választás.az e46 tényleg biztonságosabb.
nagy felni minden auto futóművét hazavágja.
szerintme coupébe nem raktak 136ost csak 150est de ezt én is cska tippelem.azért az cska ujabb jobb.ha szervízelik mind2 elmegy 250e.t normálisan utána már encces nem hiába épp ott adja el mindenki.
külfölről behozott nagyobb eésllyle karbantartott jo állapotu viszont tényleg tuti sokat ment.ez egy lutri pláne ennyi idős dízelnél.el kell dönteni be e válallja ezta rizikot.
szervezelés nem vészes a dízelen tul.éna helyében 320i limon gondolkodnék inkább."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rivaul
addikt
válasz dragonfx #15611 üzenetére
A gyerkőcök miatt váltunk első sorban. De a sedant nagyon nem szeretem s az asszony is így van ezzel. 136-os is van coupé-bol a 2001 előttiek, utána csak 150-es. Úgy olvastam hogy a 136-os lomhább de kevésbé kényes. Hosszú lesz ez a vásárlás ahogy elnézem
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
MPowerPH
félisten
válasz Rivaul #15612 üzenetére
Nah, utána kérdeztem, és jól mondtam.
A 136 lovas Vp44 adagolós, és sima turbó van benne. A 150 lovas már Common Rail, és változó geometriás turbos.
A különbség azt hiszem szembe tűnik. A 136 lovasokban 150-200k km -nél ált. lehalt az adagoló. Ez egy típus hiba volt, maga az egység kopott el. Ha rendesen le voltak szervizelve, akkor nem bontottat raktak bele, hanem az ugyan ebbe való újabb revízióst, ahol orvosolták a problémát. Azok meg kimennek a világból, többet nem lesz velük baj.Én a 150 lovast nem ajánlom, ezt is úgy súgták. A porlasztókkal sok gond lehet, és alapból sokkal több a hibalehetőség, ami után mélyen a zsebbe kell nyúlni. Bonyolult rendszer mindig költségesebb.
Szóval mindenképpen a 136 lovasat vedd, erre nem vonatkozik, hogy az újabb az jobb is. Pont azért, mert a két motor működése teljesen különbözik. Az adagolós megoldás sokkal egyszerűbb, régi technika, de még simán versenyképes. Ha ügyes vagy, akkor a 3-as kaszniban eljárhatsz akár 4,5l -el is. Ismerős egy ugyan ilyen 520D-t hajt, és egy tankkal(70liter) elment 1430km-et.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Rivaul
addikt
Az a baj hogy a gyerekeket 6- evesen nem tudom elkuldeni dolgozni mert apanak kell a penz benzon-re
Koszonom mindenkinek a segitseget s az infokat. Jovo ho elejen szandekozommegvenni, majd megirom a tapasztalataim. Azert ha tud meg valaki mondani olyat amire jo figyelni azt varom ezutan is.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
pohár
félisten
uh de kemény az új M3 krómbundában
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Rivaul
addikt
Egy 98 as 320d vidéki autókereskedőtől 145000 km-el mennyire valószínű 1.5m-ért? + első szélvédő cseréje milyen árun futhat?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Rivaul
addikt
Köszi. Akkor a beméretés nem is hangzik olyan rossznak.
A szélvédő meg 40k-ért is megfelel sztem, nem ragaszkodok az emblémához rajta (állítólag fogott egy cicust a héten a kiszemeltem)Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
dragonfx
veterán
válasz Rivaul #15628 üzenetére
én le se írom enyém mennyit. .
már azt se tudom mikor mentem vele.és hogy kell.és mikor lesz más a szitu.de van szeretem.
gazdaságtalan de bízok a jobb jövőbe.Ákos vegyél uj 1est 118d.143 ló..az azért megy.tele van extrákkal.új.figyelefelkeltő. és 4et fog enni.és dízel.és turbos.és bmw.csak kurva drága....és az az első lámpa...fújjj...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
ez igaz de a többiek igen hogy én egy ilyenben ülök...
bmw.ket örzök mostanság.ma volt konferencia.fejeseknek.hát volt ott minden gyerek.
acs, modellfrissis 3as coupé (előlről meg nem mondod hogy nem F10 csak közelről), uj x3 (szerintme veri az elöző x5.öt minden tekintetben). 35i \\\M ....a 20d.ket nem számoltam"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
baxxus utánanéztem a 2 uj egyesnek amibe ültem láttam.
az 16i már 136 lovas uj motor szivo.
az 18i meg 1600as de 170 lovas.gondolom ez már turbos hisz a nyomaték is 250. ...ez tuti tuning verda lesz .városi."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Xero
nagyúr
válasz dragonfx #15632 üzenetére
Az-az 1.6-os feltöltött motor valószínűleg a PSA-val közösen fejlesztett motor lesz. Van belőle 200LE-s változat is, de sokat panaszkodnak rá hiába volt év motorja. Hullanak 207THP/RC-ből és Mini-ből is.
Ha kap egy bikább intercoolert, a ki és belégzést átalakítják, akkor lazán van benne 230-240LE, de hosszú távon nem tudni mennyire szereti a motor még. -
Nem az már, azt kivették belőle.
"Az utóbbi, 1,6 litereseknek állítólag semmi közük sincs a Mini 1,6-osához és a gyár inkább a korábbi 135i-t is hajtó 3,0 literes, soros hathengeres turbós benzines leszármazottjának mondja."
De ha jól emlékszem amúgy is valami olyasmit mondott a BMW, hogy redukálni akarják a motorjaik számát a későbbiekben és a hengereket fogják variálni.
-
dragonfx
veterán
jo csak ez az 1600as motor chippelve kb elkeni a 28i.t.....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Nah, továbbra is rosszul működik a fűtésem... Maradt az a lehetőség, hogy a fűtés szabályzó végfok a ludas.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15638 üzenetére
még jó hogy.1.6 turbo 200loerő. .bmwpower....
amugy csak 1400kg..a tiéd meg 1500 fölött van nem?
szal lehet széjjelcsap 400nm.rel...meg ha nem is akkor is olyna nyugodt eza topik kell valami feszko
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15640 üzenetére
Jah, hát mondom az évjáratot: 1998, ez meg 2011. Csupán 13 év a különbség. Engem nagyon nem izgat, ez az 1.6 benzin turbo lezabálja a gatyádat, főleg chippelve. Ráadásul szétesik akkora lóval, így mi értelme az egésznek?! Dupla turbo -s 2.0 -és vagy 3.0 -ás diesel moci az igazi. Egy 23D meg begyalázza ezt, és eszik 5l -t. A 35D meg az 540i -t is megeszi, és nem 13l -t eszik, hanem 5.5l -t.
Nekem egy 35D ideális lenne, még ha E60, akkor is. De inkább E90.Sajnos tényleg eljutottunk oda, hogy a diesel autó a reális választás. Mert jobban megy, és sokkal kevesebbet fogyaszt. Amikor én vettem az enyémet, 240Ft volt a benya literje, és hiába került a diesel kevesebbe, vagy gyengék voltak, vagy nagyon megbízhatatlanok. Volt nagy turbo lyuk, meg magas fordulaton elfogyott. Így megérte a benyás. Most már nem vennék, főleg nem ilyen mini turbo motorost. Egy diesel autóval sokkal kellemesebben lehet autózni a mindennapokban. Szóval én tőlem jöhet akár 1.0 turbo is 200 lóval, az sem érdekelne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15641 üzenetére
én is beláttam ezt..de egy jol fogyasztó megbízható modern dízel ami keveset kajál drága nagyon.hazsnáltan meg irto nagy lutri.
e46 320d.n mindig gondolkodok...de ott lenne para ha lehal valami szoptam."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #15641 üzenetére
Ezekből a számításokból mindig kimarad a szervízköltség. Ez általában azért érezhetően magasabb egy dieselnél. A másik, hogy bizonyos éves futás alatt pláne nem éri meg.
Ami pedig számomra még zavaróbb, hogy kis távolságokra szintén nem reális megoldás, mert csak legyilkolnám a turbót pillanatok alatt.
-
MPowerPH
félisten
Ez már a kis turbo motorokra is vonatkozik, csak a szívók olyanok, hogy nem kell költeni rájuk. Ha az 35D -nél maradunk, akkor az alig több, mint egy 35i esetében. Rövid távra alapjáraton fölösleges egy nagy autó, egy 1.6D -s akármi elég ilyenre.... Ha évente mész 20k km-et, akkor már a diesel a reális választás. Évi 20k km -nél minimum 200.000HUF megtakarítás érhető el egy diesel autóval, azonos kategóriás benzineshez képest.(6 és 8,5 literes átlaggal számolva) Tehát 1 év alatt lesz 200k -d a motorra, két év alatt 400k-d. Ekkor mondjuk hozzá kell nyúlni, ami 360k.(ennyi volt most egy klubos 35D -jének szervizelése, igaz ő többet megy 20k km -nél.) Akkor még mindig jobban kijössz.
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #15644 üzenetére
Én a jelenlegi évi 15k km-el nem is igazán tudom merre gondolkozzak határozottan. Még mindig pörög a fejben a 325i, egy 320d de teljesen más típusok is. Szívem szerint vennék egy öreg hátul kaparós valamit 180-200 LE körül pályanapokra, hétköznapokon pedig teleportálnék.
-
Xero
nagyúr
Ez alapján szerintem az 1-esben is a PSA féle 1.6-os kerül.
-
dragonfx
veterán