- Google Pixel 6/7/8 topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor 50 - apám nevében
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16899 üzenetére
120e km van az órában, de iszonyat ki van fényesedve a kormány, szanaszét van karcolva a váltógomb, mállik a vezető oldalon a behúzó lakkrétege-vagyis már lejött ahol megfogja az ember, nagyon koszos a bőr belső, a tulaj még 2 hete a téli gumit használta, holott állítólag van nyári garnitúra is. Aki ilyen igénytelen, az nem tudom mennyit áldoz a mechanikára...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz KINKY_007 #16898 üzenetére
tényleg jónak néz ki.gond?
Gebriel>>én az elsőre szavazok ha megteheted hogy a fogyasztás nem számít.nincs megalkuvás, sportpack ültetés, mindenféle ilyen olyna váltó, manual 6gang, sor6 szivo....odalépsz és megy
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz Gebriel #16897 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de jó barátom is keresett itthon E90-t. Elég tág feltételekkel, ~4milláig. Megnézett vagy 2 tucatot. Képről nagyon rendben lévő vas élőben merő karc, km órában min 100k letagadva.. Elkeserítő volt a helyzet így nem lett belőle vétel.
Szerintem érdemesebb lenned itt nézelődni. Esetleg valami ilyesmi?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
durva hogy kin e90 320i már van 3 milla környékén.olcsóbb.regadó nem tom mennyi de aztevgyük bele ott pláne megengedhetik sokat mennek vele mi a garancia hogy ott se tekerik vissza?
ok valszeg jobb karbna van rendesebben szervizelik, de amugy kb smemi előny...de most nem azért 6-8 éves autotol mit vártok?.hibátlan legyen...gondolom azért nem 10 milla (ujkorábvan egy e90 320i saccra annyi lehetett) hanem csak 3.5-4.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #16906 üzenetére
A 325i sokkal nagyobbat zuhant és sokkal jobb. És egy 5-6 éves autó igenis legyen szervízkönyves, és nem lelakott állapotú. Ha te újonnan megveszel valamit nem vigyázol rá, nem tartod karban? 20%-ot már akkor veszít az értékéből a kocsi, ha kihozod a szalonból, az évek alatt meg tovább folyik az értékvesztés, igaz egyre csökkenő mértékben.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16907 üzenetére
Pontosan, ezzel én is így voltam az autóvétel előtt. 6 évesen vettem meg az autómat, és az alap követelmény a szervizkönyv volt. Sajna esztétikailag voltak hibái, mert Bp-n volt használva, de makulátlan múltja volt, és műszakilag kiváló állapotban volt. Az a legfontosabb egyébként, mert a külsőt viszonylag kevés pénzből rendbe lehet tenni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16910 üzenetére
Újrafényezés ha profi műhelybe viszed, akkor tökéletes. Műanyagok szintén beszerezhetőek gyártótól. Ezekre gondoltam, tehát maga a megjelenés. Belső is nagyon könnyen javítható, ha valamit szétbarmoltak benne.
Ellenben ha a motort vagy a váltót gallyra tették, akkor az már erősen nem ajánlott, és felejtős.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz KaiotEch #16910 üzenetére
Nem értek veled egyet. Autónál maradva ha a kaszni egyben van, nem törték és nem hozták vissza halálból akkor a többi javítható. Max nem gazdaságos.
Csak a példa kedvéért. Adott egy E46, kitűnő állapotban de a futóműve már nem az igazi. Teljes felújítás, csere és lesz olyan jó mint az új. Manapság divatos poliuretán szilentek is jobban a gyári guminál. Nem olcsó ugyan de ettől még lehet jó.
(elcsavarodott karosszériában már én sem bízok, az már sehogy sem lesz az igazi..)BMW001: No igen egy ilyen menő automata letérdel a gépben -és nem akarsz bele lopottat tenni- akkor bizony nem valószínű hogy megéri a buli..
A kolléga manuálisokat linkelt az azért még emberi áron javítható.. Viszont ha már a váltó hullik szét akkor ott nagy gubanc lehet..[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Ha széthullik a váltó, akkor az valszeg nem megfelelő használatot jelent. Manuál is le tud halni egyébként... Persze olcsóbb a javítása.
Én ha most vennék autót, alapból úgy kezdeném, hogy a futóművet teljesen felújítanám. 300k-ból meglehet úszni, és lehet többet hozzá sem kell nyúlni. Fékeket szintén cserélném kompletten, az még 120k, plusz nagy szerviz még 100k. Tehát alapjáraton félretennék a vételár mellett 600k-t csak a rendbehozatalra. Plusz a gumik, de az már nem közvetlen az autóhoz kapcsolódik. Azokat talán lehetne fedezni a használt, de még bőven határon belül lévő alkatrészek eladásából.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16918 üzenetére
jo hát ahhoz még cska gyári avgy tuningos van.
nekem is b4 van hátúl.elől meg valami német ebayes cucc.semmi bajom vele.kicsit keményebb mint a gyári.na és???600k.s szervízt egy hazsnált autor akölteni??akkor már rég nem érte meg.egy 5 éves autora ami 3milla ne kelljen már 500k. költeni....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomics
addikt
válasz dragonfx #16919 üzenetére
Szerintem meg úgy értette, hogy azt a 600k-t nem kötelező rákölteni, sőt a 90% nem is fogja csak ha már muszáj.
Én osztom BMW001 véleményét, én is így belekalkulálnám a vételárba ezeket a dolgokat. Inkább érezzem magam biztonságban (műszakilag) és a tudat hogy jó a vas alattam és szinte új autóm van megér ennyit.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz KaiotEch #16922 üzenetére
Hát aki 4 millióért használtautót nézeget az kalkulálja bele az esetleges javítások árát is. 4 milliónál már az a +500k nem sok szerintem, hogy teljesen rendben legyen a gép...de ha kifogsz egy jó darabot (ami magyarországon qrva nehéz) akkor a negyedéből is megúszol egy szervízt és vígan elvagy vele évekig.
Vagy nézz egy szép E39-et vagy E46-ot fele annyiért, bár abból még nehezebb kifogni egy kevésbé leharcoltat, de legalább marad pénz szervízre.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16919 üzenetére
Ahogy Tomics is írta, ezt nem kötelező rákölteni. Lehet hogy a gyári csillapítók 70%-osak, és fölös lenne cserélni. Ellenben ha megteszed, akkor lesz egy zsír újjal egyenlő autód ezen a téren, mivel a fék és a futómű az, ami kopik úgy igazán. Ez után valszeg soha többet nem kell költened erre a részére. Maga a futómű rendetlenkedése nagyon el tudja ám rontani a vezetés élményét. Egy 4 milla körüli autónál a 600k nem sok.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16927 üzenetére
hát ezt másképp látjuk.de sok.mert egy 4 millás autonak ne legyne 600k.s szervízköltsége első körben.
persze sejtem nem kötelező.
de akkor már e46ot vegyne ahhoz olcsobb mindne van ebayen utngyártottba minden.e90hez smemi.ha igen az is méregdrága még.
a futómű is relatív dolog vesz 60k.ért egy ültetős futóművet nem gyárit.lengőkarokat ebayről berendeli, a vas és a gumi mindenhol ugyanaz az anyag.
fékeknél meg a betét a lényeg azért a tárcsa ritkábban megy szét.ja mega kipuogorészt nézze át egy e46 katalizátor tuti nem olcso dolog....
meg azért egy komplett olajszervíz is megvan avyg 50e ozzá baráti áron...
meg azért a vezérlésre is nézzünk rá..az egy 50e ugyszintén....
+4 uj gumi...ez szerintem az elsők közt legfontosabb.uj lappal inditson....én ez utobbi 4et előrébb venném min hogy gyári futómű és fékrendszert vegyne alá....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #16928 üzenetére
Ismered azt a mondást hogy "akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is!" ?
Aki egy luxusautót akar és használtat választja az ha kell igen is szánjon pár pénzt ne fukarkodjon. Egy E90 alá nem rakunk utángyártott dolgokat. (kivéve ha az jobb minőségű az eredetinél)Hasonló helyzetben lennék (használt E90-t vennék) és érezhetően nem az igazi már a futómű, fékek, váltó akkor csere.
Minden használt tütünél kell olajat, szűrőkét cserélni. (régebbieknél vezérlést is)
Az említett fék fék/futómű sem 100% amit kiszedsz alóla tehát nem teljesen kidobott pénz.
Mindemellett kiárulod a másoknak még jó cuccokat és máris az autó 10% alatt vagy.4Millas BMW-nél 400k sok? Akkor tessék egy új Swiftet venni.
ps.: E9x Sorozat sosem volt a kedvencem. Szép, szép meg modern de valahogy nincs benne ami megragadjon. 4kk-ből én egy E46 kópé faceliftet választanék és egy E21-t.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
akkor hajrá vegyél mindent a wallisnál.az a gyári egyedül. a többi max márkahű termék.tudod ez olyan>>nekem kellett szélvédőcsere....azt mondták a gyári márka a sprinklex vagy mi a faxoma neve .megnéztem a 2 üveget xy márka felül zöld csíkkal 32e, ugyanez csak az x márkajelzés mellett egy bmw jel 110e.de sok szerencsét neked a gyárihoz....
volt már bmw.d?álltál már a szervízkassznánál egy nyugtával?na majd probáld ki 1x a wallisnál jo...többet nem lesz kedvednéha a tuningcucc jobb minőségibb és több élvezetet hoz.
azt mondod a hazsnálatat ugy el fogod tudni adni hogy 10% lesz a költséged csak rajta?
léci ne röhögtesd ki magad......
egy példa>>gyári vasfelni 1db 13e, nekem a 4db nem viszik el ennyiért....ugye hogy 10% lesz a költséged?Hát lehet azt kéne, az is megy, elvisz ide oda, olcso.
futómű , fék, váltó?.ezt a 3at komplettba kicseréled egy e90 alá gyáriba akkor kb 2milliot fogsz fizetni.egy sörbe fogadhatunk
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
A hyper automataváltók korában "Hét- és nyolcfokozatú kézi váltón dolgozik a BMW".
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
e46 6henger 6gang.ennyi
lassan rá kell jöjjek az e36ot akárhogy extráznám javítanék ki, akár mégha a pénz nem számítana is, akár egy e36 m3.at nincs létjogosultsága biuztonsági szempontbol. ...játszósnak.
de az e46 is jo"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
A tragédia érkezik:
FWD 3henger.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #16931 üzenetére
Nekem még nem, édesapámnak volt egy E39 525d-je 2004-2009ig volt meg.
Költött rá mert egy BMW volt és szerinte nem elfogadható hogy gagyi alkatrészek kerüljenek bele. Persze van hozzá 7k-ért Unix fékbetét is meg 2x k-ért gyári/ min olyan minőségű utángyártott... nem véletlenül.Sokan benyelik hogy idő múlásával romlik a váltó/autó minősége mert skótok ahhoz hogy pénzt kiadjanak.
"Kicsit reccsen a váltó és/vagy néha akad. Akkor mi van?!"
Ez egy autónál nem elfogadható nem hogy egy Bömbinél. Fel lehet újíttatni szakemberrel vagy valami felújítottra kompletten cserélni
Pár dolgotból vennék utángyártottat -szélvédő- de aminél a gyári a tuti. Karosszéria elemet remek példa rá. Inkább egy bontott de gyári."Kivéve ha az jobb minőségű az eredetinél" pl. poliuretán szilentek. Minőségi autó tartás több időbe, energiába és pénzbe fáj mint a kókler de szerintem ennyit igazán megérdemelnek.
E39 utánJetta lett utána, racinális érvek miatt..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
No, bebizonyították, hogy a diesel üzemű autók kipufogógáza rákot okoz. Első körben bevezetnék egy 30%-os egészségügyi adót a diesel üzemanyagra, és a bevételt a TB pénztárba irányítanám. Pont mint a cigarettánál. Egyből átfordulna a mutató nyereségesre.
Persze logisztikai ágazatnál ezt mellőzném, és visszaigényelhetőnek tenném.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16949 üzenetére
ja hallottam live.ba...
nincs visszaigénylés, aki betegséget terjeszt fizessen.
ennek tükrében bicajozz szívesen pesten egy főutvonalon...köszi.ez van nincs mese lehet igaza van orbánéknak üzemanyag go to 600ft.
az életem többet ér.van lábbusz.bkv.bicikli.roller.korcsolya....
megint bepipultam a kocsira, faxom tiszta szégyen ez az ország..eddig röhögtem ezen a mondáson viccnek vettem de tényleg így van....eszik vagy vezet
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014