- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16400 üzenetére
huhh akkor te se viszed tulzásba de hisza tid kevesebbett eszik nem és jobban is megy azoknál nemde?
vagy mi a baj vele?
Hát ja épp néztem mobile.de.n.....odakinn 2 millioért olyna e36 m3 van hogy itthon sose kapsz olyat....smg.s..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16401 üzenetére
A Mondeo kevesebbet eszik, de csak 2.0. Szegény öreg már, meg az a 410k km már sok neki. Az A6 meg 4.2-es... De nálam 12,8l/100 az átlag, ami annyira nem rossz.(mihez képest?! Mondjuk veszettül is megy) Azért azokkal járok, mert abba mehet cégesen a tankolás. Számlára rá kell íratni a rendszámot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Várom már,hogy megérkezzen a kis csibész... Az utak réme.......................... D Képeket érkezés után preferálok..... Kicsit meg lesz ráncigálva 400 Le -re...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Zewa
senior tag
Öhm... izéééé Azt kell hogy mondjam qrva gyönyörű ebben a sakhir orange metál színben. Bár szerintem minden szín jól álka Neki. Azért ez igen csak túlszárnyalja az előző szériát..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
vendettta
tag
srácok pls HELP! 99es E39-be kéne vmi fej ami a gyári 4:3as helyett lehetőleg 16:9 legyen, gyári helyére bemenjem és iPod kompatibilis legyen...(gyári vezetékek ha stimmelnek nem hátrány)....ez lehetetlen? köszii!
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
Gebriel
veterán
-
-
-
Stukker1987
senior tag
válasz runner 125 #16412 üzenetére
A kormány generálja többek között a magasabb árakat
Egyébként valóban érdekes lehet az az ember aki BMW-t vesz és utána az üzemanyagon spórol..
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
runner 125
nagyúr
válasz Stukker1987 #16415 üzenetére
Világos.
..én az LPG-re gondoltam.
Mivel egyre népszerább, és szemtelenül olcsón meg lehet úszni - gyakorlatilag harmad annyiból 100km-t -, így nem tartom elképzelhetetlennek, h rátolnak valami finom kis adót, amitől már nem lesz akkor busniess gázosítani."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KINKY_007
aktív tag
Vicces, hogy itt fikázva van az LPG. Dízel, meg elektromos ketyerék akkor miért kerülnek egy BMW-be?
Az ott futott 120000 km alatt pont rá lehet költeni a kocsi árát benzinre...
Mondjuk én az alkoholos közlekedésre szavaznék, mert azt még Mo-n elő is lehetne állítani, de annak a terjedését már jól elrontották.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
tengelycsere meg a sok bizbax után nem fogy az olaj az m40ből.
olajcsere előtt állók, a gyári ajánlás 5w40 ugye.akkor belerakjam ezt?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
runner 125
nagyúr
válasz KINKY_007 #16417 üzenetére
Egyetértek.
Attól, hogy valaki 4-5 éves BMW-t vesz, már le van szarva minden egyéb anyagi vonzata, s egyáltalán nem lehet környezettudatos gondolkodású?
Vagy, ezek mellé szériában jár a nagyképűség, 'felsőbbrendűség' maszkja?! Badarság.Semmi baj nincs a BMW-be rakott LPG-vel. Egyáltalán nem mindegy, h harmad annyiból megteszel 100km-t - még, ha 3-4.000.000Ft-os autóról beszélünk, akkor sem.
Egyedül az LPG csatlakozót tenném valahova belülre a csomagtartóba, (persze, ha úgy engedélyezik). Ha, nem, minimum lekaparnám a sárga matrciáját, de ettől függetlenül én abszolút nem ítélem el.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendettta
tag
válasz runner 125 #16419 üzenetére
a benzin betöltőnyílás mellé szokták rakni mostanában, nem lökösbe már..ott meg ugye nem látszik a tanksapka ajtajától
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
-
dragonfx
veterán
válasz runner 125 #16421 üzenetére
szerintme sme illő 4-5 éves bömibe gázt rakni.aki meg tudja venni fuss amár benyára is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Akkor tudjátok mit, én elleszek ezzel ugyan akkora km költségekkel, mint Ti a sajátotokéval.
Most őszintén? Ültetek már LPG-s autóban? No nem ám az ilyen sufnituningos, Feribácsi műhelyében beépített 100k-s rendszerű gépekre gondolok. Mert igaz, olyanban is ültem, és borzalmas volt.
BMW-nek volt gyárilag gázos autója, igaz nagyon nem futtaták fel a gyártását, mivel akkor még mind volt, olcsó volt az üzemanyag. 518g (1996), 523g (1999) -re gondolok, érdekes ezt egyikőtök sem említette. BMW gyári szervizében is szerelhető az LPG, gondolok itt pl. az NT-re. Ez is csak jelent valamit, mivel LPG-s autót Gázabátyám műhelyébe még csak be sem szabadna engedni.
Egyébként klubbon van M5, M3, 540i, 750i nem is egy, amiben LPG van. Igaz a pótkerék ki van belőle dobva, hát aztán? Ezek csak a nagyobb motoros gépek voltak... Mindegyikben professzionális rendszer van. Az M-es modellekbe Németországban rakták bele a rendszert.Szóval továbbra sem értem mi a gondotok a gázzal. Nem árt az autónak, sokat megspórolsz, ha évente sok 10k km-et lenyomsz, és észre sem veszed, hogy gázos az autód. Erre fel akkor már lehetne kérdezni, hogy egy autóban, legfőképpen BMW-ben mit keres gázolaj. Mert ugye azt a traktorokba, kamionokba, munkagépekbe szokták öntözni. Minek a 335D, mikor ott a 335i, ami erősebb, gyorsabb, és szebb hangja van? És most a Ti fejetekkel gondolkozva: "minek a 30D és 35D, hisz olcsóbban lehet venni 30i és 35i-t, ami ugyan akkora motorral erősebb? Ha már van annyi pénze, hogy 20 millát kiad egy autóra, akkor ne a fogyasztást nézze, és ne filléreskedjen azon a pár liter plusszon."
Értem. Akkor az a rakat 30D, ami járja az utakat, a tulajaik egytől egyig mind fillérb@szók. Nem beszélve a sok X5 meg X6-ról, amiben majdnem csak diesel -t látni. Kicsit gondolkozzatok már el.
LPG -nek számos előnye van. Környezetbarát, és költségbarát. A benzin ára lassan az 500-at fogja verni. A kőolaj is fogyóban van. Eléggé betokosodott a gondolkodásotok, már bocsánat. Először talán az kellene, hogy beleüljetek egy rendes LPG-s BMW-be. Nyáron lesz E39 találkozó, ha minden igaz ott lesz az LPG-s M5, és 750i is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
vendettta
tag
17éve közlekedik a család LPG-s autóval...nem is tudom kiszámolni mennyit nyertünk ezen.. mi baj van ezzel?
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16431 üzenetére
Ki a fenét érdekel. Belerakott egy 400k-s gázt, és fele annyiból furikázik, mint Te egy benzin üzeművel. Ha mész utána, úgysem látod, hogy gázos. Csak ha benézel a motorterébe, vagy a csomagtartóba.
Mint mondtam, forgalomban nem fogsz találni gyári gázos BMW-t. Ettől még a gyáriak megcsinálták, csak akkor még nem volt rá szükség.Neked dieseled van, nem? Most komolyan, gázolaj a traktorokba való. Ennyire spúr vagy megfizetni azt a pár liter többletfogyit. Inkább hallgatod az ótvar kerepelést, és szégyent hozol a BMW emblémára, mikor egy kövér gáznál elkezdi a kormot ontani a gép, mint egy olajkályha? LPG -s BMW legalább szépen duruzsol, nem füstöl, és még olcsóbb is. Nem látom az olajkályhák létjogosultságát.
Na persze én nem ezt gondolom, de Te, és még pár ember ilyen szinten tart.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16436 üzenetére
Engem hidege hagy, hogy jött ki a gyártósorról. Egy LPG-s M5 nem lehet rossz, azzal az átalakítással már talán tankolni is tudnám. Megzabál 22 litert LPG-ből, olyan mintha egy 11l -t zabáló benzinesben csücsülnél, ha a költségeket nézzük. Azért így nézve az nagyon nem rossz.
vendettta:
Természetesen az olajkályháknak is van létjogosultsága. De semmivel sem jobb, mint egy LPG-re alakított benzinmotor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
vendettta
tag
válasz MPowerPH #16438 üzenetére
én 222ért v 224ért tankolok a XVII.kerületben LPG-t, most egy Opellel járkálok, 2.0i 8v, 11.5l Budapesti csak városi fogyasztással, haladós tempóban, ez durván 6.25ös benzin fogyinak felel meg...kell ennél jobb? w124emben (3000benzin 24szelep 220le) 16l volt tempósan a városi gázfogyasztásom (15óvatosan)...számoljatok utána annak is...annyi mint egy 1.4es városija benyából.
jó dolog a diesel, ha utána kötöd az utánfutót
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16438 üzenetére
Szerinted nem jobb csak megnézném mondjuk a 20D-t 200 tempomatnál és a 20i LPG-t 200 tempomatál.... Másrészt egy 20i LPG-vel nem tudom azt megcsinálni,hogy rárakok egy chipet mint 20D-re és 30%-al erősebb lesz + csökken a fogyasztás..... Ezzel akkora előnyben van a dízel amivel nem lehet fölvenni a versenyt.... egy 535D chip-el úgy megy mint egy E46 M3.... Miről beszélünk akkor... És kerepelős hanga a 200-300E km-es verdának van de egy új / ~ 100E km-es-nek nincs olyan fos hangja.... és nem füstöl nem kormol Nyomatékból olyat megy amit egy benzines szívó motor nem tud...
Én a benzines kocsikat szeretem ott a 750iL-ünk de egy korszerű mai BMW dízel motor nagyon jó... Új kocsik meg megint csak nagyon jók... Most F30 320D volt nálunk teszten egyáltalán nincs csúnya hangja....... és nem is megy rosszul...... bár nem érezni benne....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16440 üzenetére
Igen, chippeld csak a diesel-t. Ismerősöm most faragott rá, E90 320D. Chippelve 234 lóerő, meg isten tudja mennyi nyomaték. Kormos hátsó csomagtértető, szóval gyönyörű volt. 1 hónapja 230 padlónál jött a füst is, meg a tréler is. Jelenleg motorcserére vár a kicsike, jó eséllyel megkapja az új 184 lovas 20D-t kéz alól. Na persze már chippelné azt is.
A füstről meg annyit, hogy az új is csak addig nem csinálja, amíg nincs felhúzva. Egy komolyabb tuning nem 100k, illene bele egy verseny computer is, csak azt nem találsz fél milla alatt.De akkor mondok jobbat. 35i LPG. Agyonüti a 35D-t, és még gazdaságosabb is lesz.
Hangról meg annyit, hogy a hétvégén vezettem F10 535D-t, és valami szörnyű a hangja egy kívülállónak. Belülről nem érzékelhető, ez igaz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16441 üzenetére
Én nem akarok vitatkozni veled... Hiszen neked van műhelyed.... Illetve te foglalkozol ilyen autókkal MINDEN nap több mint 20 éve..... Ezzel foglalkozunk CSAK BMW-vel én tisztában vagyok vele miért megy tönkre "A füstről meg annyit, hogy az új is csak addig nem csinálja, amíg nincs felhúzva. " Ne magyarázd meg kérlek,hogy meddig nem füstöl Kérlek minden nap ezeket szerelem De én elhiszem neked tudod mit
A lényeg nem úgy van ahogy mondod... Annyit mondj TE
Hány 20D-30D 35D 40D 45D-t szereltél életedben?? Hányat gépeztél vetted ki a motorját csináltad meg chipelted meg? Vagy amit a Józsi a Karcsi mond a fórumon az a király ? Befejeztem tényleg
Egy kérdés. Te ha bent ülsz az autóban ki a frászt érdekel,hogy ki mit hall kint...
Olyat mondasz amihez te nem értesz Nem akarok belemenni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16442 üzenetére
Igen, az pont láttam. Már váltottunk pár privátot, de még az se jött le a 20 év alatt, hogy a BMW már 95 óta OBD -t használ. Még forrasztgatni akartál, és próbáltál hülyének nézni. Hozzátok sem vinném egyik autónkat sem, az fix. Tipikus magyar szerelő műhely, mindenhez ért, csak ahhoz nem, amihez kellene. Nem véletlen az sem, hogy a többség Ausztriába viszi az autóját chippelni, túl sok a magyar kontár.
Ráadásban még teljesítménymérő padotok sincs, anélkül meg nem igazán lehet autót chippelni. Csak az általam említett kontár módon.Mer Te értesz mi? Apucinak van egy műhelye, és ezért Te is autószerelő lettél. Hány éves vagy? 20 éves tapasztalatról beszéltél, tehát minimum 38 vagy.
Szerencsére az itthoni BMW-s társadalomban, és a különböző összetartó klubokban megvannak a jól bevált szakemberek minden eshetőségre. Így távol tudjuk magunkat tartani a hozzátok hasonló műhelyektől.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16443 üzenetére
Na EZ a tipikus MAGYAR mentalitás.... évjáraton belül vannak változtatások sok mindenben nem akarok kitérni.1 2. TE mondasz most olyanokat amiről fingod nincs !! Teljesítménymérő padra meg el lehet menni bármikor egy mérés ~10K.... Én nem vagyok 38 éves én 23 vagyok. Azért nem egyes számban mondtam magamra "Így távol tudjuk magunkat tartani a hozzátok hasonló műhelyektől." Vicces Hagyjuk tényleg. Te mondasz másra olyat amiről gőzöd nincs.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Zewa
senior tag
Komolyan srácok lehet itt filózni meg személyeskedni de nézzük már meg mi van az LPG és mi van a dízel mellett:
Gáz:
-Nem gyári, utólagos beszerelési költség.
-Magasabb fogyasztás de ezt kompenzálja a dízel ár fele.
-Egyszerűbb rendszer, olcsóbb fenntarthatóság
-Benzines használt vasakban általában alacsonyabba futásteljesítmény
-Újabb bömbik közül kevés mára benzines.
..Dízel:
-Gyári viszont feláras, drágább buli
-Alacsony fogyasztás, hatalmas nyomaték.
-Sokkal bonyolultabb rendszer, drágább fenntarthatóság
....Jó mind2 nem vitás. Én az LPG-t preferálom mert jelenleg inkább a régebbi vasak felé nézegetek. Leköszön mondjuk a turbom akkor baxxhatom egy időre az alacsony fogyit.
Újabbaknál már más a helyzet ott valószínűleg dízel. 2005 utáni BMW-k Használtóttos hirdetésének csupán 16%-a benzines!
Mindenki azt választja amit szeretne de ez hogy a BMW =/= LPG összeférhetetlen szeritnem butaság.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16444 üzenetére
Nincsenek változások, csak a ráncfelvarrások között. 23 évesen aztán tényleg piszok tapasztalt lehetsz... Akihez én járok, legalább 20 évet kint dolgozott Münchenben, és BMW-t szerelt, a gyári szervizben. Neki hiszek, a kontároknak nem. LOL, na én befejeztem.
Megsúgom, kint Ausztriában úgy chippelik az autókat, hogy ráállnak vele a padra, csinálnak egy alap mérést. Ugyanis csak így lehet felmérni a motor állapotát. Aztán minden autóra egyedi értékeket tesztelnek ki, mert hiába ugyan az a motor, mindegyikhez más a jó. Nem beszélve a tulajdonos igényeiről. És a végén kapsz egy papírt, ami görbékkel bizonyítja, hogy bizony erősebb az autó. Itt kezdődik a chiptuning, nem annál, amit Ti csináltok.
Mo.-n is van ilyen műhely, de ők kompresszorral és turbosítással is foglalkoznak. Hozzájuk elmernék bármit vinni.Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #16446 üzenetére
Azzal kapcsolatban mi a tapasztalat,hogy a tuning nem elsősorban a motor és perifériái,hanem kuplung,váltó és társaikra van leginkább degradáló hatással?
Én a legtöbb tuning(akár chip,akár box) esetben először ezekkel a meghibásodásokkal találkozom. Tehát a motor plusz teljesítményére már alulméretezett hosszú távra maga a hajtástovábbítás...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16449 üzenetére
Szerintem nem személyeskedtem. Leírtam, hogy az ilyen sufnituningos műhelyek nagy ívben kerülendők. A módszerüket meg Te is olvashattad. Ha kicsit is tisztában vagy, miből is áll egy ilyen művelet, akkor tudhatod, hogy ez nem csak annyiból áll, hogy OBD-n átírják az agyát.
Amit Neked címeztem üzenet, az teljesen másról szólt, és írtam is, hogy én nem így gondolom. Csak a pár ember gondolkodási módjával fogalmaztam meg egy hozzászólást. Pont ugyan akkora hülyeség volt, mint a Ti LPG ellenes irományaitok.Stukker1987: Ez bizony típusfüggő. Egyértelműen válaszolni sem lehet. Dieselnél ha a turbo egy sikeres chippelés után elkezdi szemezgetni az olajat, majd egy idő után szépen fel is kapja, akkor annak a blokk sem örül. De a legnagyobb veszélyt a nyomaték jelenti, a váltót könnyen gajra tudja tenni. Lásd pl. E39 530D, ahol az automata alapjában véve is alul méretezett, mert a gyári értékei gyengébbek, mint a motor paraméterei. Aztán a tulaj erről mit sem tudva beáll egy sufnituning műhelybe, ott jól feltolják neki. És akkor csodálkozik, hogy pár hónap múlva szétesik neki. A műhelyben meg szétteszik a kezüket, hogy ugyan ez már nem az ő dolguk. Pedig az, csak a hozzáértés náluk is hiányzik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest