- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
-
Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
it Nem várnak tovább a nemzetközi megoldásra, a nagy tech cégekre 2024-től digitális szolgáltatási adót vetnek ki.
-
Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
ma Megérkezett a Nothing OS 2.5.5-ös frissítés, amiben az áprilisi biztonsági csomag mellett a kamera fotós képességeit fejlesztik tovább.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
Ez mennyibe kerülhet? [link]
-
dízelracer
senior tag
válasz MPowerPH #15697 üzenetére
Ez nagyon durva.
Mekkora szar már az BMW V10-ese, ezek komolyan nem tudnak rendes motort építeni. Mondhatni 2x olyan erős és a fos M6 nem bírja legyorsulni, LOL.mod: itt ugyan az. Imádom ezeket a BMW-s ócskaságokat, mindegyiknek csak a híre nagy, egyik sem megy. Igazán jó motort a németek tudnak építeni, leszámítva a Ferrari -t.
Ugye érzed az iróniát?
Nem lehet őket összehasonlítani. A két kocsi alapvetően teljesen más karakter. A Gallardo nem arra való, hogy egyenesen gyorsan menj vele. Egyszerűen nem erre tervezték. A futóműve, a fékei, a váltó áttételei, a motor karakterisztikája, stb... minden arra van hangolva, hogy versenypályán/kanyargós szerpentinen legyen gyors. Nameg ha nem kézi váltóval szerencsétlenkedett volna az ember... Egyenesen gyorsan menni nem nagy szám. Ennyi erővel ott van a Nissan R35 GT-R. Keresztbe hosszába megeszi az M5-öt és a Lambit gyorsulásban és versenypályán is holott az is 1800kg felett van és mindkettőnél gyengébb. Ja és persze sokkal sokkal olcsóbb ezeknél. Made in Japan!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15706 üzenetére
Az összehasonlításod már ott megbukott, hogy épített vs. széria, érzed az iróniát? LOL, szánalmas vagy ezzel a hsz -el. Mi van, nyomta a csőrödet? Gallardo nem arra való? Hanem mire vazzeg? Száguldásra, és mindenhol, autópályán is. Ha elmondanád egy Gallardo tulajnak, hogy az autója nem való pályára, akkor körbe röhögne. A fékek, futóműve nem számít ilyenkor, áttétele közel azonos. Teljesítményre ugyan akkora, és sokkal könnyebb, ne magyarázd már a bizonyítványt. Nagy rakás szar az a V10, ez az igazság.
És ne linkelj ide ilyen szar füstölő szemétdombokat, senki nem kíváncsi ezekre az ipari hulladékokra. Ezeket már bezúzni sem lehetne, mert jóformán 1 kályhából, meg funérból vannak összerakva. Népautó rulz. Épített BMW -s videkkel gyere, azok legalább rendes üzemanyaggal mennek, és egy kategóriában vannak.Az R35 legalább autó, nem valami konszernes vacak. De továbbra is tájékoztatlak, hogy az M5-M6 széria, utcára készített családi/sport coupe. Nem versenypálya szörnyeteg.
Tojok rá mit csinálnak a pályán, csak a motor érdekel. És abban a bajorok a legjobbak, évről évre kiderül, és a vidikből látszik is, pont azért mert lezúzza az ugyan olyan erős, és sokkal könnyebb versenypálya szökevényeket, ha gyorsulni kell. De autópályán az sem eszi meg az M5-M6 -ot, csak pályaversenyen.Amíg az F1 -ben voltak, a BMW -é volt a legerősebb erőforrás, főleg a V10 -éréban volt nagy a fölényük. Aerodinamika terén nem tudtak nagyot alkotni, először a Williams oldalról, aztán gyárilag sem. De az Audi meg sem merte próbálni ezt a műfajt, így nekik maradt a Le Mans.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15708 üzenetére
Értettem. Linkeltél két videót, széria vs. épített. Én meg két 'hétköznapi' autóról beszéltem, ne zavarjon. Éreztem az iróniát... vagy mégsem?
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15707 üzenetére
ne foglalkozz vele szánalmas csak kötekedni jön ide. az az összetákolt szekér 500km.t nem tesz meg generál nélkül.
igen nekem inkább az M6 kéne ..meg az M5...sőt a techart porsche.t is elverte mega viper.t akkor azok is xarabbak ugye? ...mellesleg a porsche ugye házon belüli.a hamann M5 tuti 40+ milla.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
Traktort a szántásba.....
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #15710 üzenetére
Tévedsz cimbi. Egyáltalán nem kötekedni jöttem. Eddig azért is nem reagáltam, hogy ne legyen teleoffolva már megint a topik (de mivel már mindegy). Ő leírt egy hülyeséget amire én egy hasonlóan nagy hülyeséggel reagáltam csak, hogy érezze a súlyát. De ennyi erővel én is írhattam volna, hogy mire veri magát a bmw egy gallardo-t sem tud legyorsulni pedig erősebb annál. Nem írtam mert nem így gondolom. Csak az bántja a kolléga önérzetét, hogy van ember aki nem veri rögtön két kézzel csorgó nyállal a f@xát ha elhangzik a bmw szó. Hát ez van, szokjon hozzá. Ahogy a kis ccm-s turbós motorok gondolatához is mert ha tetszik ha nem ezek a sokhengeres szívómotorok mennek majd a kukába.
"Mekkora szar már az Audi V10-ese" + "fos Gallardo" + "konszernes ócskaságok" stb... Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni.
"Amíg az F1 -ben voltak, a BMW -é volt a legerősebb erőforrás, főleg a V10 -éréban volt nagy a fölényük." Aha és mire mentek vele? Semmire. Jöttek nagy mellénnyel, hogy XY év és világbajnokok leszünk. Mi lett belőle? Semmi. Hol vannak most? Sehol. Erről ennyit.
Ha valakinek valami nem tetszik a továbbiakban az offolósban megtalálható vagyok, oda lehet szarásig offolni hiszen azért van.
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15713 üzenetére
Eddig konszernes ócska Audi -t használtunk, az ócska, überszar 4.2 FSi motorral. Én tapasztalatról beszélek. Mert előtte a 3.0 TDi, alias szar PD se működött, és még lomha is volt. A 4.2-es nem lomha, cserébe mindig elromlik, és zabál is. Nem beszélve a tömérdek elektronikai hibáról... Egy ipari hulladék, és még csak nem is kényelmes.
"Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni."
Ott a BMW V10-ese erre a célra, ők letették. Ez nem az én dolgom...
Az F1-ből pedig nem azért nem lett semmi, mert a BMW nem gyártott megfelelő motort. Szar lett az aerodinamika, ennyi. És azért letettek az asztalra ezt-azt. 2002-2003, konstruktőri 2. -ak. A semminél ez egy kicsit több.
A turbo -s motorokhoz meg hozzászoktam, ugye már nem 1 éve a BMW 35i motorja a legjobb a kategóriájában. Most meg az új 28i szintén viszi majd a prímet, dízel oldalt pedig a 23D volt az első ilyen motor. Minden tekintetben az élen járnak a dupla turbo -s fejlesztésben.
Don't Tread On Me
-
Calogero
addikt
-
Gyok2
aktív tag
Ezt az előbb találtam. Szerintem egy ilyen motorhanggal és teljesítménnyel mindegyikünk elégedett lenne
[link]Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15716 üzenetére
minek?szükségtelen....
az M.es bmw.k mindent vernek.és híresek az egész világon.rengeteg fut belölük.R8bol meg elvétve van pár darab.és mit ér az V10 es motor gallardo mcovial.arra ott az M6 válasznak.vagy az M5.a 28i tuti díjat fog nyerni.bár az uj 3as elég drága és a bajuszléc hiány nekem nem jön be.
18i mocira érdemes odafigyelni ami az 1esben van.1800cm turbo.170 lo.....chippelve elkap téged
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15724 üzenetére
Azt jól szétesik, hurrá.
dragonfx: Nem lesz kompresszor....egy másik autó lesz, ahol a kormányt is a rossz oldalra tették. Azt hogy milyen, még nem tudom. Most jelenleg Volvo S60R -t nézegetek. Jó lenne a 4WD, mert asszon is vezetni fogja, és nem merném beültetni egy RWD -be. Audi nálam kihúzva, így maradt ez. Anno már nézegettem ilyeneket. Vagy ha FWD, akkor meg Mazda 6 2.3 DISI.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15729 üzenetére
Azért chip nélkül nem valami virgonc... Egy 2.0D ennél jobban megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, összetörték az M6 prototípust a Nordschleifén. Ahogy nézem, gazdasági totálkár.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15732 üzenetére
hát ez nem csak gazdasági.ez minden tekintetben kaputooo.
nem bírja a stabilitást eza kasztni a V8 biturboval?vagy ebbe más moci kerül?Hát figy engem meggyőz ez az 1.6os turbomoci.egy 318i \\\M sport. ....vagy akár az e36omba is jöhetne....
nem kell besértődni....vedd tudomásul a tiédtől van már ujabb korszerűbb moci.ami gazdaságosbab jobb."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
na látom elszáll a vicc, a poén az emberekből....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15733 üzenetére
Van. A 30i. Nem is emlitettem soha, hogy nincs olyan. Egy 40i is korszerutlen benzintemetonek szamit, meg is orulnek neki. Majd kiderul mit birnak a kis turbos motorok. Egyenlore annyi biztos, hogy fogyasztas teren ugyan ott vannak, mint a nagyobb ccm-es modellek.
Egyebkent 6 eve van nalam az auto, amikor vettem meg egesz jonak szamitott. Ha szannek ra kis penzt, akkor gazzal meg sokaig gazdasagosan hasznalhatnam.Don't Tread On Me
-
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15737 üzenetére
Múlkor nem pont azt említetted hogy gázzal a szokottnál jobban megugrik a fogyi és nem sokkal lenne olcsóbb az üzemeltetése?
Mikor tervezed hogy lelépsz? Illetve arra már elképzelésed hogy mennyi buznyákot kérsz az E39-ért? Lehet tudnék rá egy vevőt..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Sokaig abban a hitben eltem... Aztan itt a forumon hobizoli elkezdte reklamozni a gazos autokat. En meg kicsit k0rbe szimatoltam. Van itt Pakson egy 540i, amibe beleraktak a komoly injektoros gazt. Magan a MID-be van telepitva a software resze, onnan tudod szabalyozni, es onnan tudsz minden fontos infot kiolvasni. 15 literes atlaggal jar most, 150k km ota benne van a rendszer. Kicsit gyengebb lett tole az auto, de minimalis. Uzemanyag koltsegben ott van mint en. Klubbon meseltek, hoy van gazositott M5 is Mo.-n. Aztan beszeltem egy 330i tulajjal, akinek gazzal 11l az atlaga. Tehat piszkosul megerne. 280k, plusz jo ha van okos MID.
Nyaron szeretnek menni. Mar ha nem jon kozbe semmi sem...mert van aki ezer kovet megmozgat, hogy maradjak.
Dragon: a teljesitmenyt mar annyira nem is, a 204 lo egyaltalan nem szamit soknak napjainkban. Oregecske mar, de ugye kepvisel egy erteket. Mivel muszakilag kifogastalan szemben a tobbseggel, es a km is garantalt, leellenoriztetheto. Sot, garanciat vallalok arra is, hogy 12k km alatt 1deci olajat nem eszik meg. De ugye ez csak nekem lesz ertek, mas lehet nem is azt nezi, hanem az arat. Aztan majd tudatosul benne, hogy lehet megsem a legolcsobbat kellett volna megvenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, ráadásban anno azt hiszem én 300Ft -os benzinnel számoltam. Most 400-on vagyunk, míg a gáz alig emelkedett.
Etanolra nem éri meg átállni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
what the fuck???
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ma volt egy 303km-es trip-em. Nyugisan mentem, 90-110, Kaposvár felé sok az egyenes. Benzinnel el kellett számolnom, így pontosan tudnom kellett mennyit égettem el. Az autót fullra megtankoltam előtte(5l ment bele, most raktam tele pár napja, de így tudtam számolni egyszerűen) Majd a végén újra teletöltöttem. 20l ment bele, és kattant a pisztoly. :mrgreen: Na, akkor most lehet utána számolni, mert nálam a 303km -re 20l -es fogyi 6.6l/100km-es átlagot jelent. Komp is ezt írta egyébként, már a titkos menü. Ami annyit tesz, hogy 8000FT-ot számoltattam el, és 303km -ről beszélünk.
BMW powaaa rulz...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15747 üzenetére
Senki nem hiszi el, addig amíg nem látja. Ma a kutast győztem meg róla. Mindig ő tankolja az autót, mivel magán kút. Azt tippelte, 26l megy majd bele...csak lesett mikor csattant a pisztoly. Ennél kevesebbet ezekkel a 255-ös gumikkal nem tud a gép, legalábbis ahhoz már csigáznod kellene. Majd nemsokára felkerülnek a téli papucsok, 205 -ös szélességet szerintem megérzi majd az autó is.
Egyébként piszok jók ezek a nyári Contik, ma 5C-ben megtudtam siratni őket az egyik körforgóban, és fogták az autót szépen. Persze nedves úton ilyen hidegben már ezekkel is vigyázni kell. Még nem akarom átrakatni a téliket, utálom azokat a virsligumikat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15749 üzenetére
Jah, hát télen a hőmérséklettel van a baj. Az autó 15-24C között fogyaszt a legjobban. Most reggel túl hideg volt, ellenben hazafelé már 13-14C volt helyenként, ami érezhető is volt.
Szerintem 6.2l/100km reális lehet, mondjuk egy 205-ös nyárival, aminek alacsony a gördülési ellenállása. Télinek azért elég nagy ez az érték. Pl. Michelin Energy Saver, az másra úgysem jó, csak spórolásra. Nem tapad, nem tudod megfékezni vele az autót, de alig van ellenállása, és 2x addig bírja.Meg megmondom őszintén, nem akarok alatta menni. Ez még pont kényelmes volt, jót beszélgettem közben barátosnével, és nem stresszeltem, nem versenyeztem.
De ez csak hosszabb távokon működik. Ellenben mostanában csak rövidebb etapokra álltam ki a garázsból. És bizony egy hidegindítás, és bemelegítés sokat ront a fogyin. 12km kell, míg beáll a hűtővíz 80C-re, és a mutató középre vándorol. De 100-104C között van a normális érték.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!