- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
Tegnap mentem egy kört balcsin E38 740i -vel. Hát, azt a böszme nagy autót nem igazán mozgatja energikusan a V8-as. Kicsit csalódás is volt, főleg úgy, hogy a board 16l/100-at mutatott. 7-esbe nincs mese, kell a V12. Ellenben brutális kerekek voltak rajta, elől 255/35 R20, hátul 305/30 R20. (majdnem slick -re kopva )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15153 üzenetére
Hát nem. Mondtam a srácnak, hogy ez ellen még lazán kimernék állni gyorsulni. A 170km/h 17s volt, azt mondja a csávó. Én 17,5s alatt megcsinálom. Ugye 1870kg az autó, ha jól emléxem. Az elég sok... Kanyargós részen halott, hiába a nagy papucs. Persze lehet, pont ez visszafogja kicsit. Egy 530i megeszi reggelire, még a régebbi 234 lovas is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15155 üzenetére
Hát pont azért. Nem gondoltam volna, hogy önmagában a súly ennyit jelent. Úgy ültem bele, hogy V8, atyaég. Ugye nem volt új, volt már nálam 540i, igaz manuál. Az egészen máshogy ment. Itt is az volt a baj egyébként, az automata váltó miatt lehetett ilyen lusta a kocsi. Szerintem 6 gang -al minimum minusz 2s.
Hát, 1500kg körül van az a határ, ami fölött már nem ideális. Persze ez sok minden függvénye. Én egyenlőre nem vettem észre a negatív hatását, főleg most. Futómű függő is, az is igaz, hogy 7er -re asszem csak komfort futómű volt. Ugye az nem versenyautó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15156 üzenetére
hát ja 1.8 tonnát mozgatni bitang.ez négyzetesne növekszik.nem hiába a ferkákat is könnyitik lefele mindnnel agyba szájba például.
enyém is 1 tonna lenne csak.akkor lenne nagy hüha
azért azt nem hinném a V8at legyorsulnád.az automata kényelemre megy rá az erő oltárán.
540i még 3 mázsával könnyeb kb nemde?vagy tévedek?
nem kell V12 csak forgatni kell.azt hengerfejes lesz.a futomomü is sokat dob ja.meg a angy felni is lefogja simán.enyém is 17" felnivel már érezhetően rosszabb lenne.16" még ok.
a szépségnek mindig ára van.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15157 üzenetére
Nem, azt mondom, hogy a 740i automatával kb. úgy gyorsul, mint az enyém. Manuál váltóval sokkal nagyobbat lépne, simán -2s. Főleg, ha belegondolok, hogy a 28i -nél az automata +5s az említett sebességig. Ezért mondtam, hogy az 530i már megenné, persze szintén manuállal . 540i -ben még auto váltóval is jól megy a V8, manuállal meg eszméletlen. Hiába ugyan az a motor, az 5-ösben mintha egy jóval erősebb erőforrás lenne, persze a súly miatt érzed így.
Diesel kell. Keveset eszik, és megy mint a barom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15166 üzenetére
Én már tudom. Legalábbis ültem mindegyikben. Ott is kijön a súly többlet, a 3er sokkal dinamikusabb alapjáraton is. Na persze itt a dinamika már egészen más fogalom, ezek a motorok nem nagyon erőködnek, hiába a nagyobb súly.
Gondold el, hogy abba megy bele egy gyári chip. Igen, gyári! Utólagosan lehet kérni, igaz megkérik az árát, de a gyár garanciát vállal rá, és biztosan nem árt a motornak. Erről beszélek. Az már bőven 630NM plusz, és majd 320 ló.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
pohár
félisten
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15165 üzenetére
tudom azért volt ott a szmájli
én továbbra is tartom.ha nem számít a költség akkor M1.ha számít akkor 120d coupé.vagy 318d.
a benyás motorok felett eljárt az idő.aki ujjat vesz van pénze megteheti sokat menjen.de ha már sokat megy mér ne akarjon sokat sporolni??..mert ugye ugyanaz a benyás pl:20d 20i..biztos min +2 liter.ok hogy megteheti.de minek?? .ha nem hétvégi játszós autonak hazsnálja.márpedig uj bmw.t nem erre szoktak.nem is alkalmas rá igazán.akkor persze hogy az észerűbbet választja a vevők nagyrésze.
én talán 3db 320i.t láttam eddig az országban.már amire ki volt irva.ez a gallardo kamu.hol van hivatalos info hogy cisnáltak twin turbo gallardo.t?meg 1040loerő?..new már.ott a gyári alkatrészből semmi nem lenne jo.
u.i.:csak azért is kerestemitt van.erősen photoshopgyanus képek. ..ja meg akinek 2gallardora futja persze hogy tuningra is.de ki mer egy lambo motorhoz hozzányulni?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ez a 640i se csúnya. Sőt, piszok jól néz ki.
Én is azt mondom, kell a diesel. De nem most... Én egyenlőre elvagyok a 8 literes fogyival, persze egy 5l/100km sokkal barátibb lenne. Hiába a kis 1.4, 1.6 turbo motorok, annyit esznek mint egy nagyobb szívó. Kicsit jobban mennek, és? A diesel meg fele annyit eszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15175 üzenetére
Én is így vagyok ezzel. Persze jók azok a kis benyás turbo -k, nézd meg pl. a WTCC-t. Agyba főbe verik a szar SEAT olajkályhákat(nem a SEAT a szar, hanem ami hajtja ), amik több évig uralták a mezőnyt. Meg ugye hátrány még, hogy a diesel -nek sehogyan sincs szép hangja. V8,V10,V12-őt kivéve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #15176 üzenetére
Szvsz egy relative nagy, 2,5-3 litres dizelnek sokkal szebb hangja van mint bármelyik 3-4hengeres csigásnak( bár tudod, Én eléggé elfogult vagyok...), és azt a +1lityit szerintem bárki bevállalná a sokkal jobb menet teljesítményért. A kis csattogó turbok is csak akkor fogyasztanak jól, ha simogatják őket, úgy meg egy dizel is keveset fogyaszt, ellenben ha a kis benzines turbonak nyomod, (pl volvo 1.6t) a 20! Litert is megeheti, ahol egy nagy dizel elmegy max 14-gyel. De akkoris, nagy szívó benzint mindenkinek!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15183 üzenetére
szerintme is.lehet belső sötétités van.de ezt te igy kpen nem látod.és felmegy az üvega fémig csak "belül".
van ilyne jopár.egy e90 modellfrissis 318d elég is.
mire nem elég 143 lo? ...a magyar autopark 80%át lenyomod kb.
cserébe lesz 5ös fogyid."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
pohár
félisten
skacok megint off, de ez milyen felni? párszor láttam már az 5-6 széria alatt, valami brutális
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
pohár
félisten
úúú, a hamann kemény lehet
emlékszem volt fent használtautón egy AC Schnitzeres 640/645, nagggyyyyon brutális voltGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Az új 1-erbe már turbós motorok kerülnek? konfigurálóban 118i-re 1600ccm, 170 lóerőt ír. Bár némi kételkedésre ad okot (vagyis elírásra), hogy 4800-nál adja le a max lóerőt.
116i is 136 ló és 1600ccm. (itt meg 4400rpm)pohár: szerintem nem nagy cucc ez a felni, egyáltalán nem illik a TT-hez, úgy mint a porfestés sem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz johnny82 #15196 üzenetére
A link kimaradt.
(#15197) BMW001: tisztában vagyok vele, hogy itt kezdődnek az új árak. Nekem a gumi 35K körül lenne darabja (17-es), a mostani meg 12K volt(15-ös). A jelenlegi autómra elég ez, de egy erősebb BMW-re nem sajnálnám.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz johnny82 #15198 üzenetére
Ráknak kellene ennyiért. Olcsóbban már van E90 is, ennek a motornak a korszerűbb változatával. Szvsz, nevetséges az ár. E46-ok teljesen elszálltak ilyen tekintetben. Az életben nem tudja ennyiért eladni.
mod: Igen, hát tapasztalatból mondom, hogy a gumi drágább mint egy felni. Főleg ha rendeset akarsz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz MPowerPH #15199 üzenetére
Nekem volt már halálfélelmem szar gumi miatt (aquaplaining), aztán úgy vagyok vele, hogy ha nem is a legdrágábbat, de legalább valami erősen ajánlottat vegyek. Most Falken ZE912 van, itt ajánlották PH!-n, eddig bevált. Kopp-kopp-kopp!
Mod: nekem a facelift előtti E90-nél jobban bejön az E46. Ezt 4 ajtósra értem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
- Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- Modding és elektronikai kérdések
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology routerek
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék