- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15749 üzenetére
Jah, hát télen a hőmérséklettel van a baj. Az autó 15-24C között fogyaszt a legjobban. Most reggel túl hideg volt, ellenben hazafelé már 13-14C volt helyenként, ami érezhető is volt.
Szerintem 6.2l/100km reális lehet, mondjuk egy 205-ös nyárival, aminek alacsony a gördülési ellenállása. Télinek azért elég nagy ez az érték. Pl. Michelin Energy Saver, az másra úgysem jó, csak spórolásra. Nem tapad, nem tudod megfékezni vele az autót, de alig van ellenállása, és 2x addig bírja.Meg megmondom őszintén, nem akarok alatta menni. Ez még pont kényelmes volt, jót beszélgettem közben barátosnével, és nem stresszeltem, nem versenyeztem.
De ez csak hosszabb távokon működik. Ellenben mostanában csak rövidebb etapokra álltam ki a garázsból. És bizony egy hidegindítás, és bemelegítés sokat ront a fogyin. 12km kell, míg beáll a hűtővíz 80C-re, és a mutató középre vándorol. De 100-104C között van a normális érték.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me