- Fotók, videók mobillal
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Digitalpimp
senior tag
válasz Madycsa #23899 üzenetére
Amennyiben rendes nemzetközi ragszámos trackinget kaptál és az nem mozdult semmit, nyugodtan indíthatod a visszatérítést. Nekem is volt ilyen, egyetlenegy bejegyzés volt, utána semmi. Vártam vagy bő 1 hónapot, ráírtam az eladóra, hogy mi van. Hablatyolt valamit, hogy de ő feladta stb. Megindítottam a diszputot, az Ali simán megítélte a teljes lóvét a javamra. Azóta se jött meg ez a cucc.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Madycsa
tag
válasz Digitalpimp #23901 üzenetére
Köszi! RG773856075CN
-
Digitalpimp
senior tag
válasz Madycsa #23902 üzenetére
Ugyanez volt nekem is, indítsd nyugodtan.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
atala
addikt
Nem adott meg semmit. Össze vissza beszél. Paypal-re akarja a visszatérítést. Megírtam neki, hogy jó, de ha 5 napon belül nincs nálam a pénz, akkor indítom a disput-ot, és negatívot is adok ha kell.
Most már nem akarok kavarni ha már bele mentem. (Legközelebb nem megyek bele az Alin kívüli lerendezésbe) Várok még pár napot, és indítom a disput-ot.
Most a Status: FinisedSzerintem az áll a dolog mögött, hogy nagyon olcsón rakta fel a terméket, és nem akarta ezen az áron eladni. Most már sokkal drágábban árulja ugyan azt.
-
Petester
senior tag
Sziasztok,
Új még nekem az Ali rendelés, most csöppentem bele és még erősen tanulom.
Rendeltem három terméket, három különböző helyről és mindhárom esetben a banki felületen eltérő volt a kedvezményezett partner megnevezése. Egyszer Aliexpress London, egyszer Aliexpress Luxmebourg, majd csak simán ali*aliexpress.com.
Próbáltam keresni, de nem találtam erről korábbi kérdést. Csak kíváncsiságból kérdezem, mitől függ, hogy hova könyvelődik el? Értékhatár? Vagy vásárlás napja? Vagy egészen más?(ó\_!_/ó)
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Alin 1$-t hány forinttal számoljak? Ha ebayen paypalon keresztül fizetek ki valamit, akkor dolláronként olyan ~12 ft-ot rádob még a paypal, ezt a végösszegnél látom is, itt most beraktam egy 1.06 $-os cuccot a kosárba, és a fizetés megerősítésénél is 1.06$-t ír.
-
Topikgazda
válasz Putyin90 #23909 üzenetére
Mivel itt a bankod devizás kártyás vásárlási árfolyama számol, ami ugyanaz amikor a PayPal-on a banki váltásra állítva használod a kártyát és amelynél semmit sem dob rá a PayPal +ba!, a bankod elszámolási deviza árfolyamát kell nézni.
Ha adsz bank nevet lehet, hogy van hozzá információm.
Ha még nem állítottad át a PayPal-nál, akkor a PayPal topik Összefoglaló 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva ajánlom figyelmedbe.[ Szerkesztve ]
-
Madycsa
tag
Elindítottam a dispute-ot. Jött is a válasz hamar.
"Dear,so sorry for the trouble caused.
If you do not want this product,how about you open the dispute choose you do not want this product anymore.
We will refund to you after you choose this.Step:
1.Close the dispute.
2.Open dispute again,choose you received this product and do not want this anymore,want to return to us.
(please do not worry,we will refuse your return)
3.we will refund to you." -
Topikgazda
válasz Madycsa #23911 üzenetére
Ilyenre én annyit szoktam visszaírni:
Kedves barátom, tény az hogy nem érkezett meg amit kifizettem. Miért gondolod hogy majd hazudni fogok? Mert a 2. pont az lenne. Szerinted ez nem ellentétes az AliExpress szabályaival? Te nem kérhetsz ilyet tőlem.
Ezután kattintok a Reject gombra és majd vásárlás értékelése mindenre 1 darab *. -
vd1992
tag
Sziasztok!
Rendeltem aliról egy csomagot aminek gyakorlatilag semmi mozgása nem volt.
RM287310030CN2018-04-02 20:59
物流订单已创建
Logistics order has been createdSok dolgot rendeltem és csak most tűnt fel, írtam az eladónak nemrég, nem tudom mikorra válaszol.
Mi várható ilyenkor? Fel sem adta volna?
Köszi
-
Madycsa
tag
válasz pulutodurumo #23914 üzenetére
Abban az esetben, ha van még a védelemből 30-40 nap, de látjuk, hogy nem indult el a csomag, esetleg fel sem lett adva, ez esetben is ki kell várni a dispute indítással a kb. 60 napot vagy lehet hamarabb is?
Az eladó nem válaszol a termék szállításával kapcsolatos kérdésre. -
Topikgazda
válasz Madycsa #23915 üzenetére
Mindig egyeztess az eladóval. Mi van ha eltévesztette a számot beírásnál? Téves adatot írt be.
Esetleg majd munkanapon válaszol, vagy pár nappal később.
Próbálkozhatsz, de az esetek 90 %-ban szállítás alatt, várjál még lesz a válasz.
Azt is tudjuk hogy azért nem a 30 napon belüli megérkezés az általános, ezért normál szállítás esetén 60 nap a szállítási védelem. -
SkyLine3000
addikt
Sziasztok!
Kb 1 hete nem tudunk fizetni az Alin Otp Maestro kártyával. Az elmúlt másfél évben semmi gond nem volt. Több csoportban írtak hasonló problémáról. Valaki tanácsolta, hogy valamilyen biztonsági kódot kell a banknak aktiválni, de ilyen kód az Otp-nél nincs. Voltunk bent az otp-nél, megnézték a kártyát, semmi problémát nem találtak. Az egyik ügyintéző próbaképp vásárolt ugyanilyen kártyával az Alin, neki nem volt semmi gondja. A kártyával mindenhol tudunk fizetni, akár online is, csak az Alin nem.
Fizetéskor mindig vmilyen rendszerhibát ír ki. Próbáltuk több gépen, több féle böngészővel, mobilról is, de a hiba ugyanaz.
Fizetéskor ezt a két hibaüzenetet dobja ki: "probléma történt a fizetés feldolgozása során", utána pedig, hogy "rendszerhiba, a rendszer foglalt, kérem próbálja meg újra"
Ezt írja már majd egy hete. Előtte soha, semmi gond nem volt. A kártya érvényes, semmi gond nincs vele.Valakinek volt-e hasonló problémája?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SkyLine3000 #23918 üzenetére
Arról hallgatnak a bankodban, hogy Maestro kártyáknak pont ez a hitelesítési problémája van. És nemcsak az OTP-s kártyáknál.
Sajnos a kártya a hibás, amikor fizetnél elmegy a bankba egy hitelesítési kérés, amelyre ha nem történik meg időben a válasz, úgy tekinti a kártyakibocsájtó (itt a Mastercard fizetési rendszere) hogy érvénytelen a kártya és nem engedi tovább a fizetési folyamatot, azután valami védelmi vagy akármi blokkolja, főleg ha egymásután több "kísérlet" történik a fizetésre.
Ha időben jön a hitesítési válasz akkor megy a dolog tovább.
Máshol lehet fizetni, sőt egy idő után ugyanitt is.
Ha OTP-s vagy kérj virtuális Mastercard kártyát az Internetes fizetésekhez, az éves díja potom pénz és nem lesz többé fizetési problémád.
Ez ritkán jön elő (úgy 100 vásárlás estén 1-2 alkalom) és nem egy adott webshophoz kötődik, tehát nem AliExpress probléma. Csak neked itt jelentkezett elsőként.
Erről a problémáról úgy 2008 óta lehet olvasgatni.[ Szerkesztve ]
-
SkyLine3000
addikt
Köszi!
Tök jó... Eddig semmi gond nem volt, csak most kb egy hete van ez a probléma. Feleségemnek Maestro kártyája van. Gondoltunk rá mi is, h lehet a kártyával van probléma, csak fura volt, h a csaj az otp-ben tök ugyanilyen kártyával simán tudott fizetni...
Lehet, így akarják rákényszeríteni az embert, h pénzért igénylejen ilyen webkártyát, hogy tudjon gond nélkül fizetni...
Majd bemegyünk és csináltatunk ilyen kártyát.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SkyLine3000 #23920 üzenetére
Nem kényszerítés, csak elfelejtették, hogy eredetileg ez a kártya nem volt használható Internetes fizetésre és készpénz felvételre sem, később tette ezt a Mastercard lehetővé, így ezzel az apró hibával nagyon ritkán, de találkozhat bárki. Nem bank függő azt az előbb elfelejtettem beírni.
Mivel rendszertelenül jelentkezik az hogy ma valaki tud mindenhol fizetni vele az nem garancia a holnapi vagy későbbi probléma nélküli fizetésre.
Én úgy emlékszem, hogy ezt a virtuális kártyát a Netbankban is tudod igényelni, nem kell bemenni a a bankba.
Itt a leírás róla És 1135 Ft az éved díja.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SkyLine3000 #23920 üzenetére
A kártya hibája nem szűnik meg, de lehet hogy újból tudsz majd fizetni valameddig, ha ezt megcsinálod:
ÓF. GYIK-ból
2. Az AliExpress mobil appban:
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVEPersze ha eddig nem használtad a mobil app-ot fizetésre, akkor azt telepíteni kell a telefonra, de ezzel törlöd az AliExpress-en a kártyához fűződő régi adatokat.
Viszont amikor fizetsz azt javaslom ne jegyeztesd meg a rendszerrel a kártyaadatokat. Kényelmetlen beírni, de amíg Maestro-d van nem biztos, hogy jó ötlet lenne. Hivatalosan az Alipay-re ezt a fajtát nem is lehet regisztrálni, csak a normál Alis fizetés keretében tudsz vele fizetni. -
SkyLine3000
addikt
A jelenlegi számlacsomagjához nem lehet webkártyát igényelni, ahhoz át kell ballagni egy másik csomagra, vagy kell kérni egy dombornyomott kártyát. Ezt mondták az otp-ben. Azért még kipróbálom ezt az alis-eltávolítos dolgot még.
Fent van a mobil ali (feljebb írtam, h azzal is próbáltuk).[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SkyLine3000 #23923 üzenetére
Nem értem a dombornyomott kártyát, amilt az OTP-nél most adnak kártyákat mind képes az Internetes vásárlásra. Így a Maestro-val egy árba kerülő MCO-val sincs fizetési probléma. A csere nem jöhet szóba?
Mondjuk két lista árat látok náluk azonos időponttól az egyiken azonos, a másikon az éves díj a MCO-nál 864 Ft-al több de szerintem megérné a cserét.
A mobil app szöveg elkerülte a figyelmem.[ Szerkesztve ]
-
SkyLine3000
addikt
Az a baj, h ahány otp-be megy be az ember, annyifélét mondanak... Majd holnap a feleségem bemegy egy másik otp-be és megkérdi a dolgokat, mert akármit csinálunk, egyszerűen nem tud fizetni semmilyen módon az alin. Még ha mondjuk 2 nap, de már egy hete. És csak az Alin nem lehet, minden máshol semmi gond a kártyával. Valszeg lesz csináltatva egy ilyen webkártya és akkor talán nem lesz gond...
-
0629
csendes tag
válasz SkyLine3000 #23918 üzenetére
Szia! Sajnos én is így jártam a Maestro-val, nekem is az első ilyen jellegű hiba. Kipróbáltam mindent, chateltem az Alival, de nem vezetett eredményre. Néha tesztként elindítok egy vásárlást, de stornó. Az eladók meg írogatnak, hogy mért nem fizetek.
-
Schimi070
tag
válasz SkyLine3000 #23925 üzenetére
Otp-s netszámlám van, ahhoz van webkártya és hozzá tartozó számlaszám, azt hiszem a netszámla havi díja 500Ft. + minden egyes sms-re 25 v 27Ft
-
Schimi070
tag
válasz SkyLine3000 #23928 üzenetére
A webkártya virtuális mastercard, a neten mindenhol lehet vele fizetni.
-
Madycsa
tag
Válaszolt
"Dear,so sorry about this.
We do sent the parcel out,it has the tracking information about this.
We have already check the post office about this,it has been cancelled during the way to your country.
Please accept our sincerely apologies for the delay!
We can refund you ok ?
Because this item not in stock now
Any queries,please feel free to contact us.
Sincerely
Sophie" -
Madycsa
tag
Köszi! Igen, az első fele tiszta volt, csak az nem , hogy ilyenkor hogyan téríti vissza. Akkor most csak indíthatok dispute-ot? (miközben még van a védelemből 43 nap)
Általában látszik az információkon egy idő után, hogy nagy eséllyel mi lehet vele. Ezért kérdeztem rá erre a küldeményre is.
A másiknak nem is válaszoltam. Aki arra akart rávenni, hogy változtassam arra a dispute okot arra, hogy nem tetszik a termék.(megkaptam,de nem tetszik, miközben nem kaptam semmit) Majd dönt az Ali. A levelezés meg ott lehet bizonyítéknak. -
Topikgazda
-
internetezoo
senior tag
Más se tud appon keresztül Alipayal fizetni? (OTP Maestro kártyás)
[ Szerkesztve ]
-
internetezoo
senior tag
válasz internetezoo #23935 üzenetére
Pontosabban:
Sorry. We currently cannot process your order.System error. -
Topikgazda
válasz internetezoo #23935 üzenetére
Szerintem tudnak, a napokban beszélgettünk arról, hogy a Maestro kártyának van egy ilyen problémája, néha nem lehet vele fizetni. Nem webshop függő hiba. A bankod szerint nincs vele gond és webshop fizetési kliensével sincs gond. csak ez a kártya a.....,
Próbáld meg később fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
sloja
tag
válasz internetezoo #23935 üzenetére
Én sem tudok fizetni Maestro kártyával az Alin, pedig már vagy 100-szor sikerült eddig. Az Otp-nél azt mondják,hogy a kártya rendben van. MasterCard Online kártyát javasolnak. Paypallal tudok vele fizetni.
A vevőszolgálatnál van egy megjegyzés "Pure Carte Bleue card (single brand of Carte Bleue) was not supported on AliExpress since 24 April, 2018 while Visa/Carte Bleue or Mastercard/Carte Bleue co-branded card can still be used. Meanwhile, you can also use other card brands or payment methods to checkout. Thanks for your notice."
; -
#22794752
törölt tag
Szebusz V/ !
Segíts kérlek milyen pontot választva kezdjek dispute-ot, ha a következők szerint járt el egy eladó.
Közel egy hónappal ezelőtti rendelés, heteken keresztül állt " Waiting for pick up" jelzéssel. Többször írtam az eladónak. Mindig késve reagált, és mindig kamuzott (utánanéznek, minden rendben, csak megcsúsztak).
Mostmár napok óta, jelenleg is " Shipment cancelled" jelzés olvasható.
A rendelés nyomkövetős csomagként történt.Tehát, mit válasszak a vita indításnál. Köszönöm.
-
gingerbalm
aktív tag
Basszus, én is szívok most ezzel a system errorral, ha fizetni akarok. Maestro kártyám van...
-
#22794752
törölt tag
válasz gingerbalm #23940 üzenetére
Vigyázz vele, mert sorozatosan ír errort fizetés után, de néhány perccel a rendelés után, a rendeléseket megnézve, az állapotnál már látszik, hogy a valóságban már kifizetett.
-
-
Topikgazda
A Maestro is a Mastercard-hoz tartozik. Így ennek a szövegnek nincs jelentősége.
Fizetésre lehet itt is használni -amikor a kártya is akarja a fizetést- csak az Alipay-re nem lehet beregisztrálni.
Ez a hitelesítési probléma ennél a kártyánál 2008 óta jelentkező probléma, nem csak nálunk és nem csak az AliExpressen. Néha magától megjavul, néha tartósan nem használható ezután az adott weboldalon. -
ElektrikusDE
senior tag
A Maestro sajnos nem "teljes értékű" kártya igy szereztem mellé egy Master Cardot is.
Igy ha nem fogadják
el, akkor lehet használni a másikat...[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Topikgazda
Amikor felmerül, akkor mindig írom azt is hogy ezt mi okozza és azt is 100 vásárlás esetén 1 alkalom az előfordulási valószínűsége. Eredetileg ez a fajta kártya nem volt alkalmas az Internetes vásrálásra és készpénzfelvételre, úgy lett "feljavítva" hogy ez az apró rendszertelenül megjelenő hiba "benne" maradt.
Amelyik banknál ki lehet váltani virtuális kártyával (meglepő módon azok vagy Visa vagy Mastercard számú "kártyák") akkor érdemes azt megtenni, vagy megnézni, hogy bank milyen Maestro-tól eltérő kártyát tud biztosítani normális áron az adott számlacsomaghoz. -
internetezoo
senior tag
Most már lehet fizetni. Alipay azt írja nem sikerült de email jött, hogy sikerült. Visszanézve a listát már azt mutatja, hogy fizetve.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W