- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sloja
tag
válasz internetezoo #23935 üzenetére
Én sem tudok fizetni Maestro kártyával az Alin, pedig már vagy 100-szor sikerült eddig. Az Otp-nél azt mondják,hogy a kártya rendben van. MasterCard Online kártyát javasolnak. Paypallal tudok vele fizetni.
A vevőszolgálatnál van egy megjegyzés "Pure Carte Bleue card (single brand of Carte Bleue) was not supported on AliExpress since 24 April, 2018 while Visa/Carte Bleue or Mastercard/Carte Bleue co-branded card can still be used. Meanwhile, you can also use other card brands or payment methods to checkout. Thanks for your notice."
; -
sloja
tag
Nem tudom volt-e már: a facén azt írják, hogy megjavult a maestro kártyás vétel aliexpressen.
-
sloja
tag
Nekem is van egy rendeléssel problémám, de az eladó csak a harmadik jelzésem után válaszolt. Feltöltöttem egy videót a youtube-ra, amit ellenőrizem is, hogy meg lehet-e nézni. Ezt válaszolta: "sorry, we can't access youtube or any google service..."
-
sloja
tag
válasz gyulazsolti #27499 üzenetére
Szia!
Ide pl. [link] fel tudod tölteni, -
sloja
tag
Sziasztok,
Rendeltem egy terméket az Alirol, de már 14 napja "Shipment cancelled" állapotban van. A csomagot állítólag a vámhatóság visszaküldte. Többször írtam az eladónak, hogy küldje újra. Ezt írja már másodszor: "You could open a dispute with personal reason. kindly choose YES, I RECEIVE THE ORDER,then choose I DON'T WANT IT ANYMORE. kindly inform us when you open it. i will confirm and refund soon. we will be very appreciated that you could choose personal reason.". Szerintetek mit tegyek? -
sloja
tag
válasz Dani040917 #30161 üzenetére
Szia, a rendelés részleteinél a financial (pénzügyi) fület nyisd meg.
-
sloja
tag
válasz Dani040917 #30163 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!