- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzoli1987
aktív tag
Breaking, meghackeltek, átvette egy ruszki user az irányítást, olyan mintha felülírná a fiókot, nem győzöm visszaírni a címemet, egyébként jól jön mert egy usb led lámpa (sajnos rózsaszín színben) érkezett full ingyen, ha a delivery részt nem írná át az övére állandóan, kis szerencsével törlöm mindig az ő címét, akkor mákom van és jön az ingyen cucc az én címemre...
Ja az én alipayem törölve, csak az övé van benne , kár hogy kér kódot a káryánál mert akkor rendelnék dögivel[ Szerkesztve ]
Huawei P30 ||| VU+ DUO 2 Kodi 18.8
-
Topikgazda
válasz vzoli1987 #23301 üzenetére
És miként tudja meg a megváltoztatott belépési jelszavadat? A géped van feltörve nem a fiók, mert akkor miként tudna a megerősítési kérésre válaszolni. Nagyon nem világos a helyzet.
Csináltál már valamikor jelszó cserét az AliExpressen, mert már elég régóta megváltozott fiókkal kapcsolatos adatok szerkesztési lehetősége.
Pl ez van:[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #23303 üzenetére
Összefoglaló, 11. Gyors tippek
6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége. -
llll
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom szokás-e itt az ilyesmi, de megemlíteném hogy a Mo-bile nevű Aliexpress-es shopból a közelmúltban kaptam 2 telefont is akku nélkül. Javaslom kerüljétek.
(Megjegyzem úgy egyébként és általában én évek óta tökéletesen meg vok elégedve az Alival.)[ Szerkesztve ]
Soha többet DPD!
-
addikt
Sziasztok! Remélem tudtok segíteni és bebizonyosodik hogy én gondolom rosszul a velem történteket.
Rendeltem egy kamera tokot Aliról China Post Registered Airmail-el. Direkt nem a legolcsóbbat választottam, mert nem rendelek soha semmit registered nélkül. Illetve fontos is nekem, mert nem akarom, hogy csak értesítőt dobjon be a posta, hanem hozza egyből a kezembe. Ráadásul gyorsabb is, mint a Small Packetes rendelések.
Lassan 1 hónapja nem jött meg, ami azért ritka registerednél. Magyar posta szerint nem létezik ilyen tracking szám (RG77xxxxxxxCN). Ennek okán nyomtam egy disputot, hogy kérem vissza a posta felárát, ami a termékbe volt amúgy beépítve, mivel ez nekem nem úgy küldte, ahogy kértem (nem az első eset sajnos...).
A disputera válaszolt a seller, hogy valóban China Post Ordinary Small Packer Plus-al küldte, mert az olcsóbb volt. Hanyat vágtam magam a székben, hogy ennyivel letudta a dolgot. Persze nem fogadtam el az álláspontját és vártam Aliexpress igazságtételére.
Az Ali igazságtétele az volt, hogy nem ad nekem igazat, várjak tovább. Ha nem jön meg X ideig majd nyissak új disputot. A legérdekesebb, hogy ők egy teljesen más nyomkövetési számot adtak nekem, mondván úton van, csak nem frissül be valami oknál fogva: UG15xxxxxxxCN. Természetesen mondanom sem kell, ezt sem lehet nyomon követni.
Ennek hatására print screeneltem az ellentmondásokat ahol bent van a kapott FAKE tracking szám, benne van ahol az eladó leírta, hogy másképp küldte, majd azt is bele raktam ahol az Aliexpress beírja a második FAKE tracking numbert, majd kértem ennek tisztázását.
És hogy honnan tudom, hogy fake az összes tracking number? Onnan, hogy közben megjött a mai nap és nagybetűkkel rajta volt az untracked felirat illetve egy teljesen más szám.
Teljesen elvesztettem a bizalmam az oldalban... Már nem is tudom hanyadjára fizetem a extra posta díjat úgy, hogy nem is a rendelésem szerint adják fel a postán. Egyszerűen elegem lett ebből.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
C0d3r
addikt
Mindig kitalálnak valamit a kicsi kínaiak, újabban úgy tűnik, megváltozott a small packetes csomagok azonosítószáma. Amit Te is írtál, a Ux...CN formátumra, csak hogy ebben is tökéletesen hasonlítson a regisztrált postaihoz, első nekifutásra kényelmesen meg tudja téveszteni az embert. Figyelni kell...
Ha nagyon nem sikerül még az Ali-val se dűlőre jutni, idővel bedobnám a "nem érkezett meg" kártyát, hogy érezze a törődést. Talán idővel átgondolja, érdemes-e trükközni... Szemét dolog, tudom, de az is amit ő művel. Elég ha csak minden 5-10. rendeléssel eljátssza, az úgy jó kis bevétel. Fizettél egy szolgáltatásért, ő meg úgy gondolja, elkönyveli a maga kis hasznának.
Tévedés ne essék, távol álljon tőlem ez a megoldás alapesetben, amikor tényleg "ingyen" szállítással kéred. Ha újraküldésre kerül a sor, de mégis megérkezik az első rendelés, én is mindig visszafizetem. Sőt, filléres tételekkel nem is szoktam foglalkozni, hogy megérkezik-e. De ez a helyzet elég bicskanyitogató... -
Topikgazda
Én nem tudok segíteni, ha te elvesztetted a bizalmadat az "oldalban".
Mivel általánosítasz arra viszont szeretnék reagálni. Az AliExpress az nem egy webshop, több ezer eladói fiók, webshop van. Ha egynél te elégedetlen vagy, az nem lehet a virtuális piacteret biztosító cég hibája.Lassan 1 hónapja nem jött meg, ami azért ritka registerednél.
Sajnos nem, még a mi postán is rádob jó néhány napot. 3.-án megérkezett a küldeményem még mindig ott tart hogy a vám beléptesse. Már 5 nap és még sehol semmi, egy másik 3-án beérkezett tegnap 7-én kaptam meg. A vásárlás napjától számítva egyik sem 30 napon belül került, kerül hozzám. És ez sajnos most ez jellemző.A küldemény azonosítók megadási helye a képernyőn Tracking Number nevű oszlopban látható, ilyen nevű helyen írható be. De ez nem jelenti azt, hogy mindent lehet követni a teljes szállítási út folyamán.
Vannak olyan azonosítók amelyek nem felelnek meg a nemzetközi postai könyvelt küldemények azonosítójának így a kinézet ellenére nem nemzetközi postai nyomkövetési szám.
De az adott ország nyomköbvető rendszerében követhető, így jó a kiírási helye, az hogy az ország elhagyása után nem vezetik a mozgását az más dolog.
De ez a szám ott a küldeményen, tehát létező, nem kamu
Többször írtuk a topikban is, hogy nemzetközi postai azonosító ami U betűvel kezdődik az nincs, az helyi küldemény azonosító.A te problémádra visszatérve, amíg nem veszed át addig hivatalosan nem tudhatod mivel küldte, ezután lehet reklamálni ha neked károd származott belőle.
A hirdetésnél a China Post Ordinary Small Packer Plus az ingyenes? Konkrétan mennyi károd származott ebból?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A két küldemény fajta szállítási díja egyezik, nem egészen értem hogy miért azt írták neki, hogy olcsóbbal küldet, a nézegetés a Magyar Posta oldalán nem működik a másik esetén.
Másik meg az hogy kérve van, hogy szabályszegéses dolog ne legyen már nyilvánosan megosztva. Épp a határ.
Téma tudnivalók:
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban![ Szerkesztve ]
-
addikt
"Mivel általánosítasz arra viszont szeretnék reagálni."
Szerintem nem olvastad figyelmesen el amit írtam. idézem önmagam: "Már nem is tudom hanyadjára fizetem a extra posta díjat úgy, hogy nem is a rendelésem szerint adják fel a postán." Tehát ez egy rendszeres visszatérő probléma. Nem általánosítás. Tény!
Illetve nem a kár értéke a bosszantó, (mivel általában extra 1-2 EUR, bár a psotásnak így még +230 Ft-ot is kell fizetnem) hanem hogy ezt rendszeresen, tudatosan csinálják az eladók. Ráadásul az Ali sem tett semmit az ügyem érdekében. Egyszerűen ennél a rendelésnél már felbosszantott és a "csak azért is", megpróbálom visszakérni a posta díját, hogy talán legközelebb nem csinál ilyet az eladó.
Javítsatok ki ha tévedek, de ha valami China Post Registered Airmail-el kérek, annak mindig van nyomkövethető tracking száma, igaz? Legalábbis nekem mikor ilyet küldenek (már mikor nem verik át a fejem), mindig tudom követni és a csomagra is rá van írva. Ha a válasz igen, akkor nem érdekel engem a további postázási lehetőségek és mellé járó vagy nem járó követhetőségi szolgáltatás. Abban az esetben, ha nem mindig követhető a Regisitered Airmail, akkor a számat befogom, mert végülis valóban mindegy mivel küldte ez esetben és a jövőben nem fogom keresni ezt a szállítási lehetőséget.
Köszi!
There's a device that I've been using called a whoop.
-
#16729600
törölt tag
Hátha segítség vkinek...A rettegett Pudongi bermuda háromszögből is lehet gyorsan rendelni, ha megkérjük az eladót, hogy CNE Express el adja fel. London Heathrow Airport - Célország reptér - DPD a szisztéma. Ma meg is jött bő egy hétre a cucc. Én is tanácsként kaptam a tippet, nem hittem benne, mert az se tudtam eszik e vagy isszak ezt a CNE Expresst és hogy követhető e az útvonal ? 2 USD felárba fájt és követhető az első pillanattól kezdve a kincsi szállítónál és a DPD nél is. [link]
-
llll
senior tag
Persze, konkrétan ebből a telóból rendeltem kettőt:
[link]
Bár én inkább olyasmire gondoltam, hogy bárki bármit rendel rögtön a termék mellett/alatt/fölött látható az is, hogy ki az eladó. Még csak 1 plussz kattintásba sem kerül. Szóval talán megér vetni oda is 1 pillantást.
Én legalábbis már szoktam csak úgy reflexből is, hogy ismerős-e a neve akár pozitív, akár negatív töltettel.[ Szerkesztve ]
Soha többet DPD!
-
Topikgazda
Én erre reagáltam az általánosításos mondatomban: Teljesen elvesztettem a bizalmam az oldalban...
Vannak eladók, azokban nem bízol, mert nem úgy küldik amegvett dolgot, ahogy te kifizetted az rendben van. Hogyan kellene eljárni az AliExpressnek hogy ilyen ne forduljon elő, hogy a bizalmad ne vesszen el az ő esetükben?
Van lehetőség jelezi ezeket az eladókat, tedd meg, ha még nem tetted.Javítsatok ki ha tévedek, de ha valami China Post Registered Airmail-el kérek, annak mindig van nyomkövethető tracking száma, igaz?
Nem tévedsz, az elmélet és a gyakorlat is ez lenne. Ez nem is volt kérdéses.
De ha nem azzal küldik, akkor mindegy, de esetleg el is írhatja és nem látod, vagy csak számot igényel és nem küldi el[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Írtam rendeléskor hogy eszébe ne jusson feladni mással mint ez a CNE express vagy ePacket, különben egyből cancel. Adott egy paypal elérést és kért 2 USD-t rá, ennyi volt a történet. Másik eladónak most írtam, hogy készüljön az egy csillagos értékelésre, mert kiválasztható volt az ePacket de ennek ellenére kinaí postával adta fel. ( mielőtt még megjegyzed: igen , igen, anyagi kár nem ért, de ha valaki biztosít egy szállítási opciót, ne küldje mással, hozzánk ePacket max 2 hét, az ócska kínai postával meg hónapok is lehetnek )
-
dzsi23
addikt
Sziasztok! Mennyire normális dolog, hogy a csomagom lassan egy hete "Célországban feldolgozva" státuszon áll? Kb. már a 40. aliexpresses rendelésem, de eddig 3 nap volt a legtöbb, mire továbbküldték pestről, és az is hétvégén volt. Általában max. 1 nap, de ez most nem mozdul.
-
KutyiHU
tag
Hali,
Van egy rendelésem. 1-jén kaptam china post trackinget RG776443317CN . De még a mai napig csakPacked for picking-up. Írtam a buksinak, aki azt hazudja hogy zsúfolt a posta és nem frissítik az infot. Mit tudok jelenleg tenni? -
Topikgazda
válasz KutyiHU #23324 üzenetére
Ha megnézed a vásárlásnál a Logistics Information részt, ezt olvashatod:
Refresh
Tracking information is available within 5-10 days. You can track your order here China Post Air Mail Website while it is still in China. After your order has arrived at its destination, you can monitor the delivery here Destination Post Website.Még annyit teszek hozzá hogy szombat és vasárnap azért náluk sem dolgozik mindenki, a mi postásaink sem frissítik a bejegyzéseket mindig.
Amíg ezt látod:
Awaiting delivery
Your order will be closed in: 53 days 16 hours 18 minutes, azt jelenti hogy 53 napig várd hogy megérkezik, innentől teljesen mindegy hogy 1-én vagy 15-én látod a nyomkövetésnél a második bejegyzést. -
#16729600
törölt tag
Még a végén erény lesz, ha pár trehány lusta eladó csak kikér egy TN-t, de nem akarja fizikailag feladni a cuccokat hosszú napokig. Vannak olyan shopok, akik rendelés leadása után küldenek egy figyelmeztetést , hogy tessék átnézni a mérettáblázatot és fel is adják másnap az árút. Nem hinném, hogy relativizálni kellene az első gyakorlatot, nagyon nem.
[ Módosította: radi8tor ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #23327 üzenetére
A magyar postánál is tudok pénteken leigényelni postai szállítást, lesz nyomkövetési számom. De addig nem "mozog" a számos küldemény, amíg nem kerül hozzájuk, 3 munkanapon belül jönnek ki érte, így akár csak a hatodik (szombat, vasárnap nem veszik fel) napon látod a rendszerben az elindulást.
Van olyan is külföldön, hogy csak pénteken gyűjtik be a csomagokat, gyűjtőjárat van, így hétfőn van már szám, de majd 1 hét múlva "indul" el. Nem mindenhol az a szokás hogy személyesen adnak fel csomagokat a postán.
Egyébként az átlagos 60 napba belefér az idő. Nincs jelentősége.
Nem kell különösebben ezen agyalni.Arról volt szó, hogy igaz-e hogy lassan frissül az információ, nem pedig hogy nem adta fel.
Azt a szót meg kihagyjuk. Nem való ide.[ Szerkesztve ]
-
KutyiHU
tag
Értem amit írsz. Az eddigi rendeléseimnél 2 max 3 napon belül élt a tracking. Szerintem most még fel sem adta, csak kikérte a számot (Electronic notification of shipment Cn) Legszivesebben törölném a rendelést, de ugye megjelölte küldöttnek így már nem lehet. Ha holnap se változik, akkor meg írom neki, hogy elfelejtheti a five starst!
-
Topikgazda
válasz KutyiHU #23329 üzenetére
Én is értem, de tényleg minek ezen idegeskedni, lehet hogy itt lesz ennek ellenére 15 nap múlva, de az is lehet hogy csak az 59. napon esik bele a postaládába.
Én nem látom lényegesnek azt, hogy mikor van mozgás a nyomkövetőben. Nézegethetem, aztán kiderül, hogy rossz számot írt be és Győrben van kézbesítve a "csomagom", pedig én Debrecenbe vártam. -
azbest
félisten
Az eladó egyébként mit reagált a reklamációdra, hogy nem volt akku a telfonban?
Csak azért kérdem, mert hallottam már olyat, hogy az akkut egy lassabb, másmilyen szállítási módban küldik el. Amióta szigorodtak a lithium akkukra vonatkozó szabályok a tűzesetek miatt, azóta előfordulnak fura megoldások. A sima gomb elemeket is azóta szediki sok helyen a cuccokból, nehogy visszafordítsák őket.
Múltkor a 3d nyomtatóm dobozára is rá volt ragasztva egy nagy figyelmeztető jelzés, hogy lithium elemet tartalmaz és sérülés esetén ne rakodják fel. (bár igazából szerintem nincs is benne, nem emlékszem, hogy a kitben lenne ilyesmi )
-
Fall-N
veterán
válasz KutyiHU #23329 üzenetére
Szerintem ne cselekedj elhamarkodottan. Várj pár napot, az is lehet, hogy tényleg a posta a hibás és nem tölti fel az adatokat, amiről nem az eladó tehet. Én általában egy hétig nem is néztem a trackinget, mert legjobb esetben is legalább két hét mire meghozták a küldeményt. Egy hét alatt meg csak megmozdul. Ha változik a státusz (például feladta a csomagot) úgyis kapok értesítést (E-mail, 17Track).
Szerencsére ilyenekbe még nem botlottam bele. Naviforce órámat én is plusz felárral vettem és nem trükkötözött az eladó. 24.-én feladta a csomagom és tegnap hetedikén át is vettem. Természetesen a posta többet ült rajta mint amennyi idő alatt a világ másik végéről ideért.
-
anadroid
senior tag
válasz Janika005 #23334 üzenetére
Rosszul érted. Az eladó megkapja a teljes összeget, mert csak fénykép alapján nem azonosítható be a hiba.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
-
Djuree
félisten
hali.
aliexpresszen mikor fizetek meg van jegyezve a bankkártyám adatai. ezt lehet valahogy törölni?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
mzso
veterán
Az ali már leszokott arról, hogy jelezze amikor lejár a "purchase protection"?
Most csak azt vettem észre, hogy visszajelzett az eladó, amiről természetesen küld figyelmeztetést, mert magasról teszek rá... (normál esetben)Már ezt is magamnak kell figyelgetni folyamatosan?
-
llll
senior tag
válasz azbest #23331 üzenetére
Ő természetesen rögtön azzal jött, hogy készítettem-e a kicsomagoló videót?
Mondom neki kb 1500-2000 rendelésen vagyok túl, de még soha nem volt rá szükségem. Pedig elvétve természetesen voltak már vitás eseteim, de eddig mindegyik elfogadható módon rendeződött videó nélkül is.
(Már bánom hogy nem kérdeztem vissza, és ő készített-e becsomagoló videót...? Amin látszik, hogy beleteszi az aksit is. Utólag már mindig okosabb vagyok.)
Na mindegy végül azt fundáltam ki, hogy készítettem 1 videót a - már kicsomagolt - cucc összsúlyáról.
Ez kb annyi is volt, amennyi a csomagoláson is szerepelt.
És egyértelműen kijött, hogy aksi nélkül ennyi a súly.
Pontosabban az eltérés nagyságrendekkel kisebb volt 1 aksi feltételezhető súlyánál.
Ezek után az Ali megítélte nekem az aksik árának a felét...
Hogy miért csak a felét, az nem volt világos.
Az eladó persze kérte a sűrű bocsánatot és hogy NE hagyjak visszajelzést az esetről!
Mondtam nincs harag haver, tőled természetesen soha többet nem rendelek semmit (egyébként kb 4-5 rendelésem volt már ettől az eladótól), visszajelzést hagyok mindkét esetről ÉS pusztán szivességből megemlítem a shop-ja nevét a legnagyobb magyar mobilos fórumon is...[ Szerkesztve ]
Soha többet DPD!
-
DonThomasino
veterán
6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.
Ha megváltozik az ár, arról jön valami értesítés?
vagy mindig figyelgetnem kell order ek között?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #23349 üzenetére
Nem jellemző, mivel a"kosárban" van, ott kell fizetned azon az áron amiben megegyeztetek. Nem szokott mindenki küldeni + üzenetet, hanem megcsinálja. Te meg figyelsz és fizetsz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!