- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#22794752
törölt tag
Szevasztok!
Hét végén reggeltem Alira. A vásárlások alkalmával, tötént egy vásárlás törlés is. Szinte azonnal törölve lett, még fel sem dolgozta az eladó. Meg is jelet rögtön mint törölt rendelés.
Azonban ezek ellenére a vételár le lett emelve a bankszámláról. Kérdésem, mi van ilyenkor?
Visszafizetik valamikor, vagy írni kell valakinek, külön jelezni, hogy térítsék vissza? -
#22794752
törölt tag
A teszkó, spár vásárlás itt nem releváns, más tapasztalat nem volt.
Nem ismerem a folyamatot.Köszönöm, akkor néhány nap múlva ránézek.
Másik kérdésem lenne. Mint új regisztrációhoz, kaptam néhány dollár értékű bónusz kupont.
Korlátozást hozzá nem jelez. Azonban felhasználni nem tudom. a fizetés folyamán sehol nem lehet kiválasztani.Hogyan lehet az ilyen kuponokat használni?
-
#22794752
törölt tag
Nem. Azt írja, mindenre használható.
Másik kérdésem is lenne.
Olvasgatom a vám, áfa szabályokat. Több helyen leírják, hogy ha vámolni kell, akkor a posta vámügynökként is eljár, aminek a díja 2500Ft. Azonban az, hogy kell-e vámolni csak akkor derül ki, ha fennakad a rostán a csomag, szinte találomra.Namost mi van akkor, ha fennakad, bizonyítja az ügyfél, hogy 22euro alatti, tehát se nem áfa, sem nem vámköteles. Azonban a papírokat, bizonyításként a postának kell elküldeni.
Ilyen esetben is felszámolják a 2500Ft-ot, vagy nem? Vámolásnál ki lehet hagyni a postát, ha köszönöm nem kérem a szolgáltatásait?
-
#22794752
törölt tag
válasz fornettisuti #21098 üzenetére
Vagyis vámügynöki díjat nem kell minden esetben fizetni a magyar postának, csak akkor ha az ellenörzött csomag 22 euro felett van?
-
#22794752
törölt tag
Megoldható az valahogy, ha ugyanattól az eladótol vásárol valaki 1 nagyobb értékű dolgot ingyen szállítással, nyomonkövetéssel, és szeretne még 1 gyufás doboz nagyságú terméket is vásárolni, amit csak fizetős küldéssel lehet választani, hogy utóbbit is ingyen küldjék egybe csomagolva az első termékkel?
-
#22794752
törölt tag
Köszi. Azt gondoltam van erre valami Ali megoldás, de akkor ezek szerint nincs.
És ha ugyanattól az eladótol veszek 2 terméket (pl. 2 pendrive), amiknek külön-külön fizetős a szállítása, akkor ki kell fizetni mindkettőnek a szállítását külön-külön. Vagy meg kell előre beszélni az eladóval? Ha bele is megy, hogyan valósítható meg a webáruházban fizikailag? Sehol nem látok ilyen opciót.Közben nem rég meg is érkezett az első vásárlás. 2 hét volt cakk-pakk nyomkövetős air mail-el.
-
#22794752
törölt tag
Így gondoltam én is saját kútfőböl először, de aztán az eladó nem
Volt egy másik nem annyira sima rendelés is, ahol megvásároltam, eltelt néhány nap nem történt semmi, rákérdeztem minden ok küldik, megint eltelt néhány nap semmi. Újra írtam, ha nem válaszolnak törlöm, mire jött egy válasz, hogy feladják még aznap, és sajnálják a késedelmet. Ezután ismét eltelt néhány nap, semmi.
Töröltem a megrendelést, majd egyszer csak azt látom, hogy megint aktív a törlés ellenére, és állítólag megkezdte útját. -
#22794752
törölt tag
Még egy kérdés memória kártyát lehet rendelni Aliról, vagy tuti átbaszás lesz?
Használtam a keresőt, itt nem sok tapasztalat van róla, de úgy általában sok lehúzás kering a neten.Ha igen, melyik eladó ajánlott?
-
#22794752
törölt tag
Ismét lenne a tapasztaltak felé néhány kérdésem.
Ha a kosárban van 1 termék, és időközben elfogy, akkor ugye itt is van valami nyoma, eltűnik a kosárból, nem lehet úgy rendelni, hogy valójában már nincs belőle?Másik, vannak ezek a 2 dolcsis 11.11 kuponok, itt egy kupon beváltható, egy bármilyen (érték, fajta) termékre?
Harmadik, az időeltérés 8 óra hozzánk képest?
[ Szerkesztve ]
-
#22794752
törölt tag
válasz holdszem #21501 üzenetére
Hogyan lehetséges megszegni a kupon szabáléyokat?
Nem aut. engedi vagy nem engedi a rendszer?Kérdezni szeretném minden tapasztalt fórumostól. Egy családban lehet több regsiztrációt készíteni, ahol csak fizetésnél a kártya szám egyező, minden más nyilván különböző (név, email, stb.)?
-
#22794752
törölt tag
-
#22794752
törölt tag
Írták néhányan, hogy felárazás is megelőzte a 11.11 akciót.
Utólag megnézve a rendelt termékek jelenlegi hirdetését, több is van ami ugyanannyiba kerül, akad olyan is ami picivel olcsóbb most.
Kisebb részük pedig igazi kedvezménnyel volt hirdetve.Viszont van ami jobban bosszant. Mindent registered air mail szállítással kértem.
Mégis többnél látom, hogy ennek ellenére másként küldik. Van PostNL, és van valami ismeretlen Special Line-YW is.Lehet gáz ilyen szállítási módokkal? Erről a Special Line-YW küldeményről itt se találtam szinte semmit.
-
#22794752
törölt tag
Dispute kapcsolatos kédésem lenne felétek.
Elolvastam az összefoglalót, és megnéztem a bővebb verziót is.Ha a termék megérkezett, de nem működik, akkor a leírásban szereplők közül mit kellene választani?
"Product not as described, Nem felel meg a leírásnak
Quality problems, Minőségi probléma
Damaged goods, Tönkrement, törött
Quantity shortage Mennyiségi probléma
Received counterfeit goods, A kapott termék hamisítvány
Problems with the accessories, Hiányzó tartozék vagy azzal probléma"Nem igazán illik rá egyik sem. A minősigi probléma és a tönkrement, törött áll a legközelebb, de ez nem tökrement, hanem valószínű soha nem is működött elektronikai termék.
Szerk: Dispute előtt megpróbáltam közvetlenül az eladót. Vagy nem válaszol, vagy kér egy napot, és négy napig sem történik semmi, amikor újabb levélre megint kibúvó. Közben pedig letelik lassan a 15 napom.
[ Szerkesztve ]
-
-
#22794752
törölt tag
Minden tisztelettel feléd, szertném kérdezni, biztos, hogy igazad van?
Voltam a postán egy csomag miatt, és érdeklődtem, ez iránt is. Azt az információt adták, hogy a 3000Ft-ot ki kell fizetni akkor is, ha végül vámmentes.
Próbáltam keresgéni a témában, és az találtam, hogy mások saját tapasztalatuk alapján ugyanezt mondták, vagyis ki kell fizetni a 3000Ft-ot, ha vámeljárás lesz, akkor is ha bebizonyosodik, hogy 22 euro alat van.
Letöltöttem, elolvastam a nyomtatványt -és nem gondolnám, hogy az értő olvasás hiányával küzdök én is-, amiben szó nincs arról, hogy eltekintenek a 3ezertől, ha nem kell vámot fizetni.Másoknak a napokban történt tapasztalatai ez ügyben pl:
Amiért pedig főként gondom van a postával, és megkerestem őket, van egy csomagom amit állítólag tegnap reggel kézbesítettek, csakhogy nem nekem, és nem is lakóhelyemen, hanem egy másik városban.
Mit lehet ilyenkor tenni, azon túl, hogy az ügyfélszolgálatra email ír az ember? Létezik, hogy esetleg egy másik ugyanolyan számú csomagot kézbesítettek?
-
#22794752
törölt tag
Ahogy kezdtem, minden tiszteletm feléd. Nem akartalak felbosszantani, csupán érdeklődtem, nem-e lehet mégis eltérés.
Nem én voltam az eredeti kérdező, csak nekem sem tiszta, és jobb szeretném előre tudni, biztosan. Azt gondoltam, hogy a postán csak tudjákAz első oldal tiszta, így van azt írja, ki kell tölteni, akkor is ha úgy gondoljuk vámmentes. A 2. oldalon leírtak viszont számomra sem egyértelműek, pláne, hogy nem kaptam más tájékoztatást.
Természetesen elhiszem neked is, hogy veled még nem fizetteték meg. Azonban nem tartom lehetlennek, hogy mással meg igen. Ahogy az is előfordlhat, és fordult is, hogy a postán sem tud helyesen valamit az akivel beszél az ember, kvázi rosszul tájékoztatja.
A másik, ami nekem most fontosabb. Pontosan mit írjak az eladónak? Csak azt látom, hogy a megadott nyomkövetési számon, tegnap kézbesítettek valamit, valakinek, egy másik városba. Alin egyébként ahol látom a számot, ott a saját címem szerepel. Nyomkevetés viszont ott nem működik, ezért megnéztem az összefoglalóban szereplő másik oldalon, és a posta oldalán.
Ez turkey post-al lett küldve egyébként (hozzáteszem nem ezzel lett rendelve, ő tért el itt is). Nem lehet, hogy ugyanaz a szám jelentkezik kétszer?
Az eladónak írandó, már az angolom is meghaladja. -
#22794752
törölt tag
Megérkezett az első 11.11 akciós termék. Nagyon szép időt futott. így egyúttal megoldódott a vám kérdés is. Kösözönm mindenestre az infókat máskor jól jöhet még.
11.11 előtt gyűlt egy "csomó" coin, ami nem lett felhasználva. Azokkal lehet most kezdeni valamit?
-
#22794752
törölt tag
Sziasztok!
Kénytelen voltam a dispute intézményével is megismerkedni. A végén jár a dolog.
Elvileg belépett az Aliexpress.Nyílt egy új ablak 'AliExpress' Proposal' névvel. Jól gondolom, hogy ez maga az Ali?
Javaslatra ennyi van: 'Proposal: Refund Only'Itt annyit kell tenni, hogy elfogad/accept, és visszakapom a vételárat? Erre kattintással lezárul a dolog, bankszámlára visszakerül a pénz?
Elnézését, ha nagyon láma, mentség, hogy első. -
#22794752
törölt tag
Szerintetek van még realitás arra, hogy egy nyomkövetéssel feladott, másfél hónapja "célországba elküldve" státuszon álló csomag megérkezik még?
-
#22794752
törölt tag
Nyomkövetésnél nincs Sanghaj. Kínaiból fordítva is ugyanez-
Shenzhen processing Center, Export Direct Seal
2017-10-29 06:19
Shenzhen, opened for export
2017-10-29 05:07
Guangdong Shenzhen Collection Center, has left, the next station processing center
2017-10-29 05:03
Guangdong Shenzhen Collection Center, has been issued
2017-10-29 05:00
Guangdong Shenzhen Collection Center, has received
2017-10-28 09:49Szerk: Egy másik csomag viszont belefutott. Akkor annál türelmesebb leszek.
[ Szerkesztve ]
-
-
#22794752
törölt tag
Sziasztok!
A 3 napos szüli napi akcióba szintén bele futottam, vásároltam. Úgy állítottam össze, hogy értékben meg legyen a 69 dollár, a 7 dolcsis kedvezményhez, plusz egy terméknél kupont is sikerült használni. Fizetni már viszont nem sikerült, többszöri próbára is hibát adott. Tegnap este óta, mostanáig 1 terméket sikerült kifizetni.
A többi termék awaiting payment üzenettel szerepel a rendelések között. A kedvezményes árak egyenlőre megvannak, valami alapján szétosztotta a termékek között.Kérdésem, mennyi ideig maradhat a awaiting payment állapot, mielőtt tőrlődne, minthogy ünnepek miatt még bank sincs nyitva, ahol meg tudnák mondani vajon mi lehet a probléma?
-
#22794752
törölt tag
Elég rövid ideig mutatja, min problémázik. Volt elfoglalt server (busy server), máskor kártya limit hiba, amiket egyszer egyszer sikerült elolvasni. Remélhetőleg keddig akkor még meg lesznek.
Ha egyet sikerült kifizetni, amibe benne volt a kedvezmény arányos része, akkor az már biztos jönni fog, vagy esetleg Ali törölheti, mivel a minimum össz rendelési érték nem lesz meg?
-
#22794752
törölt tag
Mára a rendelések között ugyanazokat az árakat látom, amin vettem, azonban ha a fizetésre kattintok, néhány terméknél jelzi, hogy megváltozott a vételár, és a magasabb áron engedi fizetni. Az Ali kedvezmény viszont még mindig levonódik belőlük. Alipay nincs. Ünnepek után majd utána járok mi volt.
Jók ezek a kedvezményes napok, de emlékszem 11.11-nél sem ment minden simán.
Köszi a segítséget. -
#22794752
törölt tag
válasz geza844 #23686 üzenetére
Elgondolkodtató, hogy úgy kéne tenni, mint tesód. 11.11-nél a maestro egyszerűen eltűnt a fizetési lehetőségek közül.
V/:
Még pont egy ilyen tiltás "hiányozna" . Tuti nem fedezet hiány a probléma.
Egyébként azt kell mondjam, Ali egy jó rendelési felület, eddig összeségéban pozitív tapasztalatokkal. -
#22794752
törölt tag
Szebusz V/ !
Segíts kérlek milyen pontot választva kezdjek dispute-ot, ha a következők szerint járt el egy eladó.
Közel egy hónappal ezelőtti rendelés, heteken keresztül állt " Waiting for pick up" jelzéssel. Többször írtam az eladónak. Mindig késve reagált, és mindig kamuzott (utánanéznek, minden rendben, csak megcsúsztak).
Mostmár napok óta, jelenleg is " Shipment cancelled" jelzés olvasható.
A rendelés nyomkövetős csomagként történt.Tehát, mit válasszak a vita indításnál. Köszönöm.
-
#22794752
törölt tag
válasz gingerbalm #23940 üzenetére
Vigyázz vele, mert sorozatosan ír errort fizetés után, de néhány perccel a rendelés után, a rendeléseket megnézve, az állapotnál már látszik, hogy a valóságban már kifizetett.
-
#22794752
törölt tag
Sziasztok!
Korábban írtátok, hogy augusztusban lesz a következő nagy leárazási esemény az Ali-n.
Már jócskán benne vagyunk, de nem találkoztam vele. Elnéztem, vagy még nem volt?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...