- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
gp A sokak által várt folytatás valamikor idén érkezik PC-re és konzolokra, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
ma A specifikáció megegyezik a Pura 70 Pro+-éval, de nagyobb akku, kétirányú műholdas kommunikáció és egyedi kameraszett egészíti ki.
-
Acer Nitro V 15: amikor az jó ár-érték arány a cél
ph A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dida104
tag
Sziasztok!
Új vagyok az Alin, 1 hónapja regisztráltam. Eddig kb. 10 rendelésem volt. Két napja egyáltalán nem tudok semmit rendelni sikertelen fizetés miatt. Közben észrevettem, hogy az oldalon a következő jelenik meg: You have appeal in process, please click "view appeal" for detailed information, rákattintva 3 - már teljesített, általam vissza is igazolt - rendelésem jelenik meg, majd kéri a személyim, bankkártyám és a bankszámlakivonatom fotóját. Ez most miért? Mi a megoldás? -
Topikgazda
válasz Caliber92 #24154 üzenetére
Ha elfogadja az eladó, akkor automatikusan megy vissza a pénz, nem fog neked írogatni az eladó, mert az elfogadás a reakciója, az AliExpress csak akkor lép közbe ha te nem fogadod el az eladó ajánlatát és Reject-et nyomsz az ajánlatra.
Nem úgy működik a dolog ahogy írtad. Ha megnézed a dispute bejegyzéseket akkor egyértelművé válik.
Pl:Mielőtt az AlieExpress döntött volna csak elfogadta:
AliExpress döntött:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dida104 #24155 üzenetére
Pontosan hogy szól amit kérnek?
A szig az oké, a a bankkártya az nem egészen tiszta, de annak csak első oldala úgy hogy csak az első 4 és utolsó 4 számjegye látszódjon a csc, cvv kód ha az elején van az akkor kitakarandó, a hátsó fele nem kell pont a kód miatt, a bankszámla kivonatra nem emlékszem, kértek valami közüzemi számlát a név és a cím igazolására. -
Topikgazda
válasz Dida104 #24158 üzenetére
Ja, Maestro. Lehet hogy még sem fizetted ki
Ennek a háromnak a fizetési igazolását kérik, nem tudom hogy te tudsz-e a Netbankodban csak ezekre lekérni a fizetési adatokat, mert az lenne a lényeges, ezeknek a fizetési sora.
Azt azért nézd már meg, hogy tényleg le is van vonva a pénz vagy még mindig zárolt tételként vannak, valami gond lehet a könyveléssel és ezért kérik ezeket igazolni.
A kártyaképnél meg úgy küldd el ahogy írtam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dida104 #24160 üzenetére
Ők lekönyvelik hogy fizettél március 20-án, de a pénzt a bankod csak pár nappal később (4-5 nap) utalja el, ha ez nem történik meg akkor a rendszer fizetettnek jelzi, de nincs kifizetve fizikailag a pénz nincs náluk.
Valószínűleg elment és azt ha nincs is netbankod, az április elején megkapott márciusi banki elszámoláson látod, akkor azok a sorok kellenének nekik. -
Topikgazda
válasz Caliber92 #24161 üzenetére
Oké, köszi a kiegészítést.
Valamiért az 5 munkanap ragadt meg az agyamban, de tényleg 5 naptári nap, ami viszont így hülyeség, a refund összegének elküldésnél munkanapokkal számol, itt meg ha hétvége vagy több napos ünnep van nem fogja minden eladó ekkor is nézegetni az értesítőit és lehet hogy csak véletlenül fut ki az időből, ezzel azért meg vannak szívatva.
A feladási időt is központilag emelni szokták amikor ünnep van, tényleg logikátlan a naptári nap.[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
3-án nyitottam:
"AliExpress will step in to help you to resolve this problem. Please select if you would like to 'Accept' the proposal we provided, or if you prefer to 'Upload Evidence' of the product to support your case. For more information, please check the 'AliExpress' Judgment Details' or your email inbox. 2018. május 10. , Negotiation Finished Estimated time."
#?*@&!
-
Topikgazda
válasz zeon.hu #24165 üzenetére
Én írtam az 5 munkanapot, a leírásaik és Caliber92 szerint is naptári nap. Nála -Seller Response Timeout- al zárták, hogy neked mosz miért mást írnak én azt nem tudom. A 10.-ei határidő az 5 munkanapra utal. No mindegy.
A dispute oldlán nincs ott az ajánlatuk, hogy Refund only valamennyi pénz és azt kellene elfogadnod? -
Topikgazda
válasz zeon.hu #24168 üzenetére
Értem, de akkor sem értem hogy mit kell elfogadni: Please select if you would like to 'Accept' the proposal we provided
Nem tudom mit használsz, de egy nem Chrome böngészős oldalon meg kellene nézned a Dispute bejegyzést
My Orders, Refunds & Disputes Status oszlop, View Detail-t -
emin
tag
Sziasztok!
Van egy vitám, az Ali közbelépett, két megoldást javasolt, én az egyiket választottam az eladó a másikat, az oké, hogy a nekem megfelelőt elfogadom, de az eladó által elfogadottra kell visszautasítást nyomnom vagy azzal nem kell foglalkoznom? -
fecus
őstag
válasz pulutodurumo #24150 üzenetére
Nyilván nem ezt kérdeztem. Te gyűjtöd otthon az árkülönbözeteket?
Ha egy ilyet veszek mire használom fel? Veszek egy másik holmit és 1 dolcsiért extra postaköltséget kapok?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Topikgazda
Az Aliexpress felajánlott egy megoldást mert már náluk van a döntési jog akkor mit akarsz az eladó javaslatával foglalkozni, arra eleve reject lett nyomva, mert az AliExpress másként nem lépett volna be, kívéve ha te gondolkoztál azon hogy elfogadd vagy ne fogadd el az eladó ajánlatát és leketyegett az idő és automatikusan az AliExpresshez került az ügy.
-
CactuS
Arcképgyáros
Srácok, van egy ilyen csomagom ali-n, amit pont egy hónapja adtak fel:
China Post Registered Air Mail RO142910416CNAz utolsó bejegyzés ez:
08.05.2018 13:00 Aliexpress Megérkezett a postázóba 合肥International Place Of Exchange
08.05.2018 13:00 China post Konszolidált exportra (export) 合肥 Sorting Center (23004300Jól értem, hogy 1 hónap alatt nem sikerült elhagynia Kínát?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Topikgazda
válasz CactuS #24173 üzenetére
07.05.2018 09:08 Átvéve a feladótól Ekkor adta le a postán a csomagot, ez lenne az elküldés napja, az hogy 04.15-én igényelte le a nyomkövetési számot nem jelent semmit. De nem egy hónap.
Mondjuk 25-26-án én rákérdeztem volna, hogy miért nem került még be a postára.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Most, hogy mondod tényleg, tehát kb. 1 hónapot ült a fizetés után a pénzen mielőtt feladta. Nem szoktam kapkodni, csak ránéztem a regisztrált csomagra és nem mutatott semmit ~ 1 héttel ezelőttig. Írtam neki, hogy mi a pék van, de jött a szokásos duma, hogy rákérdez a szállítónál. Ezek szerint akkor utána adta csak fel. Na mindegy, ha megjön, akkor majd az értékelésnél megemlítem.
Köszi szépen.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Pogika
aktív tag
Hát nem tudom, nem hinnèm hogy hibás lenne a kártyám, eddig ment rendben az alin a vásárlás maestroval, a kártya adatok elmentve, csak fizettem ès kèsz. De már errorral elszáll a vásárlás az aliplay-nál az otp levonja majd visszaadja a pènzt.
Nem tudom hogyan lehet ìgy hibás. Payppallal nincs baj ezzel a kártyával sem. -
Topikgazda
válasz Pogika #24177 üzenetére
Nem nagyon mennék bele, de hibás a kártya konstrukció. 2008 óta kerülnek elő azok a gondok, hogy néha egy adott webhelyen nem lehet vele fizetni, ez egy hitelesítési késleltetési hiba.
Nekem is volt ilyen kártyám, de a hibákról olvasva 2010-ben átálltam Mastercardra, majd később Visára, messze elkerültem a Maestro-t.
Néha tudsz később ugyanott fizetni vagy egyáltalán nem.
Vannak országok ahol nem is használható még most sem a jelenlegi funkcióival.
Nem véletlen hogy csak elfogadott kártyaként van az AliExpressen és nem lehet beregisztrálni az Alipay-re. A megbízhatatlansága az ok.
Ez a kártya fajta eredetileg nem volt használható sem készpénz felvételre, sem netes vásárlásra, az "átalakítás" után jelentek meg ezek a gondok.
Amikor hozzánk bekerült az volt a lényeg hogy legyen egy olcsó kártya a népnek, mert akkor még a Visa és Mastercard dombornyomott verzióban létezett és nagyon drága volt.[ Szerkesztve ]
-
pulutodurumo
őstag
Mondjuk kell neked valami attól az eladótól, de arra a termékre nem állította be a DHL-t. Akkor veszel 26 extra bigyót és kész, ki van fizetve. Vagy lehet kérni, hogy gravírozza bele anyósod nevét egy termékébe. Egy betű egy dollár. Ilyen dolgok miatt szokták használni.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
fecus
őstag
válasz pulutodurumo #24180 üzenetére
Ahha. Kösz.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Bogyi007
veterán
Ez röhej. Szűk három hete rendelt termékem aminek volt nemzetközi csomagszáma is ma megérkezett. Míg a két Alis és három Wishes csomagom amik március 17-19 körül lettek feladva sehol sincsenek és csak Kínán belül érvényes a csomagszámuk.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Topikgazda
válasz Pogika #24187 üzenetére
A megbízhatatlanság a probléma, egyik napról a másikra jelentkezik, ha valaki gyakran vásárol az AliExpressen, az eBay-en és egyszer csak nem tud fizetni ezeken a helyeken, máshol meg tud, az nagyon bosszantó.
Egy ismerősöm 2 hónap után újból tudott vele fizetni az eBay-n, már el is "felejtette" a problémát, amikor megint előjött, de szerencsére 1 hónap volt még hátra az érvényességéből és inkább ő is Visa kártyát kért a banktól, csak 800 Ft-al volt több az éves díja. Azóta eltelt 2 év és semmi gondja nem volt.[ Szerkesztve ]
-
lip06
csendes tag
Sziasztok,
kérem segítsetek:Rendeltem egy nagyítós világítós fejpántot USD 13,60 értékben, ingyenes kiszállítással.
Feladó rendben elküldte, nyomkövetéssel. Ma kaptam egy sms-t a postától, hogy vámeljárás alá vonták. Kérdezném, hogy lehet ez, amikor az érték messze a vámköteles határ alatt van. Az oké, hogy nem hiszik el, tudom igazolni az összeget rendelésigazolással, banki átutalással. DE ha kitöltöm az "egyszeri import vámkezelési megbízást", akkor mindenképpen vámkezelési díjat kell fizetnem, a postának 3000Ft-ot, még akkor is, ha az áru bőven a vámmentes határ alatt van. Ha meg nem töltöm ki, azt írják, hogy visszaküldik az árut a feladónak, szóval akkor meg a vételárat bukom el.Kérem szépen mit tegyek?
Köszönöm, Julihttp://www.phmegbizhatosag.atw.hu/
-
azbest
félisten
nagyon nyár van.. minden topicban egész nap ilyen kérdések jönnek.
1) el kell olvasni az összefoglalót. A külföldi rendelős topic összefoglalóját is esetleg. Nameg a posta oldalán megadott tájékoztatót. Ha sikerült elolvasni, akkor kitölteni, aláírni, lefotózni/bescannelni, a szükséges igazolások (paypal, webshop... bármi a fizetést igazoló tartalom) mellékelése elküldeni a megadott címre.
22 euro alatt, mivel mindenképp adómentes, így kezelési költséget sem számítanak fel.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
azbest is javasolta hogy nézz be az Összefoglalóba, 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél minden meg van magyarázva és leírva hogy mit kell tenni.
A topikban még a kérelem szövegét is megtalálod.De bemásoltam a 7. ponthoz
Ennél jobban már nem tudunk segíteni.[ Szerkesztve ]
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Nem pontosan azt a terméket kaptam,mint ami a hirdetésben szerepelt.
Írtam az eladóra,részleges visszatérítést ajánlott fel,amit elfogadtam.
Ha a héten nem utalja vissza a pénzt,hogyan "emlékeztessem" a dolgára?
Vitát kell nyitni esetleg,csatolva a levelezést?Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Karmolka
újonc
Sziasztok! Új vagyok itt, de pont ott tartok, ahol Zeon.hu.. FULL REFUND-ot kértem egy hibás horgászorsóra április 27-én. Az eladó naponta könyörög, hogy töröljem a Dispute-ot, de a 'hivatalos dispute' felületen nem válaszol, csak üzenetekkel bombáz, pls. dear... A hivatalos megegyezés (estimated time negotiation finished) május 4-én meg kellett volna történjen. Aliexpress nem lép közbe.. Tegnap a Customer service Eva-ja azt írta, hogy megvizsgálnak engem is és az eladót is és közbe fognak lépni, ha szükséges. Arra, hogy mikor, azt hiszem azt írta, hogy legyek türelmes. Nesze semmi.. Soha nem volt dispute-om (70 rendelésem volt már-apróságok), mielőtt nyitottam nálatok olvasgattam.Először message az Eladónak, stb. ahogy kell. Nyilvánvaló, hogy az eladó húzza az időt.(23 USD). Megpróbáltam Expolorer-rel megnyitni, hátha többet látok - ahogy Zeon.hu-nak tanácsoltad, de ugyanazt láttam, mint a Chrome-mal.Várunk...
-
lip06
csendes tag
Köszönöm a válaszokat! Az összefoglalót elolvastam, mielőtt kérdeztem. Arra vonatkozóan nem találtam semmit, mi van, ha maga a vámeljárás alá vonás sem volt jogos. Az idézett kérelem pedig a 22eurt meghaladó termékről szól, úgy értelmeztem. Elnézést kérek, ha nem így van.
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/
-
Topikgazda
Rosszul fogalmazol, itt nincs jogos vagy jogtalan, akár minden bejövő küldeményhez kérhetnék a vételár igazolást a Vámjog szerint. Tehát jogos.
Ezt én egyértelműnek gondoltam: Minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kívülről vámeljárás után kerül be a vámjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat.
De akkor kibővítem ezzel: Mivel nem tudják eldönteni ránézésre hogy mennyi az értéke a küldeménynek, ezért kérhetik igazolni azt. Ha az értéke kevesebb 22 €-nál azok esetén is, mivel nem tudhatják hogy mennyiért vásároltad. A városi legenda hogy a ráírt értéket veszik alapul 2004 óta nem él.[ Szerkesztve ]
-
Karmolka
újonc
Nincs reject gomb. A dispute history-t látom, a Seller nem reagált rá semmit. Ott van a reklamációm, az evidence-k, video is.. A külön - nem hivatalos üzeneteink utsó oldala például az alábbi. Nem kérek semmit, cserét sem, ajánlotta már, hogy javíttassam meg stb. Adja vissza az árát, ez egy vacak, kb. kétnaponta megírom neki, de az Ali, az nem lép közbe sajnos..
Xianping Zeng
18/05/08 17:06
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?e
Looking forward to your reply dear friend .Xianping Zeng
18/05/07 05:38
Pls dear
(B)Hello, the reel still does not work properly. Please do not ask me to cancel dispute every day. I still ask for full refund. Bye
(/B)Me
18/05/06 21:23
Xianping Zeng
18/05/06 17:51
Hello dear frined ?
Xianping Zeng
18/05/05 17:28
pls concel the dispute pls dear friend .
Xianping Zeng
18/05/04 17:04
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?
Looking forward to your reply dear friend .
Xianping Zeng
18/05/03 19:54
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?
Looking forward to your reply dear friend .
Xianping Zeng
18/05/01 17:45
pls concel the dispute pls dear friend ,
Xianping Zeng
18/05/01 17:44
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?
Looking forward to your reply dear friend .
Xianping Zeng
18/05/01 17:43
Pls do not do this pls dear friend ,it will be ok dear friend ,
previous123next
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!