- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21049 üzenetére
Ugye nem ez volt az első vásárlásod bankkártyával? Gondolom ismered a folyamatát.
24 óra a kártyatársaság könyvelése, ezután pár nap amíg a kereskedő bankja és a te bankod rendezi a pénzküldést egymás közt. Ezt te úgy látod, hogy a vásárlás a zárolt tételek közt van. A kártyás vásárlás nem vonható vissza, nem állítható meg. Ez az alap.
A technológiai idő eltelte után vissza kerül arra a bankszámlára, amelyhez a kártyád tartozik. Ez 2-3 nap általában.
Ez inkább banki dolog, nem AliExpress.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21051 üzenetére
Van hozzá korlátozás de időszakonként változtatják, emlékeim szerint volt már 25, 30 és 50 $
Pl:
Rules:- Available coupons: US $3 off orders of US $15 or more.
- Campaign period: 26/06/2017, 00:00 PST - 05/07/2017, 23:59 PST
Most épp 50 $ a foryour first AliExpress order! szöveg alatt[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21063 üzenetére
Rá kattintottál a Get yours-ra akkor ott van a kuponok közt, nézd meg van-e ott írva összeghatár vagy felhasználási idő. Én még nem találkoztam olyan AliExpress kuponnal aminek nem volt.
Egyébként egy ugyanilyen kupont látok, a felhasználási leírás ezzel kezdődik:
1. First Of All, Download AliExpress App
2. Install And Open the App On Homepage You Will See a Gift Box Icon Just Click On it
3. Click On Get Coupon NowMobil app-ban használható.
[ Szerkesztve ]
-
fricc_
tag
válasz #22794752 #21049 üzenetére
Hát nekem majdnem három hétbe telt míg vissza utalták.....
-
fornettisuti
veterán
válasz #22794752 #21096 üzenetére
Papirokat beküldöd
Eldöntik, ha fizetős a dolog fizetsz, ha nem fizetős útjára engedik.iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21096 üzenetére
Nem akkor derül ki hogy kell-e vámolni.
Minden EU-n kívülről érkező küldemény a vámosok által kerül be az országba. Van az egyszerűsített "vámeljárás" ahol nincs fizetni való költség és van a teljes "vámeljárás".
Adott esetben, ha úgy tűnik hogy nagyobb a tétel értéke, igazolni kell az értéket, mert azt ugye ránézésre nem lehet tudni.
Az igazolt értéktől függően kezdeményeznek egyszerűsített vagy pedig teljes vámeljárást, ez utóbbi esetén számol fel a közvetítő cég költséget.De ezt az Összefoglaló, Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai részhez is beírtam, csak egyszerűbben megfogalmazva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21355 üzenetére
Fordítva inkább hajlandók: fizetőshöz ingyen, ha belefér az adott súlykategóriába. Oka lehet, hogy miért kér érte pénz. Kérdezz rá, az adott termék hirdetés jobb szélén ott az elérhetőségi lehetősége.
De vám és áfa szempontjából küldeményt vesznek lapul és ha a kettő egyben együttes összege átlépi a 22 €-s határt akkor fizetési kötelezettséget keletkezhet.
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21359 üzenetére
Ez megint más kérdés. Ha azonos a szállítási mód, megkérheted hogy egybe küldje. Mivel nekik van export támogatás, ha elér egy bizonyos mennyiséget a küldeményeinek száma akkor annak költségét visszaigényelheti, nem biztos, hogy előnyös neki a darabszám csökkentés.
Egyezkedni kell.
A megoldás az hogy megszakítod a fizetést és ő ad majd másik árat, leírás az Összefoglalóban -
őstag
válasz #22794752 #21355 üzenetére
Ha egyben fizeted és megjegyzésbe beleírod, hogy egy csonagban küldje TN-nel.
Ilyet én már csináltam úgy is (pl. legutoljára tegnap), hogy két kacatot vettem, egyikhez kifizettem a regisztrált postázást és mindkét terméknél beleírtam a megjegyzésbe az TN-es egyben küldés kérését. Eddig hajlandóak voltak erre.[ Szerkesztve ]
-
pulutodurumo
őstag
válasz #22794752 #21363 üzenetére
Én ilyet vettem két éve. Még semmi baja. A sebessége is rendben van. 11000 visszajelzés után 4,9-es értékelés azért nem rossz. De tény, ha valami baja lesz, nem a kínai garancia a legegyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21518 üzenetére
Egy vásárlás általában egy kupon használható, az összevont fizeténél a kupon minimum előírt összeghatáránál alacsonyabb vételárú nem lehet pakkban. Nem lehet 2* felhasználni, pl ha meghiúsul a fizetés és újból beírod, a már előzőleg felhasznált és a sikertelen fizetés miatt elvesztett kupont az már hiba.
A kártyát alapvetően nem regisztrálod, mert nem itt nem kell.
Ha az adott Aliexpress azonosítóhoz tartozó Alipay-hez hozzárendeled, akkor viszont másikhoz nem lehet hozzárendelni.
Amikor fizetsz akkor írod be a kártyaszámot emlékeim szerint nincs fiók-kártya ellenőrzés. Így a több különböző azonosító, de azonos kártya az működik, csak ne tároljátok el a kártya adatokat a fizetésnél egyiknél sem. Hátrány: minden fizetésnél írod a kártya adatokat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21526 üzenetére
Használd külön-külön. A regisztrációssal eddig voltak gondok, ha össze akartad kombinálni másik kuponnal. És lehet hogy a kosárban lévő tételeket is külön érdemes fizetni, mert most is lesz leterheltség, még az az e-mail is késve jöhet, hogy ki van fizetve, de később könyveljük, nem hogy az igazi, a 24 óra múlva adjuk át a rendelést. Ha több tétel van egyben az megkavarhatja a dolgokat, jobb a biztonság.
-
Breki
veterán
válasz #22794752 #21526 üzenetére
van a böngészőkhöz aliexpress tools, aliexpress assistant és aliexpress seller check, utóbbi azt mondja meg mennyire megbízható az eladó.
Aki legegyszerűbben bárminemű telepítés nélkül akarja megnézni az árgrafikont adott terméknél itt megteheti.
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21597 üzenetére
Nagyon egyszerű. A bankod váltja a devizát vásárlásnál. Ebben a példában Erste és Visa kártya és mai árfolyamok, ezek naponta változnak.
232.94 $ esetén amit forintban fizetek: 62446,55 Ft
€-ra állítom akkor
202.99 € esetén amit forintban fizetek: 63428,01 Ft
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21792 üzenetére
Ez nem ismeretlen: Special Line-YW a Yanwen logisztikai cég lenne,ők előszeretettel rövid időn belül azt írják, hogy megérkezett ide, de úgy 2 héttel "előrehozzák" a valóságos időhöz viszonyítva. Az NL-s az nem gond, legalább valódi könyvelt küldemény lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21906 üzenetére
Kérdeztél, válaszoltam, hülyeséget mondtak neked és hülyeséget írtak.
Az elsőben nem derül ki hogy a 16 €-os csomagnak mennyi volt a szállítási költsége, mert az is hozzáadódik és az is biztos, hogy az €-os csomagok nem kerülnek ilyen helyzetbe, általában $-ról kell átszámolni és nem a banki akármilyen árfolyammal. Biztos a 16?
A másik eseteben meg szimplán hülye. Te el olvastad a nyomtatványt?
Hol van ez írva: A posta által kiküldött Egyszeri import vámkezelési megbízás-on ott van, hogy akkor is fizetni kell, ha végül vámmentes.Van ez a szöveg, hogy be kell küldeni az okmányt:
További intézkedés feltétele, hogy Ön, ezt a megbízást kitöltve és aláírva a lehető leghamarabb szíveskedjen elküldeni a következő e-mail címre: postaimport@posta.hu vagy a +36/1/297-11-74-es fax számra. Ezt abban az esetben is meg kell tennie, ha vélelmezi, hogy küldeménye vámmentesen vámkezelhető.A szabad forgalomba bocsátás vámeljárás csak a 22 €-t meghaladó értékre történik, a logikus következtetés hogy az alatt nincs szabad forgalomba bocsátás vámeljárás. Következmény, hogy ez nem teljesül:
A. Postai vámkezelés (szabad forgalomba bocsátás vámeljárás). A szolgáltatás díja: 3.000 Ft (áfa-t tartalmazza)Ha nincs vám és egyéb teher akkor mondattanilag ez sem helytálló: A vámkezelt küldeményt a küldemény címhelye szerint illetékes posta fogja Önnek kézbesíteni. A megállapított vám és egyéb terhek és vámkezelési díj együttes összegét a kézbesítés alkalmával kell megfizetnie. Az áru csak a szolgáltatási díj és a vám és egyéb terhek megfizetését követően adható ki.
A helyi postákon meg mivel nem ezzel foglalkoznak és némelyik még az aktuális munkáját sem ismeri nem képesek megfelelő információt adni.
Akkor idézd már azt ahol te látod? amiben szó nincs arról, hogy eltekintenek a 3ezertől, ha nem kell vámot fizetni.
Javaslom emeld már fel a telefont hívd fel azt a számot 06-1-767-8282 majd a 3-t nyomd meg és kérdezz rá.
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.Nekem is kértek már be 22 € alattira igazolást, nem is egyszer és nem kellett fizetni, az Üzletszabályzat ez a része csak az összegben változott 2000-2500-3000 az elmúlt 3 évben.
Nem kell elhinned amit írok, de mielőtt cáfolod azt, ne az Index-ről szedjél információt, hanem a konkrétan az érintett cégtől kérdezz.
Jelen esetben azt, ha a bekért igazolások alapján nem éri el az összérték a 22 €-t akkor miért számolnak fel Postai vámkezelés díjat, amikor nem történhet vámkezelés, mert nem kellAz a nyomkövetési szám nem a te csomagodé volt, tévesen adták meg neked. Beszéld le az eladóval, hogy te nem oda kérted, ahol átvették. Az nem a te csomagod.
És mehet a dispute a meg nem érkezettre, mert nem neked kézbesítették.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21908 üzenetére
Ha nincs NAV papír, nincs vámeljárás ezért azt ami nincs nem kell kifizetni. Jogszabályellenes olyan dologra eljárást lefolytatni, ami egy másik jogszabályban adott mentesség alapján nem kell végrehajtani.
Az hogy megnézi az értéket azért nem jár díjazás. Akitől kértek az pedig tegyen pnaszt én felém ilyen információ, tényszerűen igazolva még nem jutott el, nem is hiszem, hogy igaz.
Tudod sokan még hisznek abban a mesében, hogy ha 16 $ van ráírva a csomagra és iPhone X van benne, hogy akkor ez alapján majd megúszkálnak. Az átvilágító berendezés már automatikusan is képes azonosítani bizonyos dolgokat, az ember meg látja is hogy mobil van benne, ami 16-nál több.Leírod, hogy te ezen a címen laksz, erre kellett küldeni a csomagot.
Mellékeled hogy az általa megadott nyomkövetési számmal egy másik városban -kép a nyomkövetési oldal adataival- lett kézbesítve.
Ha nagyon alapos akarsz lenni telefonon felhívhatod -lásd az előző számot- a posta ügyfélszolgálatot, ők ha nem látszódna, a kézbesítő posta konkrét megnevezését, helyét megadhatja, elkérheted az ottani kézbesítő részlegük telefonszámát és rákérdezel, hogy anonim, de erősítsék meg hogy a jogosultnak lett kézbesítve ott ez a számú csomag.
(Ezt is sajnos többször el kellett játszanom, nem kitaláltam)
Így köszönöd az eladó együttműködését, de kéred vissza a pénzed és nincs újraküldés.
Ezt dispute keretében, segítség az Összefoglalóban.[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
válasz #22794752 #21908 üzenetére
V/ - nek igaza van, a héten beszéltem egy postán dolgozó ismerőssel, aki megerősítette, hogy nem kell kifizetni a 3000 ft-ot ilyen esetben. Ő is volt már ilyen helyzetben.
[ Szerkesztve ]
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Krogoth
senior tag
válasz #22794752 #22182 üzenetére
Jah.
Nálam a rekord 2 hónap. Nyomkövetős.
-
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
válasz #22794752 #22471 üzenetére
6-al feljebb már írtam a módokat.
Nem egészen AliExpress nélküli megoldás, de ennek nincs jelentősége.
Egy harmadik fél miatt késik az adás-vételi szerződés teljesülése, így ha a terméket megkapod ezzel az eladó az ő részéről teljesített, így neked kell a te részedet -kifizetés- rendezni a szerződés szerint, ha közben te már visszakaptad a vételárat.
A feladás után a szállító szerződési feltételei szerint kárpótolják azt akitől átvették a csomagot ha elveszne.
Mint írtam te kifizeted a terméket, addig amíg nem igazolod le az átvételt, a megérkezést addig az AliExpresnél van a pénzed, ők a te pénzedet adják vissza, az "alapot" te finanszírozod. -
Topikgazda
válasz #22794752 #23679 üzenetére
A kártya limit hiba az néha azzal jár hogy sztornó minden, van a 24 órás fizetési ellenőrzés, 24 óra után látni fogod, hogy mi lett kifizetve és mi nem. Gondolom nincs Alipay-re regisztrálva a kártyád, mart ott egyértelműen könyveli a fizetéseket, még akkor is ha valami gond van.
Pl:Persze ha Maestro kártyád van akkor ez nem áll rendelkezésedre, de Visa és Mastercard esetén igen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #23684 üzenetére
Nálam sem most, sem 11.11-én nem volt gond a fizetéssel, de a 2017.11.11-nél csak az fizetési értesítő e-mailek csúsztak egy kicsit, ez volt a jellemző hiba.
Ha nincs fedezet a kártyán az viszont a kártyatársaság részéről a több sikertelen fizetés egymásután a kártya felfüggesztését eredményezi, akár tiltását ezért lényeges hogy legyen fedezet rajta. -
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!