Hirdetés

2019. február 23., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-02 22:39:04

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25001) V/ válasza ArGa (#25000) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ezután a vámos 10 percen belül elbírálja és küldik tovább.
Nekem 5 nap múlva már itt volt.
06.07.2018 09:34 Hatósági eljárás kezdeményezése
11.07.2018 08:28 Érkezés a szállítási pontra

Arra azért számolj, hogy már 3500 Ft lesz a költségük amit felszámolnak, ha lesz fizetnivaló Áfa.

[ Szerkesztve ]

(#25002) Bigemperor válasza V/ (#24997) üzenetére


Bigemperor
(senior tag)

Az ugye megvan, hogy a többség több reggel van fent a rendelős oldalakon, ez már szinte természetes is, gyanítom Te sem teszel másképp. Most akkor Te tulajdonképpen mit is szeretnél mondani a sejtelmes utalásokkal? Nem vpn-ezem, a Te verziód szerint tehát, amikor normál módban rendeltem, fizettem, leemelték a pénzt, az rendben volt az alitól, és szerinted az is, amikor eltüntették mindezt, nem is küldtek visszaigazoló mailt és nem engedtek belépni előtte ugyanarról a gépről, amit egy másik felhasználó is használt? Hol itt a korrektség az ali részéről, mitől inkorrekt ha ezek után inkognitóban használtam az oldalát?

De tudod mit, mondok mást. Semmi gond, nem kell sem a regisztrációmat fogadni, nem kell rendelést sem elfogadni, megvagyok nélküle. DE akkor nem kell a pénzemre sem rátenyerelni, mert ezesetben NEKIK sincs ehhez semmi joguk, ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#25003) ArGa válasza V/ (#25001) üzenetére


ArGa
(újonc)

Köszi, megnyugtató válasz!
Igen a 3500-at olvastam, hogy írtad- bár mivel én még a múlt hónapban rendeltem meg a szolgáltatásukat remélem, hogy 3000 ért csinálták meg. Őszintén, nem az az 500 forint számít, hanem hogy ilyen lassan dolgoznak... és ezért innéttől még jobban fogok figyelni, hogy ne kelljen soha többé vámoltatni semmit. Sem a magyar postának fizetni. Hibáztam, kifizetem, nagyobb rendelésnél pedig vámmentes raktárból, UNION belül stb fogok rendelni.

(#25004) V/ válasza Bigemperor (#25002) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Egyáltalán nem írtam semmi olyat, hogy ha eltűnik a vásárlás az jó dolog lenne.
Most nem nézem vissza, de ha ilyet írtam volna akkor az tévedés. Bár emlékeim szerint utalás sem volt olyan amire ezt alapozhatnád: a Te verziód szerint tehát, amikor normál módban rendeltem, fizettem, leemelték a pénzt, az rendben volt az alitól, és szerinted az is, amikor eltüntették mindezt, nem is küldtek visszaigazoló mailt és nem engedtek belépni előtte ugyanarról a gépről, amit egy másik felhasználó is használt?
Nincs sejtelmes utalás, csak az adott informatikai védelemek kitárgyalása a nem topik téma, nem szándékoztam belemélyedni.
A korrekt és inkorrekt mód és az anomim böngészés közti összefüggés sem jön nálam össze.

Írtam arról, hogy pénzügyi vonatkozású Internetes ügyintézés esetén nem biztos hogy kedvelt dolog az adott pénzkezelő rendszeren az anonim, rejtett böngésző üzemmód. Ennyi.

(#25005) Bigemperor válasza V/ (#25004) üzenetére


Bigemperor
(senior tag)

#24997"Nem egészen ez a történet. A normális magyar banki rendszer meg sem engedné hogy ukrán vagy kongói tartózkodási helyre mutató, vagy sehova se mutató helyről számla, bankkártya műveletet hajstanak végre.
A te p címed, ami dinamukusan változhat miért titkolandó? Mit látnak?
Ez a rövid verzió."

No offense.
A fenti a korábban általam írt kommentet is érintő hozzászólásod, erre reagáltam.Nem gondolom, hogy elítélhető volna inkognitómódban azok után bejelentkezni, amit csináltak. Arról nem beszélve, hogy eddig kétszer chat-en felvettem a kapcsolatot velük, a másodiknál ígérték, hogy felterjesztik magasabb fórumhoz, de eddig semmi és ami még dühítőbb, hogy semmi nyoma, hogy tennének valamit

[ Szerkesztve ]

(#25006) solyomferi


solyomferi
(tag)

Sziasztok ilyenkor mi a teendőm mikor az eladó a szállítást törölte?

[ Szerkesztve ]

(#25007) V/ válasza solyomferi (#25006) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Rákérdezel, hogy akkor most mi lesz az igazi szám.
Legtöbb esetben egy másik nyomkövetési számot kap és ezért az eredetivel való szállítás lett "törölve". Van amikor nem írják be az új számot.
Ilyesmi, az eredeti alul áthúzott lett törölve:

[ Szerkesztve ]

(#25008) solyomferi válasza V/ (#25007) üzenetére


solyomferi
(tag)

Köszönöm irtam az eladonak.
Remélem tényleg csak ennyi.

(#25009) solyomferi válasza V/ (#25007) üzenetére


solyomferi
(tag)

Kössz mégegyszer.
Visszairtak Hogy a csomag úton van. Hétfön frissítik a nyomkövetési számot.

(#25010) Nimda


Nimda
(PH! addikt)

Hello!

Korábban töröltem a régi bankkártya adataimat az alipayen. Most szeretnék hozzáadni egy újat, de nem fogadja el a 6 számjegyű kódot és három próbálkozás után zárol 3 órára. Mit tehetek? Miért nem fogadja el a jelszómat?

[ Szerkesztve ]

Minden ami valaha történt és ami történni fog, az létezik.

(#25011) V/ válasza Nimda (#25010) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Külön kódja van az Alipaynek és a kártya fizetési kódjának. A kártyakódnak majd most újnak kellene hogy legyen és amikor hozzá akarod adni legyen rajta 400-500 Ft, hogy a próbaterhelést meg tudja csinálni így a kártyának élőnek is kell lenni.
Az Összefoglaló, 4. Alipay használata szerint csináltad?

[ Szerkesztve ]

(#25012) Nimda válasza V/ (#25011) üzenetére


Nimda
(PH! addikt)

Tehát amikor beírom az új kártyaadatokat, van három mező, az alipay kód, majd az új alipay kód és ennek az ismétlése? Most akkor melyik melyik? ha nem tudom azt a fizetési kódot akkor hogy adok hozzá új kártyát? elvileg ez nem a régi kártyához tartozott? zavaros ez nekem :(

Másképpen néz ki most a kártya hozzáadási felület mint az összefoglaló szerinti. Régen elsőre sikerült minden de most nem akarja az igazságot.

[ Szerkesztve ]

Minden ami valaha történt és ami történni fog, az létezik.

(#25013) Nimda válasza Nimda (#25012) üzenetére


Nimda
(PH! addikt)

Megoldottam, új jelszót kértem, mert a régit nem fogadta el, pedig azzal léptem be :F Most már tudtam regisztrálni a kártyámat.

Vagyis amikor egy új kártyát regisztrálunk, meg kell változtatni kötelezően a belépési jelszót is. Viszont a smart lock a régit menti el, ami azért nem tünt fel, mert az aliexpressen keresztül léptem be, ami teljesen más jelszót használ.

[ Szerkesztve ]

Minden ami valaha történt és ami történni fog, az létezik.

(#25014) littleNorbi


littleNorbi
(fanatikus tag)

Sziasztok!
Ha egy nem rég megrendelt, és kifizetett árunál a "Cancel Order" opciót választom, akkor a teljes összeg visszafizetésre kerül, ha igen, akkor az mennyi idő után történik meg?

(#25015) V/ válasza littleNorbi (#25014) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Miután az eladó elfogadta a kérést. A pénz 4-5 munkanap múlva kerül vissza a számlára.

(#25016) V/ válasza Nimda (#25012) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ja nem egyezik, mert felül hiányzik a lépés sor, de szerintem ugyanaz az alatta lévő adatmezők sokasága és látható egyértelműen hogy mit hova.
Ez a második kártyám hozzáadási képe, akkor lehet hogy eltér már.

(#25017) littleNorbi válasza V/ (#25015) üzenetére


littleNorbi
(fanatikus tag)

Köszönöm.

(#25018) V/ válasza V/ (#25016) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Megint megnéztem, pontosan azt a kártya hozzáadási oldalt látom mint ami a leírásban van, tehát nem változott. Az első kártya hozzáadás az máshogy néz ki egy kicsit, ott kell Alipay jeslzó új megadás, de akkor mindkettő benne lesz a leírásban.

(#25019) Nimda válasza V/ (#25018) üzenetére


Nimda
(PH! addikt)

Igen, így már stimmt. Viszont lenne még egy kérdésem, az sms verification mobil számot hol tudom megváltoztatni? Nem találom a szerkesztést.

[ Szerkesztve ]

Minden ami valaha történt és ami történni fog, az létezik.

(#25020) V/ válasza Nimda (#25019) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Én úgy tudom megváltoztatni, hogy az AliExpress azonosítóim még az Alibaba-hoz is kötődnek, ott belépve tudom változtatni, mert az mindegyikre érvényes.
Ha neked nem érvényes az Alibaba reg. (nem tudsz belépni) mivel 1,5 éve változott ketté vált a regisztrálási folyamat, akkor nem tudok segíteni, nem tudok lehetőségről.

Ez az Alibaba account képe:

[ Szerkesztve ]

(#25021) Beni2360


Beni2360
(PH! kedvence)

Én türelmes ember vagyok de egy kis útbaigazítást kaphatnék, hogy merre járhat a csomagom?
Kicsit rövidnek találom az ide érkezési időt?

Béni ---Bluboo Xtouch -- Acer Aspire A515 --LG-50LB671V - EPSON EH-TW5210 - DENON AVR-X 2400H - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - Zyxel NSA325 v2 - Mini MX-G - ZIDOO X10 - MECOOL BB2 PRO- bluetooth.

(#25022) V/ válasza Beni2360 (#25021) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mivel holland postai azonosítót kaptál az elsőként Hollandiába fog megérkezni, onnan lesz még egy indulás és megérkezés ide. A fele úton van.
De minden nem CN végű postai azonosítóra igaz, hogy elsőként az adott országba érkezik meg és onnan jön Mo-ra.
Ha csak a nyomkövetésiszámot adod meg, aki válaszol úgy is ránéz -nem biztos hogy az általad használt nyomkövetővel- nem szükséges képként mellékelni a teljes szállítási sztorit.

[ Szerkesztve ]

(#25023) Beni2360 válasza V/ (#25022) üzenetére


Beni2360
(PH! kedvence)

Köszi válaszod igen a Holand postára érkezik azt tudom csak azért 07.13 óta semmi érkezés, az igazság, hogy nem szerették volna küldeni a powerbankot fekete színben mivel nincs nekik csak fehérbe, de én ragaszkodtam a feketéhez. Erre jött a TN és, hogy feladták. :F Az oldalukon evvel a táblázattal már megjegyzésként vámolás eljárásra vár opció van. :F
Na a TN számot meg mostanában nem ajánlják kiírni mivel van olyan amit át tudnak irányítani. Ezelőtt mindig beírtam de most a kép csak 28 KB így gondoltam nem terhelő még mobil számára sem. :U
Várok türelemmel.

Béni ---Bluboo Xtouch -- Acer Aspire A515 --LG-50LB671V - EPSON EH-TW5210 - DENON AVR-X 2400H - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - Zyxel NSA325 v2 - Mini MX-G - ZIDOO X10 - MECOOL BB2 PRO- bluetooth.

(#25024) V/ válasza Beni2360 (#25023) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ki és mit írányít át? Ez egy városi legenda.
Szerinted hány olyan valaki nézi itt a hozzászólásokat, mondjuk Kínából akinek van hozzáférése a postai csomagokhoz, aztán átragasztgatja a nyomkövetési számot egy másikra és még le is könyveli hogy átírányítson bármit is. Egyszerűen nem így működik a postai szállítási rendszer.
Ne legyen sértődés de akinél ezt olvastad: mostanában nem ajánlják kiírni mivel van olyan amit át tudnak irányítani. No az egy barom volt.
Itt ajánlott kiírni. De nem kötelező.

[ Szerkesztve ]

(#25025) Watcher45 válasza V/ (#25024) üzenetére


Watcher45
(tag)

Én is olvastam többször ezt a figyelmeztetést a fórumban. Nem arra gondoltak, hogy valamelyik kínai akar huncutkodni, hanem szerintem a postai utánküldés lehetőségre, bár a posta oldala most erre hibát dob fel nem tudom kérhető-e még a szolgáltatás. Magyarul egy másik címre kéri kikézbesíteni a címzett helyett a küldeményt a csaló az eredeti cím helyett. Nem tudom mennyire működőképes a dolog, mivel némi adminisztrációva és költséggel isl jár [link]

[ Szerkesztve ]

(#25026) Nimda válasza V/ (#25020) üzenetére


Nimda
(PH! addikt)

Sajnos nem müxik. Fura, hogy erre nem gondoltak a fejlesztők. Azért köszi!

Minden ami valaha történt és ami történni fog, az létezik.

(#25027) V/ válasza Watcher45 (#25025) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A postai utánküldéshez nem elegendő a nyomkövetési szám, különszerződés kell és ott a név és cím, telefonszám megadandó és az új hely adatai is és ahogy írod pénzbe kerül.
A nyomkövetési szám alapján nem tudható meg a címzett és a cím.
Azon a fórumon sok az összeesküvés elméletgyártó.

24. 6 Utánküldés
A kiegészítő szolgáltatás definíciója
A Posta - erre irányuló külön írásba foglalt szerződés alapján, díj ellenében - a postai küldeményt a címzett által megadott (és az alapján a postai küldeményen és/vagy a kísérő okiraton és/vagy a tértivevényen a Posta által feltüntethető) új címre továbbítja, és a kézbesítést - a feladó erre vonatkozó rendelkezése ellenére is - a címzett új címén kísérli meg. A felhasználó az átirányításból eredő esetleges hosszabb kezelési időtartamot tudomásul veszi.
A szolgáltatás igénybevételére jelen ÁSZF, vagy a tárgyban megkötött külön írásba foglalt szerződés eltérő rendelkezése hiányában a Ptk. által előírt szabályok érvényesek. Nem lehet azoknak a postai küldeményeknek az utánküldését kérni, amelyekre vonatkozóan jogszabály, jelen ÁSZF vagy a külön írásba foglalt szerződés az utánküldés lehetőségét kizárja.

[ Szerkesztve ]

(#25028) Sgt. Chris


Sgt. Chris
(fanatikus tag)

Üdv! Nem Ali, de épkézláb fórumot, ami pörög nem találtam...

Szóval rendeltem egy pár napszemüveg lencsét a párom Oakley-ába, már 07.11-én, az elején jó ütemben jöttek is a status update-k, aztán amikor az országba ért a track szerint 07.23-án, akkor "eltűnt". Vajon mi lehet a bibi? Vámolás, vagy a jó öreg Királyi Posta?? Vagy az most nem is játszik? A rendeléskor 20 munkanapot írtak a szállításra, ha az lejár, akkor írok a cégnek...

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*4GB DDR4 Corsair Vengeance LPX Red CMK8GX4M2B3000C15R, ASUS RX470 4GB STRIX, Adata SP920 128GB SSD, WD 1TB+ Samsung 250GB, FSP Hyper 600W

(#25029) V/ válasza Sgt. Chris (#25028) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha nem ali akkor Off topic gombot szoktuk használni.
Mielőtt írmnál a cégnek van a Postának telefonos ügyfélszolgálata ott kellene érdeklődni.
Az MP nyomkövetési oldala mit mutat?
Mert ha igazi postai nyomkövetési szám akkor tudnak információt adni
Nekem nemrég 29 napig tartott a vámolás, úgy hogy a megérkezés után 1,5 héttel én kényszerítettem ki, hogy küldjék már akkor a vámolási nyomtavány hamár sms-t nem tudtalk küldeni.

(#25030) tomazin válasza V/ (#24997) üzenetére


tomazin
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Ok, vettem ,fraudnak tunik.

(#25031) Bigemperor válasza Bigemperor (#25005) üzenetére


Bigemperor
(senior tag)

Hálistennek megoldódott, az ali visszautalta a pénzt a közvetlen megkeresésem alapján, de most sem tudom, hová tűnt a rendelés, erről semmit sem írtak.

[ Szerkesztve ]

(#25032) spileraaa


spileraaa
(fanatikus tag)

valaki kisegítene és megkérdezné ezt az eladótól (ha egyáltalán lehet kérdezni)

hogy ez a méretű személyi befér az átlátszó helyre

lemértem ujbol és 10.7cm x 7.5 cm így amit legutóbb kinéztem ha igazak amit ír a képen hogy 10.5 fér bele akkor a romániai személyi nem fog beleférni

így új típusú pénztárca után néztem

éspedig

ugyanaz a pénztárca és ugyanaz a forgalmazó de kicsit fura miért van két különböző árban

olcsóbb
[link]

drágább
[link]

Erdély (Románia ) Xiaomi Redmi 3s Prime / régi tel Lenovo A660

(#25033) nxk válasza Beni2360 (#25021) üzenetére


nxk
(újonc)

Nekem is ugyanezzel a jarattal erkezik ket csomagom.. 7.13 10 55kor.. Ma lett elorelepes, celorszagban feldolgozva.

[ Szerkesztve ]

(#25034) Beni2360 válasza V/ (#25024) üzenetére


Beni2360
(PH! kedvence)

Ok értettem és olvastam tovább is. - LX379833678NL
A lényeg, hogy írtam az eladónak, hogy fake a TN mivel az első dátum után írta, hogy akkor küldi.
Erre jön a válasz, hogy kéri a paypal e-mailt, hogy vissza utalja a pénzt. Eredetileg sem akarta fekete színben küldeni csak fehérbe. Most írtam naki, hogy én már 6 éve ott vásárolok ő meg csak 2 éve eladó és mérges vagyok. Kíváncsi vagyok mikor utalja a pénzt vissza. :F
-------------------
nxk a track checkerben nálam is váltott 14.22 h-kor beérkezettre. :F

[ Szerkesztve ]

Béni ---Bluboo Xtouch -- Acer Aspire A515 --LG-50LB671V - EPSON EH-TW5210 - DENON AVR-X 2400H - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - Zyxel NSA325 v2 - Mini MX-G - ZIDOO X10 - MECOOL BB2 PRO- bluetooth.

(#25035) V/ válasza Beni2360 (#25034) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Hát ez bizony megérkezett. Nyilván nem kamu nyomkövetési szám.
Ha visszaadja a pénzt akkor te fogsz enki tartozni.

(#25036) Beni2360 válasza V/ (#25035) üzenetére


Beni2360
(PH! kedvence)

Értem de akkor arra, hogy hogy kamu a TN miért ajánlotta fel a visszafizetést?
Természetesen visszaküldöm azt a 12 dolcsit. Nem lennék tőle gazdagabb. :N

Béni ---Bluboo Xtouch -- Acer Aspire A515 --LG-50LB671V - EPSON EH-TW5210 - DENON AVR-X 2400H - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - Zyxel NSA325 v2 - Mini MX-G - ZIDOO X10 - MECOOL BB2 PRO- bluetooth.

(#25037) vasi89


vasi89
(PH! addikt)

Életbevágó kérdés... aki rendelt már alsógatyát aliról az segítene, hogy azt a méretet kell rendelni amit itthon is veszek vagy érdemes +1 méretet rászámolni? köszi :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25038) V/ válasza vasi89 (#25037) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A hirdetésnél nincs cm-es táblázat? Vagy hasonlónál. Csak a koreai méretezés tér el, a kínai az ami nálunk is használatos.

(#25039) V/ válasza Beni2360 (#25036) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Te állítottad hogy kamu -ami ugye nem- és nem akart veled vitatkozni, mivel a vevőnek mindig igaza van az álláspontja neki is.

(#25040) ArGa válasza V/ (#25001) üzenetére


ArGa
(újonc)

Hát képzeld! Gyakorlatilag ismét eltelt (ma estével) 1 hét, de még mindig ott jár, hogy csak nem akar a központi helyről tovább indulni a csomag.Tegnap telefonáltam- megnézte a nő- még nem indították el a helyi postára adást, tehát ha ma fel óhajták végre rakni, akkor sem hiszem, hogy pénteken megkapom, tehát újabb 3-4 nap várakozás ezekre a ki nem mondom milyen bandára! Persze ha elindítják ma... mert az sem biztos!

Az ügyintéző szerint "ráérős" a csomag, tehát nincs meghatározva, hogy mikor kell kiküldeni. Sem az, hogy 3 nap vagy 10 nap. Csak valószínűsíthető, hogy pár napon belül elkezdik küldeni,(mondja egy hét után) és onnéttól számítva még pár nap - a kézbesítési idő. Agyrém ez a Magyar posta és még fizetni is kell érte!

(#25041) V/ válasza ArGa (#25040) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nyilvánvalóan egy gyenge értelmiképességüt fogtál már ki, ugyanis elő van írva az üzletszabályzatukban, sőt kötelező a Posta törvény alapján mindenre a kézbesítési időt megadni, hiszen akkor mihez viszonyítanák SZOLGÁLTATÁSOK TELJESÍTÉSÉNEK MINŐSÉGE részt. Értelemszerűen ha belföldre ott ezt írja,
11.2.4. Átfutási idők belföldi viszonylatban
-egyetemes szolgáltatás keretében feladott vakok írását tartalmazó küldeményés az egyetemes szolgáltatás keretében feladható egyéb tartalmú postai küldemények kötelezően teljesítendő átfutási ideje
1) Az e pont alá tartozó postai küldemények legalább 85%-át a feladást követő harmadik munkanap, legalább 97%-át a feladást követő ötödik munkanap végéig kézbesíteni kell, vagy meg kell kísérelni azok kézbesítését,

sajnos a könyvelteket is "pihentetik", akkor az idejövőre is lehet alkalmazni a szabályokat:
4) A világ többi országai között a határt átlépő nemzetközi forgalomban a Posta úgy jár el, hogy az elsőbbségi levélküldemények, vakok írását tartalmazó küldemények a feladást követő ötödiktől a tizedik munkanapig terjedően, a nem elsőbbségi küldemények a hetediktől a huszonegyedik munkanapig terjedően kézbesítésre kerüljenek, vagy ennek megkísérlése megtörténhessen.
Persze ez is hosszú idő, de nincs értelme feleslegesen "tartogatni" a küldeményeket. Ha nem kerül ki normális időben akkor csak gyűlnek és tömeg lesz belőle.
A lakossági üzletág igazgatójának a felelőssége az egész, volt bankár létére sajnos nem ismerheti a postai speciális tevékenységeket, köztük a küldemények kézbesítését, csak pénzt toligált egyik helyről a másikra, annak nem kellett tárolóhely és ember a mozgatáshoz.

[ Szerkesztve ]

(#25042) vasi89 válasza V/ (#25038) üzenetére


vasi89
(PH! addikt)

van csak kb 3 félét néztem és 3 féle volt a méretezés is. Van ahol a 85 kilómhoz xxl-t írnak, de azt senkit nem érdekel h 195 cm körül vagyok :D szóval az xxl az erős túlzás. na de akkor este méricskélek otthon aztán kiderül :D

(#25043) Fall-N válasza vasi89 (#25042) üzenetére


Fall-N
(őstag)

Nem feltétlenül. Kínai boltban vettem már én is boxert és a 108 kg és 186 cm mellé kellett nekem a 3XL. Nem kövér vagyok hanem izmos. Neked kell szerintem a 2XL.

(#25044) ArGa válasza V/ (#25041) üzenetére


ArGa
(újonc)

Köszi!

Hát ez szörnyű!
Már kezdek beletörődni, hogy ezen a héten sem - csak talán a jövőhéten jön meg a csomag.
Azt érték el vele, hogy még jobban utálom őket és a jövőben messze kerülöm azt amihez közük lehet. Csak olyan helyről rendelek ahol VÁM mentes a raktár, így kicsit kevesebb pénzt (-3500) forintot kapnak tőlem. Ilyen borzasztó lassú munka után ne várjanak mást.
Kár, hogy kikerülni nem igazán lehet őket. Sokszor gondolom nem lehet meghatározni, hogy ki hozza a csomagot. Belföldre pl pik-pakk pontra sem tudom ki szállít, de ha nem lesz nagy ár különbség soha nem az MPL-t fogom választani. Inkább másik cég, hátha egyszer a monopolverseny annyira megszűnik, hogy kénytelenek lesznek ügyfélbarátabbá válni...
Még az hiszem 16 napom van a 60 napból. Ha még ez az újabb 1 hét sem lesz elég, akkor gondolom kénytelen leszek valamit lépni, mert nem tudom mi van akkor, ha posta hibájából nem jön meg 60 napon belül a csomag.
De erre még ráérek 1 hét múlva aggódni, mikor 10 napon belül leszek. Majd elolvasom a leírásod erre vonatkozó részét!

Egyébként már belekockulok… kb óránként nézegetem, hátha elindul végre a csomag! :U

(#25045) vasi89 válasza Fall-N (#25043) üzenetére


vasi89
(PH! addikt)

de az összes gatyám L-es mindegy, hogy drága vagy olcsó. Viszont olyan igazán kínai boltos gatyát még nem vettem. Habár nem tudom a tescos mennyivel minőségibb. De az lesz h rendelek 3at, aztán amelyik jó lesz abból többet.

(#25046) Fall-N válasza vasi89 (#25045) üzenetére


Fall-N
(őstag)

Nekem is elég lenne az XL-es, ha magyar méret lenne.

(#25047) breezer88


breezer88
(lelkes újonc)

Sziasztok,

életemben először el kéne vámoltatni egy USA rendelést, ami 43 USD körül van... egyfelől az érdekelne, hogy el lehet e azt valahogy érni, hogy ne 22 EUR hanem a 45 EUR összeghatárt vegyék figyelembe? (sima ebay-es rendelésről van szó)

másfelől, ha mégis meg kell áfáztatni, akkor miért evidens ez a 3.500 Ft-os eljárási díj? van itt olyan opció, hogy Címzett általi vámkezelés ez 1.100 Ft, a kettő közötti különbség már szinte annyi mint amennyi ÁFÁ-t ki kell fizetnem, szóval ezen is lehtne spórolni, kérdés miért nem választjátok ezt a verziót? miért olvasni a 3.500-asról rendre mindenhol?

Köszönöm a segítségeteket!!

(#25048) ontheground


ontheground
(tag)

Sziasztok.

Ezeket így megengedi az Ali? Én kicsit visszásnak tartom a dolgot.

[link]

Más. Vásároltam Ali-n 27 dollárért egy kijelző+érintőpanel kombót egy telefonhoz. Meg is jött, sajnos nem működik az érintő rész, szerintem gyári hibás, selejt termék, az én régi, erősen törött üveges előlapommal tökéletesen megy a teló.
Jobban is utánanézhettem volna az eladónak, mert 92% csak a pozitív értékelése 4800 eladásból, és rengeteg a negatívja.
Elkezdtünk levelezni, videót kért, húzta az időt, majd Paypal-os visszatérítéseket kezdett ajánlgatni, $8, $10, $14. Ekkor meguntam, indítottam egy dispute-ot, közben jött még két Paypal ajánlat message centerben, feltételként a Dispute törlését kötötte ki(hülye azért nem vagyok) $17, $19 volt a két ajánlat. Dispute-ra meg "no return-no refund" volt a hivatalos ajánlata az eladónak, szóval valami nem stimm.

A következő üzenetet küldtem neki:

Hello. I don't have a Paypal account, doesn't want to make one. Aliexpress has an official way to make refund offers and refunds, use that, don't need a third party like Paypal involved. Everything involving Paypal on Aliexpress seems fishy to me.

Most várom a 10-ét, akkor hívható be az Aliexpress a buliba(dispute). Kérdésem az lenne, hogy ez automatikusan történik, vagy nekem kell kérvényezni? Van esélyem visszakapni a teljes összeget?

[ Szerkesztve ]

(#25049) Dluinet válasza breezer88 (#25047) üzenetére


Dluinet
(PH! nagyúr)

Címzett általi vámkezelést cégek/vállalkozók választhatják.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#25050) cubix válasza breezer88 (#25047) üzenetére


cubix
(tag)

2017. évi CLII. trv 162§(5) kell neked hivatkozási alapként.

「시작이 반이다」

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.