Hirdetés

2019. február 23., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-02 22:39:04

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23001) V/ válasza chopin42 (#22998) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mivel talán próbáld meg az eredeti regisztrációs jelszóval, ne az új AliExpress jelszót írd be oda.
Egyezniük kellene, de esetleg nem futott át a rendszeren még az új.
Eleve nem célszerű az e-mail fiók jelszavát használni olyan helyeken, ahol az e-mail cím az azonosító, ezt jó hogy megcserélted.

(#23002) chopin42 válasza V/ (#23001) üzenetére


chopin42
(senior tag)

Azzal sem enged be, konkrétan egyik jelszót sem kedveli, mert szerinte nincs ilyne e-mail (mikor a jelszó változtatásra kattintok, és beírom, akkor írja ki).

Szerencsés 2019-et!

(#23003) V/ válasza chopin42 (#23002) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Automatikusan létrejön mindkét fiók, nem igazán tudom, hogy neked miért írja azt.

(#23004) chopin42 válasza V/ (#23003) üzenetére


chopin42
(senior tag)

Oké, alipay végre küldött sms-st, írja: You have successfully signed up for SMS security alerts.
Alibaba.com-on most chatelek az ügyintézővel, ő is azt írja, nincs ilyen account...

Szerencsés 2019-et!

(#23005) chopin42 válasza chopin42 (#23004) üzenetére


chopin42
(senior tag)

Szóval: az alibaba és aliexpress account NEM egy és ugyanaz. Erre jutottam 2 ügyintézővel történt beszélgetés alatt is. A kérdés tehát adott: a biztonsági kérdés + alipay sms verificationon kívül mivel védhetem az accountom? Ez elég?

Szerencsés 2019-et!

(#23006) chopin42 válasza chopin42 (#23005) üzenetére


chopin42
(senior tag)

Update (lejárt a szerkesztés): aliexpressen nincs sms azonosítás. G-mailre beállítottam a két körös azonosítást, saját gépen nem minden alkalommal kell, így már nyugodt vagyok. Elnézést a sok offért.
Ádyka a te eseted miatt kicsit komolyabban vettem a dolgokat...

[ Szerkesztve ]

Szerencsés 2019-et!

(#23007) V/ válasza chopin42 (#23006) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem is azt írtam hogy sms belépési azonosítás, hanem azt hogy a profil adat módosításhoz kell sms jóváhagyás, így nem lehet megváltoztatni illetéktelennek a jelszót, az e-mail címet és a biztonsági kérdéseket.

Annyit tegyél már meg légy szíves, hogy lépj be My Aliexpress, Account settings, Edit Settings, a My Personal Information-nál Edit Member Profile ott az Edit és fent az ablak fülnél mi a szöveg? AliExpress vagy Alibaba.

[ Szerkesztve ]

(#23008) chopin42 válasza V/ (#23007) üzenetére


chopin42
(senior tag)

Ne haragudj, nem akartam szétoffolni a fórumot, elnézést a félreértésért, most már világos minden. Ablak: https://accounts.aliexpress.com

[ Szerkesztve ]

Szerencsés 2019-et!

(#23009) V/ válasza chopin42 (#23008) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az ablak fülre gondoltam.

Lényeg az, hogy felül eddig ott volt az Alibaba azonosítónk is ami ilyesmi: Your Member ID: hu9999999999efsc, ezzel be lehet lépni az Alibaba-ra és az AliExpresse is, mert ehhez van az e-mail cím rendelve. Nekem most is működik így is és eredetileg csak az AliExpressen történt a regisztráció.
így cáfolom azt, hogy két különböző dolog.
Az Összefoglaló regisztrációs leírásban ott van a kép is erről.
De most az AliExpress felületén sehol nem tudom előhozni a Member ID-et. Ez tény.

[ Szerkesztve ]

(#23010) chopin42 válasza V/ (#23009) üzenetére


chopin42
(senior tag)

Oké, értem, de nekem a helpdeskes ügyintéző mondta, hogy nem ugyanaz a kettő, azért nem tudok belépni. Ez vagy 20 üzenetváltás alatt derült ki. Egyébként amit megadtál, ott Alibaba Manufacturer van kiírva. Ettől még külön kell regisztrálni alibabára, és aliexpressen nincs olyan jellegű sms protection, mint a banki belépésnél, ezt sikerült kiderítenem, még egyszer, a hivatalos helpdeskes ügyintézőkkel (kettővel is beszéltem). Ráadásul megadták a member id-t is, azzal is próbáltam, ugyanaz volt az eredmény: regisztráljak, nincs ilyen account. Szóval igazuk volt, úgy néz ki...

[ Szerkesztve ]

Szerencsés 2019-et!

(#23011) V/ válasza chopin42 (#23010) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Holnap csinálok egy próbát, mert 2017-ben még együtt ment a dolog. Lehet, hogy tényleg változott.Bár sehol nem láttam leírva. Ha már nincs így, akkor kiszedem a leírásból, így jó hogy ez kiderült.
Közben nézegettem a html állományaikat, teljesen megegyezik az a szerkesztő ablak, csak az AliExpressen hiányzik az ID-es keret.
Viszont mindkét account működik mindkét helyen. Nem egyről van szó.
De hidd már el. hogy az Aliexpressen ha e-mail címet vagy jelszót akarok változtatni csak sms kód beírása után tudom megtenni akkor csak van védelem.
Nem belépés a lényeg és nem is azt írtam. A többi említett helyen van belépés védelem is.
Feltörik a fiókot rögtön jelszót vált a hacker, megváltoztatja a postai címet és az e.ami címet, hogy a fiók tulajdonos ne tudjon neki bekavarni. Így az hogy a fiókba be tud lépni de semmi olyat nem tud tenni amiből neki haszna legyen. Vásárol, de én kapom meg ,mert a címet nem tudja átírni, nem sok értelme lenne.

A kiindulási problémát ha megnézed pont az volt a gond, hogy ki lett zárva a fiókból, mert simán meg tudod mindent változtatni.

[ Szerkesztve ]

(#23012) tomazin


tomazin
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

azért van az arcán bőr emberünknek. rendeltem forrasztáshoz ónt 17g van a termék leírásban, maga a cucc nincs 12g. írok neki, hogy ez most mi, erre válasz:
Sorry to bohter you.
We are striving to improve ourselves in terms of service, quality,sourcing,etc. Could you give positive feedback ? I hope you can give us five-star praise,
We know you are so kind and helpful to help us to do this.
Good luck to this good person.
This link will tell you how to revise the feedback.

nem is értem...

(#23013) chopin42 válasza V/ (#23011) üzenetére


chopin42
(senior tag)

Az jó ha neked működik, nekem sajna nem ment...aliexpress kiválóan enged, a másiknál regisztrálnom kéne. A linket próbáltam, amit az első hsz-ben adtál a kérdésemre. Mindegy, e-mail-re megcsináltam a kétkörös azonosítást sms-el, a jelszavam módosítottam aliexpressen, valamint az sms security belőve alipay-en. Ennél többet mit tehetnék? :U

[ Szerkesztve ]

Szerencsés 2019-et!

(#23014) tomazin válasza tomazin (#23012) üzenetére


tomazin
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

emberünk tovább ment. válaszolt a levélre (az előző gondolom automata volt), hogy hát dobozzal együtt megvan a hirdetési súly, sőt több is :DDD
írtam neki, hogy huhh, most megnyugodtam, de javaslom neki, hogy 20g-os dobozban küldjön egy kis friss levegőt az is több lesz, mint 17.

(#23015) Flashy válasza tomazin (#23014) üzenetére


Flashy
(PH! kedvence)

egy másik webshopban is van olyan forrasztógyanta, amin 50g van írva, de dobozzal együtt is csak 34g, minden véleményben mindenki leírja, mégis tovább árulják. mondjuk hülye a gyártó (feliratozó), mert a valós tömegével is megérné, minek idegesítik az embereket kamu címkével...

(#23016) takacs tamas


takacs tamas
(újonc)

legyen vmi pozitív is: megjött a lego utánzat a gyereknek 9 NAP alatt :)) ez rekord nálam, a minőségről később tudok nyilatkozni....

a mai világban bármi megtörténhet

(#23017) Ádyka


Ádyka
(őstag)

Fejlemény:
Minden pénzem visszajött.
Kétszer dumáltam (chateltem) valami ALI-s ügyintézővel. Nem tudom annak köszönhető-e, de minden tétel visszautalódott. Nem ALI "Áruvisszavét ellenértéke" szöveggel, hanem sima ALI "Vásárlás kártyával" + előjellel.

(4db) VARTA R2U 2600 mAh AA 3000 Ft! Energizer Extreme 2300 mAh AA 2500 Ft! Varta R2U 800 mAh AAA 1800 Ft! Energizer R2U 800 mAh AAA 2000 Ft!

(#23018) V/ válasza Ádyka (#23017) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Kiderült végül is hogy miként történt ez a vásárlási nem egészen jó móka?

(#23019) Ádyka válasza V/ (#23018) üzenetére


Ádyka
(őstag)

Konkrétan nem, csak találgatunk.
Egy ismerősöm azt mondta, hogy ez az 1-es számú policy, hogy az ilyen gyorsan lefolyt ügymenetek feltűnnek az ALI-nál is, tipikus bankkártya csalás. Már tegnap megmondta, hogy szerinte egy napon belül vissza fogom kapni. Nem akartam elhinni, de neki lett igaza szerencsére.

(4db) VARTA R2U 2600 mAh AA 3000 Ft! Energizer Extreme 2300 mAh AA 2500 Ft! Varta R2U 800 mAh AAA 1800 Ft! Energizer R2U 800 mAh AAA 2000 Ft!

(#23020) Juditta_56


Juditta_56
(fanatikus tag)

Ha érdekel Valakit, némi bogarászás utáni posta-tapasztalatok itt.

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#23021) V/ válasza Juditta_56 (#23020) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Én is ezt tapasztalom, semmi rendszer a nyomkövetésekben, egy csomó fals információ és teljesen mindegy hogy ki a szolgáltató össze-vissza jönnek a küldemények. Az egyik ideér 7 nap alatt a másik ugyanonnan, ugyanolyan módú szállítással meg 30 nap.
Azért maradjunk annyiban, hogy a szingapúri posta sincs a helyzet magaslatán, sajnos amit az utóbbi időben azzal küldenek az katasztrófa a szállítási időben.
A Magyar Posta Ügyfélszolgálata meg, talán inkább hagyjuk. Kb ez a hatásuk : :W :W :W

[ Szerkesztve ]

(#23022) chopin42


chopin42
(senior tag)

Ez off lesz, de ideteszem, a postához kapcsolódik:
Történt 3 éve kb, hogy vártam egy levelet otthonról. Feladták hétfőn, sajna nem elsőbbségivel, de ajánlva. Elvileg csütörtökre oda kellett volna érnie hozzám, határidős dologról volt szó (dokumentumok).
Ami történt:
Csütörtökön megjött a postás, ezt onnan tudtuk, hogy mások kaptak értesítőket. Nekünk nem hagyott semmit...Amúgy sem hozott fel soha semmit. Meg sem próbálta...
Sebaj, telefonáltam a feladónak, mégis hol jár egy belföldi levél a 4. napon...Felhívta a postát, ott megadták a trackingot, én felhívtam a helyi postát, akik tájékoztattak, a levél megérkezett, csak nem vettük át...Mondom az nem úgy van, még értesítőt sem kaptam. "Az lehetetlen!!!4!", mondják, de azért utánanéztek: még a postásnál van, meg kell várni, amíg visszaér.
Megvártam, visszaért, elmentem a postára, ahol nem adták oda levelem értesítő nélkül, indok: mivel a lakcím kártyámon szereplő cím nem egyezett a küldési címmel (tudniillik albérletben laktam akkortájt, ahová nem voltam bejelentkezve, de ezt nem igazán fogták fel). Anyám volt a feladó, személyimen+a levélen is rajta volt a neve, ahogy az enyém is, akinek a levél szólt, meg eleve tudtam róla, hogy van egy levelem. Ez nem hatotta meg őket, szerintük nem volt bizonyítható egyértelműen, hogy én vagyok a címzett. LOL :C Újabb telefon a postára, tanács: írjak meghatalmazást a trackingal valakinek, aki átveszi. Feleségem, akkor még csak barátnőm nevére írtam egy meghatalmazást a trackinggal, szíveskedjenek odaadni bla bla. Két tanú, plusz az én és ő aláírása, egygy darab kézzel írott a4-es lapon. Kint megvártam, bement, odaadta a meghatalmazást, kisvártatva hozta a levelemet... :Y
Konklúzió: nekem, aki a jogos címzett személyi igazolvánnyal, melyen a feladó és a címzett neve is szerepelt, nem adták oda a levelet, de egy kvázi vadidegennek, aki egy sajtpapírral bement, odaadták. :W

[ Szerkesztve ]

Szerencsés 2019-et!

(#23023) fornettisuti válasza Juditta_56 (#23020) üzenetére


fornettisuti
(PH! addikt)

Európa legdrágább postája felveszi a versenyt a kamu nyomkövetések beirkálása ügyében a Yanwennel.

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Xiaomi MiBand2

(#23024) Juditta_56 válasza V/ (#23021) üzenetére


Juditta_56
(fanatikus tag)

+1

A MP 3-5-7-8-9-10-18(!) napig "ült" az utolsó hét csomagomon, míg megkaptam! Ebből a legszebb a Németországból küldött ebay-es kijelzőfólia volt, ami a rendeléstől számított kettő(!) nap alatt itt volt, a királyi viszont csak ezután öt nappal volt hajlandó kiszállítani. Tragédia!

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#23025) Schimi070


Schimi070
(kvázi-tag)

Mostanában elég hosszú a postára adási idő, mintha múlt évben csak max 8-10 nap lett volna.
Processing Time remaining: 23 days 23 hours 8 minutes
2 vásárlás esetén is ilyen volt.

(#23026) balazs1956 válasza balazs1956 (#22977) üzenetére


balazs1956
(fanatikus tag)

Sziasztok!

Annyi változott az ügyben, hogy mivel már 88 nap eltelt, és se csomag se nyomkövetési szám, nyitottam egy dispute-t.
Az eladó erre 2 nap múlva azt válaszolta , hogy " Kedves Barátom! A csomagot nyomon követi, és pár nap múlva megkapom..Már nem hiszek az emberemnek, mert eddig is kábított, és most sem küldött semmiféle nyomkövető számot.
Ha ezt nem fogadom el, akkor az Aliexpress visszautalja a pénzemet, vagy hogyan működik ez?
azt gondolom, hogy visszautasítom a további várakozást, és refundot kérek.
Persze , ha valami csoda folytán megjönne a cucc szívesen kifizetném neki.

Szerintetek, ez a megoldás, vagy mit kéne csinálnom?

Segítségeteket előre is köszönöm szépen

(#23027) V/ válasza balazs1956 (#23026) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az átlag kézbesítési idő 27 nap onnan. Nem tudni milyen számot követ, de ha nem nemzetközi postai nyomkövetési szám, Rx999999999CN forma, akkor Kínán kívül valódi információt nem mutat a nyomkövetés.
Nagyobb a valószínűsége az elvesztésnek, mint a megérkezésnek. Léptesd tovább az ügyet.

[ Szerkesztve ]

(#23028) Juditta_56 válasza Schimi070 (#23025) üzenetére


Juditta_56
(fanatikus tag)

Igen, én is meglepődtem:
"Awaiting Shipment
Processing Time remaining: 31 days 4 hours 9 minutes"

Ezt meg tegnap "feladták" (van nyomkövetési szám), és az eladó rögtön kiterjesztette a processing time-ot:
"Awaiting delivery
Your order will be closed in: 89 days 21 hours 26 minutes"
:Y

Más:
Most vásároltam hosszú idő után megint mobilról, az egyik kiszemeltnél ott volt a

betettem a gépen a kosárba, mobilról (az appból) meg fizettem, de semmit nem vont le. Rosszul csináltam valamit?

[ Szerkesztve ]

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#23029) zerge861


zerge861
(őstag)

Sziasztok!

Ezt írta az eladó nekem:
Dear my friend,
sorry for the bad shipment.
Your package might be lost on the way.
We will refund you via paypal.
Please provide your paypal account and help us close the disput first.
look forward to your reply.
Regards

A PayPal számlámat hogy tudom neki megadni? Ez egy számlaszám lenne? PayPalon belül hol tudom kiolvasni?

(#23030) anadroid válasza zerge861 (#23029) üzenetére


anadroid
(fanatikus tag)

A PP bejelentkezéshez használt emailcím kell neki.

Csak mi vagyunk itt, értelmes gépek...

(#23031) pulutodurumo válasza Schimi070 (#23025) üzenetére


pulutodurumo
(őstag)
LOGOUT blog

Kínai újév van. Kábé két hét szabi, ezért automatikusan mindennek hosszabb a feldolgozási ideje.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#23032) tomazin válasza zerge861 (#23029) üzenetére


tomazin
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Először megjön a pénz ppre(hivd fel a figyelmet,h az utalas koltsege ot terheli, neked a teljes osszeg legyen ott), utána zárom a disputeot a helyes sorrend. Forditva nem lesz penzed.

[ Szerkesztve ]

(#23033) V/ válasza Juditta_56 (#23028) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mármint honnan nem vont le? A fizetésről kaptál Aliexpress üzentet, hogy sikeres volt? Payment for Order no. 89366352603934 has been accepted. vagy ehhez hasonló szöveg, akkor minden oké.
Majd küldik a bankod felé a levonást, nem mindig történik meg azonnal.

Amikor a kínai ünnepek vannak akkor az AliExpress mindig dob a határidőkre több napokat, nem az eladók.

[ Szerkesztve ]

(#23034) Juditta_56 válasza V/ (#23033) üzenetére


Juditta_56
(fanatikus tag)

A feltüntetett összegből. Vagyis ugyanúgy 24,69$-t fizettem, mintha a gépről vettem volna meg. (Tehát nem kaptam a mobilappos vásárlás után kedvezményt.)

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#23035) Beni2360


Beni2360
(PH! kedvence)

A coinért vásárolt kupont 1 $/ 3 $ vásárlásra nem ajánlja fel a vásárláskor. A kuponok közt ott van abban az áruházban választom ki a terméket de a kasszánál a felkínált kupon egészen más. Mit csinálok rosszul :F

Béni ---Bluboo Xtouch -- Acer Aspire A515 --LG-50LB671V - EPSON EH-TW5210 - DENON AVR-X 2400H - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - Zyxel NSA325 v2 - Mini MX-G - ZIDOO X10 - MECOOL BB2 PRO- bluetooth.

(#23036) Beni2360


Beni2360
(PH! kedvence)

A coinért vásárolt kupont 1 $/ 3 $ vásárlásra nem ajánlja fel a vásárláskor. A kuponok közt ott van abban az áruházban választom ki a terméket de a kasszánál a felkínált kupon egészen más. Mit csinálok rosszul :F
megoldódott.

Béni ---Bluboo Xtouch -- Acer Aspire A515 --LG-50LB671V - EPSON EH-TW5210 - DENON AVR-X 2400H - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - Zyxel NSA325 v2 - Mini MX-G - ZIDOO X10 - MECOOL BB2 PRO- bluetooth.

(#23037) Terentius


Terentius
(senior tag)

Üdv!

Tegnap járt le a purchase protection hosszabbítása elvileg. A dispute 01.31 óta folyamatban van. Ma ezt az emialt kaptam az alitól:

Ilyenkor mit tehetek? A tracking 2017.12.23 óta nem változott, 10 napja ugyanezt az emailt küldte az ali. A vicc pedig az, hogy új proposalt írtam és dispute reason-t is no tracking information-re változtattam miután a képen látható okot invalidnak ítélte legutóbb az ali. Most megint ugyanazt írják, figyelmen kívül hagyva a változtatásomat.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Redmi Note 5 4/64 Gb

(#23038) V/ válasza Juditta_56 (#23034) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Passz, a linket megadnád, esetleg akkor tudok rá mit mondani, de én még nem találkoztam olyannal, hogy szerepel a kiírás és nincs rajta némi kedvezmény. 4 éve mindig így fizetek.

(#23039) V/ válasza Terentius (#23037) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Itt még mindig arra az okra hivatkoznak hogy letelik a vásárlói védelem, nem igazán tudsz vele mit kezdeni. Megvárod az időt és ha lezárja a vásárlást akkor, meg nem érkezett dispute.
Ez 98 % hogy elveszett.

(#23040) Terentius válasza V/ (#23039) üzenetére


Terentius
(senior tag)

Az rendben, hogy a csomag elveszett, de a pénzem ne vesszen el.

Xiaomi Redmi Note 5 4/64 Gb

(#23041) #51413248 válasza pulutodurumo (#23031) üzenetére


#51413248
(törölt tag)

Az majd február 15-től 21-ig lesz.

[ Szerkesztve ]

(#23042) Toše


Toše
(senior tag)

Hello

Egy megrendeléssel kapcsolatban felkerestem az eladót üzenetben, hogy igényt tartanék €7 értékű jóváírásra, mert nem működik a termék egy része. Ma megkaptam a levelet, hogy jóváhagyták az igényem, várják az 5 csillagos értékelést. Természetesen rákérdeztem, hogy mikor valósul meg a tranzakció, azaz a €7 visszautalása, de még nem kaptam választ.

Ilyen esetben mik a tapasztalatok? Dispute-tal volt már dolgom, ott pár nap múlva megjelent a számlámon a pénz. Viszont üzenetben történő konzultáció esetén ők simán tudnak nekem utalni? Nem kértek be semmi infót hozzá, viszont van Alipayen regelve kártyám. Még bőven van idő, 37 nap, mielőtt zárul a megrendelés.

Köszi!

"A közgazdász az a szakértő, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amiket tegnap jósolt, miért nem következtek be ma..."

(#23043) V/ válasza Toše (#23042) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem egészen értem. Ha már megkaptad és nem működik tökéletesen akkor dispute.
Nem értem a 37 napot sem.
A vásárlói védelem a szállításra vonatkozik, ha megkaptad, akkor a szabályok értelmében leigazolod és zárul a szállítási védelem, ezután van 15 nap a megkapott termékkel kapcsolatos reklamációra.
Csak akkor kapja meg az eladó a vételárat ha a megérkezés le van igazolva, addig az AliExpressnél a pénz, így most neked csak saját zsebből adna valamit, mert a te pénzed még nincs nála.
Tényleg nem kellene keverni "a 60 napos vásárlói védelem" szabályait mással.

1. Full refund if you don’t receive your order
Sellers on AliExpress set the delivery time period (anything up to a maximum of 60 days). If a buyer shows that they did not receive their purchase within this stated delivery time, the seller will give a full refund.

2. Refund or keep items not as described
You can get a full refund if your item is significantly different from the seller’s description, or you can choose a partial refund and keep the product.
Sellers can also offer additional guarantees for their products:
1. Longer Protection
You get 15 extra days to submit a Refund Request after your order has been completed.

[ Szerkesztve ]

(#23044) Toše válasza V/ (#23043) üzenetére


Toše
(senior tag)

Megkaptam, de nem igazoltam le. Most leigazoltam, mert nem tudtam, hogy ez így működik.

De akkor nem értem: az összefoglalóban azt írtad, hogy először üzenetben keressük fel az eladót és próbáljunk megegyezni. Ez meg is történt, erre most azt írod, hogy dispute nyissak, ha nem működik. Akkor most melyik? Levelezgessek készségesen, vagy rögtön dispute, ha rossz a cucc? Kicsit ellentmondásos.

"A közgazdász az a szakértő, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amiket tegnap jósolt, miért nem következtek be ma..."

(#23045) V/ válasza Toše (#23044) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Vannak olyan problémák amiket lehet dispute nélkül is orvosolni és vannak olyanok amelyeket nem, mindig a helyzettől függ. De majd átfogalmazom a leírást.

(#23046) pulutodurumo válasza Toše (#23044) üzenetére


pulutodurumo
(őstag)
LOGOUT blog

Megbeszélitek üzenetben, és már eleve úgy nyitsz disputeot. Azt rögtön elfogadja és kész.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#23047) Toše válasza pulutodurumo (#23046) üzenetére


Toše
(senior tag)

Így már világos. Mindent megbeszéltünk üzenetben, most nyitottam egy vitát a megbeszéltekkel összhangban, gondolom akkor majd elfogadja. Köszi mindkettőtöknek.

"A közgazdász az a szakértő, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amiket tegnap jósolt, miért nem következtek be ma..."

(#23048) Juditta_56 válasza V/ (#23038) üzenetére


Juditta_56
(fanatikus tag)

[link]

Nem tragédia, csak nem értem... :F

Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#23049) V/ válasza Juditta_56 (#23048) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A Red, Blue, Rainbow, a Gold a 28.22 $ helyett 27,92 $.
A Silver meg 24.96 $ helyett 24.69 $.
Tehát volt kedvezmény, csak a számok csaltak meg.

(#23050) GAbre


GAbre
(PH! addikt)

Üdv!
Lassan 3 hete,hogy nyitottam 1 ügyet.
Eleddig az eladó nem volt hajlandó elfogadni a visszaküldést(csak ígérte,de 0 usd-s opciót ajánlott),illetve 1/3-át adta volna vissza
Most végre a rendszer hozott döntést(kivételesen javamra).Csak refund.Elfogadtam.
De most már az eladó hajlandó lenne elfogadni már a visszaküldést.
De én nem szívesen fogadom el így 3 hét várakozás után.Illetve akkor nem bukom a pénzem 1/3-át.
De viszont attól tartok,hogy megint pofára esek,és nem kapok vissza semmit!

Mik a tapasztalatok ilyenkor?

A céljaid útjában csak 1vmi áll:Önmagad!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.