- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Netfone
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Apple Watch
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
LouiS22
veterán
válasz bombibmw #55002 üzenetére
Ha unión belülről rendelsz és történik a szállítás, nincs VÁM és következésképp vámkezelési DÍJ sincsen. Ha unión kívülről rendelsz, vagy unión kívülről történik a szállítás és vámeljárás alá kerül a cucc, akkor fizeted a vámkezelési djat és a kirótt vámot.
Honnan rendeltél (melyik oldal)? Mennyit fizettél a szállításért?
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
bombibmw
veterán
Rendben.
Bocs, hogy degenerált vagyok.
Köszi a segítséget! -
LouiS22
veterán
válasz bombibmw #55005 üzenetére
Nem vagy az
De nem hagy nyugodni az az apróság, hogy azt írtad: CH DHL Express.
Melyik oldalról rendeltél és mit? Mennyit fizettél a szállításért? Van link esetleg?
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
headhunter
addikt
2021.09.02 10:36 (GMT-7): Received by the delivery company
2021.08.29 18:24 (GMT-7): Arrived at destination country
2021.08.28 22:00 (GMT-7): Departed country of origin
2021.08.26 08:18 (GMT-7): Accepted for linehaul transportation
2021.08.25 22:29 (GMT-7): Dispatched from sorting center
2021.08.25 16:53 (GMT-7): Arrived at sorting center
2021.08.25 16:23 (GMT-7): Parcel dispatchedEz még mindig csak a Belga szállítást jelenti?
-
Topikgazda
válasz headhunter #55011 üzenetére
Ez valamelyik U-s? Mert akkor az a jóslatom hogy ez akár Postánál vagy egy másik itteni szállítónál is lehet.
De kaptál már U-s belgát, ha annak az adataival összehasonlítod abból nem derül ki semmi?
Nem véletlen kértem azt hogy ne a litánia legyen írva, hanem a nyomkövetési azonosító.[ Szerkesztve ]
-
Vibalazs
tag
Sziasztok!
Pár hónap szívás után végre kaptam csomagot. Igaz ezt nem a posta hozta.
Express One (fizetés napját számítva) 5 munkanap alatt a kezemben volt a csomag.
Posta 20 munkanap. Igaz ez egy sokkal kisebb csomag volt. Biztos elkavarodott.Másik dolog. A legelső csomagomra LD039498079BE azt a választ kaptam, hogy technikai okok miatt nem lehet vámolni. Tettem panaszt. Van rá esély, hogy a csomagot kiszállítják? Esetleg az értékét megfizetik?
-
LouiS22
veterán
válasz Vibalazs #55013 üzenetére
És ez látszik a tracking adatokból is: nem kaptak a feladótól információt, annak hiányában meg nem tudnak előzetesen semmit csinálni.
Az átvétel pillanatáig a csomagod a feladó tulajdona, én nála reklamálnék (remélem ezt tetted te is), illetve szépen refundoljon a rendelési oldal szabályai szerint.Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Topikgazda
válasz Vibalazs #55013 üzenetére
Az a technikai ok hogy ezt nem kell vámolni.
Meg fogod kapni, csak a helyi posta hülye visszaküldik az NPKK-ba ahol beleírják az elektronikus adatokhoz(nálad megnézve a nyomkövetést nem ez van) azt amit mindenki tud, hogy a Belgiumban feladott küldeményeket nem kell vámolni, majd visszaküldik a helyi postára és kézbesítik neked.
De neked ezt már júliusban beírták:
19 Júl 2021 16:18 A vámkezeléshez szükséges dokumentumok bekérése (ügyfélre vár) NPKK Vam
Miért nem küldtél be valamiket nekik? Függetlenül attól hogy ezt nem kellene vámolni, ilyen selejtesek.Van az oldalukon ilyen menüpont.
Ha már nincs a Postánál mert visszaküldték akkor persze indíthatsz dispute-t hogy nem kaptad meg, de csak kérdezz már rá a vámolásos számukon hogy ott van-e még náluk.
06-1-421-7235 telefonszámon 3-as és 4-es gomb. Lehet hogy 5 percnél többet kell várni az emberre.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
néztem de számomra nem derült ki semmi
egy ragasztott címke volt rajta, amit akkor szoktak rá tenni egy küldeményre amikor visszaküldésre kerül valami ( azt még itt tették rá , be volt rajta "X"-elve a visszaküldés oka: "Egyéb" és kézzel mellé írták, hogy adathiányos
Aztán visszajött a ráragasztott ajánlott leveles küldeményszámmal és semmilyen más kísérő okirata nem volt ( utólag sem volt ráragasztva) Akkor már nem is a korábbi számával kellett lecsippantani hanem az új számmal. Mondta is a hivatalvezető amikor előhozta, hogy most már ezzel kell nem a korábbival
más: egy ujabb 400 forintos reklamációmat ( online fizetés hiánya miatt) most a sablon szöveggel elutasítottak. ( nem küldték meg aza datokat , vagy nem értelmezhető formában) csatoltam a cimkefeliratot, meg hogy ugyanezeket kapták meg online is, és kértem hogy hogy az állításukat bizonyítsák és küldjél el azt amin láthatom hogy hiányos, / nem értelmezhető az adat, továbbá irkjál meg hogy akkor mi az értelmezhető formátum számukra egy telefonszámra, ha a nemzetközileg elfogadott +36 xx xxxxxxx nem az...
valamint javaslatot tettem hogy ha a rendszerük nem tudja értelmezni az összes többi más szállito/ futárcég által értelmezhető adatokat, annak 400 forinttal továbbítsák a postára a küldeményét, mert az nem kapott lehetőséget másra, és csak annak számlázzák a 800 forintot akinek volt lehetősége de nem élt ezzel - persze tudom hogy ez falra hányt borsó és nem is remélek tőle semmit, de azért a hülyének nézett ügyfél se teljesen az. Ha mindenki szembe jön velem az autópályán, akkor nem biztos, arra kéne gondolni hogy az összes többi a hülye....[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Hello!
02 Sze 2021 10:36 Departure to country of destination Belgium Post - Bpost
02 Sze 2021 02:36 Departure to country of destination CainiaoIlyen állapotfrissülés után kb mikorra várható, hogy ideér a csomag?
-
Topikgazda
Tudod innentől kezdve nem értem. A feladó rendesen kitölti és azután képtelenek kézbesíteni, a hazudozásuk nem indok. 2021 júliusig ha a borítékon ott voltak a cím adatok 1867-től képesek voltak az adott személynek kézbesíteni a küldeményt akár honnan (belföld, külföld) érkezett. Annyira rá vannak kattanva az elektronikus adatokra -amit képtelenek jól feldolgozni- hogy a legegyszerűbb tevékenységben is megakasztja őket.
[ Szerkesztve ]
-
laci.bp
csendes újonc
Sziasztok!
Tapasztaltak segítségét kérem, a sztori hosszú nem részletezném.
A posta válaszlevele a vergődésemre:
"Elnézését kérjük, hogy a LTxxxNL azonosítószámú Prime levelet nem kézbesítettük Önnek.
A 2021.július 20-án tett, valamint 27-én és augusztus 5-én kiegészített panasza megalapozott. Küldeményét adminisztrációs hiba miatt 2021. július 20-án visszaküldtük a feladónak.
A Prime levelek értéknyilvánítás és ajánlott többletszolgáltatás nélküli küldemények, melyek esetében nyomkövetés biztosított a kézbesítési kísérletig vagy kézbesítésig, azonban elveszés vagy téves kezelés esetén – mivel nem minősül könyvelt küldeménynek – a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség.
Tekintettel arra, hogy küldeményét postai hiba miatt küldtük vissza a feladónak. a feladási díj összegét megtérítjük Önnek. Ehhez kérjük, küldje meg részünkre – MPR-xxxxxx iktatószámra hivatkozva – a feladóvevényt vagy a rendelésről készített képernyőképet, amely tartalmazza a feladási díj összegét. Felelősségünk nem terjed ki a közvetett kár és az elmaradt haszon összegére."
A kérdésem hogy érdemes-e tovább reklamálni vagy elégedjek meg a felajánlott összeggel(10$), a csomag 60$ volt.
-
Topikgazda
válasz laci.bp #55024 üzenetére
Nem értelek. Ha nem kaptad meg, akkor miért nem kérted az árát vissza az eladótól? Mivel visszaküldték neki eleve jelezni illene neki azt hogy visszakapta, hiszen ez esetben már jogtalanul tartja magánál a vételárat, az is és a termék is egyszerre nem lehet nála.
Ha adnak ennyit, mert egyébként sajnos nem adnának, akkor fogadd el.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz laci.bp #55026 üzenetére
De visszakapod, akkor legfeljebb az idő lejárta után. Vagy elküldte újból és azért lett emelve.
Nekem sosem volt azzal gondom hogy azoknál amelyek nem érkeztek meg visszakapjam a pénzem. Biztos ilyen eset volt az a dispute és a szállítási védelem lejárta után 15 napon belül lett indítva?[ Szerkesztve ]
-
Winzsolt
aktív tag
Üdv. újra!
07.22-én megérkezett a csomagom magyarországra, jeee!
Sajnos tájékoztattam a postát, hogy ne ők intézzék a vámot (félre értettem az összefoglalót)
eVÁM oldalon jelentettem. Ez vár ha belépek oda:
Itt több napja próbálom megnyitni a részletek/megnyitás gombbal, de mindig az a vége 20 mp gondolkodás után, hogy a "kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt"
Most az eVÁM-al vegyem fel a kapcsolatot, vagy inkább a postával? Vagy van esetleg egy haramdik opció?
Köszi! -
Beni2360
félisten
válasz Winzsolt #55028 üzenetére
3. Opció várod és majd be dobják a ládába, vagy a kezedbe. Át engedték, gondolom BG végű volt mivel a ny.sz. kihagytad.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Topikgazda
válasz Winzsolt #55028 üzenetére
A legnagyobb gond hogy mikor értesítetted a Postát, annak az értesítőnek július 22 előtt - ha az nap akkor már nem jó - kellet hozzájuk megérkezni, tehát július 20 a biztos időpont.
Az e-Vámon a 07.23 is necces.
A fizetési oldalon az eVám-on mennyi volt az összeg? Ha ki is fizetted, akkor már rég a Postával kellet volna felvenned a kapcsolatot.Ha nem lett kifizetve akkor pedig az a gond.
Látod vám-árúnyilatkozat azonosítót, ezen a számon (szerintem munkanap) +36 (1) 297-2400 azt megadva a Reptéri vámosokkal tudsz beszélni, de szerintem ez már aPosta oldlán pattog -
laleeee
őstag
Visszaküldtem egy csomagot az Alira, ilyenkor mi van, mikor ez az utolsó bejegyzés ? [link]
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Ha ennél a terméknél a Lengyel raktárat választom, akkor erre jön még itthon a postán extra költség, vagy ezt lehetetlen megmondani?(^)(>.<)(^)
-
Topikgazda
válasz laleeee #55031 üzenetére
CN23 vámárúnyilatkozatot mellékeltél a küldeményhez és az eladóval megvolt beszélve hogy átfogja venni? Mert nekem úgy tűnik visszaküldik.
Ez az utolsó bejegyzés Aug 26, 2021 04:30 Carrier (szállítva) Guangzhou International Mail Exchange Station és előtte kifelé történő vámolást van említve: Export customs -
LouiS22
veterán
-
Topikgazda
válasz LouiS22 #55040 üzenetére
Van előtte egy export vámolásos bejegyzés, ha befelé menne akkor import lenne. Utálom ha képként jön a litánia, de akkor érthetőbb lesz.
19-én befelé jöveteli vámolás (import Customs), majd 22-én kifelé történő vámolás (Export customs), ez alapján írtam hogy ez úgy néz ki visszafelé jön.Delivery to Carrier Megérkezett a szállítóhoz, az irány ebből nem derül ki, mert ki és be is szállítja valaki.
[ Szerkesztve ]
-
laleeee
őstag
-
fairi
addikt
válasz laleeee #55039 üzenetére
Annyit jelent átadták egy helyi csomagszállítónak. Gondolom azért mert megy vissza egy központi raktárban és azoknak van saját futárhálózatuk. Raktárba százával küldenek vissza dolgokat és gondolom egyszerre viszik be.
Rossz jel, mert innentől lehet több visszajelzés nem lesz és átadás ténye se kerül bevitelre.
Ritkán szemét kereskedő letagadja, hogy megkapta és nem akarja teljesíteni a visszafizetést. Készülj a szívásra. remélem Paypal védelem alatt állsz, vagy Alin védelmi időn belül állsz. -
Topikgazda
válasz laleeee #55048 üzenetére
Meg kell várni a következő bejegyzést, ha tévedek és nem ide küldik, akkor pár napon belül látszódni kellene egy valahova megérkezésnek, de augusztus 26 az csütörtök volt és 9 nap alatt Kínában is kézbesítenék. De semmi nyoma.
Ez a kínai központi logisztika: Beijing International Mail Treatment Center
Ez az egyik nemzetközi kicserélő központ: Guangzhou International Mail Exchange StationA PayPal-on a védelem a vásárlás napjától számolt 180 nap, ha az AliExpress-es lejárt akkor sincs gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- SAMSUNG ODYSSEY G5 S27AG500 Gamer Monitor! 27"/IPS/2k/165hz/1ms/Freesync Premium-G-sync/HDR10
- Iphone 15 Pro Max - Blue Titanium/256GB/Független/Garancia
- iPad Air 4 64GB, Cellular eladó
- Samsung s21 5G 128gb 8gb
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W