- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atala
addikt
válasz Genova1983 #9616 üzenetére
Gondolom bevárnak sok rendelést, és úgy szerzik be a termékeket, vagy a postázást gyűjtik össze.
-
atala
addikt
Vettem egy kártyaolvasót, ami meg is jött, de a leírásával ellentétben nem olvassa az XD kártyát. Én éppen ezért vettem ezt a típust.
Jeleztem az eladónak, de Ő most húzza az időt, állítólag a szállító válaszára vár.
4 nap 10 óra van még hátra a visszaszámlálásból.
Nekem addig kell disput-ot nyitnom míg le nem tellik az idő?Mivel vissza küldeni nem akarom, így valószínűleg kérek valamennyi kártérítést. Mennyi kártérítést lehet ezért kérni? 15 dolláros a készülék.
-
atala
addikt
Most látom, hogy az előbb nem az Alis topicba írtam, hanem a külföldi rendelésekbe.
Szóval, vettem egy kártyaolvasót, ami a leírásával ellentétben, nem olvas XD kártyát.
Úgy egyeztünk meg az eladóval, hogy nem kell visszaküldenem a terméket, és felét vissza fizeti a vételárnak, vígaszul.
Az eladó azt kérte, hogy úgy állítsam be a vitát, hogy visszaküldöm a terméket, és vissza adja a teljes vételárat, de bízzak benne, nem fog átverni, és nem kell vissza küldenem a terméket.
Gondolom a jutalék miatt kérte így.
Most ezt küldte az Ali. Eszerint csak akkor fizetnek, ha a nyomkövetésen látszik, hogy az eladó vissza kapta a terméket.
Please note:
If you and seller reached an agreement in Return Goods & Refund, you need to add the tracking details for your Order within 10 calender days. If no tracking information is added within 10 days, this order will be automatically closed and the payment will be released to the seller. If the system shows that the seller has received the returned products, you will receive your refund within 3-15 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.Hogyan történik az Alin a visszatérítés? Tényleg kell adnom egy TN számot, vagy csak az eladónak kell igazolnia, hogy vissza érkezett az árú?
Kártyával fizettem az Alin. Hogyan adja vissza a pénzt?[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
válasz kirkri #13133 üzenetére
Tudom, de úgy voltam vele, hogy a kártya olvasó működi, csak a leírással ellentétben nem lehet bele tenni XD kártyát, kicsikarok valami kártérítést az eladótól. Bár, jó lett volna ha az XD-t is olvassa, mert használok olyan kártyát.
Azt írta, hogy csak így tud vissza fizetni. Persze tudom, hogy átverhet, de még akkor mindig tudok egy jó nagy negatívot adni neki.Egyébként hol kell megadni a TN számot? Nem találom sehol.
Olyan mint ha lezárult volna a vita.Status: Finished
Reminder: Dispute Finished.Amit meg nem értek, hogy csak 50%-ban egyeztünk meg, de a teljes vételárat beíratta velem a visszakéréshez. Ha automatikusan jön az összeg, akkor a teljes összeg jön vissza.
[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
válasz Juditta_56 #13186 üzenetére
Soha nem fog 650 lux fényt adni. Meglepődnék.
De ha már a felét tudja, az bőven elég olvasni. -
atala
addikt
Rendeltem egy pár dolláros terméket. Olyan olcsó volt, gondoltam kérek rá nyomkövetést ami 1,63 dollár volt.
Erre simán feladta a csomagot a kínai.
Megérdemelné, hogy letagadjam, hogy ha megjön, és vissza kérjem a teljes árat. Persze, nem fogom megtenni, de megérdemelné. -
atala
addikt
Sziasztok, egy kis segítség kellene.
Egy november 11-én vásárolt termék, amit az eladó december 09-én adott fel nyomkövetés nélkül nem jött meg. Így indítottam egy disput-ot.
Az eladó most kitolta a vásárlói védelmet március 03-ig, és azt kérte, hogy zárjam le a diput-ot, és várjak még 2 hetet.Ha most lezárom, akkor újra lehet nyitni 2 hét múlva?
-
atala
addikt
Én többször próbáltam az Alibabáról árajánlatot kérni nagyobb mennyiségre, és mindig olyan árat kaptam, ami magasabb volt az Aliexpresszen található áraktól. Vagy ugyan azt az árat kaptam, de az expresszen ingyenes szállítással, az babáról meg rárakott még szállítási költséget.
-
atala
addikt
Sajnos a gyenge minőségűek vibrálnak. Tarts a led elé egy mobiltelefon kameráját. magyarul kapcsold be a kamerát, és tartsd a led égő felé. Akkor látni a vibrálás. Reklám nélkül amit a Leddisk... árul magyarországon azok garantáltan nem vibrálnak, és annyi a fénye amennyit ráírnak.
Én már fürödtem be Kínából rendelt led cuccokkal. -
atala
addikt
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Rendeltem több terméket amiből egy nem volt raktáron. Akkor azt mondta az eladó, hogy elküldi a meglévő termékeket, és ha majd rendelek újra, akkor küldi ezt is.
Bele egyeztem.
Most újra rendeltem mást, és írtam neki, hogy küldje a lemarat terméket is. Azt írta, hogy indítsak vitát a lemarad terméknél, és vissza adja a pénzt.
Most viszont nem fogadta el a visszatérítést, és valami olyasmit ír, hogy rendeljem meg újra?
Mellékelem a disput képét. Nem értem mit akar. Csak akkor akar visszafizetni, ha újra megrendelem tőle, és kifizetem? -
atala
addikt
Február 15-én rendeltem 3 terméket, amit egyben kifizettem. Ebből csak kettőt küldött, és azt mondta, hogy a maradékot küldi az újabb rendelésnél.
Igen, nem szabadott volna belemennem, hogy csak később postázza.Most kértem, hogy akkor küldje el egyben a lemarat terméket is. Erre ő ezt írta:
hello,dear, or you can open the dispute to refund 10Y44653 money, the dispute reason please select you don't receive it, it is also in tranit, then we can agree with it easier, thx
Megnyitottam a vitát, erre ő nem fogadta el a visszakérést.
-
atala
addikt
A 3-ból kettőt bejelöltem, hogy megérkezett, ennél az egynél nincs érkezettre jelölve, és indítottam dispu-ot.
Szerintem ott lehet a félreértés, hogy az eladó azt hiszi, hogy ezt is megkaptam.
Vagy azt akarja, hogy előbb rendeljem újra, fizessem ki, és csak azután fizeti vissza ezt.
Nem fogadtam el, megírtam, hogy nem volt a csomagban a termék, és hogy kérem vissza a pénzt.
Sajnos pont erről a csomagról nem készítettem kicsomagolási videót, pedig általában szoktam. -
atala
addikt
Azt írja az eladó, hogy amint raktáron volt a termék elküldték nekem. Tehát egy csomagban küldtek két terméket, (ezt meg is kaptam) és egy-két hétre rá küldték a harmadikat is.
Most mit tegyek? Vonjam vissza a disput-ot, és hosszabbítsak Buyer protection időt? Mert 3 nap múlva lejár a vásárlói védelem. -
atala
addikt
Kaptatok már magyarul üzenetet amikor Kínaitól vásároltatok? Persze sablon szöveg, hogy köszönik a vásárlást, de azért meglepődtem.
-
atala
addikt
Van egy csomagom, ami augusztus 28-án célországba elküldve. Azóta semmi.
Van rá esély, hogy ez már nem lesz meg?
Még 36 nap van a vásárlói védelemből.
Várjak türelmesen, vagy írjak az eladónak?
Ajánlott küldemény még nem utazott ennyit nálam.Most látom, nem vagyok egyedül.
[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Elolvastam az összefoglalót, de nem nagyon világos a disput indítás.
Van egy rendelésem, ahol még 20 óra van, hogy lejárjon a számláló. Próbáltam disput-ot indítani, de azt írja ki, hogy várjam meg, míg letelik az idő.
Van egy másik rendelésem, ahol letelt az idő, de ott meg ha rányomok a dispute gombra, akkor egy üzenet ablakot ad fel. Ilyenkor írni kell az eladónak? Mikor indíthatom a disput-ot?Régebben a lejárat előtt 2 nappal indítottam, és elfogadták. Most nagyon megváltoztatták az egészet.
-
atala
addikt
Nekem nem ez jön elő. Készítettem egy videót.
[link]Chrome böngészőt, de mindjárt megpróbálom másikkal.
Explorerrel is ugyan ez az eredmény.Ha lezárja, hogyan tudom megnyitni? Mert az egyik terméknél éppen most járt le az idő, és nem lehet megnyitni a disput-ot.
[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Az a baj, hogy ha lejár, és rá kattintok az Open Dispute gombra, akkor csak a következő oldalra visz, ahol írni tudok az eladónak, de nem tudok dispu-ot indítani.
Ezt egy másik terméknél néztem, ami tegnap járt le.
Lehet, hogy előbb írnom kell az eladónak, és utána enged vitát nyitni?
Ez az oldal, de dispute gomb sehol, ha már lejárt.[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
válasz Watcher45 #22330 üzenetére
Nincs tiltva a felugró ablak. Én sem értem ezt az egészet. Nincs link sem amire tudnék kattintani.
A vásárlásoknál a termék mellett van egy Open Dispute link, de ha arra kattintok, akkor csak a belső oldalra visz ahol írni lehet az eladónak.
Készítettem egy videót az egészről, hogy lássátok nem én vagyok a béna.
[link]A másik terméknél az eladó meghosszabbította még 2 hónappal a Buyer Protection időt.
Tehát van két termék, az egyiknél lejárt az idő 1 napja, és nem tudok dispute-ot nyitni, a másiknál meg nem engedi a rendszer, mondván úton van a termék. Úton van, de már több mint 2 hónapja.
Csalódtam az aliban, mert így nincs semmi vásárlói védelem. -
atala
addikt
Basszus, ezt nem vettem észre.
Mindig felül volt a link, vagy a gomb.
Köszi, és elnézést.Viszont a másiknál ami még nem járt le, ott most járt le a 60 nap, és meghosszabbította az eladó még két hónappal, és ott meg a rendszer nem engedi a dispute nyitást. (A tegnapi első levelezésünkben írtam róla) Úgy hogy most február 19-is semmit nem tudok csinálni.
Ez meddig mehet így? Mindig meghosszabbítja két hónappal, akkor évekig futhatok a pénzem után. -
atala
addikt
Október 21-én rendeltem. Október 28-án jött egy üzenet, hogy nincs megadva tartomány a címben. Írtam, hogy nálunk nincs ilyen, írja rá még egyszer, a város nevet.
December 21-én járt le a 60 nap. Most megint kitolta 60 nappal. Ilyen sokáig egy csomagom sem jött még. Ami nem jött meg 2 hónapra, az már nem is jött meg. -
atala
addikt
Volt egy vásárlásom, amit vagy rossz címre küldött az eladó, vagy csak egy másik embernek a nyomkövetési számát adta meg. A lényeg, hogy ami meg van adva szám, azt már valaki átvette Győrben. Szóltam az eladónak, azt írta, hogy vissza adja a pénzt paypal-en. Én hülye bele mentem, megadtam a paypal címem, de nem küldte a pénzt.
Indítottam disput-ot, amit kért, hogy vonjam vissza, mert úton van a csomag. Vissza vontam, de közben lejárt a vásárlói védelem.
Most ha jól értem, 15 napom van újra megnyitni. Várok egy hetet, ha addig nem adja vissza a pénzt a paypal-en, akkor újra nyitom.
Értékelni meddig lehet? -
atala
addikt
Nem adott meg semmit. Össze vissza beszél. Paypal-re akarja a visszatérítést. Megírtam neki, hogy jó, de ha 5 napon belül nincs nálam a pénz, akkor indítom a disput-ot, és negatívot is adok ha kell.
Most már nem akarok kavarni ha már bele mentem. (Legközelebb nem megyek bele az Alin kívüli lerendezésbe) Várok még pár napot, és indítom a disput-ot.
Most a Status: FinisedSzerintem az áll a dolog mögött, hogy nagyon olcsón rakta fel a terméket, és nem akarta ezen az áron eladni. Most már sokkal drágábban árulja ugyan azt.
-
atala
addikt
A múltkor írtam, hogy az eladó más címre küldte a csomagot, vagy el sem küldte, csak megadott egy másik magyarnak szánt nyomkövetési számot.
Vissza akarta vonatni a disput-ot, nem ment bele a visszafizetésbe. Én sem fogadtam el a javaslatát.
Most az Ali fog dönteni. Mire számíthatok? A megadott nyomkövetési számon látszik, hogy valaki át vett egy csomagot Győrben, de az én lakcímem Nem ott van. -
atala
addikt
Egy kis segítséget kérnék.
Április 23-án vásároltam egy terméket, ami nem érkezett meg.
A vásárlói védelem lejárata előtt nem engedte az Ali elindítani a dispute-ot. Amikor lejárt, elindítottam. Most az eladó ezt a levelet küldte. Ha jól értem, azt írja, várjak egy hetet, de nem kéri, hogy vonjam vissza a dispute-ot.
Nem is akarom, mert ha jól tudom, nem lehet újra elindítani, mert lejárt a védelem. Várja a válaszom.
Mit javasoltok?mike lee: Dear
We are so sorry your item has not come yet. As it is international shipping, a several days' delay at Customs or post is normal. Please don’t worry I believe that your item will come in next 1 weeks.. Can you please be patient for more some time? could you please kindly help us cancel the dispute ?
your support is very important for us.
if you have not get the item after that we will offer you solution.
waiting for your reply.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- 12db 3 Mpx Kültéri Dome Techson IP kamera + 4K rögzítő
- Használt fülhallgató bazár! Samsung Buds, Xiaomi Airdots
- Huawei B715 4G / 4G+ LTE Cat9 Sim kártyás WIFI router hotspot modem - FÜGGETLEN
- GAMER PC - GTX 1660 Super - i7 10700 - 16GB DDR4 - 500GB NVME SSD
- XGIMI Movin 01X LED projektor FULL HD felbontás