- Asus Zenfone 11 Ultra - nagyra nőtt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 50 - apám nevében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Flashget #23747 üzenetére
11-el feljebb írtam, kép is van, hogy kamu nyomkövetésileg, de mint küldemény azonosító úgy igaz, rajta a küldemény címkén, feladásra kerülnek.
És nem érdemes a Magyar Posta nyomkövetésére sem támaszkodni, az legyen csak tájékoztatás, mert pontatlanok még igazi nyomkövetési szám esetén is.[ Szerkesztve ]
-
Gabi9
csendes tag
Szia,
sajnos nem kaptam választ és lejárt a határidő. Most már az eredeti csomagot nem tudom confirmálni, így bukta azt a pénzt? Ha most nyitok despute-t, akkor én visszakapom a pénzem, nem? Amit nem akarok, mivel küldött egy újat, amit egy 0,01$-os új tracking-al nyitott meg. Vagy ha megérkezik, akkor az új (0,01$-os) csomagot confirmálom, azzal ő megkapja az eredetileg küldött csomag árát (is)? -
Topikgazda
Ha zárul a szállítási védelmi idő és te nem nyitsz 15 napon belül dispute-t, akkor megkapja a pénzt.
Az újraküldések mindig az eredeti vásárlás idejéhez tartoznak, ha annak lejár valamije akkor annyi, nincs mit igazolni, jelezni, ha majd megérkezik.
A Kínán belüli minimum posta díj 6 Jüan, ami majd 1 $, nemzetközi viszonylatban nem adnak 0,1 $-ért nyomkövetési számot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezt én sem értem, nem is tudom mi ez. Ilyet nem szoktak tenni az eladók.
Ebben a formában egy új vásárlás és nem kötődik az előzőhöz, az hogy azt írta hogy emögött az újból feladott és előzőleg kifizetett termék lenne az nem biztos hogy igaz.
39 nap múlva nem kapsz semmit akkor ezt a 0,1 $ is bukod.Részemről ezt valami trükknek tartom, sosem szoktam újraküldetni, pénzt kérem vissza és ha megjön legfeljebb kifizetem újból.
A te helyzetedben is indítanám az újraküldésétől függetlenül a dispute-t pénz visszakéréssel és majd kifizetném ha megérkezik. -
mc-4
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudjátok mikor lesz nagy leárazás újra az alin?
Elözőben elszalasztottam a kinézet feiyu 3d mini pro gimbalt. -
fecus
őstag
Sziasztok!
Megegyeztem egy eladóval, hogy nem jött meg a cucc. A beszélgetés végén ezt írta:
"please give me your paypal account or open one dispute directly, thanks very much"Lehet gondom abból, ha megadom a PayPal-t? Nekem egyszerűbb lenne, és nem kellene az Alin reklamálnom.
Illetve mit kell megadnom mint PayPal? Még sohasem csináltam ilyet."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
MittuDomain_
őstag
Sziasztok!
Még 5 nap van hátra egy rendelésem 60 napjából.
Egy hete már írtam az eladónak, hogy ha tudja hosszabbítsa meg a 60 napot, mert nem akarok vitát, mire azt a választ kaptam, hogy nyugodjak meg, ő feladta, meg fog jönni. (Ezen a válaszon 4 napot ült...)Meg tudja ő nyújtani ezt a 60 napot?
Dispute most? Várjak a maximum szerdai postára még?Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Flashy
veterán
írja hogy nyiss egy vitát. ha megadod a paypaledet, akkor többet kell utalnia mert tőled levonnak jutalékot. ha rendes vitát nyitsz, akkor ha elfogadja, visszakapod a pénzedet és kész. gondolom ha mindkettőtöktől független a gond (posta), korrektül megbeszéltétek és elfogadja, akkor semmi fekete pontot nem fog kapni az alitól.
-
fecus
őstag
válasz Flashy #23762 üzenetére
Köszönöm. Azt hittem a vita rosszabb, de akkor dispute.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #23761 üzenetére
Ha kéred akkor igen, ő is illetve kérés nélkül De hiába írja hogy feladta, azután is elveszhet szállítás közben, így a feladás ténye lényegtelen valójában.
-
Flashy
veterán
a vita az eladónak lehet rosszabb, ha számára kedvezőtlen indokkal nyitod, mert ha elfogadja, akkor elismeri hogy hibázott (nyoma lesz), ha nem fogadja el, akkor tovább kerül az aliexpress felé az ügy, és ott a te javadra döntenek ha jogos (nyoma lesz, és még hozzá annak is hogy nem akarta elismerni).
sok eladó azt szeretné, hogy zárd le (vond vissza) a panaszt és ő kifizet privátban, csak olyankor jön az hogy ő fizet először, vagy te zárod először, kell egy kis bizalom. ha egyszer lezárod, akkor meg te ismered el hogy már nincs is semmi probléma, másodszor nem reklamálhatsz. -
dudi6
senior tag
Sziasztok!
2 kérdésem is lenne.
1. Megérkezett egy késői csomagom amire már megkaptam a refundot, hogy tudnám ezt visszafizetni az eladónak?
2. Vettem virágmagot 0,4 dollárért, majd az eladó írt, egy template üzenetet hogy túl kevés minimum 0,89 dollárért rendeljek összesen, akkor éri meg neki. Rendeltem még plusszba 1 dollárért magokat, így összesen már 1,4 dollárt költöttem, erre másnap írt hogy 2 dollár felett rendeljek, mert így nem éri meg neki. Minden nap elküdi ezt a template üzenetet, amire már válaszoltam, de mintha el se olvasná senki. Írtam az aliexpressnek is, chaten nem sok mindent tudtak javasolni, kb. azt, hogy cancelezzem a vásárlást, de nekem meg kéne a termék. 1-2 napja meg megint azt a template üzenet küldi, hogy rendeljek 0,89 dollár felett, amire egy vigyori választ szoktam küldeni...
Mit lehet ilyenkor tenni? Nem lehetne valahogy kitiltani az Aliról? -
TomMusic
őstag
válasz TomMusic #23738 üzenetére
Bő 1 hónapos rendelésemben kis újdonság, válaszolt az eladó, mert írtam neki, hogy dispute lesz..
Most a fenti 2 üzenet (az enyémmel együtt) az "új".Ha jól értem visszafizeti az összeget, és ha mégis megérkezik a termék, akkor utaljam el az ő paypal fiókjára?
Viszont ezzel nem igazán vagyok előrébb, hisz kéne az a cucc, már hetekkel ezelőtt is sürgős volt.
Ilyenkor mi a teendő?[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Topikgazda
válasz TomMusic #23769 üzenetére
Nézd ha elveszett, akkor hiába kell, nem leszel a dologban előrébb. Hány napot mutat a szállítási védelem?
Sajnos itt azért előfordul 50-60 napos érkezés is.
De azt írja, jól értelmezed.
Pénz vissza és megvenni máshol vagy vársz a szállításra.
Nem igazán lehet jó tanácsot adni.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
-
anonymus89
addikt
No azt írta feladta a csomagot és ez csak a "tracking system" hibája lehet.
Most járunk 62 napnál természetesen kitolta a Purchase protectiont március 24-én ami 22 nap múlva jár le.
Gb-n meg BG-n ilyenkor már elindítják a refund-ot.Nem vásárolok több éve de 60 napot csak a november végi feladásaim lépték től GB-n.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
TomMusic
őstag
És a pénz vissza dolgot hogy lehet intézni? Az Orders menüben írja, hogy "Your order will be closed in: 17 days 15 minutes 48 seconds". (Akkor telik le a 60 nap). Ezt meg kell várni?
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Flashget
félisten
válasz anonymus89 #23772 üzenetére
letelt a 60 nap, de lejarta elott en hosszabbitottam 5 nappal. annak lejarta elott 2 oraval a penzt kertem vissza es vissza is kaptam. Nem volt nagy tetel filleres aprosag asszem 2,5$. mergemben masik eladotol ugyanazt rendeltem csak nem 20db-os kiszerelesben, hanem 50db-ot 6 dollarert, erre a 78. napon megjott a reklamalt es visszafizetett csomag, ra 1 hetre meg a masik is igy lett hirtelem 70db szipkam ami eleg 5 evre.
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Nem volt egyértelmű amit írsz. Most megvetted vagy nem vetted meg? Az hogy kapsz "vásárlási ajánlatot" az lényegtelen.
Az eladó előírhat egy minimum rendelési mértéket. De ha beteszed a "kosárba" és kifizeted akkor azt annyiért küldeni-e kell, utólag nincs áremelés a kifizetett tételre.
Kifizetted, meg kell kapnod. Az hogy feladja vagy nem adja fel az más dolog. Van egy határidő az elküldére.
Nézz szét esetleg találsz másnál.
Nekem a 30 centes dinnyemagot simán elküldték.
Kitiltás úgy konkrétan nem kezdeményezhető de lehet jelezni, ha gondod van egy hirdetéssel, pl hogy egyedi feltételeket határozott meg utólag. -
dudi6
senior tag
"Vettem virágmagot 0,4 dollárért, majd az eladó írt, egy template üzenetet hogy túl kevés minimum 0,89 dollárért rendeljek összesen, akkor éri meg neki. Rendeltem még plusszba 1 dollárért magokat, így összesen már 1,4 dollárt költöttem"
Vettem, rendeltem és költöttem szavak elég egyértelműek szerintem.
Tehát mégegyszer: vettem 0,4 dollárt magot,amit kifizettem, elutaltam (múlt időben). Másnap jött a template üzenet, hogy ez így nem éri meg neki, nincs haszna, csak akkor van ha minimum 0,89 dollárért veszek nála magokat. Így aznap még vettem 1 dollárt magokat amit kifizettem, elutaltam (múlt időben). Így összesen már 1,4 dollárt utaltam (múlt időben) el neki, ami azóta is nála parkol (tehát nála van)...ezután jött az újabb template hogy 2 dollár felett vegyek, mert csak akkor éri meg neki, mire válaszoltam neki először szépen, hogy ne viccelődjön már...ma meg már megint a 0,89 dolláros templatek jönnek.
Ebből refund lesz úgy látom, az érdekelne hogy lehet ezt jelenteni? Supportnak írtam, chaten válaszolt valaki, de nagyon nem érdekelte. Ki szeretném tiltatni az ilyet az Aliról, ehhez kellene infó, hogy tudom megtenni...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Reklamálhatsz ha nem adja fel a megadott időben, de mivel automatikusan ilyenkor sztornózódik a rendelés és a pénzt visszakapod sok értelme nem lenne.
Az hogy ajánlatokat küld azt nem tiltja semmi, figyelmen kivűl hagyod, mivel te már fizettél és nem kell több.
Egy vevő nem elegendő és nem is igazán működik hogy az AliExpressről kitiltsanak valakit.
Az ok mi lenne? Semmit nem követett el azon kívül hogy írt neked és ha már letelt a feladási határidő nem adt fel a kifizetett árút. Mint írtam, sztornó és pénz vissza. Nem történt vásárlás.Ezt írtam: Kitiltás úgy konkrétan nem kezdeményezhető de lehet jelezni, ha gondod van egy hirdetéssel, pl hogy egyedi feltételeket határozott meg utólag.
Ott a felületen a lehetőség.
Az Aliexpress belépés.
A megvett termék oldala, középen Report item link.választod a megfelelő témát ezek közül ami a szituációnak megfelelő, de nem tudom mi lenne a jó.
-
TomMusic
őstag
Az nem világos nekem, hogy akkor a lóvét ő utalja vissza? Vagy az aliexpress? Gondolom elvileg az aliexpress, de ahhoz nyitni kell dispute-t, vagy az eladónak kell szólni?
Egyébként nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséget is!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
hzsolee
őstag
Sziasztok!
Nem alis rendelés, webshop (radioddity). DHL-el kapcsolatban lenne kérdésem. Vásároltam egy terméket $29.34 értékben. A bank még nem könyvelte, így nem tudom pontosan hány euróra váltja, de biztosan több mint 22. A szállításnak standard shipping/china post volt megadva, annak az árát is számlázták, de ma jött az email a követési számmal ami: DHL Global Mail RX307294435DE.
Az összefoglalóban azt olvastam, ha nem haladja meg a 10 €-t az illeték azt nem kell megfizetni, de a dhl 6000.- kezelésit igen. A gyakorlatban mire kell számítanom ?A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
anonymus89
addikt
válasz anonymus89 #23772 üzenetére
Ennyire ráérezni ma megérkezett a csomag épségben.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz TomMusic #23781 üzenetére
Mivel csak akkor kapja meg az eladó a vételárat ha te leigazolod a megérkezést és azt követő 15 napon belül nem kezdeményezel dispute-t, a pénzt az AliExpres-től kapod vissza. Ez történhet úgy hogy az eladó elfogadja a követelésedet vagy az AliExpress dönt a javadra.
Azért kell a dispute mert az esetben az eladó által fizetendő jutalékot az AliExpress sztornózza, mivel a pénz visszaadással az üzlet nem történt meg állapotú lesz.
Persze van olyan eladó aki nem szeretné, hogy legyen nyoma a dispute-nak, de akkor más úton kell neked a pénzt eljuttatnia, mondjuk a PayPal fiókjáról küldi el neked a te PayPal fiókodra, ekkor mivel nem lesz dispute majd megkapja az AliExpress-től a pénzt, persze a jutalékot azt vonják tőle. -
Topikgazda
válasz hzsolee #23782 üzenetére
A Posta ilyen esetben nem kéri az eljárási díjat, remélhetőleg a DHL se, de ez amit írtál az postai küldeményként fog érkezni, nem a DHL Express futárcég szállítja. Tehát a Posta móka fog előkerülni.
És nem bankod árfolyama számít, a EKB $ -> € keresztárfolyama, amit fizettél az ma 23,37 €, nem fognak áfát felszámolni, így eljárási költséget sem[ Szerkesztve ]
-
Xpod
addikt
Üdv,
valaki rendelt már esetleg tv okosítót? Nem a stick-es verziót, hanem normál, dobozost. (Nincs szabad HDMI a TV-n, és csak AV-vel tudom összekötni.)
Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
-
kuyarashi
őstag
Hiányosan érkezett hozzám egy termék, de az eladó nem válaszol, vitát pedig nem tudok indítani. Most csináltam meg az értékelést, annak reményében, hogy így aktiválhatom a 'despute-ot'. Úgy értelmeztem a leírás alapján, hogy ilyenkor ismét lehetőségem nyílik vita kezdeményezésére (15 napon belül), de nem jött össze.
"Sorry, you cannot open a dispute for this order.
Disputes can only be opened up to 15 days after you have confirmed receiving your items.
Order confirmation of receipt time is: Mon Mar 26 01:12:08 PDT 2018
You may open a dispute for the order before: Tue Apr 10 01:02:08 PDT 2018."Ilyenkor van még lehetőségem a kártérítés elnyerésére?
Előre is köszönöm.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
-
kuyarashi
őstag
válasz pulutodurumo #23792 üzenetére
Már nekem is volt hasonló, de ezt az eladót ugye már "megháromcsillagoztam" rendesen, szóval tuti, hogy nem fogom érdekelni. Eddig sem válaszolt.
Ezért keresnék más megoldást.[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Rayden02
csendes tag
válasz Dluinet #23737 üzenetére
Hát nem kapkodják el az egyszer biztos!
Szám: RB506340995SG
Csomag állapota: Szállítás alatt
Célállomás: Magyarország
2018-04-07 10:50 Processed in the destination country
2018-03-24 11:20 Item sent abroad
2018-03-24 04:04 Item sent abroad
Származás: Szingapúr
2018-04-07 10:50 Arrival at Processing Center (Country code: HU)
2018-04-03 16:07 Arrival at Destination Post (Country: HU)
2018-03-24 03:04 Despatched to overseas (Country code: HU)
======================================
Powered by www.17track.net -
barna E
újonc
Sziasztok! Biztos volt már hasonló kérdés. Rendeltem egy terméket, nyomonkövetési szám nélküli. A védelmi idő lejárta előtt vitát inditottam, mivel a termék addig nem érkezett meg. A pénzt vissza is utalták, de a termék most megérkezett. ilyenkor rendeljem újra vagy ilyen kis összegnél senkit sem érdekel?
-
Topikgazda
válasz barna E #23798 üzenetére
Én azt szoktam tenni -mivel csak teljesítette az eladó az adás-vételi szerződés ráeső részét- hogy írok neki, megérkezett, szeretném kifizetni. 4 lehetőség jöhet szóba.
1. Elfogadja hogy fizetném és ezzel a módszerrel oldjuk meg: megveszem ugyanezt, ő nem küldi el csak beírja hogy elküldve, én viszont úgy 1 hét után leigazolom hogy megkaptam. Így ő megkapja pénzt az AliExpress-től.
2. Ha van Paypal fiókja és nekem is van, akkor oda elküldöm a vételárnak megfelelő összeget.
3. Azt írja hogy tartsam meg és oké minden
4. Ezeken kívül más megoldást javasol. -
barna E
újonc
Köszönöm szépen a gyors választ
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W