- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaszlaci
addikt
Azt megtaláltam, hogy ilyen összeg a visszaküldés, de egy kicsit részletesebb választ szeretnék.
Egyáltlán hogy megy ez, az eladó (aki össze-vissza hazudozik kb.) mond privátban egy címet, és oda küldöm?
A postán egyáltalán milyen fajta csomagként?
És ezek után ha az eladó bevallja, hogy sértetlenül megkapta, akkor majd jön egy refund? Mert ha így van, biztos, hogy majd kitalál valamit, én meg csak még többet bukok. Eleve azon az állásponton van, hogy én tettem tönkre.És hol lehetne fellebbezni a döntés ellen, utasítsam el az aliexpress ajánlatát, és újra megnézik?
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Topikgazda
válasz szaszlaci #24601 üzenetére
Egyáltlán hogy megy ez, az eladó (aki össze-vissza hazudozik kb.) mond privátban egy címet, és oda küldöm?
Igen, de nem privát mert a vásárlásnál lévő üzenetek közt kell kérni és válaszolni a cím információról.
A postán egyáltalán milyen fajta csomagként?
Nem írtál súlyt így akkor még mindig általánosságban írom, 2 kg-ig levélküldemény, elsőbbségi, ajánlott, tértivevényÉs ezek után ha az eladó bevallja, hogy sértetlenül megkapta, akkor majd jön egy refund?
Pontosan, le kell igazolja az AliExpress felé, mert a vételár még náluk van, nem az eladónál.
Mert ha így van, biztos, hogy majd kitalál valamit, én meg csak még többet bukok. Eleve azon az állásponton van, hogy én tettem tönkre.
Erre nem tudok mit válaszolni, de a szétszedett dolog adja ezt a hivatkozási alapot..És hol lehetne fellebbezni a döntés ellen, utasítsam el az aliexpress ajánlatát, és újra megnézik?
Az adott Dispute-nál
Öf: Ha nem felel meg számunkra az AliExpress döntése, a lezárástól számított 7 napon belül kérhetjük a döntés felülvizsgálatát (Appeal)
Belépés az Aliexpressre, My Orders,Refunds & Disputes az adott termék dispute staus oszlop Arbitration ID View Detail és alul jobb szélen. Feltéve ha fellebbezhető, van olyan döntés ami nem. Pl. a visszaküldés bizonyos esetei, de azt akkor írják. eleve. -
szaszlaci
addikt
Köszönöm.
Igen, a súlyt nem írtam, mert belefér az általad korábban megadott súlyhatárba: 250 gramm alatt lesz.
Tehát bemondás alapon megy az ő részéről is, bármit állíthat, hogy féltéglát küldtem, hogy rongálási nyomok vannak, stb. Akkor a visszaküldés opciót jobbnak látom kizárni, semennyire sem bízom benne.Az összefoglaló ezen részét természetesen többször olvastam, és a részletesebb leírásod is, de itt nincs ilyen.
A viták ugye,
az eladó javaslata és az egyik alis,
a másik alis javaslat,
és a lap legalja, itt sincs fellebbezés.Bocsi a sok képért, de mégse két dollár, inkább kérdezek.
Szóval logikusnak tűnne, hogy mindkét alis javaslatot elutasítsam, és várjak az újabb automatikus felülvizsgálatra. Meg az igényemet is lecsökkentem a felére, mert a teljeset nem fogják megadni.[ Szerkesztve ]
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Topikgazda
válasz szaszlaci #24603 üzenetére
a lezárástól számított 7 napon belül, az AliExpress döntésével lezárt dispute-ra gondolva.
Nálad még: Dispute in Progress nincs döntés.Lezártnál ilyesmi szöveg:
Status:
Reminder: AliExpress' Judgment
Dispute Finished Refund Only US$2.14
You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution, shipping abnormal Valid (AliExpress'Judgement Details)és a döntés szövege:
Dear X Y,
The dispute (order id: 86458286403934 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=400481412733934> to check the details.
Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
shipping abnormal Valid -
Package Information
China Post Ordinary Small Packet Plus 06573969222 shipping abnormal
Final resolution: full refund 2.14 USDHa ez a döntés nem nekem kedvez, akkor lehetne fellebbezni.
[ Szerkesztve ]
-
OrLiX
tag
Sziasztok!
Szerintetek hány db lejátszót kellett volna kapnom az alábbi adatlap szerint?Price: US $9.30 / lot (2 pieces / lot , US $ 4.65 / piece )
Szerintem kettőt, azért is rendeltem, de írtam neki és ezt kaptam válaszul:
YI MA: Hi,
Sorry for the order.
This product included 1pcs/1set product. Decoder board and remote control.ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ.
-
-
Topikgazda
Jól értelmezed, a Lot azt jelenti hogy 2 db van a csomagban úgy készletezve ahogy alább részletezi.
Egy üzenet pontosításként ilyenkor elszokott menni. Az eladó pontosabban tudja hogy mit hirdetett meg, mint mi.
De valós lehet 2-re ez az akciós ár.
De ezt vedd figyelembe:
The product without amplifier function, output can not be directly connected to the horn.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz farkas-j #24613 üzenetére
Most tényleg el kell magyaráznom, hogy van egy leírás hogy egy készlet mit tartalmaz, viszont az eladó 2 készletet ad el ezért használja a lot szót.
Nézzél már meg néhány más hirdetést, ahol több valami tartozik a készletbe és ott nincs lot meghatározás.
Itt van aki ugyanezt lot nélkül árulja.
Ezt írja: 1pcs decoder board Digital Blue LED FM radio with cable 1pcs remote controlEgyébként hogy jön ki a matematika?
(2 pieces / lot)
Nálad meg felsorolás az 4 valami. A kábeleket külön csomagolva küldi? Vagy egy dobozba 1 csomagban a 1PCS x Decoder board és a 1PCS x remote control a másik "lot piece" meg a 2 kábel?[ Szerkesztve ]
-
válasz MasterDeeJay #24574 üzenetére
Dispute nyitva erre jön válasz hogy no refund/return
Image could not verify product issueNa hát akkor újra felraktam nekik egy képet, most már egyértelműen hogy látszódjon a gyenge elméjűnek is hogy mi a baj.
Reject és lehet gondolkodni...
Nem a 3 dolcsiról van szó hanem az elcseszett időről amíg megérkezik egy másik.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Ha már dispute.....
Mivel a termék fel sem lett adva levelezés,ígérgetés,majd dispute indítása után visszaküldte az árát az eladó.
Természetesen -bár megegyeztünk arról,hogy annyival többet utal- a Paypal jutalékot levonták belőle,így én buktam a bulin.
Hagyjam a fenébe,és zárjam a vitát,vagy várjam meg az Ali döntését?
Nem egy nagy összegről van szó, de sunyi volt a seller, ami nagyon b@ssza a csőrömet.[ Szerkesztve ]
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Topikgazda
A levont jutalék lenne amit még kérhetnél, bár az AliExpressen kívüli megegyezést egyik félnél sem fogják díjazni az is előfordulhat. Ha folyamatában az Aliexpress dispute kezelése megy akkor te a teljes öszeget visszakaptad volna.
Olvashattad a topikban, hogy legtöbbször így küldik a PayPal-on, így én nem is fogadom el ezt a módszert látva az eladók ilyaen hozzá állását. Bár előtte kiírja, hogy a másik fél mennyit fog kapni, így annyival többet be is írhatna, hogy nettó maradjon a bruttó.
Mentségükre szolgálhatna ha nem tudnának róla -bár ezt kötve hiszem- hogy azon országok vásárlóinak akik fizethetnek az AliExpressen PayPal-al, a refund teljes összegben visszamegy, senkitől sem vonnak jutalékot, mert az nem pénzküldés kategória, hanem vásárlás sztornó.[ Szerkesztve ]
-
atyca
senior tag
Így szólt a levelezés:
mab irm
18/06/15 04:25ok
Hi!
OK!
My Paypal acc.: lusteeboy@gmail.com
Im waiting 5.5 $ + paypal management fee
If it arrives I pay again.have nice day!
AttilaMe
18/06/14 03:46
Most várjak,hogy mi lesz a dispute vége?
Vagy csatoljam a levelezést,és a Paypal számlát a vitához?
(vagy hagyjam a fenébe az egészet... )
A lóvét úgy is csak akkor kapja meg,ha igazolom az árú megérkeztét, ha jól emlékszem.Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Topikgazda
Nézzük a legjobb megoldást. Az AliExpress neked ítél, visszakapod a teljes összeget, akkor visszaküldöd azt amit megkaptál a PayPal-on?
Ha nem egyenlegről küldöd az megint fizetős lesz.
Vagy kárpótlásként megtartod?
Ha nem tetszik a dolog az eladónak, akkor megfellebbezi a döntést, még annak árán is hogy előzőleg szabályt sértett és bevállalja a fekete pontot.
Ekkor te térfeleden pattog a labda és van vásárló kizárásra is szabály az AliExpressen.
Az Aliexpressen kívül történő probléma rendezéshez, hogy ők ne is tudjanak arról hogy volt probléma szükség van az eladóra és a vevőre is.
Lehet hogy tényleg nem jól kalkulált a díj a fix 90 Ft és a 3,4 %, lehet hogy a fix díjat nem kalkulálta. Az segít egyébként, ha meg van írva, hogy kb mennyi lesz, mert ő csak a saját jutalékát kell hogy ismerje. A vevők más nemzetiségűek lehetnek és annak függvényében változhat a jutalék is.Volt aki újból írt és elkérte a hiányzó összeget, az eladó elküldte neki.
Ha rendszer zárja a vásárlást akkor is megkapja a vételárat.
[ Szerkesztve ]
-
atyca
senior tag
Két darab termékről van szó,így két disputet kellett indítani.
A visszaigényelendő összeget átírtam 0.3-0.3 USD-re.
Így tiszta marad a lelkiismeretem is,és talán a lóvé is visszajön.
Nem mintha földhöz vágna az a pár forint,csak az elvek ugye......Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Topikgazda
Így is jó. Te egyértelműen írtad hogy a jutalékot vegye figyelembe, onnantól hogy le "okézta" neki kell megoldani, hogy úgy is legyen.
Legközelebb célszerű a konkrét összeget megadni, hogy annyival fejelje meg a pénzt. Mert te teszel neki szívességet, hogy nem dispute keretében rendezed.[ Szerkesztve ]
-
tupacamaru
veterán
válasz MasterDeeJay #24616 üzenetére
Miért nem a másik képet fényképezted be nekik?? És akkor lehet gondolkodni..............
[ Szerkesztve ]
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
KTU
addikt
válasz MasterDeeJay #24616 üzenetére
Ebből simán csak kihagyta az elektronikát.
Leírásba is ott van:
Internal Interface: SATA
External Interface: USBA HDD helyére szokták behajtogatni az elektronikát, így érkezik.
Mindez papírdobozban.
Gondolom nem ő csomagolja, szóval akármikor ki kerülhetett belőle,
vagy inkább bele se került.3$ / db körül vettem a BG-ről év elején kuponnal
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
OrLiX
tag
válasz tomazin #24615 üzenetére
Csináltam screenshotot az elején, az volt a "bizonyíték", azzal nyitottam a case-t.
Írt is ma, hogy átnézték a leírást és én értelmeztem rosszul a leírást, meg ad 2USD kedvezményt a következő rendelésből, csak zárjam a case-t.A kis szemtelen. Mostmár azért sem.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ.
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Aliexpress -ről nem érkezett meg egy termék. Tracking alatt "shipment cancelled" feliratot látok, pénzt levonta. Mit tegyek ilyenkor?
-
Topikgazda
válasz máyköl #24629 üzenetére
Rákérdezel az eladóra, lehet hogy egy másik nyomkövetési számmal küldte el, de az eredeti nem lett átírva, csak ezt a cancel-t írta be.
Ha nincs úton akkor meg lehet dispute-t indítani és visszakapod a pénzed. Nekem ilyen megszakított szállításra soha nem jön automatikusan vissza a pénz.[ Szerkesztve ]
-
-
szaszlaci
addikt
Hibás óratelefon, eladó elhajt (Finow Official Store!), Ali 33 % refundot ajánlott, vagy visszaküldöm és teljes.
Elutasítottam, és leírtam, hogy a posta drága. (Igazából az eladóban nem bízom.) Ali lezárta, és maradt a 33 % refund, 21 $.
Fellebbeztem, részleteztem, hogy ez így használhatatlan, sikertelenül. Az volt az indok, hogy nem látszik egyértelműen a hiba, és ezért írta korábban, hogy részletes videó szükséges.
Egyrészt nem írta. Másrészt korábban gondolom elfogadta a hibát, mivel az volt a részleges refund magyarázata, hogy részben használható az óra.
Feltételezem, pár nap múlva ott a számlámon az összeg.Akkor részemről ennyit erről az oldalról, ez volt itt a harmadik vásárlásom. Ebayen 10+ éve nem volt semmi komoly gond. Igaz, jóval kisebb tételekkel.
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Digitalpimp
senior tag
Nagyobb értékű cuccot csak onnan érdemes, ahol van Paypal. Ha gond van, legalább a visszautat kifizetik.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
dugesz77
őstag
Üdv. Volt egy rendelésem április 24-én ami a mai napig nem érkezett meg. 60 nap elteltével indítottam a dispute eljárást. Most írt az eladó(google fordítóval):
"Helló sajnálom, kérlek ne aggódj, ellenőriztem az új szállítási részleteket. A szállítási adatok szerint az áru megérkezett az országba, talán hamarosan szállít. Még mindig van 29 védelmi napja, a rendelése biztonságban van. először törölheti a vitát, majd türelmesen várni néhány napig? Teljesen megtérítem a kifizetést NO mentséggel, ha nem tudod ezekben a napokban megszerezni, oké?"
A gondom az ,hogy tn szerint így néz ki a csomag:
Nem értem ő mire hivatkozik illetve ha lezárom az ügyet tudok-e később még reklamálni ha mégsem érkezik meg a csomag(10$ értékű 3M autó polírozó készlet--ről van egyébként szó) -
galaxys80
veterán
Ez [kép] azt jelenti, hogy még el sem indult sehova az áru?
Több, mint 2 hete rendeltem meg egy ruhát. -
tomazin
veterán
válasz szaszlaci #24637 üzenetére
hát igen, elég gáz, bár én visszaküldtem volna, kisebb a bukó (de mindenképpen buksz)
én is belefutottam 1-2 ilyenbe már, azóta ha valami sz@r és nem teljesen egyértelmű egy képből>nem jött meg.
hosszútávon nem jó stratégia, de rohadjon meg, hogy ideküldi a szemetét, aztán még én izzadjak vele. -
Topikgazda
válasz galaxys80 #24646 üzenetére
Nem tudom hogy kitől rendeltél, akkor szerencséd volt, mert az a jellemző hogy a szállítási dátum megjelenésétől -leigényelte a nyomkövetési számot- tényleg 5 napnál több kell hogy látszódjon a nemzetközi nyomkövetési adatbázisba ha fizikailag is a postára került. A kamu nyomik nem számítanak, de a kínai belsős számokra is csak akkor írnak valamit ha tényleg a postai felvevőhelyre kerül előző nap.
Az elmúlt 2 évben én ezt érzékeltem.[ Szerkesztve ]
-
szaszlaci
addikt
válasz tomazin #24644 üzenetére
Ha visszaküldtem volna, kitalálja, hogy tönkretettem, már a levélben is ezt szajkózta.
Abból indultam ki, hogy máskor nem volt gond, simán írtam olcsóbb tételeknél, hogy javítottam, ez volt a hiba, ennyit csökkent az értéke. Vagy haználhatatlan, hiába próbáltam javítani. Kép se kellett.(Most látom, elszámoltam, hogy nem is 33 -, hanem 30 %-ot kapok vissza. Hát ez tényleg nem volt egy jó bolt nekem. )
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
válasz MasterDeeJay #24616 üzenetére
Na alli visszaad 3 usd-t. (nem az egészet kértem vissza)
Persze ettől még nincs meg az usb3 rack, és fél dollárért van egy tokom amit azért tudok használni valamire.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
MAC72
tag
Tanácsot kérnék tőletek. Aliról nem szoktam vásárolni, ez volt a harmadik eset.
Március 28-án rendeltem egy akciós terméket (Power Bank). Meg is feledkeztem erről a rendelésemről.
A minap eszembe jutott és utána néztem. 06. 26-án írtam az eladónak, hogy küldje újra, vagy utalja vissza
a pénzt. Az eladó válaszolt, kérte, hogy várjak még. Visszaírtam, hogy nem várok, már eltelt 3 hónap kicsi az esélye, hogy megérkezzen.
27-én az Ali Finished-re módosította a státuszt. Lejárt az idő.
Nem tudtam, de már tudom, (összefoglaló olvasgatása után) hogy van még 15 nap, hogy dispute lehetőséggel éljek.
Gyorsan meg is tettem. Az eladó hamar reagált, azt kérte, töröljem a dispute-ot. Elküldi úja a terméket, vagy visszautalja a pénzt PayPal számlára. (dispute előtt csak az időt húzta) Röviden ennyi a történet.Én a terméket szeretném. Mit tegyek, hogy aztán ne essek két szék közé?
Ha megírom, hogy oké, küldje újra mert ezt szeretném és törlöm a dispute-ot lesz még lehetőségem újra nyitni?
Ha elküldi azt jelzi nekem majd a rendszer? Az már új vásárlásnak számít majd, amire újra él a teljes védelem?
Ha el is küldi újra, azt a nyomkövetők is csak napok múlva látják majd. Mit tanácsoltok?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Logitech K811 bluetooth vezetéknélküli billentyűzet Mac-hez, háttérvilágitással, angol nyelvű
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- Asus X54SA notebook 15.6" HD Pentium 4GB RAM 240GB Kingston SSD magyar bill., DVD-olvasó
- Eladó MSI G2412 Full HD, 1ms, 170HZ, IPS