- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz Integrale #7008 üzenetére
@Integrale
Jó kérdés...ha azt vesszük, hogy 2017-ben is ezzel a katalizátorral ment át, akkor talán; t.i. még anélkül is a Euro IV határétékeken belül maradhat.
De a hüvelykujj-szabály szerintem itt (is) az lehet, hogy a lényeg nem az, hogy az autó papírforma szerint mit tud, hanem hogy mit fognak (akarnak) észrevenni. Utóbbit mindig lehet motiválni a megfelelő irányba...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...