Hirdetés

Aktív témák

  • csaba54

    tag

    válasz bill.getc #3450 üzenetére

    amikor a negatívum pzitívvá válik :Y

    ...nézz a hátad mögé még akkor is,ha hátrafelé mész,mert a bizalom nagyon sokba kerülhet

  • Ronyman

    aktív tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni tőletek! Vázolom a dolgot:

    Hívtak a Brokernethez dolgozni. Nem tudom érdemes lenne-e nekem belevágni. Fiatal informatika tanár vagyok, aki most kezdett dolgozni. A suliba start kártyával illetve regisztrált munkanélküliként vettek fel, ugye így a munkáltatót megilletik bizonyos kedvezmények. Viszont most úgy néz ki, hogy az iskolában nem lesz annyi tanuló, ezért nem tudnak 2 csoportot indítani informatika szakképzésben, így valószínűleg nem lesz szükség annyi tanárra. Ráadásul mivel minden kezdő tanár mentor programban vesz részt, ezért most kicsit teher is vagyok az iskolának. Mivel mentorált vagyok, a sulinak ki kell jelölni egy idősebb mentor tanárt számomra, akinek ugye kiegészítő fizetést kell, illetve nem lehet túlórám, valamint minden héten 1 olyan napot kell biztosítani mikor nincs órám és könyvtárazni tudok. Persze hospitálni illetve konzultálnom kell minden héten.
    Mivel lehetséges, hogy leépítés lesz, ezért esélye van annak, hogy esetleg én leszek az akit elküldenek. Ezt ugye nem fogom még most megtudni, csak akkor amikor már kiosztják az órákat, hogy ki és mit tanít, meg hány gyereket tudtak felvenni informatika szakra.
    A Brokernethez vállakozónak kell lenni, így ki kellene váltanom a vállalkozóit. Persze most nem kell érte semmit fizetnem, mivel van munkahelyem. De mi van akkor, ha a suliból elküldenek? Mivel rendszeres jövedelmem nem lesz, így a járulékokat sem tudom magam után fizetni. Természetesen volt tervben kiváltani a vállakozóit, de számítógép szerelésre és nem pénzügyi területre.
    Mivel diákhitelem van, most egy autót szeretnék venni hitelre, így ha nem lesz rendszeres jövedelmem, pénzügyi gondjaim lehetnek.