OnePlus 2 - határozott mondanivaló

Hirdetés

Bevezető, tartozékok

Tényleg igaz, hogy manapság a hájpok világában élünk, nem csak a marketing, vagy a reklámokra történő több millió dollár elköltése a fontos, hanem a márkanév, annak ismertsége, valamint mondjuk ki, lassan annak presztízse, vagánysága. Az Apple-nél egyértelmű a helyzet, a Samsung termékeket is képes eladni a vállalat által felépített imidzs, a nagyra tartott, feltörekvő félben lévő gyártók közül pedig a Xiaomi emelkedik ki, de nem kell féltenünk tesztalanyunk szülőanyját, a OnePlust sem. Ez ugyanis az a cég, ami önmagát és termékeit csak flagship killernek nevezi, aminek igazából nehéz ennyire frappáns magyar fordítást találni, mindenesetre leginkább zászlóshajó gyilkosnak értelmezhető a kifejezés. Az ok egyértelmű, az első generációs készüléknél is hatalmas tolakodás és virtuális sorbanállás volt, pedig meghívóval lehetett csak a mobilhoz hozzájutni.

Nem apró a OnePlus újdonsága
Nem apró a OnePlus újdonsága [+]

Annak ellenére egész nagy számban talált gazdára a OnePlus, hogy az értékesítés megindításakor meglehetősen kevés eszköz volt raktáron. Ezt a hibát következő generációnál, vagyis tesztalanyunknál, a OnePlus 2-nál már nem követték el, ötvenszer akkora készlettel várták a megrendeléseket. Az első pár hét után már több mint egymillióra rúgott az igényelt meghívók száma, ezeket a kéréseket folyamatosan teljesíti a cég. A vezérigazgató, Carl Pei elmondásai alapján nagyjából ötmillió eladott példányra számítanak a termékciklus végére, a bevételt pedig az növelheti meg, hogy október végén főszereplőnk kistestvére is napvilágot láthat. A OnePlus 2 addig és azután is sikeres lehet, köszönhetően az abszolút felső kategóriás felszereltségnek, a számtalan extrának, és a kiváló árazásnak. A készülékből kétféle modell létezik, mi szerencsére az erősebbikhez jutottunk hozzá, méghozzá egy kedves olvasónknak köszönhetően.

Gusztusosan tálalva találjuk a tartozékokat a OnePlus Two dobozában
Gusztusosan tálalva találjuk a tartozékokat [+]

A doboz piros színe meglehetősen hivalkodó, mégis egyszerű, hiszen nagyon apró betűkkel tüntették fel a gyártó és a telefon nevét, illetve egy nonfiguratív ábrát is láthatunk rajta. A fedél lehelyezése után azonnal a kis csomagolásban lévő telefon kacsint ránk, ezalatt pedig elég gusztusosan tálalva leljük fel a tartozékokat. A telefon mellé egy 2 amperes töltőfej, valamint egy összetekert USB Type-C kábel jár, utóbbiból nem árt még egyet beszerezni, nehogy valahol pórul járjunk, mert még elég kevés helyen van kéznél.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

  • Megindult a OnePlus 2 értékesítése

    A hivatalos csatornákon keresztül mától érhető el az új OnePlus csúcskészülék, azonban a kiszállítás több napot igénybe vehet, és nem mindenki jut majd a készülékhez az első készletből.

  • LG G4 - nehéz rajta fogást találni

    A dél-koreaiak csúcsmodellje nagyon jól teljesít, kiváló képeket készít a 16 megapixeles kamera, szép a Quantum IPS kijelző, és a rendszersebesség is szinte hibátlan.

  • Közel 5 millió készüléket értékesítene idén a OnePlus

    Tavaly a OnePlus nevű kínai gyártó egyetlen modellel jelent meg, de a vásárlóknak annyira tetszett a készülék, hogy közel egymillió OnePlus One kelt el. Idén két modellel jelentkezne a gyártó.

  • Samsung Galaxy S6 - a technológia sava-borsa

    A dél-koreai gyártó csúcsmodellje hardveresen szinte minden eddigi okostelefont felülmúl, elképesztően jó lett a kijelző és a kamera, ám az üzemidő sajnos nem túl hosszú.

Hirdetés