A Seat Ibiza (2017) fullos infotainment rendszere

Az ötödik generációját élő szériáról talán senkinek sem a luxus jut eszébe, tesztautónk azonban minden földi jóval fel van szerelve. A fedélzeti rendszerét néztük meg alaposabban!

Ez nem csak egy facelift!

Hatalmas mérföldkőhöz érkezett idén a Seat az új Ibizával. Idén mutatták be ötödik generációt, ami felületes szemlélőknek kívülről talán fel sem tűnik, mert alapvető formai jegyeit illetően nagyon hasonlít az öt éve futó, 2012-ben faceliftelt változathoz, de a látszat csal: ez egy teljesen új autó, teljesen új platformon. Kicsit rövidebb, ugyanakkor jóval szélesebb és biztonságosabb lett, teljesen átalakították a motorpalettát, a futóművet, és ami számunkra igazán érdekes, hogy egy továbbfejlesztett infotainment rendszerrel is készültek. Az Ibiza pedig az első fecske szerepét élvezi, ugyanerre az MQB A0 platfomra fognak épülni hasonló méretű Skoda, Volkswagen és Audi modellek is.

Ez a legdrágább fényezés, viszont tényleg lenyűgöző
Ez a legdrágább fényezés, viszont tényleg lenyűgöző [+]

A Seat.hu szerint akár már 3,3 millió forint alatt is hozzájuthatunk egy új Ibizához: a spártai felszereltségű, szívóbenzines, fényezetlen tükrökkel és sima acélfelnikkel szerelt, egyszerű modell is kapott öthüvelykes kijelzővel, továbbá USB-csatlakozóval és AUX-bemenettel ellátott fedélzeti rendszert, amihez visszafogott felárért akár Bluetooth-képességeket és multikormányt kérhetünk. Ezt az egyébként egyszerűen kezelhető rendszert már egy korábbi cikkünkben, a hazai sajtóbemutató kapcsán bemutattuk, a most hozzánk került tesztautó azonban teljesen más iskolát képvisel.

Azok természetesen nem a valódi kipufogók, csak díszelemek
Azok természetesen nem a valódi kipufogók, ezer köbcentis, háromhengeres motorról beszélünk [+]

Az előbb említett alapárat különösebb gond nélkül elkölthetjük extrákra, a nálunk járt, FR-felszereltségű variáns több mint 7 millió forintba kerül mindenestül, és ha tényleg a maximumot szeretnénk, akkor akár 8-assal is kezdődhet a végösszeg. Kisautós mércével ez persze egyáltalán nem olcsó, viszont igényeink szerint konfigurálhatunk, nem kell értelmetlen extracsomagokkal terhelnünk a pénztárcánkat, ami mindenképp jó hír.

Középen a nyolc colos érintőkijelző
Középen a nyolc colos érintőkijelző [+]

Ennek a változatnak a kezelőrendszerét nézzük át a következőkben, de ha már az összegeknél tartunk, részletezzük a kocsi felszereltségének vonatkozó részét: a nyolchüvelykes érintőkijelzővel büszkélkedő, navigációs média rendszer 264 160 forintba kerül, ehhez 2 USB csatlakozó jár, mindkettő a középkonzol aljában kap helyet. Ezen a részen kérhetünk vezeték nélküli töltésre alkalmas, GSM-erősítővel ellátott, szilikon burkolatú felületet 64 770 forintért, a 300 wattos Beats audio rendszer 146 000, a Mirror Link + Apple Car Play + Android Auto-támogatást magával hordozó Full Link rendszer pedig 54 610 forinttal toldja meg a vételárat.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

  • Kapcsolódó cégek:
  • SEAT

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés