2018. november 21., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Tesztek » Autó+mobil rovat

A Volkswagen Arteon fedélzeti rendszere

Hannoverben jártunk, ahol a hazai premier előtt próbálhattuk ki a Volkswagen legújabb, csapott hátú limuzinjának infotainment rendszerét.

Hirdetés

A legfrissebb kupélimuzin

Az autógyártók egy része csak mostanában kezdi el felismerni, hogy átlagfelhasználói szemmel az okostelefonos összeköttetés és az infotainment rendszerek minősége sokszor legalább olyan fontos egy kocsiban, mint a finoman dolgozó váltó vagy a jól hangolt futómű. Azt viszont több alkalommal volt lehetőségünk megtapasztalni, hogy a Volkswagen-csoport nem ezek közé tartozik, hanem a jelent és a jövőt képviseli ilyen téren. Az Arteon nevű új modell első, sajtónak szánt tesztvezetésén sem kellett csalódnunk.

A Volkswagen CC utódja megnőtt, amit a hátul utazók fognak leginkább értékelni
A Volkswagen CC utódja megnőtt, amit a hátul utazók fognak leginkább értékelni [+]

Az Arteon egyébként a gyártó új „kupélimuzinja": igen, ez az a furcsának hangzó karosszériaforma, amit 2004-ben, a Mercedes hozott divatba a CLS-sel, de a Volkswagen is hamar felismerte a benne rejlő lehetőségeket, gondoljunk csak az első Passat CC-re, vagy az Audi A7-re. Később eltűnt a Passat előtag, éveken át CC néven forgalmazták a típust, közel kilenc év elteltével azonban itt volt az ideje a váltásnak, az Arteon pedig természetesen már MQB-platformmal mutatkozott be, a néhány hónappal ezelőtt megrendezésre került Genfi Autószalonon.

Sportmódban kimondottan meggyőző az erősebbik TSI hangja - még ha kicsit szintetikus is, viszont az alulról rendkívül nyomatékos TDI is illik a kocsi karakteréhez
Sportmódban kimondottan meggyőző az erősebbik TSI hangja, viszont az alulról rendkívül nyomatékos TDI is illik a kocsi karakteréhez [+]

A termékkategória előnyeit nem sokáig kell ecsetelni, elég csak ránézni egy ilyen gépre, főleg azokon a gyönyörű, 20 colos kereken, pazar külső felszereltséggel, ahogy a reptéri parkolóban sorakoztak a tesztre váró autók, viszont érdemes figyelembe venni az egyik fő hátrányt, a szűkös hátsó fejteret is.

A fejnek kicsit szűkös a hely, de el lehet férni hátul is, a lábtér kimondottan bőséges
A fejnek kicsit szűkös a hely, de el lehet férni hátul is, a lábtér kimondottan bőséges [+]

Az Arteon esetén ez a probléma egyébként nem tűnt vészesnek, be- és kiszállásnál valóban figyelni kell, odabenn azonban, aki szeret terpeszkedni a hátsó ülésen, nem jön majd zavarba, hiszen hosszú az ülőlap és bőven van lábtér, ami pedig végleg megnyugvást okozhat, az az USB csatlakozó, a 230 voltos töltőadapter, a szivargyújtó és a háromzónás klíma megléte, amivel a kedves utas magának állíthatja be a tetsző hőmérsékletet, és ha merülőben van a mobilja, könnyedén nyerhet némi töltést.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

  • A Seat Ibiza (2017) fedélzeti rendszere

    A konszern első MQB-s kisautója rendkívül fejlett, közelségérzékelős kijelzővel szerelt infotainment megoldással is rendelhető, mi az olcsóbb, egyszerűbb rendszert próbáltuk ki.

  • A Seat Ibiza (2017) fullos infotainment rendszere

    Az ötödik generációját élő szériáról talán senkinek sem a luxus jut eszébe, tesztautónk azonban minden földi jóval fel van szerelve. A fedélzeti rendszerét néztük meg alaposabban!

  • A Volkswagen Polo (2017) fedélzeti rendszere

    Ugyanazokra az alapokra épül, mint az idei Seat Ibiza, ettől függetlenül komolyabb fedélzeti rendszert kapott, fel van készítve az okostelefonos szolgáltatásokra is.

  • Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt

    Kipróbáltuk az aktuális Ford járművekben található infotainment rendszert, mely sokkal gyorsabb elődjénél és az okostelefonokkal is kommunikál.

Előzmények

Gyártók, szolgáltatók

Hirdetés

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.