- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Frissítve! Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmcc02
tag
Üdv!
Rég jártam erre Egy kis status update következik.
Sikerült pótkereket szerezni, még kb. novemberben.
Voltam néhányszor a Madarasi Hargitán Zubival (kb. 12 km havas, jeges, köves - és saras, ha nincs elég hó - út), nagyszerűen viselkedik hóban. A legmeredekebb részen is gond nélkül elindultunk. Hóláncot eszembe se jutott vinni, első/hátsókerekeseknek kb. kötelező. Főleg friss hó esetén. Az ESP szeretett rendszeresen villogni
Apropó ESP (vagy VDC, vagy minek hívják Subaru nyelven). A kikapcsolás neki nem azt jelenti, mint nekem. Az autóval kikapcsolt ESPnél sem lehet egészségesen keresztbe csúszni, kb 10-15fok, és máris darál es rángat vissza egyenesbe, persze közben villog össze-vissza. Úgy néztem, hogy csak annyit csinál, hogy elpörgő kerekeknél nem veszi el a motorerőt, csak a fékkel imitál diffizárat. Kicsit csalódtam. Tudjátok, az az érzés, amikor végre megvan a tökéletes kanyar és sebesség kombinációja, de az autó azt mondja, hogy nem. Persze, vegyek STI-t, azzal lehet...
Lassan-lassan eljön az olaj és szűrők cseréjének ideje, meg mintha valami kopogna a futóműben. Csak random, halkan, amikor lassan, fékezve, élesen kanyarodok. Eseménytelen az elet Zubival, igaz, május óta csak 10000 km szaladt bele, 90% városon kívül.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
outsiders
aktív tag
Enyémben még fedélzeti kompjúter sincs, plusz farol keresztbe szépen mindenhol Hétvégén apósoméknál a havon a telken belül megsergettem, azt hitte az öreg, hogy leverem a gyümölcsfákat a kocsival
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
outsiders
aktív tag
Az tök jó átlag. Nekem olyan negyede csak város, negyede pálya többi meg tempós országút. Fogyiban az átlag alsó harmadában vagyok spritmonitoron
Más: csoportos fóliázás érdekel még titeket? Tavasszal meg lehetne ejteni, korábban nem érdemes, mert egy nap fűtött garázs kell akkor hozzá.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Rendicsek! Parci vagy Jorus volt még asszem, aki hevesen jelentkezett tavaly.
Azon filózok, hogy megcsináltassam-e az első hátsó lökös fényezés+ teli polírt a kocsin. Attól félek, hogy egyből meghúzza majd valami paréjarcú amint kész van.... Ha fényeztetnék, akkor egy szolid hátsó szárnyat is vennék, fújják le és dobják fel azt is alapon a morcosítás jegyében Szigetszentmiklóson néztem ki egy fényező srácot, Fari Fény Autófényezés vagy micsoda a neve faszbukkon, subarus csoportban hirdet, 20k/elem a fényezés meg 25k a polír, ezt már kérdeztem tőle, sőt van fóliás embere, aki egyben azt is megcsinálná ha már ott az autó.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Én is hezitáltam a Corollánál, de nem zavaró egyáltalán, éjszaka sem, van azért sok sötétségi fok. Itt a Forin meg indokolt is, bazi nagy üvegfelületek vannak rajta, nyáron azért jól fog jönni, főleg, hogy addigra a fiam is jobban fog már tekingetni a kocsiból kifelé, ezért is kerestem "nagy ablakos" kocsit.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #2216 üzenetére
én tervezem, terveztem. kicsit bizonytalan vagyok, sok történetet hallottam, hogy fóliázás után már sosenem ment hibátlanul az az ablak, amit szétszedtek. meg eleve csak valami világos hővédőset akarok, a sötétítés nem cél egyáltalán.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
LLumar AvantgardeSeries LATI 35 CH SR HPR amit én néztem ki. Ez a fény 38%-át ereszti át (fényáteresztés), 51%-át a napenergiának és hőnek visszaveri (hővédelem). Ebből az 50-es 55%-ot enged át, 46-ot ver vissza. Az ötvenest kb észre sem veszed, annyira világos amúgy.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
_Smooth
senior tag
Látod, manuális váltó + felező és már nincs para
Mondjuk a 3literes motornak is remek fékhatása lehet ^^
Amúgy meg Subarura nem hatnak a fizika törvényeiViszont ma felkínáltak egy új pozíciót a cégnél, melyhez autó is jár
Így már nem racionális vétel egy Subaru :/
Pedig pont tegnap este találtam hahun egy fekete 3.0 outbacket 2milláért... Második autónak már azért egy kis C-Zero logikusabb lépés lenne... pedig már úgy beleéltem magam, végre asszony se vétózta meg
Na de majd meglátjuk még tavasz végéig.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Pont ez volt még az elgondolásom
Csak hazai viszonylatban kicsit tartok tőlük... félek, hogy rendesen széthajtják ezeket
Meg, bár gimi óta nagy szerelmem a 2003-2005 közötti WRX STI, azért az tényleg kicsit "kölyök járgány". Egy Legacy spec.B manuális váltóval lenne manapság sokkal inkább nekem való.
De lehet, hogy végül egy 2.gen Forester lesz. Ha már van "utcaibb" autó, akkor egy terepesebbet könnyebben elfogadok másodiknak... abból meg már 1millióhoz közel is találtam elég tetszősöket.
Viszont a fiatalbb Imprezák (ami Neked is van) elég kiábrándítóak. Mármint nem néznek ki rosszul, beltér is tetszik, de, hogy ennyi FWD meg kismotoros példány van belőlük O.O
2milláért találtam egy kéket 2literes szívó, AWD-t.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2233 üzenetére
Azért mert még elég újnak számítanak de leginkább azért mert túl vannak árazva.
Egy 2.0 turbót be lehet vállalni, azokkal nincs sok gond. Ha most vennék Subit akkor vagy egy Fori 2.0XT lenne van egy Lega SpecB de csak azért mert az új XV-re nincs pénzem.
mod:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
_Smooth
senior tag
Nem, ezt nem néztem... Imprezát nagyon max 2milláig keresgéltem. Az a kék már el is kelt.
WRX-ek meg csak jobbkormányosban vannak 2m alatt.
Úgyhogy marad a Forester-Lega-OBK hármas továbbra is.
Vagy elnapolom a vásárlást, és néhány év múlva majd egy Levorg (1.6turbo tetszik, CVT kevésbé - mag a technika szimpatikus, de a hangja még annyira se, mint a hagyományos automatáknak).
Esetleg hibrid XV
Szóval, ha valaki idén tervez venni hibrid XV-t, legyen kedves narancssárgában kérni, és nagyon vigyázni rá, 10év múlva szívesen átveszem piaci ár felett# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2237 üzenetére
Igen a Toyota tecnikát vették át (részben) mert az van konszernen belül (ugye 2005-ben a Subaruba bevásárolta magát a Toyota).
Nem volt rossz elgondolás de az awd-ről nem mondtak le így a benne lévő Ni-MH akkupakk hamar lemerült a nagy hajtási veszteség miatt és nagyon gyakran tölteni kellett, tehát sokat ment a benzines motor így kb oda is lett a fogyicsökkentő hatása. Cserébe sokkal nehezebb volt, bonoylultabb és jóval drágábban gyártható.CB: Elvileg idén jön egy konnektoros full hibrid verzió ami már az új padlólemezre épül (eleve úgy tervezték meg, hogy legyen benne hely az akksiknak) és vmikor 2020 táján jön egy tisztán elektromos autó is a roadmap alapján de az még a jövő zenéje nagyon...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
az osztrák tűzoltók nem alkudoztak, hólánc kötelező, kész-passz. tök jó volt egy órán át fetrengeni a kerékjárati ívekben. az aztán pláne jó volt, hogy mire elindultunk, ötször letolta a hókotró az egészet, így a szerpentinen konkrétan többet ártott, mint használt. de legalább megtanultam hóláncot szerelni, már úgy megy, mint clint eastwoodnak a revolver előrántása.
ámde...
már majdnem itthon voltunk, amikor egyszer csak felgyulladt a check engine, a menetstabi piktogram, valamint villogott a cruise és az S (módválasztó).
most lefexem aludni, holnap majd kitúrom, hogy ez mi a péló, de nyilván semmi jó. picivel előtte meggödröztem a kocsit, így titkon abban reménykedem, hogy mondjuk lecsúszott egy abs-jeladó és ezért ezek a menetdinamikai cuccok lehaltak. ugyanakkor ez nem túl biztató (ez a 4 lámpa ment nálam is, épp így).
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
Szigorú! Honnan vettél 2 pár hóláncot? Ott kint biztos nem volt olcsó mulatság... Igen, felrakás közben kb lefagy az ember keze... De lejöttetek az a lényeg.
Vészmódba rakta magát azért villog. Ilyekor tempomat sincs és ha jól tudom S-ben is a normál váltóprogram fut. Ki kell olvasni a hibakódot, mert elég sok mindentől lehet. Van hibakód olvasóm, ha gondolod megtudom nézni vele.
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
Igen, a műszeregységben levő kis kijelzőről van szó, és annak a gombjáról, amivel nullázod a tripet pl. Én nem nagyon hittem az ilyen spéci eljárásokban, de amióta az ECU reset működött azóta másként látom. Egy próbát megér szentem.
Itt vannak a kódok.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
na, megvan...
- ABS fail code: C0042, C0071
- TCU fail code: P----
- EGI fail code: P0302, P0304, P0306, P0000szerk: hmmmm... lehet, hogy aksigond (is)? picit gyengének éreztem már amúgy is, most megy ugye a hegyekben volt. a kormányszög-szenzor vagy hogyhíjjákmagyarul meg gyanús akkor, hogy a gödör miatt jöhetett elő. viszont a cylinder misfire miatt aggódom, az vészjóslóan hangzik...
aksit asszem mindenképp veszek, már picit nehezebben indult az utóbbi időben érzésre amúgy is. mit ajánlotok a kocsiba? (bosch-t bottal sem!!) milyen széles fér bele maximum szerintetek? (ha jól látom, Jorus vartája 242 mm széles. az a max, ez már sok?)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Nemtom, mi a különbség az FL-es és FL előtti OBK-k akksitartója között, de nálam így néz ki benne a 242-es.
Az akksi alatt van az a műanyag tálca, azon kb. 1-1 cm van oldalanként. Emellett a motor felé rengeteg hely van, tehát bal oldalt, de jobbra szinte semmi. Tehát, ha nagyobb (szélesebb) akksit teszel be, akkor jó eséllyel nem középen fogja fogni a leszorító, mert az a 242-essel esik középre (mert ugye jobbra nincs több hely), plusz 260 mm felett a kis tálcán sem fog elférni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel