- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2351 üzenetére
Nem, pont az hogy különösen ajánlott a Zimmermann mellett. Ettől feljebb csak az EBC van "polgári fronton" de az már heroin áron megy.
Az a baj, hogy típus betegség a tárcsa hullámosodása és az érdekelne, hogy egy gyárinál jobb tárcsa hogy áll ezzel. Nem hullámosodott meg nálad, ugye?
Még ugyan nem aktuális de azért foglalkoztat a dolog,hogy mit vegyek majd...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2353 üzenetére
Használat függő erősen. Azt szokták javasolni, hogy fokozottan használjuk a motorféket és ne álljunk a féken megállás után (only manual). Ha állsz a féken akkor ahol a betét hozzáér a tárcsához ott nem úgy hűl mint ahol nem ér hozzá, így könnyen vetemedhet a tárcsa.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2339 üzenetére
Kösziköszi
Pont most volt időm nekem is átfutni kicsit a kínálatot.
Az általad linkeltek is fent vannak már egy ideje, találkoztam velük.
#1 Forester nem tűnik rossznak, de az a "vadőr" zöld rém gusztustalan (külsejét még talán át is fújatnám, de belül? O.O) - ja és még regisztrációs adó stb ugrik majd rá.
#2 Abból az imprezából (bár kombit keresek és az lenne praktikus) csak a sedan tetszik. Egy igazán szép példány esetén a kombival is megbarátkoznék, de ez azért nem tűnik kihagyhatatlan vételnek. Jobb hátsó sárvédő íven az a rohadás, beltér is kicsit elhanyagoltnak tűnik. Nem ejtett rabul, pedig ma még ráadásul az egész világ rózsaszín ködben is úszik.
#3 Az az Outback, ha meglesz még április végén, és enged még kicsit az árból, akár jöhetne is.Közben találtam egy ilyet is.
Képeken nagyon jónak tűnik, de az ilyen csöpögős szövegektől mindig elbizonytalanodom. Nyilván érezzem magam szarul, h áron alul kínálja a világ legjobb autóját, amitől amúgy meg sem akar válni, sőt, így most gépelve inkább el se adja, ne is hívják, amint lesz ideje törli a hirdetést, sőt, megveszi saját magának.
Pedig amúgy azt leszámítva, h sedan, kb pont ezt keresem... cégesautó mellé pedig ez az összeg is kevésbé fájdalmas.(#2346) Petester
Illetve láttam ezt a SpecB-t is. Kombiban ez lenne az igazi. 6-os manual, 3 literes 6hengeres... de az a 3,5misi messze a kereten kívül esik.[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Petester
senior tag
válasz _Smooth #2358 üzenetére
Mikor én keresgéltem, volt egy kombi spec. B. 9000€-ra tartották. Akkor sokalltam érte, ezért lett az OBK, ami megállt 6500€-ban. Rá 2 hónapra a spec. B ára lement 7000-re. Bár ne láttam volna... Pláne így utólag, mert jó, kényelmes az automata váltó, de hiányzik a kapcsolgatás.
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
-
_Smooth
senior tag
Legacy 2.0T *.*
Zokogok. Gyönyörű!
Ezt így, ahogy van elfogadnám... ha balos és manuális lenne, a 3-3,5misit se sajnálnám rá, már indulnék is érte. (az esküvőt meg lefújnám XD)# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
outsiders
aktív tag
Az enyém még nehezebb is ráadásul.... Amúgy érdekes mód városon belül jobban nyomom, szeretek gyorsulászni vele, külterületen elég kis nyugisan megyek, nem román módra előzgetek életveszélyesen.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Ez az AT váltó ugyan az lehet, mint a H6-é? Mert akkor róka fogta csuka, akkor inkább már egy Spec. B. Vagy a turbós motor és az abban rejlő további lehetőségek miatt mégis jobb opció, mint egy szívó 6 hengeres?
És akkor még egy kérdést felvet bennem, mekkora nyomatékot bír ki ez a váltó? Mert akkor akár egy kompresszort vagy turbót kéne dobni az OBK-be és...(#2371) Qru Nekem nyáron 10,5-11 körül beérte a H6, most kb. 12-12,5 l ugyan azon a távon (már nem mérem, csak hozzá adok 4 dl a kijelzett fogyihoz képest, eddig mindig ennyivel volt több a kútoszlop mellett mért), nagyobb forgalomban és hidegebb időben. És igaz nem nyomom ki a szemét, de azért lendületesebb vagyok a velem együtt haladóktól, ill. ahol látom hogy lehet, inkább begurítom az autót, nem az utolsó pillanatban fékezek.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
_Smooth
senior tag
válasz Petester #2378 üzenetére
[Akkor már talán inkább ezt]
Bár valszeg már meg sincs
Ha holnap még meglesz, lehet, h elmegyek érte XD(#2376) Petester
Néztem azt a Legacyt is... Annyira nem adja, h megérje vesződni a behozatallal.[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Illetve [ezzel] mi a gond? Az ára?
Elég régóta látom fent, pedig nekem a gázt leszámítva szimpatikus.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
outsiders
aktív tag
válasz _Smooth #2381 üzenetére
Alapvetően az ára, plusz nekem elég kamuszagúak a hirdetett autóik futása... A szolnoki kereskedésben van ismerősöm, tolj nekik egy telefont, ha okkés az alapján akkor megkérdezem tőle, van-e valami gyíkja
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
_Smooth
senior tag
A dieseleknek egyébként milyen gyermekbetegségei vannak?
Mintha láttam volna olyasmit, hogy porlasztócsúcsok darabja kb 4-500k... nem kis költség, a "minőségi" magyar üzemanyag pedig szereti ezeket elkoszolni.
Ezen kívül is van bármi (komoly) gond velük?
Mert motorhibás példányokat találtam már 600k körül.
Azon is elgondolkoztam, ilyenből keresnék egy szebb állapotút, meg 2.0 turbo motort + váltót (rosszabb esetben valami szívót, amit raktak is a legacykba). Így, ha 1,5-2 millában áll is meg az egész, akkor is ott vagyok, mintha eleve egy benzinest találtam volna.
Életképes lehet ez?
Tudom, a dieselkben nincs felező... de van egyéb, ami teljesen más lehet, ami ellehetetleníti a cserét?
Valszeg kipufogó rendszer...?
Váltót motorral együtt cserélem. Difi/hajtás is eltérő lehet a dieselek alatt?# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2386 üzenetére
Nyamm arra még én is rámentem volna.
mod:
_Smooth: 2010 vége utániak jók (én 2011-től merném csak megvenni) már az előttieket nem szabad megvenni. Tönkre megy a befecskendező rendszere, törik a főtengely, stb.
Motor/váltó csere... nem lesz olcsóbb végül mintha kulcsrakészen megveszed de ott hasal el a dolog, hogy nem fog átmenni műszakin az eltérő motorkód miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
csapágy-problémák voltak (gyárilag hibás, idővel viszi magával a motort), a 2011-es modellévben volt a váltás. 2012-est bátran lehet már venni, 2011-est, ha ellenőrizteti az ember. ez modellév, nem hahura kiírt forgalomba helyezés éve.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
válasz _Smooth #2387 üzenetére
Volt valami cikk hahun egy fél éve, egy nemnormális pdtdi-re cserélte a boxer dízelt Kérdezz rá szerintem az egyik nagy Subarus szerviznél (Have, Seibiko, Niesz Feri), hogy mekkora meló a művelet, mennyibe fáj. Nem ördögtől való ötlet szerintem amúgy, de gyaníthatóan olcsó az nem lesz.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
És egy frissebb teszt:
#nincsbennetarcsi
-
-
Petester
senior tag
válasz _Smooth #2387 üzenetére
Akkor már inkább vennék egy jobb kormányost és később egy dízel bontásból balosítanám. Van pár donor hozzá...
Pl egy jobbos faceliftes
Egy dízelből benzinesítés szerintem nagyobb szopás lehet.(#2383) Qru
Nem akarok én most másik autót, csak érdekességképp írtam. Hacsak asszonyka bele nem megy, hogy elmehet a Golfja és helyette jöhetne egy Impreza GT...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2391 üzenetére
Hát PDTDI-re egészen biztosan nem cserélném XD
Meg úgy dieselre általában.Ami miatt érdekelt, hogy talán könnyebb hozzájutni egy ilyen példányhoz, mivel mindenki passzolja és kergeti a fehérhollót.
Ezért merült fel bennem, hogy akár egy jobb állapotú dieselt, kicsit rendbe rakatni, legdrágább üzemanyaggal etetni, figyelni rá (mert amúgy jelentősen olcsóbban is találtam már, mint benzinest - nem véletlenül, ezek szerint).
Másik opcióként pedig egy amúgy szép autót, hibás diesel motorral (ezek bőven milla alatt mennek). De akkor, ha már motorcsere, akkor egy törött vagy UK turbós 2.0, esetleg a Legacykban amúgy is használt motorok közül valami benzinest.
Drága lenne, ettől nem is tartok. Nem az lenne a cél vele, hogy sokkal olcsóbb legyen, mint "kulcsrakészen" egy benzinest venni, hanem akár ugyanannyiért vagy kicsivel drágábban egyáltalán jó autóhoz jutni (olyanhoz, amit szeretnék - MT, benzines, extrás stb).Na majd meglátom. Végülis céges autó mellett nem hajt a tatár... és ha nem szabtam volna magamnak egy áprilisi kezdő limitet, akkor már most is ráugrálhatnék a jobb vételekre.
Második autónak 1.2-ért az a 2.0T forester eléggé cukorka lett volna (még multikormány, tetőablak és ülésfűtés nélkül is).
Fene!(#2395) Petester
Ilyenre is gondoltam.
Gondolod, kevésbé szopás teljes műszerfalat, pedálozást, üléseket stb cserélni, mint csak motor+váltót?
Gőzöm nincs, amúgy... azért is kérdezem[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2394 üzenetére
Amúgy 500k a felár az azonos Impezához mérve most megnéztem az árlistát.
Levorg nem alternatíva mert nem elég magas, a Fori meg egy számmal nagyobb és sokan nem szeretik a nagy autókat. Szóval van létjogosultsága az XV-nek.
mod:
Petester:Egy jó GT bármikor jöhet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Politika
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...