- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
Ha rendesen meg van csinálva, nincs vele gond igazából, és biztos van olyan időtáv, amikor az üzemanyagköltségen elért megtakarítás nagyobb-egyenlő lesz az átalakítás költségével és a későbbi alacsonyabb eladási áron realizált veszteséggel. Ettől függetlenül én sosem vennék gázos autót, meg több szervizben nem is foglalkoznak velük - Seibikoban például forgalmazó által beépített gázrendszeres autóval sem foglalkoznak (jó, mondjuk dízellel se nagyon ).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Néhány hónapja számoltam ki, hogy mennyi idő alatt terülne meg csak a bekerülési költség, 19 ezer km kb. Ez nekünk kevesebb, mint 1 év alatt meglenne.
Az hogy mennyire eladható, még nem gondolkodtam rajta. De mire oda jutunk, hogy eladás, már inkább a rohadás lesz a probléma, mint a kettős üzem.
Persze még nem gázosítok, egyelőre nem sürgetem. Most fontosabb volt a vonóhorog. Apropó horog, 2 tonna fekezett tomegre kapott engedélyt!Kinek lesz eladó H6? Néztem a fórumot, csak 2,5-es kék Legat találtam.
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #1360 üzenetére
Én előbb csinálnék belőle kabriót, mint gázüzeműt, az fix.
Arról van egyébként vhol infó, hogy before/after teljesítménymérés gázosítás esetén hogy alakul? Persze, aki gázosít, annak nem feltétlen a teljesítmény a fontos, ezért nem feltétlen van ilyen jellegű infó. Egyik haver ismerőse 4.3-as V8-as M Mercit gázosított el, hát, az sok mindent csinált, de menni nem nagyon ment utána.
Ne is emlegesd a horgot, amióta múltkor mondtad asszonynak, azóta szeretne ő is... mondtam, hogy a Passatjára kaphat egyet, ha ennyire kell.
Itten említi az arc az eladó példányt, és itt van közben HaHu-n is. (Mondjuk a tetősínt és a bringaszállítót megvenném tőle. )
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
nem ment? akkor a beálllítás volt szegényes.
bár, én CNG-t jobban preferálom, pláne ha otthon tudok tankolni..
pszt...360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
Gázosítás előtt nem próbáltam, így nem tudom mihez hasonlítani, de nagyon nem tűnt 280 lovasnak, plusz a tulaj elmondása szerint is érezhetően gyengült, cserébe kevesebbet fogyaszt uyge. Egyébként Dunakeszin csinálták Medic-Car-ban, spéci gázos műhelyben, szal nem vmi kókány rendszer van benne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Jajj, ne kabriót! Inkább valami offroad tankot, nagy bütykös gumival, kicsit jobban megemelve, szélvédő fölé hozott szívó csővel, nagy Thule tető csomagtartó tálcával, rajta két pót kerékkel, cb antennával...
Pedig a horog jó dolog, így meg hogy nem is látszik, a tudat sem zavar, hogy ott fityeg. Bringát a muslicák miatt inkább itt viszek.
Nem tudom, hogy van e teljesítmény vesztés, de én nagy teljesítményű befecskendezőket néztem, nagy teljesítményű reduktorral, amit ha jól belőnek, szerintem nem lenne észrevehető különbség. Amúgy meg ha kell a power, ott a benzin üzem.
De hát ez az eladó autó zöld tagé, ezek szerint több mindent lehet látni már? Enyhítettek a forum szabályzatok?
Jah és milyen fura fekete betétek nélkül. De nem rossz.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
Am nem értem ez a gázosnemkell hype.-ot.
Ha van egy jól belőtt gázos rendszer, ami csak akkor lesz gázos, ha üzemmeleg a motor. akkor nem para.
Ha állandó a gázos üzem, az már erősebb kopást okoz.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
nagyon sok a "ha". oké, nem lehetetlen egy jó rendszer beletenni, amit aztán jól is használ a user. de ellenpélda még több van. én, ha meglátok egy eladó gázos kocsit, már lapozok is. értem, hogy akár jó is lehet, de nekem meg jogomban áll rostálni a kínálatot, és bizony a gázos az kihullik. ahogy egyébként a töröttek is. inkább keresek tovább, várok.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
stickermajom
addikt
[link] Júj, kéne.
-
Qru
MODERÁTOR
-
stickermajom
addikt
Mintha a Gumidirekt tulajáé lenne az autó, ott láttam egy nagyon hasonlót, illetve a Soroksárin szokott fel-le közlekedni. Ha ez az, akkor durva hangja van. Nagyon patent, kár, hogy másodiknak nem tudnám fenntartani, egyetlennek meg sok lenne a 400 ló a hétköznapokra. Illetve nem tudom, hogy ez így ebben a formában mennyire üzemórás.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Mellékszál, de a gyári szettek esetében a sárvédőbe gányolták bele a töltő nyílást és nem mellesleg a szettek beszállítója már évek óta nem foglalkozik a beépített rendszer alkatrészeivel. Többek között emiatt sem fogja senki itthon megjavítani és a diagnosztikára se alkalmasak az itthoni szervizek.
Mikor én kerestem az autókat, nekem nem volt kizáró a gázos állapot, de egy olyan autót sem találtam, aminél nem ordított volna az a fekete dugó a tankajtó mellett. Undorító...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #1372 üzenetére
Elolvasva a leírást, iszonyt mennyi lóvét beleborított... de ez játszós, napi használatra túl erős.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Megvolt a szervóolaj cseréje, sajnos muszáj lesz felújítani a szervómotort, nem szűnt meg ettől a művelettől teljesen alászedett kormánynál a zaj. Volt bent egy másik Fori, enyémmel egyidős kb csak XT és automata váltós, ugyanezzel a hibával. Srác azt mondta, hogy 2004 és 2008 között nagyjából az összes Subarunál típushiba. Olyan 50k-tól indul a felújítás, új darabra közel 300-at mondtak amit kicsit furcsállok, mert ebayen olcsóbb ettől a gyári új
Kicseréltettem a helyzetjelzőket meg a tompítottat is Philips WhiteVision +60%-ra, egész baba lett, láthatóan jobb lett a fényerő plusz szép fehér fénye vanAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #1377 üzenetére
Igen, szervómotor és -pumpa szokott néha megrottyanni, együtt vagy külön-külön. Nálam is az volt az alap probléma, szerencsére azt még az előző tulaj fizette. A 300k-t nem nagyon vágom, nekem 140k-ból megvolt Seibikonál mindkét alkatrész cseréje - oké, ez Outback, nem Forester. A pumpa asszem 70k volt, és általában elég azt cserélni.
Teljesen, tehát ütközésig kitekert kormánynál egyébként teljesen természetes a szervó nyöszörgése, de oda nem tekerjük a kormányt. Ez minden szervós autónál megvan. Nálam a hibajelenség az volt, hogy teljesen ingadozó volt a rásegítés a kormány random állásaiban, néha meg el-elment a szervó, ami erősen balesetveszélyes tud lenni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Az nem is rossz árban. Ahogy néztem a cikkszámokat ugyanaz a Foriban is pumpa+motor. Biztos, hogy nem fogok szenvedni felújítással ekkora differencia esetében, inkább új alkatrész akkor. Köszi az infót!
A röhej az volt, hogy alacsony szint volt benne (még minimum felett), rátöltött a srác picit és jobb lett elsőre, teljes csere után meg ugyanolyan, mint előtte. Álló helyben tekergette mindkét irányba, bal oldalt ha kattanásig tekered, utolsó harmad fordulaton volt, hogy megugrott.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #1379 üzenetére
Az szentem inkább pumpa gond lesz, mert nálam is ezt csinálta, az előző tulaj elmondása szerint először csak végálláshoz közel, aztán már mindenhol, volt hogy huzamosabb ideig tartó egyenesen haladás után nehéz volt kimozdítani középállásból pl. Esetleg vidd el Seibikoba, mondjanak rá vmit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Lehet az lesz, az a baj idehaza nem nagyon találok egy hülye alkatrészboltban sem pumpát, hátha nekik van forrás utángyártotthoz jobban. Ebay dugig van felújított pumpával, elég rendesen rá vannak állva.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz outsiders #1381 üzenetére
Na be is jelentkeztem hétfő reggelre a Seibikoba, kb 3 nap meló a felújítás, cirka 70k árban. De jó szar lesz utána tömeggel bejutni a városba.... Szépvölgyi út az legalább útba esett
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
válasz outsiders #1377 üzenetére
Nem gondoltál még bontottat venni, meg hozzá való felújító készletet, és úgy megcsinálni?
aztán kicserélni, megcsinálni a másikat is és eladni a felújítottat? sztem jó árban tudnád eladni, és a kettő árban konvergálna a null kiadáshoz.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
Nagyon cukker. Ez egyébként egész bizalomgerjesztőnek néz ki, de egyelőre még infókat gyűjtök, mit kell megnézni rajtuk, mi az, ami típushiba, mi az, ami egyből cserés, stb. A vételáron felül olyan 4-500-ból tervezem normál állapotba hozni majd a kis jószágot. Osztrákból, németből a szebbek 3000 EUR környékén mennek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Sajnos nincs erre se időm se tehetségem Három nap alatt megcsinálják és kész, ennyit megér nekem a dolog. Perverzióimat kiélem a hangszigetelésben, holnap lenyomjuk a maradékot, igyekszem fotózni eleget nektek
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
Tuti lesz egy ilyen előbb-utóbb, szal majd elviszem talira. Alapból vicces lesz, hogy beleülök a 120 kilómmal a parányi kis autóba, amiben 50 ló tépi az istrángot, de ugye nem ez a lényeg. Kap majd szép színvilágot meg matricákat, ami passzol asszony webshopjához.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
14évesen ilyenen tanultam vezetni.
K. nagy élmény volt így utólag.
Erdők, mezők alatt...
Emlékszem egy barátommal mentünk, fatert kiraktuk a tónál, "szórakozóhely" közelében, mi meg mentünk, árkon, bokron át... egyszer beragadtunk a patakba. Azt mondja Csai mikor már beragadtunk...: te, ez a 4wd mit jelent a sebességváltón?
Mit tudom én, mondom... xD
Nyomd meg.
Klatty... akkor gyerünk. Elindult.
Nem kellett tolni, meg segítségért menni... <3
Lehet innen maradt a fanatizmus?360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
van itt két egykettes csettegő is. 52 paripa. uraltam mindet anno.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Amúgy nézted már, hogy mennyire kapható még hozzá alkatrész?
Amit Carr linkelt, majd 10 évvel fiatalabb. Nem jobb egy újabbat levadászni? Vagy alkatrész ellátottságban nincs eltérés?
Donorral együtt amúgy jobb venni, mikor a Golfot újítottuk fel, jó volt hogy volt egy donor mellé.(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #1397 üzenetére
Subiklubon kaptam kontaktot egy sráchoz, aki mindent tud a Liberokról, volt neki is több verzió és évjárat, és elmondása szerint bármi beszerezhető a különböző altípusokhoz utángyártott vagy "helyettesítő" alkatrész formájában. Annyi problem lehet, hogy ha szmogriadó van, akkor a kisebb mocis nem lesz alkalmas a városba történő behaladásra.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Anyós ülés előtt átázott a szőnyeg. A kivehető lábszőnyeggel együtt...
Május óta van nálam, de még ilyen nem volt, pedig volt zuhéban, nem is kicsiben, mióta velünk van. Arra gondolok, hogy a garanciás légzsák visszahívásban már részt vett,valamit nem tehettek a helyére és talán a klíma kondenzvize szivároghat be a lábtérbe.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Pár pillanatkép a mai napból, lightos 7 óra meló van benne. Végeredmény meggyőző nekem, mind szar úton, mind nagyobb sebességnél csökkent a menetzaj. A röhej, hogy kevés volt az anyag, lesz még egy kör a hátsó két ajtón... XD Nagyon gyenge minőségű megkeményedett bitumenlap volt rajta gyárilag néhány helyen, plusz kis szivacsos anyag a kerékjárati íveken. Csomagtérajtó is mint a budiajtó gyárilag A pótkerék alatt olyan volt, mint a konga, röhej..
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.