- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Frissítve! Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
A Fori ajtajában is van anyag rendesen, csak a zajcsillapítás nincs benne, abszolút semmi. Ez okozza a problémát A keret minősége sokat nem segít, le kell rögzíteni rendesen az a lényeg
A fori is ott van ebben a listában.... [link]
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1201 üzenetére
Akkor nem kell aggódnod.
Múltkor ültem egy MX5-ben, kajak nem éreztem magam biztonságban. Mondom ha ez tetőre kerül akkor egy fejjel alacsonyabb leszek az tuti.
To all:
Az összefoglalóba bedobtam pár teszet az elmúlt kb 10 évből meg két használt tesztet is, ha vmit kihagytam amit érdemes lenne még betenni szólajtok!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Arra amúgy van valami praktikus magyarázat, hogy több itthoni WRX-nél, vagy STI-nél miért kerül le a rendszám mögé a hűtő fentről? Nagyobb fér be lentre?
-
nagyúr
válasz stickermajom #1203 üzenetére
Több mindentől függ, itt elég jól összeszedték mikor miért jó a front hűtő, és mikor a top.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Unboxing?
#nincsbennetarcsi
-
filatis1
újonc
Nnna! 98 Ezer
Nem tudom sok vagy kevés. ennyibe került az olajcsere, szürők, összes fékbetét csere, fékfolyadék csere, ablaktörlő lapátok cseréje. és teljes diagnosztika + átnézés a Seibikonál.
Azért vittem végül oda, mert 2 éves kora óta oda hordták. legalább átnéztem a múltját is
-
nagyúr
válasz filatis1 #1213 üzenetére
Én is hozzájuk járok, illetve az előző tulaj is oda hordta az autót előttem. A 98k korrekt összeg, gonndolom te is a szokásos Motul 300V-ből kaptál 7 litert. Milyen fékbetétet ttettek fel? Ha már itt agyunk, neked milyen fékrendszer van fent? Úgy tudom, kétfélével forgalmazták anno ezeket az OBK-kat, Akebonoval és Tokicoval. Plusz nálad is cserélni kell gariban az utasoldali légzsákot?
Qru: bekerült a gyertya?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
filatis1
újonc
fogalmam sincs milyen betéteket raktak bele. de sokkal jobb lett a fékhatás. olajból motult, azt mondták.
sajna azt se tudom milyen fékek vannak rajta. néztem már de nem látszik semmi. egy kicsit (nagyon) rozsdás a féknyereg felülete. és nem látom mi van rá írva. az ablaktörőlapátokat megnézem estére milyet kaptam.
az a gond , hogy nem tudtam ott lenni. bár mondták, hogy megvárhatom. Sokat dolgozom az ASIA Centerbe.
reggel odavittem, 3 kor elhoztam.
-
Qru
MODERÁTOR
270k km és már túl van egy HF felújításon...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
több baja volt ennek a kocsinak, subaruklub fórumos srác árulta. anno írtam neki, hogy 2m-t ér egy ilyen, nem többet, akkor nagy volt a szája, meg is védték mások is. akkor 2,5 körül ment. azért 270e km nem kevés, és ezekben a gépekben nincs is mindig ennyi, én is 158 ezerrel vettem, szerintem kb. sosem érem el a 270 ezret.
picit elégtétel nekem látni, hogy azóta is rajta rohad. mondtam én, hogy nem irreális, amit kínálok érte (és cseppet sem bánom, hogy végül picit drágábban vettem egy sokkal jobbat).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Igen, ez az az OBK, ami roppant problémás, több mint 2 éve hirdetik, lassan 1 misit engedtek az árából,, a tulaj is körbepanaszkodta vele anno a klubot, meglehetősen egyedi eset. Ennél a példánynál kvázi csak a gázosított Subaruk eladhatatlanabbak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
stickermajom
addikt
Ha már a subaruklub szóba jött. Így friss csatlakozóként ugye én nem látok bele. Befizetném a tagdíjat, de nem tudom milyen a tartalom odabent, lehet-e hasznos szakmai információt szerezni mondjuk az EJ205-ökről, vagy inkább tényleg "klub" és baráti közösség. Voltatok/vagytok esetleg tagok?
Nem vág földhöz az 5k, de ha vásárlás előtt annyira nem létszükséglet csatlakozni, akkor inkább félretenném azt is a malacperselybe.
Redditen és clubwrx-en így is rengeteg hasznos infóra leltem, jegyzetelek is szépen.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor marad az XV. Megvárom amíg kiöregszik az első tulajok alól.
mod:
stickermajom: Ha megy az angol akkor minden infót megtalálsz a klubbon kívül, szvsz felesleges. Én tag voltam ott de mióta fizetős nem járok, mert a számomra hozzáadott értékük 0.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ADAM1337
nagyúr
Ezt megnéztem.
Elvileg francia import, szemre vételezésnél csak esztétikai apróságok voltak.
Mi az ami típus specifikus.
Balos 2.0 wrx-et keresek, vagy ami rwd-re átalakított már.
A cél élményfaktor, egyelőre második autónak aztán elválik. (Az 5-ösöm túl halk, és lomha)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ADAM1337 #1233 üzenetére
2.0-s WRX-ek rendben szoktak lenni, ellenben az azonos korú 2.5-ösökkel, pláne STI-kkel: Ha van rá lehetőséged és komoly a szándék, vidd el egy szaxervizbe átvizsgálásra (Hace Car, Seibiko, EF, pl.), Seibikoba 15 ropi, ha nem ott szervizelték, 5 ropi, ha igen.
Télen jó dolog velük mókázni, és gyönyörű a hangjuk, de a sima 218 lovas WRX-ek nem túl erősek (pláne, hogy 5-ösből ülsz át) - cserébe tartósabbak, mint az STI-k. Belül gondolom láttad őket, lelombozó, de mondjuk az a kóbor kutyát nem érdekli, amíg bubog és rotyog mögötted a 60-as rendszer.Más. Haver OBK-ja most lett kész, PROEX rendszert kapott, jövő héten, ha hazamentünk, meghallgatom, lehet, nekem is kelleni fog. Állítólag olyasmit kért, hogy 3.000 rpm-ig ne legyen semmi változás, de utána üvöltsön rendesen. .Aszongya olyan lett, amilyet elképzelt... Kíváncsi vagyok. Mondjuk 3.000-et 140-nél forog, szal utazóban (jó, mondjuk én nem annyival szoktam utazni ) sem lehet zavaró, de majd megnézzük jövő héten, hogy mit alkottak neki.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
stickermajom
addikt
BOV-okról találtam egy jó leírást, ami akár az összefoglalóba is beférhet: BOV FAQ
Eddig is egy kicsit bazárinak tartottam, legalább már tudom, hogy van hátránya is. Vásárláskor ez is egy szempont lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ADAM1337 #1233 üzenetére
Alá is kéne nézni meg mondjuk Seibiko/Hace-es átvizsgálás nélkül tuti nem venném meg (se ezt se mást). EF szar, hülyék, nem értenek hozzá de legalább drágán melóznak, azt engedd el.
Ha mókázós kell akkor ezt pont most tették be a Subarus csoportba: [link]
mod:
stickermajom: Köszi, be is tettem.
MX5 gyenge azt kiejteném. Egy ac schnitzer-es 330Ci-t vezettem, na az már döfi. Akkor meg is fordult a fejemben egy bmw vétel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Második mért tankoláson 8.37 lett a fogyim, ez egész jó már szerintem. 445km ebből országút és pálya vegyesen kb 360, többi város. Országúton rászoktam most a tempomatra ha engedi a forgalom, óra szerint 105 körülre lövöm,a tempomat-karral gyorsítok meg lassítok....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-