- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
7,2M-ért egy Stink eye STi? Kicsit sok így első hallásra...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
Ez a Fori nem néz ki rosszul.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2614 üzenetére
Meg hát, csak nem mindenhol engedik. Nekem is húzták picit a szájukat, hogy 5W30-as C3-as olajat öntök a benzines gépbe de megcsinálták. Gondolom az a kép él bennük, hogy minden Subarus nyélgázon közlekedik 0-24-ben.
CB: Ez tényleg baba. Ha most keresnék Subit lehet le is csapnék rá.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Újabb Outbacket mennyire szabad venni? Konkrétan ez lenne, amire felfigyeltem. 2010-es, 2.5 benya, manuális 6-os váltó.
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #2616 üzenetére
Simán, jó verda és tök tágas is. Valami igen nagydarab tulaja lehet, vagy gyakran száll ki-be, az első ülés csúnyán ki van ülve a linkelt példányon.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #2616 üzenetére
Teljesen oké műszakilag, az ülés kicsit gyanús de ezt írták előttem. Mondjuk nem annyit enne mind a D5-öd.
Azzal kalkulálj, hogy 100k-nál van az első vezérlés csere az olyan 200k-s mutatvány (szíjak, feszítőgörgők, vízpumpa, gyertyák).
mod:
Petester: Köszi! Igen közben utánanéztem. Az enyémbe is 0,8 liter kell hátra (azonos a difink, egyedül az STi-ben van nagyobb abba 1 liter kell) előre meg 3,5 liter, mert a manuálisban a váltóolaj keni az első difit is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
-
BigBlackDog
veterán
Nem gond, nem én etetném. Igen, elsősorban a szerviz miatt kérdeztem. Az rémlett, hogy a vezérléscsere a
kombidonImprezádnál sem volt olcsó mutatvány, csak azt nem tudtam, hogy mikor esedékes.Egyébként S60-nál a legutolsó fogyi kicsit nagyobb lett a szokottnál, 8.5 l/100 km jött ki tankolásból visszaszámolva. Hiába, a napi ~fél órás előmelegítéses állófűtésnek ára van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #2621 üzenetére
ÁÁ akkor rá se ránts. Turbót rá és hajrá.
Az enyémre olcsóbb volt jóval de én csak a vezérlést cseréltettem meg a feszítőket vásárlás után elővigyázatosságból. A pumpát, gyertyát nem (utóbbi azóta cserélve lett).
Az még jó, Kormi most a legutóbbi tankolás alapján 9,93-at evett.
CB: Nagyon nehezen hihető. De ha valós akkor meg az a baj, hogy nagyon sokat állt ami megint nem tesz jót a forgásra tervezet alkatrészeknek (csapágyak pl). A motortérről én is megnéznék egy képet mondjuk...
#nincsbennetarcsi
-
tankcsabee
csendes tag
Köszönöm a review-t, akkor bátran benevezek én is egy ilyen szettre.
"A képen természetes környezetében látható a vadon élő Subaru. Az egyed, miután meggyőződött róla, hogy biztonságos, óvatosan megközelíti a vízgyűjtőt, majd gyorsan kortyol belőle: jól tudja, hogy ilyenkor kiszolgáltatja magát az esetleg lesben álló ragadozóknak."
http://www.origo.hu/auto/20180307-olyan-baleset-tortent-a-balaton-mellett-amilyet-ritkan-latni.htmlA football az egyetlen valóságshow, amit szeretek..
-
nagyúr
válasz tankcsabee #2625 üzenetére
Az a fontos, hogy a gázpedál nem az az otthon szerelős fajta, nekem Seibikoban tették fel, de ki kellett venni hozzá az egész pedálsort.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tankcsabee #2625 üzenetére
Hát ha felszippantotta a vizet akkor azt nem két fillér lesz gatyába rázni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem ez a WRX is tetszik, igaz az ára egy szűk félmillával fölé van lőve a reálisnak.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Igen, egy picit túlárazott, még a matricával is... De amúgy meg olyan szép!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Mennyire lenne elvetemült ötlet egy automata benzines Outbacket beszerezni utazós autónak? Gyakorlatilag a mostanit sem használom, városban BKV-zom, csak akkor van beindítva, ha hosszabb távra megyünk, előfordul, hogy 2-3 hetet áll szegény. Terepjáró képességre úgy igazán nincs szükségem, évente párszor megyünk síelni, eddig lánccal is meg tudtuk oldani. Még mindig egy WRX-re vágyom, de az sajnos nem elég nagy nekünk.
Ilyesmiket nézegettem, bár ennél a km azért aggasztó. (tudom, hogy nem az alapján veszünk autót, de hát na )[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz stickermajom #2635 üzenetére
igazából mi a kérdés? nekem egy ilyen kocsim van, épp most utaztunk vele 2x700 km-t. tök jó autó, belül picit szűkös a mai ekkora kombikhoz képest, amúgy meg golyóálló.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2635 üzenetére
Wrx-ből a kombi se lenne elég nagy?
Ez jó kis utazó autó.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Igen, ilyesmi lett volna a kérdés, hogy mennyire golyóálló. Illetve, hogy az automata 4 sebessége nem szűkös-e, autópályához elég hosszú a negyedik?
Végignyálaztam a népítéletet, de különösebb típushibát nem találtam. Futómű mennyire kényes a magyar utakra?(#2637) Qru Abba nem fér be a kutya boxa.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2638 üzenetére
Hosszúak a fokozatok nagyon. Haveromnak ilyen váltó van a Forijában és múltkor a Klinikáktól a Deákig eljött úgy, hogy egyszer sem váltott kettesbe a reggeli csúcsforgalomban. Cserébe a fogyija 14 liter lett.
Egy 5 gangos jobb lenne.A futómű strapabíró, a lengőkarok szeretnek rozsdásodni de ez inkább csak esztétikai hiba. A fék hajlamos a vetemedésre (alulméretezett a hűtése) és ez a 2.5i motor hajlamos csipegetni az olajat öreg korában.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz stickermajom #2638 üzenetére
jobb az ötsebességes (a 3,0r-hez), mert gyorsabb és kell is az 5 fokozat. de semmi gond a 4-essel sem, pályán pláne (automatáknál szép hosszú fokozatok vannak, nagy átfedéssel). ahol inkább zavaró néha, az hegymenetben, ha nem tudja eldönteni, hogy hanyasban menjél, és hol felvált, hol le.
de utazóautónak tök jó. nézd meg, hogy elfértek-e kényelmesen az ülésekben, van-e elég lábtér, és ha igen, akkor szuper. picit hangos (menetszél), picit szűk, de nagyon finom, a hajtása tényleg zseniális, plusz biztonságos, és jellemzően nem romlik el. ezzel együtt én tuti nem vennék közel 300e km-t futott kocsit, egyszerűen soknak tartom, ki kell várni egy megkíméltebb példányt.
más, off: itt jártunk a subaruval (subaru kép nincs benne)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
stickermajom
addikt
A tárcsát olvastam a vezess.hu cikkében, de már megszoktam, E46-nál soha nem sikerült megoldanom, hogy ne üssön.
Mondjuk manuálist csak az újabból látok, de ellennék szerintem az automatával bőven. Az olajcsipegetés már nagyobb gond, 250k futásteljesítmény alatt nem láttam fenn ilyen autót, tehát gondolom ez jelen van náluk.
Legacy-t is néztem, mert ugye annyira nincs szükségem arra, hogy magasan legyen és gondolom egy 10-15 centi hóban az úton az is elmegy. Pl.: [link] Nem néz ki rosszul, de a műszerfalra szerezhettek volna egy takaró műanyagot bal oldalra legalább a kép miatt..
Ha jól tudom ez egy EJ20. Azt meg mindenki dícséri, bár másfél tonnához már erőtlennek írják turbó nélkül.(#2640) Parci Én is sokallom bennük a km-t, nézelődök még tovább, mert igazából nem sürgős.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2641 üzenetére
Sajnos ez a 2008-tól gyártott Imprezára is jellemző "betegség" (csak a polgári modellekre, WRX/STI nem érintett), az enyém is üt. Elmentem a szerelőhöz de azt mondta felesleges felszabályoztatni mert hamarosan ugyanúgy ütni fog. A megoldás egy nagyobb hőtűrésű (sport) tárcsa lenne (pl EBC) de azok irtó drágák.
Kis olajfogyás nem a világ azért nem kell emiatt kukázni az ötletet de ilyen szempontból jobb egy 3.0i az tény.
Elég a Lega hasmagasság is ha nem mész terepre. Konkrétan erről a példányról nem tudok semmi de 100 éve árulják, ami kicsit gyanakodásra ad okot...
Minden esetre önmagában nem elvetendő maga a típus. Ez a 165 lovas EJ20 is elég jól mozgatja a bódét ha forgatod de az EJ25 sokkal nyomatékosabb (196 Nm vs 230 Nm) ezért élhetőbb karakterű nagyon (főleg automatával, mert annak nagyobb a hajtási vesztesége mint a manuálisnak). Cserébe az EJ20 pl nem hajlamos az olajcsipegetésre.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bad Pritt
nagyúr
Tényleg furcsa a Legacy vezetőülés méretben. Nem kicsinek mondanám, inkább nem tudom beállítani a hosszú lábaimra. Sajnálom nagyon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #2643 üzenetére
Én a B6 Passat Highline-nal voltam/vagyok így. A B6 Comfortline gigakényelmes volt, és minden kézreállt, B6 Highlinet meg sehogysem tudtam normálisan beállítani magamra, fél óra után már minden bajom volt. A Subaru szerencsére egyből kényelmes volt minden szempontból, egyik legkényelmesebb autóm (bár nem tágas).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem, a B7 asszonyé. Nekem volt régebben B6 CL, aztán B6 HL. Itt a képen összeállt a 3 autó (mindkét B6 a szűkebb-tágabb családban maradt). Jobbra a B6 CL, középen a Subi, bal oldalon meg a B6 HL.
A Comfortlineban az a nagy plüssfotel volt, amit nagyon szerettem, mert relatíve széles és sík volt a támlája, nem kellett összeszorított lábakkal vezetni az oldalsó combtámaszok hiánya miatt és emellett jó mélyre le lehetett tolni (én koppra letolva használtam).
A Highlineban ezzel szemben ilyen pici kagylóülés van, amibe nem fér be a hátam, nyomja vállam, a két lábamat nem tudom kénylemesen terpeszteni vezetés közben a szűk combátmaszok miatt, és ha koppra letolom az ülést, akkor is sokkal magasabban ülök, mint a CL-ben, kajak hokedli-fíling.
A B7 HL-ben már kényelmesebb az ülés, mert ott már szélesebb a háttámla, és a combtámaszok is tágasabbak, de ott is magasan ülsz.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Bad Pritt
nagyúr
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #2648 üzenetére
Nekem az Outback autópályán 100-110-es tempónál picivel 10 alatt kér, városban 13 fölött, de ha lépem neki, akkor bármennyit meg tud enni, volt már 19 feletti átlagfogyim is egy tankra vetítve, meg mondjuk ha tartósan 200 fölött mész, akkor tisztán látszik az üzemanyagszint-mutató süllyedése.
Spritmonitoron gyűjtöm az adatokat, de hozzá kell tenni, hogy tavaly nyár közepéig napi szinten mentem vele M0-on dolgozni 100 km-t oda-vissza 95-100-as tempóban, azóta viszont itthonról dolgozom, így azóta inkább város - meg is látszik.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.