- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
válasz Petester #2399 üzenetére
Van benne valami. Ebben az esetben viszont akkor már inkább rögtön a forrástól hoznám a jobbost is.
[link]
740eFt + útiköltség (legalább egy úttal meglátogatom haveromat is )
Ha egy millát rá is kell költeni a műtétre és teljes papírozásra, akkor is kb árában van, vagy alatta.
De van f*sza 2.5MT is [link] [link][ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz _Smooth #2402 üzenetére
Spec B. MT
640eFt...
Lehet, hogy valami ilyen programra kéne rámennem
Elkezdek utánajárni, mennyibe fájna balosítani egy ilyen járművet. Fenti esetben kicsi a valószínűsége, h ne érné meg.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
outsiders
aktív tag
Megvolt a maga fílingje, kb mint egy háromfeles kisteher, plusz az tényleg a forgalom felett van, átlátsz minden átlag autó felett Nem lett volna elhanyagolva meg is veszem, de a szakszervizben elég sok minden, szimpla autózgatás során észre nem vehető problémát találtak, lett volna majd egy milla, mire rendbe hozatom. Szokásos D5 mocival, valós 170k-es futással... Fori után lehet majd egy jó V8-ast nézek XC-ből, lassan kihalnak már az ilyen nagyköbcentis szívók, 10k körüli futásommal letojom, mennyi nyálat eszik igazából, ha olyan szépen gurgulázik.
Smooth: Imprezákat kb 8-900K asszem, de arra rá is van állva az ipar.... A lényeg, hogy honosítás előtt kell a balosítást megcsinálni, ha jobbosan honosítod abból kb sosem lesz hivatalosan balos a procedúra miatt.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2404 üzenetére
Most véletlenül bukkantam egy ilyen (10éves) kérdésre
Általánosságban próbáltam rákeresni a témára, erre pont Subarut javasolnak.
Mindenképp honosítás előtt gondolnám átépíteni, fényeztetni stb...
Viszont kb tényleg csak egy ilyen manuális H6-ra szűkíteném a kört. Azt vagy egyáltalán nem látok itthon (és szomszédban), vagy csak piszok drágán.
De ismerve magam, vagyok annyira kényelmes, hogy inkább kivárok itthon egy 2.5 (esetleg csak 2.0) manuális példányt patika állapotban olcsón. :/# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Petester
senior tag
Pénteken megjött a rendszámkeretem. Némi anyázás után sikerült is felpattintanom. Csóró autón mindent szárazon raktak össze. Amikor a hátsó csapágyakat cseréltettem, akkor a szerelő is mondta, hogy minden csavar be volt gyógyulva. Melegítéssel jött csak szét. Ő már zsírral rakta össze, így legközelebb már nem lesz gond a bontás... Na de ugyan ez a helyzet a hátsó rendszám csavarjával is, berohadt a csavar és az ellen anya a belső oldalon elengedett. Ha a fritzek zsírral rakták volna be az anyát, akkor én nem anyáztam volna... De mindegy, némi flexelés után régi csavar ki és csavar kulcsba beragasztott anya kíséretében összeállt a hátsó rendszám (olyan kicsi a rendelkezésre álló nyílás a belső burkolatban, hogy emberi kéz nem fér be!!!). Az elejével legalább nem volt gond. Ott másképp rögzült. Éljen! 10 perces mutatvány lett volna, 1 óra lett belőle.
Jah és a csomagtér ajtó valszeg alu, ugyanis a rendszám csavar átmenő része körül a fémről már lemállott a festék, de nem rozsdásodik, hanem fehér por formájában kiagregálódott...
Szerk: Szombat este végre tudtam egy jót a hóban csapatni. Végre kipróbáltam az egy helyben pörgést. Jól el is szédültem.
Utána kezdtem el gondolkodni, hogy vajon a hajtásnak ez mennyire tesz jót? Bár olyan sokat nem kapott, hogy gond legyen belőle.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Röhej, tegnap mentem városon belül egy jó 20 km-t, semmi fulladozás, dadogás 3000 alatt, vígan pörgött fel ahogy szokott.... Lehet jót tett neki 1 hete felfelé Pestre, hogy kikormoltam, hármasban 7000-ig pörgés volt párszor... Mindettől függetlenül holnap reggel elviszem, pucolják csak ki szépen az EGR-t meg a légtömegmérőt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Első, hátsó difi oké, azt tudom, mikor cseréltük az olajat benne, nade a központi? Ha a gumi kopás/méret eltérés téren kényes, akkor erre nem? Vagy ne misztifikáljam túl?
Amúgy volt egy kis gumiszagom, jó sok havat kitúrt maga alól, ezért gondolkodtam el, hogy azért itt volt ám igénybevétel.(#2410) Qru
H6 is szívó és elforog 7000-ig. Az alagutakat de szeretem vele!
Vagy csak a szívó H4-ek nem szoktak nagyon pörögni?
És nekem is mintha jobban ugrott volna a hóban pörgés után, de ott talán a váltó is eltanult volna egy másik üzemmódot.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #2411 üzenetére
Enyém is szívó H4, tiltás olyan 7200 körül van. Nagyon pörgős blokk, első nagy lökés olyan 3200 körül, következő meg olyan 5000 felett van, ahol egy pár másodpercig az eddig egyenletes gyorsulás kicsit ugrik. Hármasban olyan 130-140-ig szoktam kigyorsítani ha megyek fel pályára, utána egyből be ötösbe.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2411 üzenetére
Forogna de ilyen szoftot kapott gyárilag, inkább a tartósságra mentek, nincs kihegyezve. Egy rendesebb programmal olyan 190 ló környékére fel lehetne hozni simán.
Igen, tanulékony a váltó azt jól érezted. Különösnen szembeötlő pl akksicsere után, akkor az alapértelmezet áll vissza és kell pár km amíg újra tanulja a vezetési szokásaid.
mod:
Parci: Jó akkor maradnak a tempós pályás szakaszok.
outsiders: Az egész jó, nálam 4400-nál van a nyomaték csúcs és 6000-nél a teljesítménycsúcs. 6200-nál meg tilt (szépen ledadog).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
mmcc02
tag
válasz outsiders #2412 üzenetére
Az FB20 6500nál tilt, nem engedi a fordulatszámmérőt a piros mezőbe. 4000-től tiltásig jól megy érzésre. A hosszú váltó miatt nekem is olyan 140-145 körülig megy 3.ban.
Az STIban rövidebbek az áttételek, mint az enyémben, ráadásul 2x olyan erős. Egyrészt örvendek a hosszú váltónak (fogyasztás + motorzaj), másrészt nem annyira (gyorsulás, illetve hogy sokszor csúsztatott kupluggal kell bevegyek egy-egy élesebb kanyart városban, mert 1.be visszarakni még nem lehet, 2.ben pedig ~1500-1700 alá esik a fordulatszám, amit a motor nem szeret). Egyszer ki fogok próbálni egy CVT-t
Nálam ekkor tilt:
1. ~ 50-55 km/h
2. ~ 100-105 km/h
3. ~ 140-145 km/h
4. ~ 180-185 km/ha 3. és 4. nem biztos, nincs minden nap alkalmam kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
outsiders
aktív tag
Tiltásig nem sergettem még el, vigyázok a technikára.... De ha lesz rá érkezésem és vérmérsékletem megnézem. Ami baja van az én váltómnak, hogy az ötös nem elég hosszú.... Mivel hálistennek nem pályázok sokat, így nem zavaró, országútra meg a nullásra hibátlan.
Írass egy progit arra a kocsira, hadd pörögje már ki a lelkét ő is... Pár paci is jönne vele, nekem a 158-ból olyan 170-175öt lehet gyalulni elvileg.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Szoktam én kergetni, csak nem hosszan mert akkor tuti kapok egy drága fotót.... Itt egy egész jó topik, srác kicseréltette az ötös áttételt a váltóban és csökkent a fordulat jó 400-al 130-nál, nem is rossz. Gyanítom ilyet kérnék idehaza valamelyik szakinál elküldene a sunyiba..... Ráadásul ki se kell kapni a váltót.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2422 üzenetére
Jó is lenne egy ilyen itthonra. De ugye azért kaptak ilyen rövid váltót mert elsősorban nem az európai piacra készültek ezek, kint meg pályán sem lehet veretni úgy mint nálunk. Amerikában pl 110 km/h a max, a 120 km/h már 95$-t ér (118 km/h a tűréshatár)...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
Sziasztok!
Subaru vásárlás mellett döntöttem, pénteken megyek megnézni egy 2007es Imprezat. 2.0R Active. Van valami aminek érdemes utána kérdezni, vagy esetleg valami jellemző típushiba?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Qru
MODERÁTOR
Ez tetszene.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Enyém tízéves, nincsen nyűgje... Gazdafüggő ez is, enyémnek nagyon jó gazdája volt előttem
Nekem a FL előttinek a hűtőmaszk rész nem gyere be, bár a JDM-es/STI-s "mesh grill" az már szép kifejezetten. Kormány is elég csúnya FL előtt szerintem.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
mmcc02
tag
válasz outsiders #2432 üzenetére
Örülj neki, amíg nincs
Néhány kellemes élményt tudok mesélni, egy 14 éves, 110k km-t futott, megkímélt, családi autóról (igaz, Renault). Mind az utolsó 2 évben történt, azelőtt (80k km-ig) kb semmi sem történt.
1. a motortartó bakok elöregedtek. Nem nagy probléma, de az autót csak el kell vinni szervizbe. Normális szerelőt edig egyet találtam (kb 5ből), itt ez rulettezés.
2. valamelyik injektor mellett random spriccelt ki a gázolaj. Persze a szerelőnél nem csinálta. De szép látvány a gázolajban úszó motortér egy-egy hosszabb emelkedő után. Az utastérben is szagoltuk eleget.
3. Nyáron, a 40 fokban a gyári féltengely gumiharangja elrepedt. Persze 200 km autópályás menet alatt az összes zsírt kiverte. Csere gyári újra. Eltelik párezer kilométer, a zsír új féltengely gumiharangja kiszakadt. Mire észrevettem, már mindegy volt neki. Ment bele utángyártott. A másik oldalon is csak egy fél évvel bírta tovább a gumi.
4. Mosás után random bezárta magát az autó. Beázásnak nyomára nem akadtunk.
5. Random csöpögő tömítések (karter, szelepfedél, sebességváltó háza). A víz is csöpögött néha. Felemelő élmény kiállni a garázsból és nézni, hogy megint mi folyik a motortérből.
Legalább a rozsda nem ette
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
outsiders
aktív tag
Másik autóm idén lesz 14 éves, 4 éve van nálam Corolla 1.4 benya. Kuplungot, fékeket, futóműben dolgokat, kerékcsapágyat meg egy az egyik gyújtótrafót kellett eddig cserélni az elmúlt 50k futás alatt (összesen 190k), semmi igazán váratlan.
Subaru idén lesz 12, abban 175k van, nem érzem, hogy hirtelen elkezd széthullani.
Bátyámnak Laguna 2 1.8 benya, na az durván sok költséggel járt az elmúlt egy évben. Lényegében minden kopó-fogyó dolog volt cserélve, plusz behalt a váltó is... 1 évig semmi baja nem volt, utána meg térdelt le folyamatosan minden a generátortól a klímakompresszorig minden. Más Renault esetében is hallottam már ezt. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok három F elveket valló ember...Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
más világ egy toyota... húgom corollája már végtelen éves és km van benne, de persze a család vette újonnan és mindig szervizelte. motortartó gumibakot minden öreg kocsiban kell cserélni (sőt, idővel minden gumi alkatrészt kb.), de semmi oroszrulett nincs benne, normális helyen kicserélik és szevasz. de drága, ja.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Egy új hirdetés, 2010-es OBK H6: [link]
Azért megremegett a szám széle... Miért csak ennyi? Mobile-n is drágábban árulnak, amire még jön a regadó, meg a hazahozatali költségek.Vagy csak eladni és nem árulni akarják?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hát akkor nem fogunk egymásra licitálni érte...
Meg a PDF-et szinte most kezdtem belakni, amíg kedveljük egymást, maradunk sokáig együtt.
De na, csak nagyobb, kényelmesebb kis tehén. Minél többet nézem, annál jobban teszik ez a generáció, pedig az elején csúnyábbnak tartottam, mint a Tribecat.(ó\_!_/ó)
-
_Smooth
senior tag
-
HÁZIGAZDA
srácok, van az a pénz...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Mindig van....
El is hoztam a kocsit a Szépvölgyi Műhelyből, kitakarították az Egr-t és a légtömegmérőt is, nem volt gáz egyikkel sem azt mondták, valószínűleg egy kikormolás kellett már neki. Kemény 3000 forintot kértek összesen...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
-
CB
senior tag
Hát....én is azért írtam, hogy ha jó. Értem ez alatt azt, hogy nem 200000 km-es visszatekert, hanem valóban keveset futott - mondjuk 9-10 évesen 120-130000 km-es, itthon vásárolt, első gazdás, tulajdonosnál megnézhető, törésmentes, téli-nyárigumi garnitúrával, számlákkal igazolt szervízekkel, és legalább sport felszereltségű. Nálam ez a "jó" kategória. Ez megér annyit, az biztos. Ha egy ilyet kifog az ember, akkor még hosszú ideig van egy megbízható autója.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...