- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szerintetek ez valid lehet? Több Subi fórumon is megtaláltam ezt a lehetséges megoldást.
New battery, now engine stalls
SUBARU HARD RESET/ ECU
Start with the engine stone COLD
Make sure ALL ELECTRICAL COMPONENTS ARE TURNED OFF. NO RADIO... NO BLOWER FANS... NO LIGHTS... INTERIOR LIGHTS... NO A/C... NOTHING IS ON.
Disconnect the battery. Leave it disconnected for 10 minutes and pump the brake pedal a few times.
Reconnect the battery. Make sure the terminals are CLEAN and tight
DO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Get into the carDO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Turn the key to the last position before the starter engages and WAIT 10 full secondsDO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Turn the key to start the carDO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Let the car to run until the radiator fans come on. This may take 20-25 minutesDO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Turn the engine OFF and take the key OUT of the ignition switch and wait at least 10 seconds.
Put the key back in the ignition and start the car and drive normally for a bit and see what happensVoltam kicsit csapadni a rekettyésben, aztán megálltam sétálni a kutyával, és amikor indultam volna vissza (kb 25 perc állás után), indítok, beindul rendben, majd leesik a fordulatszám és leáll a motor. Indítom újra, ugyanez a helyzet. Vártam egy kicsit, újra indítom, megint le akar fulladni, ha gázzal megtartom, akkor nem áll le, de egyébként igen. Ismét vártam egy kicsit, majd újra próbáltam, ekkor nagyon alacsony fordulaton ugyan (300 rpm körül), de megtartotta magát, és el tudtam indulni. Menet közben, megállásoknál, lámpánál stb. már nem jelentkezett a probléma, tartotta a bemelegedett állapotban megszokott ~500+ rpm-et. Nincs hibajelzés a műszerfalon. Olvastam, hogy lehet IAC, PCV, ha ezek nem, akkor nagyjából bármi, aztán rátaláltam arra a thread-re, amiben írják, hogy ez rengeteg Subinál előjön akksicsere után, függetlenül az évjárattól, motortól, váltótól, és a megoldás az ECU reset, amit fent írnak. Holnap reggel kipróbálom, sokat nem vesztek vele.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
ez egész korrektnek néz ki Árban azért szerintem kicsit sok, enyém ugyan nem ilyen felszerelt, de 20k km-el kevesebbel 1.85-be hoztam el.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
Azóta többször jöttem-mentem vele, de nem jött elő a probléma. Holnap reggel megejtem ezt a hard resetet, aztán meglátjuk. Itt van az említett fórum topic (északamcsi impreza klub), ha esetleg vki keresné egyszer
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1815 üzenetére
Kicsit pepecselősen írta le, dehát amcsik, na. Holnap reggel megnézem.
Ja, ha addig betáplálsz, akkor elvileg nincs ilyen gond. A dolgot egyébként ugyanaz okozza, amiről Qruval beszéltünk kicsit korábban, elmászik sok egyéb mellett a fuel trims is, és rossz keveréket adagolhat, ettől fullad le - eltér az akksi kivételekor utoljára észlelt és berakás után először észlelt állapot az ECU szerint, ezt oldja meg a reset és a tanulási folyamat elvileg.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
na: dízel subarut NE! az euro5-ösök már nem törik el a főtengelyüket tutira, de a subaru nem tud dízelt csinálni. még azon felül sem, hogy senki sem tud, érzékeny, drágán javítható, használtan problémás műfaj... de a subaru arányaiban is gyenge a témában.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
piqla
őstag
sziasztok,
tudom, hogy sok-sok mindentol fugg, de nagysagrendileg erdekelne: mennyi lehet nagyjabol egy 230 lovas Forester kotelezoje eves szinten?
jogositvannyal rendelkezo, de soha nem vezeto csaladtagom neven lenne a kocsi
(#1818) Parci : az elsot en is neztem, azt hittem, hogy a Subaru benzines kocsik jok es hogy csak a dizelektol kell tartani. miert fos az az elso, bezs Forester?
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
-
Petester
senior tag
Dízelt csak akkor, ha már túl van a motor cserén vagy végig csak a márka szervizbe hordták. Ha garanciában cseréltek benne motort, akkor van egy kis nyugalom, de ez se életbiztosítás. Láttam nem egy hirdetést 2010 utáni dízel Subarukról, amit motort hibásan árultak.
Egy barátomnak kerestünk dízel 3. generációs OBK-et. Emil Freibe mentem tanácsot kérni, őkis azt mondták, hogy csak olyat, amiben már új motor van...
Vegyél egy H6-os OBK-et és legyünk még többen! Én májusban hoztam be a miénket, itthon kevés a választék belőle, ha meg van, az se mindig a legjobb választás. Nekem szerencsém volt, nem kellett sokat kajtatnom utána.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #1833 üzenetére
néha van pár, néha semmi. ki kell várni. na meg igazából kezd kifutni ez a széria, ugye 10+ évesek gyakorlatilag, lassan nem lehet majd megkímélt példányt találni. ez van, lexus ls430-at sem lehet már jót venni, öt éve lehetett, most már nem, az a vonat elment.
azt kell kitalálni, hogy mi az a kocsi 2010 környékéről, ami közben meg "beérik"
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Hát, kalkuláltam egyet, hogy mire számíthatok az idei évben bizti fronton. Hát, nehogy csökkenni nem fog, de örüljek neki, ha nem lesz több. Tényleg rendesen emeltek a biztosítók. Az Allianz a mostani 56e + baleseti adós biztosításom felvitte 156e + baleseti adóra... Amúgy maradni fog minden a tavalyi szinten, 4 biztosítónak elfogadható ajánlata van.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
azt kell kitalálni, hogy mi az a kocsi 2010 környékéről, ami közben meg "beérik"
Csak a Fori, ami tetszik ebből az időszakból. Az új OBK, ami tetszik, 2015-től, a 4 generáció számomra felejtős. De addig kihúzza a PDF, amire beesik az ára számomra elfogadható szintre.(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Megcsináltam most reggel a resetet, azóta jöttem-mentem, leállítottam, indítottam hidegen, melegen, egyelőre teljesen jól működik, plusz nincs tanulóidőszak, egyből minden jól működik, és így sem felejtett el semmit, csak az időzónát és az adott tankra számított átlagfogyit, minden más a fejében maradt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Nosztalgia ide, kalandvágy oda, ezt vehettem volna a PDF helyett ugyan abból a pénzből...
(ó\_!_/ó)
-
tothm
őstag
Sziasztok!
Lenne most lehetőségem ismerőstől venni egy 2010-es 2000es dizel forestert. 190e km van benne.
Sok helyen olvastam, hogy óckodni kell a dizel subarutol. Tényleg ennyire gáz? Mi tud benne tönkremenni, és mennyi a javítása ha gáz van?
Köszönöm előre is!
tothm -
nagyúr
Nem az ő műfajuk sajnos. Az újabbakkal talán kevesebb a probléma, de én semmiképp sem ajánlanám. Több Subaru szerviz eleve nem foglalkozik dízelekkel, ha vmi gondja lesz, igen költséges a javítása a benzines változatokhoz képest.
HaHu-n, ha rákeresel, 2008-2010 közötti Legákra például, jelenleg benzinesből 3 db van eladó (plusz a GT, de az más tészta), dízelből meg 21 db. Szabadul tőle mindenki, aki tud, mielőtt vmi komolyabb meghibásodás üti fel a fejét. Ha nem feltétlen muszáj, szerintem ne azt vedd.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
2010es második szériásokkal elvileg kevesebb a probléma. Talán erősebb az az alkatrész ami az előzőben tönkrement.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
Kirándulós, hegyetmászós, hóbanpörgős - közel 20 lityi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000