- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
Ne is mondd...
De persze azért nem egyszerre lesz ez program.
Április esküvő, ezért is tavasz végén terv az autó. Gyerek majd legkorábban csak év végére - vagy ahogy alakul.
Építkezés meg legkorábban 2év múlva, de akár 5év is lehet belőle.Kirándulósnak kirándulósok vagyunk, de autóval csak addig szoktunk felmenni, hogy azért ne a főút mellett kelljen lehányni a verdát, már eleve csendesebb részről tudjunk indulni és az autó se legyen ott az út szélén szem előtt. Eddig szerencsére a korábbi autókkal is meg tudtuk oldani, bár volt pár alkalom, amikor nem merészkedtem tovább a sárban - bár a hasmagasság még nem lett volna gond.
Első körben az Outback-ek voltak eddig is porondon. Második körben jönne Legacy kombi és csak harmadikként a Forester. Ahogy néztem, Lega és OBK hasmagassága közt nem eget verő a difi, és már a Legacy is magasabb a legtöbb kombinál.
15cm vs 20cm.
Egészen szélsőséges esetben ennyit még talán egy Lagcyn is tudnék emelni... vagy ezt felejtsem?# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2101 üzenetére
Szép tervek, reméljük minden összejön simán.
Lehet csak nem éri meg. De a 15 cm is már baráti (bár a kombinál a terhelhetőség miatt kell a hosszabb rugóút). Az enyém csak 13,5 cm (üresen ugye) és hozzá a tengelytáv 2,6 m szóval már egy meredekebb rámpa is leküzdhetetlen akadály (pl egy meredekebb garázslejáró).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
_Smooth
senior tag
Elhiszem, én csak az alábbiakból tudtam kiindulni.
(és se vitatkozni nem akarok, se a Legacyról győzködni embereket, alapból nekem is az Outback lenne ideális, de a Legacy hasmagassága se használhatatlan, ha abból találok ideális példányt, akkor azzal fogom beérni)# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
HÁZIGAZDA
ha az obk-nk szabad hasmagassága 23 cm, én megeszem a kalapom. akkor is, ha több mint a szomszéd touaregje. a lega és az outback között pedig 5 cm a különbség.
egyébként ma már a 15 cm egész soknak számít, szerintem is használható, ha az ember alapvetően nem akar terepezni, csak nagyon ritkán egy picit megy földúton is. megérheti a maradék 99,9% aszfaltútért, ahol viszont épp 5 centivel van lejjebb a teljes súlypontja a kocsinak.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
_Smooth
senior tag
Én is nagyjából így gondolkozom. Nem mondom, egyetértek Jorusszal, jobban is örülnék egy Outbacknek, hozzám közelebb állónak érzem, ráadásul abból sokkal könnyebben meg is barátkozom egy automatával (csak akkor legyen H6 ). Legacyból viszont még H6 esetén is nehezen tudok megbarátkozni azzal a váltóval.
Egy CVT-t egyszer kipróbálnék, nem mondom. De nekem - és nevezzetek nyugodtan konzervatívnak - az autózás összenőtt a kuplungolással, kézi váltással. Elektromos autó, vagy egy Prius esetén más a helyzet. Épp ezért tudnék obk esetén is megbarátkozni vele.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2106 üzenetére
nem tudom, használtál már automata váltót hosszabb ideig? kellően erős autóban, nem valami ősrégi, lassú cuccot? mert ha nem, akkor ez inkább elmélet, amit írsz, a gyakorlat pedig eléggé más tud lenni
miért szimpatikusabb ugyanaz az automata az outbackben, míg a legacy-ban nem? nagyon jól megy a h6-hoz, pedig kicsit butácska így is még az ötsebességes is, de klasszul használható.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
válasz _Smooth #2104 üzenetére
Világos, sok oldal ír mindendéle adatot, de azért a legtöbb helyen 8.4"-re írják a 2006-os OBK-t, ami 21,3 cm, és az a kisebbik gyári gumival (215/55R17) értendő. Ha a nagyobbiket teszed fel (225/55R17), az eleve +6 mm oldalfal magasságban, tehát már 21,9 cm. A legutóbb, amikor Seibikoban aknán volt, körbe mértük. A legelacsonyabb, belógó rész a hátsó dobok előtt van, ahol elfordulnak a csövek középről, itt mértünk ~22 cm-t, minden máshol ennél nagyobb a hasmagasság, de a két tengely mögötti rész már inkább a terepszöget befolyásolja. A két tengely között jellemzően közel 22,6-22,8 volt, több helyen mérve.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tudom, hogy furcsa, de gyári adatok alapján is magasabb, mint a Touareg. Az OBK 8.4", a Touareg 8.3". Ez az acélrugós változatra vonatkozik, az állítható légrugós 160-300 mm között állítható.
Azt én nem mondtam, hogy nem elég a 15 cm, csak azt, hogy azért nem jelentéktelen köztük a különbség.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
_Smooth
senior tag
Huzamosabb ideig nem, de használtam már erősebb autót is aut.váltóval.
Nem azzal van bajom, hogy mennyire és hogyan mozog vele az autó, hanem, hogy az "(élmény)autózáshoz", a vezetéshez, az autó kezeléséhez nekem elengedhetetlen a kézi váltó. Így érzem igazán a végtagjaim meghosszabbításaként az autót. Annyira reflexszerű, természetes számomra a váltás, hogy idegbajt kapok, és a padlót rugdosom bal lábbal, jobb kézzel meg keresem a váltókart. Az outbackben azért hiányolnám kevésbé, amiért egy elektromos vagy hibrid autóban is... másként vezetem, más koncepció szerint. Ott csak beleülök és gurítson el A-ból B-be kényelmesen.
De egy legacyban nekem hiányozna a váltás. Én ettől érzem autónak az autót. És az autó hangja is egészen más automatával, amit én spec nagyon nem szeretek. Egy halk hibrid esetén vagy néma e.autónál ez abszolút nem érdekes, ott kívánom is az automatát.
Elfogadom, ha ez mások szerint hülyeség, de nekem így teljes az élmény.
Amikor hörgésig pörgetem, húz, dolgozik a vas, akkor utána vegyen egy jó mély levegőt# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
HÁZIGAZDA
ha elég erős kocsival használsz elég jót, akkor ez egy tapasztalati álláspont. persze, ilyen is van. bár én még nem láttam , mert akinek volt olyan automatája, soha többet nem akart mást. de én arra értettem, amikor valakinek van egy elképzelt véleménye a témáról, de saját tapasztalata nincs igazán.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2112 üzenetére
"Annyira reflexszerű, természetes számomra a váltás, hogy idegbajt kapok, és a padlót rugdosom bal lábbal, jobb kézzel meg keresem a váltókart."
akkor nem használtál sokáig, mert maximum egy hét, amíg így van, aztán meg természetessé válik és nem használod a bal lábad.
"És az autó hangja is egészen más automatával, amit én spec nagyon nem szeretek."
ezt továbbra sem értem, szerintem keversz valamit, hiszen egy hagyományos bolygóműves automatánál ugyanúgy vannak fokozatok, fordulatszám, minden. ha akarod, elpörgeted 7000-ig. komolyan, nem lehet ezzel gond, hát úgy ordít az outbackem, ha agresszívbe teszem, hogy onnan nem hiányozhat semmi (a váltó miatt). nem egy cvt-vel kevered?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Ez egy 170 lovas TDI DSG-vel (ami amúgy nem automata hanem egy robotizált manuális) annyira nem nyűgözött le. Kényelmes a városban... vagyis kényelmes lenne ha nem a féken kéne állni folyamat a dugóban. Azon kívül a váltási késedelmek bosszantóak. Előzéskor mire eldönti, hogy 1-et vagy 2-t váltson vissza addig eltelik pár másodperc. Szóval minden előzés előtt magam manuálisan váltok, hogy ne kapjak agyérgörcsöt... még jó hogy az lenne a lényege, hogy ne én váltsak. Autópályán meg a fordítottja, ha ez előttem menőt akarom megelőzni de nem 1000-el akarok elhúzni mellette akkor visszavált 5-be 6-ból tök feleslegesen én meg kilövök holott nem akarok annyira gyorsan menni. Olyankor is áthúzom manuálisan 6-ba, hogy ne váltson vissza feleslegesen.
Persze egy hagyományos automata biztos jobb de olyat nem használtam még tartósan. Egyszer-kétszer vezettem egy 3.0 TDI-t abban hagyományos volt de csak városban szöttyögtem vele úgy meg sok nem derül ki egy váltóról.
De tény, érdemes kipróbálnia mindenkiken mielőtt ítéletet mond felette.
mod:
Maradok/maradtam a manuálisnál, nekem az adja meg a vezetés teljes szabadságát és azt az érzést, hogy én kontrolálom a gépet teljesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
True, én is az egymásnak ellentmondó adatok miatt voltam kíváncsi, hogy mennyi az annyi, ha meg van mérve. Ha a legalacsonyabb pontot nézzük, az ~21,8 cm, ami nagyjából ki is jön a gyárilag megadott 21,33 (8,4") + 0,55 cm a magasabb oldalfalú gumi méretekből.
Gyakorlati jelentősége persze zéró, úgyis az adott terepviszonyok, hogy elmész-e valahol, vagy sem, de hajtott a kíváncsiság.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
_Smooth
senior tag
Nem a megszokás része a kérdés. Elhiszem, h meg lehet szokni. És nem arról beszélek, amikor megállás előtt reflexszerűen rálépsz félig a szélesebb fékpedálra, mert ki akarod nyomni a kuplungot. Hanem egyszerűen az autózáshoz nekem kell, hogy a bal lábammal kinyomjam a pedált, jobbal behúzzam a kart, pedál fel, és újra taposni a gázt. Mint egy szeánsz.
Ha ezeket kiveszed és csak a gázt nyomod, az nekem már nem autózás, csak közlekedés...Olyan automatát pedig még nem hallottam, amelyik ugyanazt az érzést váltaná ki váltáskor (hangban), mint egy manuális.
Egyszerűen annyira kihallani, hogy az automat, és annyira zavar, hogy nem fogok tudni vele megbarátkozni soha. És ezért mondtam, h egy halk vagy néma, gazdaságos közlekedési eszköz esetén ezt még igénylem is. De egy AUTÓNÁL legyen meg az a beastes érzés.
amikor húz, pörög, üvölt (tudom, h ezt csinálja automatánál is), majd kirúgod a kuplungot, kicsit vissza a gáz, váltasz (ezidő alatt hön egy hosszú "hhhőőőőőőőőőőőőőőőŐŐ"), majd kuplung fel, közben gáz megint padlón és újra bőg az egész.
Egy automatánál felbőg, majd jön "hö" és bőg tovább. Annyira illúzió romboló.
Nem a hatékonyságát kérdőjelezem meg, hanem az élményt hiányolom.
És persze, egy outback esetén is hiányzik, de ott kevésbé zavarna már... persze kizárólag csak egy kellően erős (ahogy Te is írtad) H6 mellett. Kisebb motorral még annyira se kéne aut.Ugyanígy (bár digóbertát pont nem vennék soha) pl. egy ferka esetén is. Elhiszem, tudom, hogy ezekkel az F1 váltókkal drasztikusan csökken a váltási idő és jelentősen javul a gyorsulás, de ha vennék is a ménesből valamit, az biztos, hogy csak egy manuális váltós 308 GTB lenne. Nem a váltási idő, nem a futamgyőlezem, hanem az életérzés miatt kéne
Érezzem a kezem a alatt az ércesen járó rudazatot, a talpamat rúgja vissza izomból a kuplung, a gázra pedig azonnal reagáljon, nem szabályozza le EUconform elektronika.
Persze, utcai autózás más tészta, de legalább annyi maradjon meg ebből, amennyi lehetséges.
Nekem ezért nem pálya egy diesel se.
Ügyintézgetni, gyereket ovizni, bevásárolni, családot a városban meglátogatni pedig inkább egy kis e.autó.
Még akkor is, ha kissé paradox a benzinfalóval bőgetni a hegyekben.
Ahogy visszagondoltam, azért eddig sem a hasmagasságon vérzett el a dolog. A trutymákos, havas/jeges földúton, vagy meredekebb, de sima, csak vizes füves emelkedőkön való felkapaszkodással küzdött meg a jármű. A komolyabb terepviszonyokat bakancsban szeretem élvezni, kint az erdőben, a hegyen már nem hiányzik a benzines haláltusa se
Úgyhogy egy kicsit mégis megfér nekem egymás mellett ez a kettő
Fú, de ez már mennyire offtopic, sorry# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2117 üzenetére
jó, én nem meggyőzni akarlak , csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy valós infók alapján dönts. a váltáskori felbőgést (hogy miben más, mintha kézzel váltok vissza és akkor bőg fel) nem értem, de a lényeg, hogy ha kézit szeretnél, keress kézit
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2119 üzenetére
uram, ez itt elég olcsó. igen, sokat futott, de át kell nézetni, aztán bőrös viktorral 200e ft-ból full újjá varázsolni a bőrt, és másfél misiből megvan a gép, ami elmegy még bármeddig, miközben az értékéből már nem bír sokat veszteni.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hát a hűtött üléses mzc tényleg elég pengén néz ki.
de egyébként nem kell megijedni tőle. a subaru által használt bőr nem egy nagy szám, simán így néz ki 250e km után, főleg a bézs. újszerűre meg lehet csinálni, ülésenként kb. 40e ft-ból. a kocsi meg ijesztően néz ki, szóval el lehet hozni 1,2m ft-ért, aztán hadd szóljon.
de hirdetnek egy 2010-es lega automata kombit is egész jó áron, gondolkodóba estem. igen, uncsibb gép az enyémnél, viszont kényelmesebb és alig kéne ráfizetnem... nem kell valakinek egy egygazdás (velem együtt kettő), faceliftes, 168 ezret futott, fullos 2007-es outback h6?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
_Smooth
senior tag
Ebbe eddig nem futottam bele, pedig tényleg nem tűnik elvetéltnek. Bőrt annyira nem szeretem, de ha szellőztetik, már jó lehet
255e se tűnik vészesen soknak, már legalább a 200e körüli nagyszervizeken túllehet, amúgy meg a 300ig nekem kb 8év lenne
szerk: minél többet nézem ezt az 1,4millás példányt, annál szimpatikusabb. Kívül semmi problémát nem látok, belül pedig talán csak az első ülések - hátsókra biztosan nem költenék, így 80ból akkor megállhat. +150k megy az államnak XD (már csak a kevésbé látható költségek okozhatnak fejtörést - vajon az automataváltónak lehet-e bármi nyűgje, a motor, hajtás rendben van-e... persze ez mindegyiknél).A másik kettőt láttam már, azokon is morfondíroztam, meg ezen - itt a 270-et mondanám már kicsit soknak... érdekes módon a 250 még annyira nem sokkol.
De sajna áprilisig mindenképp kivárós - mégha kiváló vételt hagyok is ki emiattMennyiért válnál meg amúgy a Tiedtől?
(hopp, várjunk csak, ugye Joruséban szállítottak szalmát? )[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2126 üzenetére
csak hirtelen felindultam, ha például nem kattanok rá arra a legára (mint típusra) vagy nem tiszta az előélete, akkor semennyiért. amúgy sem tudom, de 2,5m fölött mindenképp (az a kategória, mint amiről küldted a 3-4m ft-os linkeket, 158e km-rel vettem tavaly első tulajtól, végig a duna autóba hordták, törésmentes, vannak extrák stb., nem részletezem egyelőre, csak ha legalább egyvalaki szándéka komoly )
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
_Smooth
senior tag
Hát az én szándékaim komolyak, ha gondolod, megkérem a Te kezed is :Đ
De majd csak április végétől lesz aktuális....Bár ennyire nem terveztem 2milla fölé menni, de ha már 2-2,1 körül találok alamit és arra még legalább 2-300at költeni is kell, idősebb és több km is, akkor inkább a vételárra préselek ki többet. Leírtak alapján ez nálam 10évig autó lenne.
De persze nem erre alapozok, meg egyelőre még úgyis ismerkedős, keresgélős fázisban járok.
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Én nem is szeretem a nagyon terpeszkedős autókat. Gyakorlatilag Espaceban nőttem fel (2. majd 4.gen grand), az idősebbik példányt még szerettem vezetni, bár engem már az is zavart. De az újabbat nem is szívlelem. Nem a külső méreteivel van gondom, beraktam bárhova gond nélkül... csak szeretem, ha körülvesz az autó és nem azt érzem, mint egy szem kukorica az üres konzervben...
Családi autónak - méreteit tekintve - eddig az S-max tűnt számunkra a legpraktikusabbnak. Viszont csak dieselben létezik (ami benzinese van, az majdnem felejtősebb, mint a diesele), a kezelőszervektől meg hülyét kapok. Jó az a 2.0TDCi, de évi 5-6000km-re? Na meg a hangja... XD
Az octaviaval és v. golf kombival is tudnánk azonosulni, de megint a gyér motorválaszték.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Az tényleg elég jól hangzik. Főleg, ha még kombi is.
Na majd asszonyt rá kell uszítsam a csoportra(#2132) Parci
Azért nem olyan brutál, és maga a műszerfal is kicsit inkább személyautós, mint buszos. De tény, hogy a közepes kombik inkább az én világom. Passzentosabbak[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #2135 üzenetére
Nem túl jó minőségűek a képek a beltérről de elég patika belül (bár ezek a szövetbelsős Legák nem öregednek csúnyán amúgy sem). Nem túl erős ez a motor de normális közlekedésre elég (főleg, hogy van felező is benne). Autópályán azért nem leszel a belső sáv réme vele. Szóval ha nem baj, hogy alapfelszereltségű akkor egy megnézést megér.
Mondjuk az automatikusan sötétedő klsőtükröt megnézném (sztem nincs benne), meg az állítható-tologatható hátsó ülést is. De ugye az elírás/tévedés jogát fenntartják.
mod:
Smooth: Fegyverszürke sedan. Nekem nagyon tetszik. Szvsz a legszebb japán autó a Mazda 6 meg a Mitsu Galant mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Hmm, hmmm.
Tudnál ajánlani 2 millióig valamit hahun? Néztem egy gc8-cat is az a szívem vágya, de nem merném megvenni...
Jah, legacy, vagy impreza. Más nem kellene szubiból.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
-
nagyúr
Okés, bár nincs rá pénzem, de ha netán július után be tudnék egy másik kategóriába ugrani, ford focus mk1 kombi -> subaru lega, vagy impreza, akkor legalább tisztában legyek hogy melyik jó, stb., stb. Mert lehet váltanék akkor. Nincs baj a forddal, egy két dolgot kell majd megcsinálnom, eladni meg sajnálom, mert nagyon egyben van. Nem rohad stb. Audióba is beleöltem 200 k-t legalább. Szóval egy picike hibával patika a kocsi.
Nézegetem, mert a szívem egyik része szubi,a másik lancer, dehát egy normálissabb lancer 5-6 milla...
Annyit autóért nem adok.
Maradt a subaru. De hát ha ahhoz hozzá kell nyúlni, a kifogyhatatlan bankkártyát lehet dobálni a szerelőnek...(#2144) Parci: Azért kérdezem. Oké, a japánok tudnak motort gyártni (szerintem legalább is és jobban megbízok ilyenben, mint egy német motorban) de hát kitudja, mennyire foglalkoztak vele, figyeltek oda az autóra.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #2145 üzenetére
nem arról van szó, hogy 400e km után ne lehetne tök használható. de azért ennyi km alatt kipúzzák az ülést, a futóművet, mindent. a motortól félnék a legkevésbé. nem lenne semmi gond, ha 1m ft-ért adná: az képviselné azt, hogy sokat ment, de amúgy jó gép, és aki ennyit tud csak rászánni, beleülhet egy ilyenbe, ha vállalja a kiliket.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Akkor felejtő ez a kocsi. Ennyi pénzt meg nem áldozok rá. Akkor rendbe rakom a fordot és majd idővel alakul ez a subarus dolog nálam. Egyelőre marad ez a felállás.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #2147 üzenetére
a kocsi drága. itthon sokan ráülnek arra, hogy van egy rajongótábora a subarunak, és hülye árakat adnak. azért mielőtt én vettem, időről-időre voltak jó gépek. törésmentes, 160 ezret futott 2,5-ös 2006-os outback, gyönyörű színben kívül-belül, 1,65m ft-ért hirdetve. de 3.0r-ek is voltak (jorusé, enyém , meg még vagy két hasonló).
de most is vannak korrekt vételek, amiket belinkelgettünk a topikba a napokban, jobbak, mint ez a szétfutott izé 2m ft-ért. én elhiszem, hogy hibátlan és még sokáig az lesz, de akkor sem ér ennyit ez a példány.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Értem.
Hát sűrűn járok ide olvaslak titeket, de akkor mégjobban ide járok majd. Nézegetem ha linkeltek valami finomságot. De majd csak július után valamikor."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #2142 üzenetére
Ha normálisan használták a motor élettartama 2/3-nál jár kb, ehhez képest szvsz túlárazott de hát ez ritka példány (STi váltós 3.0i)... Várja a madarat aki rá kattan és elviszi ennyiért. Nem véletlenül van fent elég rég óta. Volt fent egy másik is korábban hasonló futással, szintén 2Mkörül, végül ha jól tudom 1,4M-ért kelt el hosszú hónapok után.
mod:
Amúgy nem a motorral lesz baj első körben, hanem az sti fék k. drága ha cserés meg a Spec B.-ben gyárilag Bilstein futómű van, na most ha felújításra szorul az nem két fillér...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi