Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    nagyúr

    Na, én a mai nap beszéltem a Telekommal a kérdéses híváshiba miatt. Ők azt állítják, hogy a hálózat rendben van errefelé. Nincsenek lefedettségi lyukak. Azt javasolta a műszakis kolléga, aki korrekt cellainformációkat is mondott, hogy cseréltessem díjmentesen ki a nano simet a telefonban. Ezt holnap megoldom, de jelen esetben biztos, hogy nem oldja meg a problémát.
    Plusz, megemlítettem neki, hogy a családban lévő S6Edge és iPhone6S készülékek nem produkálták sosem ezt a hibát. Így arra a következtetésre jutott, hogy az S7-ekkel nincs valami rendben szoftveresen. (nagy felismerés mit ne mondjak). :W

    Ettől függetlenül ma megírtam a levelemet a Samsungnak és hivatkoztam arra, hogy itt a fórumban és máshol is többen jelezték, hogy nekik előfordult ez a hívásprobléma.
    Lehet, hogy meddő dolog lesz, de akkor is tenni kell, mert ha nem foglalkozunk vele, ők sem fognak. Abba pedig nem nyugszom bele, hogy vettem egy 270k-s telefont és nem tudom normálisan használni, vagy legalábbis nem tduom kihasználni. Az meg hogy nem érnek el és észre sem veszem az meg külön kabaré.

    Szóval, akinek van kedve velem tartani és segíteni, az ide megírhatja szintén a problémát részletesen leírva:
    sehsupport@samsung.com

    Javaslom, hogy IMEI és sorozatszámot írjatok, mert kérni fogják vagy kérhetik. Így legalább 2 levéllel kevesebb kell majd. :)

    Ha minél többen vagyunk, annál komolyabban veszik a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák