Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jeni

    félisten

    Üdv!

    Megjött a Speedshopból a Mobil Home-n keresztül a szakvélemény a Spigen Neo Hybrid S7 tokról ahol a hangerőnél ketté tört a keret,ott ahol alapból gyengítve van gyárilag,a levél tartalma alapján írja az anyagvizsgálónak menedzselt alkalmazott,hogy a terméken lehetséges a gyári hiba de mivel több mint 6 hónapja használtam így emiatt a garanciális igénynek nem tud eleget tenni és mechanikus törésnek jellemzi a dolgot. Azt még hozzá tenném,hogy a termékre 1év teljes körű garancia van 2018.március végéig számlával és garancia jeggyel igazolva! Tehát ellentmond a saját írásának és értékelésének egyaránt. Na ennyit a Speedshop és a Mobil Home garanciáról. Az biztos,hogy tőlük már semmit se veszek többet és senkinek sem fogom javasolni őket mint boltot! Olyan termékeket amire 1 hónapon túli garancia van mert utána meg úgyis a szőnyeg alá seprik a dolgot ilyet meg bármely boltban meglehet venni olcsóbban is.

    U.i: Tanulság ebből az,hogy neki(k) többet ér egy S7 törött tok,mint az ügyfél megtartása és megbecsülése!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák