Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz badmad #13776 üzenetére

    Ha teheted, személyesen add le, ne hívj "prémium assistance" futárt. Én augusztus 6-án jelentettem be a telefon öt hibáját, 10-én jött érte egy postás, cserekészüléket nem tudtak biztosítani.

    A javítás nem sikerült megfelelően, nem vettem át a telefont, visszaküldtem további javításra. A telemax szerviz nem ismerte el a többi hibát, így aug. 16-án panaszt tettem a Samsung Központi Iroda felé elektronikus levélben, amit 17-én a hibajelenségről készített videóval kiegészítettem.

    A panaszt azóta is "bírálják", cseretelefon továbbra sincs, a Samsung Központi Iroda közvetlen ügyfélelérhetőséggel nem rendelkezik, a mysamsung.com chates felületén elérhető ügyintézők, a 0680SAMSUNG és a 0680PRÉMIUM telefonszámon elérhető ügyfélszolgálat közvetlen információkkal nem rendelkezik, csak továbbítja állítólag a mostmár szinte naponta feltett kérdésemet, hogy MIKOR LESZ MÁR VÉGRE LEZÁRVA AZ ÜGYEM, mivel a telefonom a panasz elbírálásához náluk van, cserekészüléket nem adtak és nekem pedig a telefonom munkaeszköz, plusz ugyanúgy fizetem a felső kategóriás havidíjú számlacsomagomat, mintha tudnám használni azt a nyomorult kétszázhetvenezerért megvett telefonomat.

    vö.: "Samsung Magyarország Kedves követőink!

    Mi, a Samsungnál elkötelezettek vagyunk a legmagasabb minőségű termékek gyártása iránt, ezért a vásárlóinktól érkező bejelentésekre kiemelt figyelmet fordítunk."

    :W :o :((( :(( :U Nem írom le a véleményemet, mert nyomdafestéket nem tűr. "PRÉMIUM.." ugyanmár. Az ára az.

Új hozzászólás Aktív témák