Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • newman8929

    tag

    Írtam a Samsungnak a kijelző és káva közti fényszivárgás miatt, amire ezt a választ kaptam: "Köszönjük visszajelzését.

    Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy a beküldött képet ellenőriztük és technikusainkkal egyeztetve javasoljuk, hogy jelezze az esetet a kereskedő felé.

    A boltnak 72 órán belüli (online vásárlás esetén 14 nap) bejelentések esetén van lehetősége cserélni a készüléket, így kérjük, hogy jelezze mihamarabb az igényét és bízunk benne, hogy sikerül rövid időn belül cserélni a telefont.

    Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében javasoljuk, hogy hivatkozzon a..." Idő közben jeleztem a Telekomnak, most ők is a Samsung válaszát várják, hogy cserélhetik-e.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák