- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
james001
veterán
válasz olbaidhun #35705 üzenetére
A Blast Pit pályáig jutottam el csak,sajnos nem tudtam sokat játszani vele,mert elkapott a Tekken láz Meg amúgy is elakadtam,de én soha nem szoktam ilyenkor youtube-ra rohanni,megpróbálok magamtól rájönni. Ilyenkor van hogy órákig elvagyok egy helyszínen.
De mindenképp megéri így is elkezdeni,aztán hamarosan csak kiadják a Xen bolygót is.https://psnprofiles.com/kazama001
-
james001
veterán
válasz olbaidhun #35870 üzenetére
Köszi már az első találatban megvan a válasz. Ha tudtam volna hogy így keressek rá,már egyből ezt tettem volna.
Am azt írják mind az XL Edition,mind az Academy Edition kompatibilis a normál GT5 mentéseivel,hisz ez a két kiadás a normál GT5-nek felel meg,csak ugye ott vannak még melléjük a DLC kódok.
Csak pl. az fura,hogy az Uncharted 3 GOTY Edition-je felismeri a sima kiadás mentéseit,pedig ebben nincsenek kódok,minden rajta van a lemezen,más a szám is a doboz oldalán...https://psnprofiles.com/kazama001
-
supercow
őstag
válasz olbaidhun #36130 üzenetére
Tervezem megvenni karácsonyra, de nem tudok dönteni... Dishonored, Bioshock 1+2, Assassins Creed Ezio Trilogy, Killzone Trilogy, Hitman Absolution... mind meg kéne szerezni de akkor asszony kibelez, melyiket szeressem legjobban?
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
-
Ghard
őstag
válasz olbaidhun #36389 üzenetére
Nem túl jó
Én pcn kijátszottam annak idején,aki még nem ismeri,annak megéri megvenni,de ezen az áron lehúzás szaga van. -
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #39649 üzenetére
A Doom 3 tizedakkora hardveres teljesítményt sem igényel, mint a Crysis, jó is lett a BFG-Edition PS3-as átirata. Hozzáteszem, hogy ugyanakkor szégyen, hogy egy 2004-ben megjelent játékot 2012. év végére sikerült átportolni PS3-ra és valószínű ennek is csak az az apropója, hogy az id épp gőzerővel dolgozik a Doom 4-en és ha már elővették/leporolták a franchise-t, így aktualitását látták egy újabb rókabőrlehúzásnak, hogy "nézdmá', még nem is adtuk ki PS3-ra, sőt, nem is adtuk ki a Doom-okat egyben". Gyorsan összedobtak egy amúgy teljesen korrekt portot - hozzáteszem: annyira nehéz dolguk azért nem volt: a PS3 teljesítménye keresztbe-hosszába elég a Doom 3-hoz, tekintve, hogy 2,5 évvel annak megjelenése után debütált a hardver és még be is lehet állítani az egészet úgy, hogy milyen jófejek vagyunk, hogy gondoltunk a PS3-as táborra is. Az meg mintcsak szégyen, hogy mindezt vadi új játék árában volt pofájuk mérni, miközben a Doom 1-2 kb. ingyen elérhető legálisan is, a Doom 3 is jó, ha 1-2 eFt-ba van a kiegészítővel együtt. Persze, én is örülök neki, de őszintén: minden valamire való rajongónak ott volt már a polcon az összes Doom és hogy őszinte legyek, a BFG-Edition semmi újat nem adott azon felül, hogy ott van egy tokban kvázi minden, ami Doom. Persze, plusz volt a shoulder-lamp (amit patch-el már a PC-s verzióra is rá lehetett erőltetni 8 éve is), illetve a Lost Levels, ami viszont sztoriban semmi újat/pluszt nem ad, inkább egy utánérzésnek jó, kemény 1,5 órámba telt végignyomni. Nos, ez nem ér annyit, amennyiért mérik, még szerencse, hogy találtam belőle jóáras példányt.
A Doom 4-nél már nem lesz ilyen széles a mosoly a PS3 tulajok arcán - már ha egyáltalán megjelenik majd PS3-ra (mert ebben egyáltalán nem vagyok biztos) - ahogy a Rage-nél sem volt felhőtlen az öröm, tekintve, hogy katasztrofálisan nézett ki konzolon a játék. A játékélmény ettől függetlenül jó volt, erre utaltam az előbb, amit a HSZ-ed elején idéztél tőlem. Persze, összefügg a kettő és rontotta is az élményt a rossz grafika (katasztrofális textúrakezelés, pixeltenger). PC-n ezzel sem volt gond.Lehet itt mismásolni, meg szerecsent mosdatni, hogy de megjelent a Crysis is PS3-ra, hja, megjelent, csak pont az veszett el belőle, ami miatt akkorát ütött: az eyecandy-faktor. Melléteszem a PC-verziót és úgy állok fel a PS3-as mellől, hogy rá sem akarok nézni többet. Persze, megint lehet mondani, hogy gondoltak arra, akinek nincs PC-je, de van PS3-ma, stb. stb., de ez már akkor sem ugyanaz a játék és szerintem amúgy ez sem szólt másról, mint arról, hogy összepüföltek egy portot, amiből 3-4 évvel a játék megjelenése után is lehetett újra bevételt kisajtolni. Persze, hogy szakmai kérdés a portolás, ezt senki nem vitatja és mivel van ott szaktudás, plusz volt tengernyi idő is, pont ezért mondom, hogy ott valószínűleg már a PS3 volt a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #39690 üzenetére
Pedig szerintem is túlértékeled a GoW grafikáját, egyáltalán nincs ebben olyan extra, amit ne tuda lazán kipréselni magából akármelyik mai, sőt, akár pár éves PC is, ha arra is megjelenne valaha. Ehhez nem kell DX11, vagy tesszeláció, nem olyan komplex ez, az utóbbi pár év VGA-inak egyáltalán nem lenne nagy falat. Ugyanakkor mondjuk ha egy BF3-at kéne 1080p-ben, DX11-ben, élsimítással lerenderelni a PS3-nak, el is olvadna szegény.
Senki nem vitatja, hogy szép a GoW, de semmi világrengető nincs benne, pont erre írtam, hogy ne mossuk egybe a játékélményt a grafikával! Egyszerűen arról van szó, hogy exkluzív címről beszélünk, amit egy profi csapat éveken át erre a vasra gyúrt és optimalizált, CPU-ból dolgozik a vas a GPU helyett, mert CPU-val azért el van látva.
De nem rovom fel neked, mert tudom, hogy a szíved csücske a játék és szerintem mind érezzük, hogy elfogult is vagy vele kapcsolatban.Get Moded!
-
Ghard
őstag
válasz olbaidhun #39690 üzenetére
Szinte az összes ps3 exkluzív játékot végigjátszottam fullhd tvn, igen, a Gow3at is,3x. Játékélményben nincs párja, ps2n pspn is végigvittem a részeit. Mivel emellett pcn játszok főleg,azért technikailag is valamennyire látok dolgokat És a gow kizárólag látványban nem veheti fel a versenyt egy pc exkluzív játékkal.
Tv-t alapból messzebbről néz az ember,ezért nem is kell tűélesnek lennie,mint egy pcnél 40-60cmről.
Egyébként ugyan ez igaz az Uncharted szériára,az talán még a gownál is szebb,de túlhájpolják néhányan azt is.
De ha nem hiszel nekem,kösd rá egy monitorra a pst, eleinte nekem sem volt nagy tvm,így játszottam vele,aztán majd akkor meglátod -
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #39716 üzenetére
Akkor most hozzuk fel esetleg a Mass Effect-et, ami legalább ilyen népszerű, moziszerű és PS3-on meg szégyenteljes a kinézete és futásteljesítménye? Jöjjünk más multiplatform címekkel (akár csak a nemrég emlegetett Dead Space), amik PC-n mintha egy teljesen más játékok lennének, annyival néznek ki jobban nagyobb felbontásban, részletességgel és textúraminőséggel? Vagy hozzuk példának a kedvenc programozód, John Carmack munkáit, amik PS3-on említésre sem méltók grafikailag (talán a most megjelent Doom kivételével, de ez meg ugye nem nagy kunszt)? Szerintem bőven lehet találni PC-n is olyan címeket, amik igencsak áll-leejtősek és nyújtanak is bőven olyan játékélményt, mint egy PS3 exkluzív, csak itt egyszerűen arról van szó, hoy a személyes kedvenceid pont PS3 exkluzívak. Ez még nem menti meg ezt a platformot attól, hogy kijelenthessük: grafikailag sajnos a nyomába sem tud érni egy középszerű PC-nek sem. Ezt már ezerszer kitárgyaltuk.
Nem azért nincs GoW PC-re, mert nem lenne képes futtatni, ezt gondolom te is érzed. Nekem a GoW egyáltalán nem hiányzik a PC-s palettáról, egyáltalán nem a stílusom, monotonnak tartom. A BF3 helyett írhattam volna mást is. Az, hogy jó kalandjáték kevesebb van PC-re, arról nem a PC-szegmens tehet, ahogy arról sem, hogy nem tudnak minőségi multiplatform-címeket letenni ma már konzolra, legalábbis nem olyan grafikai minőségűt, mint PC-re.
Az a baj, ha már hozzászokik az ember szeme egy olyan grafikai színvonalhoz, amit egy átlag PC nyújtani tud, akkor elég demoralizáló tud lenni leülni egy konzolos cím elé, ami gányul néz ki. Márpedig a konzolokon igazán csak az exkluzív címek néznek ki jól és futnak elfogdahatóan. Ezekből mennyi is van? Évi 1-2? Jó esetben!De mondom, kár a szócséplésért, mert nyilvánvaló, hogy elfogult vagy a PS3 exkluzívokkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Ghard
őstag
válasz olbaidhun #39716 üzenetére
Ettől függetlenül a bf3 tökéletes összehasonlítási alap pc és konzolra. Ráadásul az ígéreteikkel ellentétben a konzol volt a fő fejlesztési hardver,nem pedig a pc, így azt sem lehet mondani, hogy nem használták ki a lehetőségeket.
Semmivel sem szebb valójában a gow mint a bf3 konzolon. De látszólag mégis, mivel a gownál sosem közeli kameraállásból látod a felszínt,hanem messziről. A bfnél egyből szembetűnik, ott van pár centire a tank, a fegyver a talaj, növényzet stb.
A crysis 2 óta a crytek is konzolra fejleszt,az engine-en is látszott. Most a crysis 3 ugyan még béta állapotban van,de ennél is jól kijönnek a különbségek.
Semmi baj nem volt a ps3 tudásával,grafikájával a megjelenéskor,bár hozzáteszem,személy szerint én többet vártam. A gow 3 is rendben volt,de már egy jó 2 éve ideje lett volna a váltásnak. Ennél az új résznél azért már szembetűnő pár hiányosság. Hogy ezt belásd,kicsit több komolyság kell annál,minthogy azért nincs pcre heavy rain,mert nem bírná el. -
trufa12
addikt
válasz olbaidhun #40077 üzenetére
nekem sem a legjobb a ss em de amíg így tolja , a célnak bőven megfelel.
szerencsére nekem nem sok az akadás. elég halk is .de több mint a slimen volt ott nem is igazán emlékszek akadásra v lassulásra. 1-2 ha volt.
itt meg azért fagyás is volt már , de hát ez van sokat nem vártam mikor meg vettem. de ez kellett mert kis helyet foglal és tetszik is a kialakítása , én inkább ezzel a teljesen gagyi műanyaggal meg az eltolható fedéllel nem vagyok megelégedve.
UI: a slimben meg maga a kinézete nem tetszett. viszont az kifejezetten kellemes volt ahogy a lemezt benyelte. mint az autós cd lejátszó
tök király volt.
az ss meg ps2 szint be kell tenni a lemezt ráadás eltolós -.- ha az kikopik pfff és ahogy elnézem nem sok kell neki , tuti nem örök élet meg 1[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
bmw528
tag
válasz olbaidhun #44474 üzenetére
Ebben nagyon egyetértek veled, sajnos...
"A legnagyobb félelmem éppen ezért az új konzolokkal a következő: esély van rá, hogy a fejlesztők ismét elmennek a látvány irányába, nulla saját tartalommal, új reformok, ötletek helyett. Kezdettől DLC-kre, fizetős extrákra építkezve... A gyenge [ valódi ] tartalom überelhetetlen mélységbe süllyedhet, különböző indokokkal. [ bízok benne, hogy ezúttal sem a fejlesztés nehézségei körül forognak majd a kreativitási problémák ] Természetesen a minél jobb kizsákmányolás érdekében."
a mozifilmeknél ugyanaz a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #44474 üzenetére
"csak zárójelben, azért ez sem feltétlenül a grafikájával fogott meg, főként az ep1-2 idejében"
Azért tegyük hozzá, hogy a Half-Life 2 2004. őszi megjelenésekor (és azt követően egy ideig) nem nagyon volt nála szebb, részletgazdagabb játék, ráadásul olyan szinten jól skálázható volt, hogy gyengébb gépeken is nagyon jól mutatott és ennek ellenére mégis jól futott, szemben mondjuk a 2004. augusztusában megjelent Doom 3-mal, ami "rondább" volt, a fizikai motorja közelében sem járt a HL2-ének, mégis egy erőmű kellett alá. De az tény, hogy a HL2 sikerének csak egy szelete volt a gyönyörű grafika, mert legalább ilyen fontos volt az újszerű, fizikát aktívan használó játékmenet, a sztori és a magyszerű játékélmény is.
"A legnagyobb félelmem éppen ezért az új konzolokkal a következő: esély van rá, hogy a fejlesztők ismét elmennek a látvány irányába, nulla saját tartalommal, új reformok, ötletek helyett."
Persze, esély van erre is, de ugyanakkor az is benne van, hogy a nagyobb erőforrás lehetőséget biztosít a részletgazdagság növelésére, a fejlettebb AI alkalmazására és új lehetőségek behozására is. Van azért egy-két olyan fejlesztő, aki képes ezt kiaknázni. Haladni kell előre, a múltra csak alapozni kell és emlékezni, hogy mi vált be, de nem újraélni kell azt. Azt viszont én is elvárom, hogy a régi címekkel továbbra is tudjak játszani az új vason is (így vagy úgy), ez nálam kardinális.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
Új hozzászólás Aktív témák
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1 TB lemezes játékkonzol extrákka garanciával hibátlan működésse
- PlayStation 4 Pro 1TB 7216B, frissen pasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Eladó Xbox Series X 1TB
- Xbox Series S 512GB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen