- iPhone topik
- Android szakmai topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205063 üzenetére
Meleg volt a motor és nem volt kedvem már kocsikázni, így gondoltam az udvaron elpöfög… de ő nem így gondolta. iPhone-ra van valami app ami olyan mint a vag dpf? Jó lenne látni, hogy mikor kell plusz km-t beterveznem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205066 üzenetére
Magas alatt mit értesz? 1000rpm? Mert arra felfigyeltem, hogy meleg motornál is volt 900 körül tartotta az alapjáratot. Viszont pillanatnyi fogyasztása nem volt magas… kb 0.7. Még tanulnom kell, mert ez az első dpfes szekerem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205069 üzenetére
Értem. Na ez az amit még nem sikerült kitapasztalnom. Van, hogy beindítás után kb 700rpm-en ketyeg.. aztán ha elindulok vele és pl egy kereszteződésben megállok, akkor pedig nem 700ra, hanem kb 900ra áll be. De a motor meleg, az alapjárati fogyasztás meg 0.7 körüli. Szoknom kell…
rob
Jogos amit írsz, csak ma nálunk volt vagy 80-90km-es szél és olyan 2-3 fok. Ettől jobb hűtés szerintem nem kell neki. 15 perc után a vízhőfok visszaesett 50re.Más: valamelyik nap írtam, hogy le kellene szednem a vonóhorgot de kulcs nélkül. Skodánál adtak új zárhengert, így találtam egy zár szakembert aki kifúrta a régit és berakta az újat. Annyira nem volt vészes. Viszont a Skoda 50eFt-ot akart ezért kérni. Kb 1 óra alatt megvolt úgy, hogy még pofáztunk is közben.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
rob210
nagyúr
válasz Reggie0 #205145 üzenetére
Így igaz, de azért mert valaki a belvárosban lakik azt kíméljük, aki kimenekült onnan (mint én is) annak tegyük tönkre az életét? Nagyon nagyon kétélű dolog ez és mind a két oldal tud érveket sorakoztatni. Egy dolog viszont biztos, az elektromos autó nem megoldás a problémára !!!
Renault power
-
1stVikman
senior tag
válasz Reggie0 #205312 üzenetére
Na ezt jó tudni, akkor azok kiestek.
Focvis
Köszi, de ha nem sikerül a javítás, akkor nézek egy újat. Utángyártott 10-15€ körül van.Molnarpeter + rob210
Szélvédő ragasztót lehet tudok szerezni, ha szerencsém lesz. Köszi a tippet.Yodamester
Köszi a tippet neked is, de nem hiszem, hogy veszek egy tubus ragasztót, nem sokkal kerül többe az utángyártott.Esetleg Loctite gél pillanatragasztó, pattex cipő (-40 - + 85 fokig) vagy soudal szerelőragasztó(-20 - +60 fokig) használható lenne ? Ezek vannak még itthon.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #205630 üzenetére
DPF nélkül hangosabb a szekér, lehet hogy kihegesztett DPF-el is megfelel az előírásnak azért Ausztriában nem próbálnám ki, elkapnak valamerre távolabb Mo.-tól, kivisznek egy környezetvédelmi ellenőrzésre én kinéznék belőlük hogy elkobozzák a szekeret.
Amúgy némely cikkben olvasni olyat, pár értéket figyelmen kívül hagyva egy Euro6 megfelelne Euro7-nek dízelben.
-
imyourfriend
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #205873 üzenetére
Mikor vettem a cabriora a feket, kerdeztem rola Magust es o azt irta mar akkor is, hogy a keramias betet jobban megterheli a tarcsat, hullamosodhat is tole. Nekem Ate a tarcsa is, de 210-rol fekezve elkezd kicsit razni ahogy megmelegszik, utana ha visszahult mar, nincs ilyen problema. Lehet nalad is ez a gond.
Fun fact, Grossglocknerrol ereszkedve a tarcsak lilara egtek, meg volt pici szaga is. Fekhatason nem lehetett erezni, hogy a veget jarna es nem is razott vagy dobolt a pedalon. -
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #205961 üzenetére
Motorfékkel, 2-3-4 autóval előre tekintve, a lámpajárást ismerve nem nyomva, vagy épp nagyon nyomva is lehet haladni.
Hauszmannról a Szerémire kifordulva a Savolya Park irányába például 80-90-ig meghúzva az Etele úti lámpa még zöld. Vagy 40-nél már üresben gurulok, mert úgyis piros és ebben a szituban 2-nél több autó nincs rajtam kívül, mert a hídról érkezőknek piros.Amit írtam, az nem azt jelenti, hogy valaki forgalmi akadály a városban, sem azt, hogy csak vészfékezve közlekedik.
Qru: a kézifék nem a hátsó féket működteti? Annyira nem bika a Passat kéziféke, hogy mozgás közben blokkoljon a hátsó kerék.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #205968 üzenetére
Akkor gurítom ki, amikor mögöttem nincs senki, el lehet menni mellettem, vagy előttem nincs hova besorolni, úgyis már sárga/piros.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Bandit21
addikt
-
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #206631 üzenetére
Semminek nem való az a csereperiódus.
Mágus2 írta:
"Regeneráláskor annyival több üzemanyagot fecskendez be és olyan időzítéssel, hogy biztosan ne égjen el, hanem kinyomja a kipufogóba, de a hengerfalon is marad mindig, amit a gyűrőn keresztül bedolgoz az olajba."Milyen lehet az az olaj, azzal a csereperiódussal.
-
Morris
veterán
válasz Reggie0 #206670 üzenetére
Akkor én is simán belerakhatom, mivel adták ki xenonnal meg led mátrix-al is.
K Norbi: Az E jel valóban sarkalatos pont, de ha megnézel egy H7 izzót akkor az 360 fokban szórja a fényt. És tulajdonképpen a foncsor és a lámpa kialakítása az ami megfelelően beállítja a kibocsátott fény szórását.
Ez pedig vakítani akkor fog, ha úgy állítod be a lámpát.
A normál H7 izzó is vakít ha közvetlen a szemedbe világít.
Sok idióta felfelé állítja, hogy lásson. Az már nem érdekli, hogy mindenki mást elvakít.
A xenonnál meg általában az automata szintező döglik meg amit szintén bsznak kicserélni vagy javítani.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Morris
veterán
válasz Reggie0 #206683 üzenetére
De mivel nem közvetlenül a másik szemébe világít (feltételezzük azt, hogy a fényszóró jól van beállítva), akkor miért ne lehetne használni inkább LED-et? Legalább mindenki jól látna vele. A mátrix ledet engedélyezik, a normál H7/H15 Led-et nem? Na ez a hülyeség.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep