Hirdetés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ismét egy új Meizu modell érkezett
Hirdetés
-
Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
ma A Xiaomi 14T és 14T Pro a nehezített körülmények közötti fotózásra fókuszál, amit fejlett mesterséges intelligencia támogat.
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #74518 üzenetére
Teljesen lényegtelen, hogy hol fúj ki.
Az automata váltós kivitelen van vízhűtése az EGR előtti csőnek. Viszont a PD euro3-as, szóval teljes csövet kell venned azzal a tartállyal. Az a baj, hogy egy bizonyos nyomással számol ott a vezérlő, ha kinyitja az EGR szelepet akkor a turbó nyomás is szökik ott, amit a turbó képes befújni, de ennek emelt turbó tengely fordulat az eredménye, ami miatt hamarabb lefekszik, mintha nem lenne ott lyuk. Nekem mindegy, nem az én turbóm.
(#74408) kk831228 PD-t vennék belőle. B5.5-öt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen