Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz imyourfriend #209041 üzenetére

    Ideális esetben nincs eltérés, ha pontosan szabályozza a motorvezérlő a turbónyomást, akkor minimális az eltérés. Arra ügyelj, hogy abszolút értékben számol a rendszer, tehát a légköri nyomás plusz a turbó által feltermelt. Értsd 2200milibar az csak 1,2 bar nyomás a csövekben, mert a légköri 1000 milibart ki kell belőle fejben vonni. ;)

    Elég ha felveszed az adatokat egy fájlba, abból megmondom, hogy mennyire kopott. Padlógázon, terhelésen kell mérni. 4. fokozatban 1500tol tartod padlón, amíg leforog. :K Ehhez kell rendes út, hogy kifussa magát a kocsi.

    VCDS fel tudja venni az adatokat, ezt nevezik log-nak. :K

    Több dolgot lehet egyszerre figyelni. én be szoktam kapcsolni a gázpedál állást is százalékban, abbol látni, mikortól volt padló és meddig tartott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák